Switch account





Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1

[FINISHED] They say only the good die young BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Een zachte zucht rolde over haar lippen terwijl ze de slaap uit haar ogen wreef. Ze zou vandaag de stad verlaten zodat ze naar het westen kon trekken en serieus aan haar doel om de Champion te worden kon werken, maar om eerlijk te zijn, wilde ze nog niet weg uit de stad waar ze in was opgegroeid. En er was ook een klein deeltje dat schrik had om te zien dat haar Pokémon te ernstig gewond zouden raken tijdens de trip door Sinnoh. Ze had verhalen gehoord over gevechten waar Pokémon nog maar zwakjes ademend naar het Pokémon Center werden gerend door hun trainers en ze wist niet of ze dat bij haar eigen Pokémon kon zien gebeuren. Het had echter ook niet heel veel zin om over dat soort dingen te mijmeren. Ze wist dat ze er tegen moest kunnen dat haar Pokémon gewond zouden raken tijdens gevechten, maar het was een ding dat ze liever vermeed. Ze hield niet van confrontaties en van geweld. Ze vroeg zich dikwijls af of het een goed idee voor haar was om trainer te worden en of ze beter niet iets anders kon doen zoals een Coördinator of Breeder, maar… ze wist het niet goed. Ze beet kort op haar onderlip en was niet echt bezig met haar omgeving, waardoor ze dan ook niet de jongen in de gaten had die recht op haar af leek te komen. Blizzard, haar Spheal, merkte het wel en wilde nog waarschuwen, maar het was al te laat. Aurora knalde vol tegen hem op en verloor ook nog eens haar evenwicht door het lengteverschil. Ze stak haar handen geschrokken al naar achteren om zich op te vangen, haar ogen dichtknijpend tegen de pijn die wellicht ging volgen.


@Finn Strider
Finn Strider
Crescent Moon
Finn Strider

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22 years
Rank: 3

[FINISHED] They say only the good die young BogusIncredibleBass-size_restricted
Maaike
Hier een quote
53
748
CHARACTER INFO

OOC INFO


Met een lege rugtas op zijn schouder was Finn onderweg richting de supermarkt. Wolf rendde al enthousiast vooruit. Die was altijd blij als ze boodschappen gingen halen, want dan mocht hij wat uitzoeken. Finn had dat ook één keer met Ark geprobeerd, maar die kon zich nooit inhouden en begon al aanslag te doen op de fruitafdeling voor hij had kunnen afrekenen. Vandaar dat hij de Taillow opdracht had gegeven bij de basis te blijven, die het daar duidelijk niet zo mee eens was. Finn nam zich voor wat lekkers mee terug te nemen om het goed te maken.

Er klonk een korte, waarschuwende blaf van Wolf, maar Finn besefte te laat waarvoor. Opeens voelde hij een harde duw tegen zich aan. Hij deinste verrast achteruit en keek toen neer op de dame die met een harde klap op de grond viel. Oh, muk, was dat zijn schuld? "Gaat het?" vroeg hij geschrokken, terwijl hij iets door zijn knieën zakte en zijn hand uitstak om haar weer overeind te helpen. Hij wreef wat ongemakkelijk over zijn achterhoofd. "Sorry, ik had je niet gezien." Ze was duidelijk twee koppen kleiner dan hem. Arceus, hij moest beter opletten waar hij liep.

Finn Strider // 22 Years Old // Crescent Moon // Rank 01
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1

[FINISHED] They say only the good die young BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

De impact die volgde door de klap was op zijn zachtst gezegd niet aangenaam. Aurora zwoer zacht gekraak te horen toen ze haar gewicht vol op haar handen probeerde op te vangen. Haar kont raakte de straatstenen en het de kracht die ze zette dat voorkwam dat ze met haar hoofd achterover klapte. Een pijnlijke steek waar het litteken bij haar rug zat ging door haar heen en er ging een lichte huivering door haar heen. Ze keek geschrokken omhoog toen ze een stem hoorde, maar daar stond een jongen die het duidelijk niet expres had gedaan. En als ze eerlijk was, was het ook wel haar eigen schuld. Aurora nam de hand aan die uitgestoken werd en trok zich aan hem overeind, een beschaamde blik in haar ogen. ”Het is ook mijn eigen schuld,” zei ze terwijl haar wangen wat rood werden. ”Ik had zelf beter op mijn omgeving moeten letten.” Ze liet haar blik vlug naar haar handen glijden en zag dat ze open geschaafd waren door de val. Ze bewoog haar handen voorzichtig en een lichte pijn verspreidde zich door haar linkerhand, maar het leek niet heel ernstig te zijn. ”Ik hoop dat ik je niet te erg heb doen schrikken?” vroeg ze hoopvol terwijl ze haar blauwe ogen naar de jongen liet dwalen, die minstens twee koppen groter was dan haar. Geen wonder dat ze tegen de vlakte was gegaan.
Finn Strider
Crescent Moon
Finn Strider

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22 years
Rank: 3

[FINISHED] They say only the good die young BogusIncredibleBass-size_restricted
Maaike
Hier een quote
53
748
CHARACTER INFO

OOC INFO


Er verscheen een rode kleur op haar wangen en ze zei dat het ook haar eigen fout was. Finn voelde zich alleen maar schuldiger aangezien ze duidelijk meer impact had gehad van de val dan hij. Toen ze vroeg of hij niet te erg was geschrokken verscheen er een flauw grijnsje op zijn gezicht. "Nee joh," reageerde hij. "Daar is wel meer voor nodig." Wolf was er ondertussen ook bij komen staan en snuffelde even voorzichtig aan het been van de dame. Finn wuifde met zijn hand om de Rockruff terug bij zich te roepen.

Zijn ogen vielen op haar uitgestoken handen. Er zaten schaafplekken op van de val. Ai. Finn wist uit ervaring dat dat nare plekken konden worden. "Je handen.." merkte hij schuldbewust op. "Die moet je even spoelen onder lauw water." Als ze dat niet deed kon het gaan irriteren of zelfs geïnfecteerd raken. Hij wees met zijn duim achter zich. "De ranger basis is niet ver van hier. Als je even meeloopt, kan je daar de kraan wel gebruiken." Het was het minste wat hij kon.

Finn Strider // 22 Years Old // Crescent Moon // Rank 01
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1

[FINISHED] They say only the good die young BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Aurora liet een opgelucht zuchtje varen toen hij in elk geval al niet geschrokken leek te zijn. Ze hoorde een zacht geluidje naast zich en keek naar beneden, waar ze de bezorgde oogjes van haar Spheal ontmoette. ”Ik ben oké,” zei ze geruststellend tegen de blauwe Pokémon. Haar blik gleed weer naar de jongen toen hij aangaf dat ze haar handen met lauw water moest spoelen. Ze wist dat ze dat moest doen zodat het vuil eruit gespoeld kon worden en het niet zou gaan infecteren en dus gaf ze hem een knikje. Het was geen leuk ding om te doen, maar de mogelijke gevolgen als ze het zo zou laten, zouden nog desastreuzer zijn. ”Dat zou fijn zijn,” zei ze dan ook met een vriendelijke glimlach tegen hem, waarna ze naast hem ging staan zodat ze hem kon volgen naar de Ranger Base. Ze nam aan dat hij daar vandaan kwam en keek hem bewonderend aan. ”Je bent dus lid van Crescent Moon?” vroeg ze op een zachte toon aan hem. Ze had er wel over gehoord, maar ze was nog niet met veel leden in aanraking gekomen.
Finn Strider
Crescent Moon
Finn Strider

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22 years
Rank: 3

[FINISHED] They say only the good die young BogusIncredibleBass-size_restricted
Maaike
Hier een quote
53
748
CHARACTER INFO

OOC INFO


Er kwam ook een Spheal bij het drietal staan. Finn gokte dat die van de dame voor zich was. Dit vermoeden werd bevestigd toen ze tegen de pokémon zei dat alles oké was. Hij glimlachte even om de ongeruste zeehond. Wolf kon ook altijd zo bezorgd zijn om het welzijn van zijn trainer.

Ze stemde in met hem mee te lopen naar de ranger basis en Finn begon gelijk te lopen. De boodschappen moesten nog maar even wachten dan. Wolf bleef verward achter en jankte zachtjes. 'Deze kant!' Finn wenkte hem met een knik van zijn hoofd richting de basis. "Kom Wolf, we moeten even terug. We gaan later wel naar de supermarkt." De Rockruff leek even te twijfelen, maar besloot toen toch maar richting het groepje te rennen. Hij zette zich met een drafje naast de Spheal en keek even nieuwsgierig naar de vreemde, ronde waterhond.

Finn draaide zijn blik weer richting de dame, die net vroeg of hij lid was van Crescent Moon. "Dat klopt," bevestigde hij. Finn merkte dat hij enige trots voelde opkomen toen hij dat zei. Had hij dan toch de juiste beslissing gemaakt? "Sinds een paar weken nog maar hoor," voegde hij er toen snel aan toe. Niet dat ze het idee kreeg dat hij al een ervaren ranger was.

Het gebouw van de basis kwam al in zicht. "Mijn naam is Finn," sprak hij toen. Wel zo handig als ze elkaars naam wisten.

Finn Strider // 22 Years Old // Crescent Moon // Rank 01
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1

[FINISHED] They say only the good die young BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Aurora voelde een licht schuldgevoel in zich opkomen toen bleek dat ze de plannen van de jongen om naar de supermarkt te gaan gedwarsboomd had. ”Ik kan mijn handen anders ook wel spoelen in het Pokémon Center, hoor,” zei ze vluchtig. ”Ik wil je plannen niet dwarsbomen of zo.” Maar de keuze leek al gemaakt te zijn en Aurora besloot om hun maar te volgen. Blizzard keek naar opzij toen de Rockruff zijn tempo aanpaste naar het hare en ze maakte een vrolijk, begroetend geluidje, haar lichaampje zachtjes naar opzij bewegend zodat ze hem wat plagerig aan kon stoten. Aurora luisterde inmiddels naar wat de jongen zei en ze gaf een knikje. ”Ik ben ook nog maar pas met mijn training begonnen,” zei ze tegen hem. ”Ik ben van plan om de Champion te worden en vandaag ging ik eigenlijk een taxi halen om naar het westen te trekken zodat ik wat dichterbij de gyms was, maar mijn klunzigheid kwam in de weg.” Haar wangen werden weer een beetje rood en ze liet haar blik kort naar de grond glijden. De jongen stelde zich inmiddels voor als Finn en Aurora gaf een knikje. ”Aangenaam om kennis met je te maken, Finn. Mijn naam is Aurora en dat daar is Blizzard,” stelde ze zichzelf en haar Spheal voor, welke op haar beurt een vrolijk geluidje naar hem maakte, haar glimmende oogjes op de jongen richtend.
Finn Strider
Crescent Moon
Finn Strider

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22 years
Rank: 3

[FINISHED] They say only the good die young BogusIncredibleBass-size_restricted
Maaike
Hier een quote
53
748
CHARACTER INFO

OOC INFO


Ze leek zich erg bezwaard te voelen toen ze er achter kwam dat ze zijn trip naar de supermarkt had verstoord. Hij moest even zachtjes lachen om haar opmerking. "De supermarkt gaat nergens heen hoor," merkte hij op. Bovendien was het goed dat hij eens keer wat andere mensen ontmoette in de stad. Als ranger zijnde moest je je een beetje bekend maken met de lokale bevolking, iets waar hij normaliter niet zo goed in was. Niet omdat hij geen sociaal persoon was. Finn kon gewoon erg goed op zichzelf zijn.

De dame, die zich uiteindelijk voorstelde als Aurora, vertelde dat ze een trainer was en ook pas begonnen was met haar reis. "De Champion hu.." herhaalde Finn mompelend. Hij wist niet zoveel over hem, behalve dat hij de beste trainer in de regio zou moeten zijn tot een andere trainer hem anders bewees in een gevecht. "Hoort die niet het sterkste team van Sinnoh te hebben?" Zijn blik gleed automatisch even naar de kleine, onschuldige zeehond bij hun voeten. Aurora had in ieder geval al grote ambities.

Ze noemde op dat het aangenaam was kennis te maken. Finn knikte even met een glimlach. "Van hetzelfde," reageerde hij. Wat was hij toch netjes opgevoed. Ze kwamen aan bij het grondgebied van de basis en in plaats van het pad van de ingang te betreden, wenkte Finn dat ze met hem mee moest lopen. "We kunnen beter via de personeelsingang," merkte hij op. "Dat is sneller naar de keuken." De rangerbasis was een groot gebouw en bovendien voelde hij er niet veel voor om aan de receptie te moeten uitleggen waarom hij een bezoeker bij zich had.

Finn Strider // 22 Years Old // Crescent Moon // Rank 01
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1

[FINISHED] They say only the good die young BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

”Dat is ook weer zo,” grinnikte Aurora toen de jongen aangaf dat de supermarkt helemaal nergens heen ging. Ach ja, als hij zijn plannen echt niet had willen verzetten, dan zou hij haar wel gewoon naar een Pokémon Center verwezen hebben, niet dan? Haar gedachtegang werd onderbroken toen Finn zijn woorden sprak het worden van de Champion. Ze zag zijn blik naar de Spheal glijden en ze grinnikte even. Hij was zeker niet de eerste die haar Spheal onderschatte en zou ook niet de laatste zijn. ”Ze lijkt nu misschien niet veel, maar dat verandert nog wel hoor,” zei ze op een vriendelijke toon tegen de jongen. ”Maar dat klopt. Je bouwt een sterk team op van zes en je probeert op de troon te blijven.” Ze zuchtte zachtjes. ”Het klinkt allemaal heel ambitieus, maar om eerlijk te zijn, ben ik er niet zo erg mee bezig als dat misschien zou moeten. Ik hou er van om mijn tijd te nemen en besteed meer aandacht aan het ontmoeten van anderen dan echt naar het doel dat ik voor ogen heb te streven.” Nee, ze was niet zo’n heel erg ambitieus type, maar ze deed wel gewoon haar best en had nog lol ook onderweg. Was dat niet waar het ook een beetje om draaide? Ze gaf een knikje toen Finn haar via de personeelsingang leidde en volgde hem, waarna ze kort over haar schouder naar Blizzard keek en haar wijsvinger tegen haar lippen hield. Ze wist hoe enthousiast de Spheal kon worden in een nieuwe omgeving en ze wilde voorkomen dat ze heel de Ranger Base zou waarschuwen dat ze hier waren. ”Heb je hier ook je eigen kamer?” vroeg ze nieuwsgierig aan de jongen. Ze had geen idee hoe het allemaal in zijn werking ging en ergens was ze wel benieuwd of ze een glimp op kon vangen van het Crescent Moon-leven.
Finn Strider
Crescent Moon
Finn Strider

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22 years
Rank: 3

[FINISHED] They say only the good die young BogusIncredibleBass-size_restricted
Maaike
Hier een quote
53
748
CHARACTER INFO

OOC INFO


Hij moest even lachen om Aurora's opmerking. Dat hij een Spheal niet moest onderschatten. "Dat weet ik wel. Mijn moeder heeft er ook één, Snow heet ie." En die was misschien wel twee keer zo groot als Aurora's Blizzard. Zijn zus en hij kende het verhaal maar al te goed hoe Snow ooit zijn vader bijna de verdrinkingsdood in had geholpen en zo op die manier zijn moeder had ontmoet.

Aurora vertelde hem dat ze lang niet zo serieus bezig was met het trainerschap dan ze eigenlijk zou moeten zijn. Ze nam liever rustig de tijd. Finn kon dat op zich wel begrijpen, zeker als je net begonnen was als trainer en de plek naar de Champion troon nog een lange weg te gaan was. "Je komt niet oorspronkelijk uit Sinnoh?" gokte hij, aangezien ze had gezegd dat ze zich bezig hield met nieuwe mensen ontmoeten.

Met zijn sleutel draaide Finn de personeelsingang open en leidde hij Aurora naar binnen. Ze kwamen in een soort lange hal terecht, met rechts van hun een kleine lounge en bar waar de rangerleden konden rondhangen. Achter de bar was de deur naar de keuken. "Kijk eens aan," sprak hij, terwijl hij de deur open zette zodat Aurora naar de kraan kon lopen. De keuken was iets groter dan de lounge, met een lang, zilver kookeiland in het midden waar je wel met tien man tegerlijkertijd aan kon staan. Het dubbele aanrecht met de grote vaatwasmachine stond er achter.

Terwijl ze de keuken in liepen, vroeg Aurora of hij hier ook een kamer had. Hij knikte. "Alle rangers in training kunnen hier een kamer huren als ze van ver komen of geen plek hebben in de buurt. Een beetje zoals een campus," legde hij uit, terwijl hij met zijn rug tegen de rand van het aanrecht ging staan, wachtend tot Aurora klaar zou zijn met het spoelen van haar handen.

Finn Strider // 22 Years Old // Crescent Moon // Rank 01
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1

[FINISHED] They say only the good die young BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Aurora glimlachte toen Finn vertelde dat zijn moeder ook een Spheal had. Dan zou hij ook wel weten dat ze uiteindelijk zouden evolueren in een krachtige Walrein, een tank van een Pokémon waar ze hopelijk veel gevechten mee kon winnen. Al wist ze ook wel dat hij in haar ogen dan nog altijd haar schattige kleine Blizzard zou blijven. ”Jawel,” zei ze. ”Ik ben geboren en getogen in Hearthome City, maar ik ben eigenlijk nooit verder dan Pastoria City geraakt. Het is nu dat ik aan mijn reis ben begonnen dat ik pas echt Sinnoh en omstreken aan het ontdekken ben en nu dat er heel veel trainers, coördinators, researchers en breeders vanuit andere regio’s naar Sinnoh zijn gekomen nu het weer terug toegankelijk is, leer ik een hoop nieuwe mensen kennen.” En dan waren er natuurlijk de therapiesessies en haar alcoholistische vader die haar belemmerd hadden in haar vrijheid, maar daar ging ze het nu niet over hebben. Daar moest ze hem eerst echt voor op een ander level kennen eer dat ze daar ooit over zou beginnen. Ze kwamen bij de keuken aan en Aurora liet haar blik even door de ruimte glijden, waarna ze zich op de kranen focuste en ze deze opende. Ze siste zachtjes toen ze haar handen eronder hield en ze keek weg van het vuil en het bloed dat van haar handen stroomden en verdwenen in het putje. ”Dat klinkt geweldig,” zei ze gemeend. ”Dan ben je meteen op de juiste plek als er iets zou gebeuren en ze moeten je op pad sturen voor een missie.” Voor haar zou het iets te veel spanning zijn en dan natuurlijk de kans om met agressie te maken te krijgen, maar ze bewonderde Finn omdat hij het wel aandurfde. ”Ben je al op een missie moeten gaan sinds dat je hier bent?” vroeg ze nieuwsgierig aan hem. Het ergste vuil en bloed was er nu wel af en Aurora deed de kraan weer dicht, waarna ze met haar zij tegen het aanrecht leunde en hem vragend aankeek.
Finn Strider
Crescent Moon
Finn Strider

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22 years
Rank: 3

[FINISHED] They say only the good die young BogusIncredibleBass-size_restricted
Maaike
Hier een quote
53
748
CHARACTER INFO

OOC INFO


Ze kwam dus toch wel uit Sinnoh, maar ze vertelde dat ze vroeger nooit zoveel was gaan reizen. Daar was ze eigenlik nu pas mee begonnen, en doordat Sinnoh net weer geopend was voor buitenstaanders, had ze op die manier al veel nieuwe mensen ontmoet. Finn knikte even. "Dus je kent de stad op je duimpje?" vroeg hij geïnteresseerd. Dat kon nog best wel eens van pas komen.

Het geluid van de kraan echode door de bijna lege ruimte. Het was nog vroeg in de ochtend, net na het ontbijt, dus er waren vrij weinig rangers die momenteel iets te zoeken hadden in de keuken. Aurora bleek enthousiast over zijn kamerverhaal en zei dat dat vast goed van pas kwam bij missies. Finn trok zijn mondhoek even op en pakte ondertussen een klein handdoekje die hij naar haar uitstak toen ze klaar was met spoelen. "Een paar," reageerde hij toen ze vroeg of hij al op missies was geweest. "Maar, omdat ik nog in training ben is het nog niet veel spannends hoor. En het is ook veel theorie nog," gaf hij toe. Waarschijnlijk niet het antwoord waar Aurora op zat te wachten, maar het was de waarheid. Om missies te kunnen doen zoals het redden van pokémon uit de klauwen van stropers, moest hij nog een hoop leren en ervaring op doen. Dat was gevaarlijk werk waar alleen de de hogere rang rangers op af werden gestuurd. Zoals zijn ouders bijvoorbeeld. Of zijn zus, die er ook al een paar jaar ervaring op had zitten.

Finn Strider // 22 Years Old // Crescent Moon // Rank 01
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1

[FINISHED] They say only the good die young BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

”Laten we zeggen dat ik Hearthome City goed genoeg ken om alles te vinden,” zei ze, toch ietwat bescheiden. Maar het was waar: ze kende de stad heel erg goed en ze wist welke plekken ze doorheen de dag moest vermijden. Ze wist ook waar de beste eettenten waren en op welk uur ze beter niet naar buiten kon gaan. Het zorgde dus ergens ook wel voor wat spanning dat ze binnenkort naar een nieuwe omgeving zou trekken waar ze dat soort dingen allemaal niet wist. Ze had alvast de afspraak met zichzelf gemaakt dat ze de avonduren zo veel mogelijk zou vermijden zodat ze niet lastig gevallen zou worden, hoewel haar laatste ontmoeting met Cassian haar ook wel had laten zien dat ze ook overdag lastiggevallen kon worden. Ze pakte dankbaar de handdoek aan die Finn haar aanreikte en luisterde naar zijn woorden. ”Je moet ergens beginnen, toch?” vroeg ze op een vriendelijke toon aan de jongen. ”Ik zou het je in elk geval niet na durven doen. Ik denk dat ik al in mijn broek pis als ik een stroper tegen zou komen op straat,” grinnikte ze, haar handen voorzichtig afvegend aan de handdoek. ”Ik ben één week nadat ik begonnen was met mijn reis lastiggevallen geweest door een vreemde man en dat vond ik al echt doodeng.” Er ging een korte huivering door haar heen toen ze terugdacht aan de vreemde man die haar pas met rust had gelaten toen Cassian net had gedaan alsof hij haar kende en zich dreigend had opgesteld. ”Dus nee, ik denk niet dat de inwoners van Hearthome City veel aan me zouden hebben als ik lid van Crescent Moon zou worden,” zei ze een tikkeltje schaapachtig tegen de jongen, wat onbeholpen grinnikend.
Finn Strider
Crescent Moon
Finn Strider

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22 years
Rank: 3

[FINISHED] They say only the good die young BogusIncredibleBass-size_restricted
Maaike
Hier een quote
53
748
CHARACTER INFO

OOC INFO


Ze was bescheiden in haar antwoord, maar ze gaf wel aan dat ze alles kon vinden als het moest. "Cool," reageerde Finn met een grijnsje. Aurora was dan officieel de eerste lokale bewoner die hij had ontmoet. Hij sloeg zijn armen in elkaar en keek haar aan. "Wat is je favoriete plek? vroeg hij toen. Een vraag die altijd leuk was om te stellen. Het antwoord vertelde je vaak ook veel over de persoon zelf.

Hij moest lachen toen ze opbiechtte dat ze in haar broek zou plassen als ze een stroper tegen het lijf kwam. Ze zou het hem niet zomaar na kunnen doen. "Ach," reageerde hij nonchalant, maar stiekem vond Finn het wel mooi dat ze zo onder de indruk was. "Mijn beide ouders en zus zijn ook ranger, dus je zou kunnen zeggen dat het in de familie zit. Ik had bijna geen keus." Hij knipoogde even om te laten merken dat dat laatste uiteraard niet waar was.

Toen ze vertelde over haar aanvaring met een vreemde man, trok hij verbaasd zijn wenkbrauwen op. "Oh? Wat was er gebeurd dan?" Te laat besefte hij dat ze dat misschien liever niet wilden beantwoorden, maar ze was tot nu toe best open geweest, dus de vraag was eigenlijk als vanzelf gekomen. Ze zou het anders ook niet genoemd hebben, toch?

Finn Strider // 22 Years Old // Crescent Moon // Rank 01
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1

[FINISHED] They say only the good die young BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Aurora moest lachen toen hij zijn vraag stelde. ”Dit klinkt heel stom, maar er is een erg goede pastatent ergens in het centrum waar ik mezelf op betrap iets te vaak te gaan eten,” zei ze en haar wangen kleurden lichtelijk rood. ”Dat is echt wel mijn favoriete plek geworden. Waarschijnlijk ook gewoon omdat ik van lekker eten hou.” Maar wees eerlijk: wie had dat nu niet? Aurora kon weinig mensen opnoemen die niet van lekker eten hielden. Haar blik gleed naar Finn toen hij vertelde over zijn familie en ze knikte geïnteresseerd, waarna ze grinnikte toen ze het plagerige knipoogje kreeg. ”Het klinkt alsof je aardig wat mensen hebt waar je advies aan kunt vragen als je het even niet meer weet,” zei ze op een vriendelijke toon tegen hem. Als diegenen dan ook nog eens familie waren, was het al helemaal fijn. Aurora had echt veel aan haar familie gehad nadat haar vader zijn overdosis had ingenomen en ze door die therapiesessies heen moest gaan, dus je hoefde haar niet te vertellen hoe belangrijk een goede band met de familie was. Haar blauwe ogen gleden naar Finn toen hij zijn vraag stelde en een korte huivering ging door haar heen, bijna onmerkbaar. ”Een dronken man kwam bij me op het bankje zitten en begon ongevraagd zijn hand op mijn been te leggen en zijn arm om me heen te slaan. Hij wilde niet weggaan, zelfs nadat ik meerdere keren liet blijken dat ik ongemakkelijk werd.” Ze kuchte even. ”Gelukkig was er een jongen in de buurt die erg goed toneel kon spelen en die me geholpen heeft door net te doen alsof hij me kende, maar het was geen prettige situatie.” Ze glimlachte wat ongemakkelijk en wreef kort met haar hand over haar arm.
Finn Strider
Crescent Moon
Finn Strider

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22 years
Rank: 3

[FINISHED] They say only the good die young BogusIncredibleBass-size_restricted
Maaike
Hier een quote
53
748
CHARACTER INFO

OOC INFO


Aurora begon over een pastatent. Finn vond het niet zo stom klinken. Hij had in Kalos ook zijn favoriete eettentjes gehad, waarvan hij bij één zelfs tijdelijk had gewerkt als chef. Hij kon op die manier goed eten ook wel waarderen. "Klinkt goed," zei hij met een grijnsje. Die moest hij maar een keer gaan opzoeken dan. Misschien dat hij Aurora nog durfde te vragen hem mee te nemen. Dan kon hij het er lekker bij zijn zus inwrijven dat hij goed sociaal bezig was, en zelfs al op een date was geweest. Hij was zich er van bewust dat Sia en zijn ouders zich nog vreselijk irritant druk konden maken om hem na zijn ietwat sombere puberjaren.

Aurora zei dat het klonk alsof hij aardig wat mensen had waar hij advies aan kon vragen. Hij glimlachte. "Oh daar hoef ik niet eens om te vragen," zei hij toen. Als jongste lid van de familie werd dat advies hem altijd gegeven, of hij dat nou wilde of niet. Maar het was zeker wel fijn om te weten dat hij altijd op zijn zus en ouders kon terugvallen.

Niet dat hij dat ooit zou toegeven aan hun.

Aurora begon te vertellen over de dronken man die zich laatst had opgedrongen, en hij luisterde met een verontwaardige frons. Arceus, sommige mensen. "Er lopen soms droevige figuren rond.." zuchtte hij. Hij kon zich voorstellen dat zeker een jonge meid zoals Aurora daar vaak genoeg mee te dealen had in haar leven. En als hij er over nadacht was dat best tragisch.

Gelukkig waren niet alle mannen hitsige, lompe wezen, en hij knikte even tevreden toen hij hoorde hoe een jongen in de buurt haar met de situatie had geholpen. "Goed dat hij er was dan," merkte hij op. Hij vroeg zich af of het een mederanger was geweest die hij misschien zou kennen, maar die kans was waarschijnlijk klein. Bovendien had hij bij lange na nog niet alle leden van de Crescent moon ontmoet. Enkel misschien een glimps opgevangen.

Finn Strider // 22 Years Old // Crescent Moon // Rank 01
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1

[FINISHED] They say only the good die young BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Aurora glimlachte toen Finn zijn woorden sprak over de eettent. ”Ik wil het je anders wel eens een keer laten zien?” stelde ze voor. Meteen daarna besefte ze hoe dat over moest komen en ze stak haar handen verwerend op, een blos spelend om haar wangen. ”N-Niet dat ik je nu mee probeer uit te vragen, m-maar ik dacht misschien als optie voor als je zelf eens iets zoekt voor te eten.” Dat klonk eigenlijk nog slechter en Aurora’s wangen werden nog roder. Ze wierp een hulpeloze blik op haar Spheal, maar deze keek haar enkel wat verward aan en Aurora blies haar wangen vol terwijl ze haar ogen naar het plafond richtte. De rode kleur begon af te nemen en het feit dat ze hem daarna vertelde over de man en zijn reactie erop, hielp haar wel om van de schaamte af te komen. ”Dat was inderdaad een meerwaarde,” zei ze op een iets neutralere toon, al was de rode kleur nog duidelijk herkenbaar. ”Hij was zelf een researcher en hoopte ooit een eigen lab te kunnen openen. Ik heb hem daarna niet meer gezien, dus ik heb geen idee of hij al dichterbij zijn doel is gekomen.” Ze haalde kort haar schouders op. ”Ik merk dat wel vaker als je op reis bent: je moet al echt iemand in je Holo Caster hebben zitten als je er echt contact mee wilt houden. Sinnoh is vrij groot en je komt elkaar niet zomaar toevallig tegen,” zei ze met een lichte glimlach tegen de jongen. Ze moest ook eerlijk zeggen dat ze diegenen met wie ze echt een klik voelde vanzelf wel in haar Holo Caster zette en ook wel echt moeite deed om contact te houden, al kon ze zich voorstellen dat het niet evident was omdat iedereen zijn eigen stappenplan had om te volgen, zijn eigen doel om te bereiken.
Finn Strider
Crescent Moon
Finn Strider

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22 years
Rank: 3

[FINISHED] They say only the good die young BogusIncredibleBass-size_restricted
Maaike
Hier een quote
53
748
CHARACTER INFO

OOC INFO


Finn moest lachen toen Aurora rood aan liep en hem stamelend probeerde te verzekeren dat ze hem zojuist niet had uit gevraagd. "Klinkt als een goed idee," reageerde hij, om de situatie luchtig te houden. Zelfs was Finn ook niet zo goed omtrent het hele romance gedoe, dus een etentje als vrienden maakte het een stuk minder ongemakkelijk. Bovendien was hij voorlopig toch niet van plan serieus te gaan daten. Zijn training lag nu even voorop.

Aurora vertelde vervolgens dat de jongen die haar had geholpen een researcher was en graag zijn eigen lab wilde openen. Maar dat ze hem daarna eigenlijk niet meer gezien had. Finn knikte even begrijpelijk. De regio was een grote plek. "Er is binnenkort een festival toch? Misschien dat je hem daar nog tegen het lijf loopt. Als je heen gaat tenminste." Finn had begrepen dat het Coronation Festival een van de bekendste en drukbezochte festivals was in het jaar. Het leek hem haast onmogelijk dat Aurora de speech van de Champion zou missen. Ze was tenslotte een trainer.

Finn duwde zich van de aanrechtrand. "Hoe gaat het nu met je handen?" vroeg hij toen. Hij wist dat je met schaafwonden niet veel meer moest doen dan afspoelen, maar mocht het nog erg zeer doen zou hij misschien de EHBO kit er bij kunnen halen.

Finn Strider // 22 Years Old // Crescent Moon // Rank 01
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1

[FINISHED] They say only the good die young BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Aurora’s wangen warden iets minder rood toen Finn zei dat het goed klonk. Hij moest wel lachen met haar ongemakkelijkheid, maar hij maakte het niet erger dan dat het was en Aurora gaf hem een dankbaar knikje, waarna er een glimlach om haar lippen kroop. ”Ik zal je straks mijn nummer geven zodat ik je kan laten weten waar het is,” zei ze op een vriendelijke toon tegen hem. Haar blik gleed naar hem toen hij vertelde over het festival en ze knikte met een bedachtzame blik. ”Ja, ach.” Ze haalde haar schouders op. ”Het maakt me ook niet heel veel uit als ik hem niet tegen het lijf zou lopen. Begrijp me niet verkeerd, maar met sommige mensen die je ontmoet heb je nu eenmaal een betere klik dan met anderen en met hem viel dat wel mee,” zei ze met een lichte glimlach om haar lippen. ”Moet jij die dag werken?” vroeg ze nieuwsgierig aan hem. Hij was van Crescent Moon, dus ze nam aan dat die alles wel een beetje in de gaten moesten houden. Het gaf haar wel een veilig gevoel dat er mensen waren die konden ingrijpen als er iets uit de hand zou lopen, want met een festival wist je het maar nooit. Dat trok immers elk soort volk aan. Ze richtte haar handen naar haar gezicht toen hij vroeg hoe het haar handen ging en huiverde kort toen er weer een knakje door haar pols ging, vergezeld met wat pijn. ”De schaafwonden vallen wel mee, maar ik denk dat ik iets gekneusd heb tijdens de val,” zei ze zachtjes en ze draaide haar pols kort rond. Het zag wel een beetje blauw, maar ook weer niet overdreven. ”Het zal wel weggaan,” besloot ze op een dappere toon, waarna ze haar Spheal weer een geruststellend glimlachje schonk.
Finn Strider
Crescent Moon
Finn Strider

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22 years
Rank: 3

[FINISHED] They say only the good die young BogusIncredibleBass-size_restricted
Maaike
Hier een quote
53
748
CHARACTER INFO

OOC INFO


Aurora zei dat ze hem wel haar nummer kon geven. Finn knikte met een glimlach. Nog maar net in Sinnoh en nu al twee telefoonnummers gescoord. Hij was op dreef. Misschien kwam het door zijn exotische looks. Of zijn accent. In Kalos had hij lang niet zoveel aandacht gehad van de vrouwtjes.

Het onderwerp ging weer terug naar het festival en Aurora merkte op dat het haar niet zoveel uitmaakte of ze de jongen nog tegen kwam of niet. Blijkbaar was er niet zo'n klik geweest. Finn mompelde even instemmend. Dat had je inderdaad soms. Hij wist niet of ze ook een referentie maakte naar hun nu, maar hij dacht van niet. Anders had ze hem niet mee gevraagd naar de pastatent. Maar, je wist het nooit. Sommige meiden waren erg goed in toneelspelen.

Dat vermoeden werd nog minder toen ze vroeg of hij de dag van het festival moest werken. Finn schudde met zijn hoofd. "Niet die eerste dag, dan ben ik vrij," vertelde hij opgewekt. "Ik ga met mijn zus en een goede vriendin van de familie heen." Hij keek er wel naar uit. Het zou zijn eerste festival in Sinnoh zijn en hij was wel even toe aan een borrel na deze eerste paar weken bij de basis. Bovendien zou het goed zijn om Rosy weer te spreken. Ze was eerder richting Sinnoh vertrekken dan Sia en hij, dus het was inmiddels al een tijd geleden dat ze elkaar voor het laatst gezien hadden. En dat terwijl ze in Kalos eigenlijk samen waren opgegroeid.

Toen hij vroeg hoe het met haar handen ging tilde ze die even op en Finn zag geschrokken dat één van haar pols aardig blauw begon te worden. Oh, muk. Dat was waarschijnlijk gekneusd. "Ik haal de EHBO koffer wel even," zei hij zonder echt op een tegenargument te wachten. Toen bedacht hij zich dat het handiger was als ze waarschijnlijk mee ging. Hij kon haar lastig zo alleen in de keuken laten. "Loop maar even mee, mijn kamer is niet ver van hier."

Finn Strider // 22 Years Old // Crescent Moon // Rank 01

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum