Re: [FINISHED] They say only the good die young - zo mei 02, 2021 12:49 pm
Aurora Castle
Researcher
Karakterkaart Gender: Female Age: 24 years old Rank: 1
CHARACTER INFO OOC INFO | Aurora glimlachte toen Finn aangaf dat hij de eerste dag vrij was en dat hij met zijn zus en een vriendin naar het festival ging. ”Misschien komen we elkaar dan wel tegen,” zei ze tegen hem, maar zonder concrete plannen te maken. Ze wilde immers zijn plannen met zijn vrienden niet dwarsbomen en bovendien zou er voor haar ook wel genoeg daar zijn om te zien. Ze nam aan dat haar blauwe haar wel op zou vallen en dat hij haar heus wel zou aanspreken als hij haar zou zien, maar het idee dat er in elk geval iemand liep waar ze het goed mee leek te kunnen vinden, deed haar wel goed. Hij leek zichtbaar te schrikken toen hij haar pols zag en voordat ze een tegenargument kon bieden, had hij al geconcludeerd dat hij haar zou helpen. Ze knikte dan ook een beetje beduusd toen hij zei dat ze mee kon gaan naar zijn kamer en ze draaide zich om zodat ze hem kon volgen. Ze hoopte dat niemand hun onderweg tegen zou komen, want ze wist heus wel wat ze zouden denken als ze een jongen en een meisje samen zouden zien. Het feit dat ze door die belachelijke gedachte begon te blozen, maakte het niet veel beter voor haar. ”Bedankt dat je zo behulpzaam voor me bent,” zei ze op een zachte toon tegen hem. ”Het was alleen niet mijn bedoeling om je zo lang op te houden.” Ze had er eerlijk gezegd ook niet heel veel op tegen. Finn leek een aangenaam persoon om mee om te gaan en ze was blij dat ze hem had leren kennen. Dat vond ze eigenlijk ook het leukste onderdeel aan heel dat reizen: nieuwe mensen leren kennen en meer over hun te weten komen. ”Ik kan soms echt zo’n kluns zijn,” lachte ze een beetje beschaamd. Dit was immers niet de eerste keer dat ze gevallen was en waarschijnlijk, haar kennende, ook zeker niet de laatste. |