Switch account





Fear - do apr 29, 2021 9:13 pm
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

Fear BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Een kleine glimlach gleed om haar lippen terwijl ze haar Pokémon achterliet in het Pokémon Center. Ze was met Nymphe gaan trainen in Oreburgh Mine omdat daar veel Rock types waren en omdat ze de stad eens wilde verkennen. Het stond al een tijdje hoog op haar lijstje en ze had er nog geen tijd voor gehad met heel het gedoe om in Celestial Town te geraken. Maar goed, als ze nu nog naar dat pretpark ging, dan had ze heel het westen van Sinnoh wel gezien en kon ze door naar het oosten. Ze moest maar eens zien welke volgende gym ze uit wilde dagen, maar eerst nog tijd voor wat training en ontspanning. Haar Lapras was moe en haar andere Pokémon hadden hun training ook wel gehad, dus Hazel liet ze tijdelijk achter in het Pokémon Center. De avond begon te vallen en haar maag knorde. Ze had een eettent gezien een paar straten verderop waar ze iets fatsoenlijks kon eten en dan zou ze vroeg naar bed gaan zodat ze er ’s morgens weer op tijd uit kon. Het was frisjes op de avond, maar ondanks dat droeg Hazel een rokje en een topje, waar ze een vestje over deed. Als ze eenmaal in die eettent zou zijn, zou het wel wat aangenamer worden. Ze verliet het Pokémon Center en zag een steegje waar ze doorheen kon wandelen, een shortcut. Ze koos ervoor om het steegje in te gaan en zag pas halverwege het steegje dat een man zich gepositioneerd had tegen de muur. Hij had een bierflesje in zijn handen en maakte er geen geheim van dat hij haar aan het scannen was met zijn ogen. ”Hey, schatje!” riep hij luid door het steegje heen. ”Wil je eens iets zien?” Hazel hoefde haar hoofd niet te draaien om te weten wat de man aan het doen was en ze stak over haar schouder haar middelvinger naar hem op, waarna ze verder wandelde. Ze hoorde niks meer achter zich en haar houding ontspande, maar opeens voelde ze een hand op haar schouder en werd ze met een ruk naar achteren getrokken. De impact met de muur was harder dan gedacht en Hazel kreunde even toen haar schouder langs de muur schraapte. Haar boze blik was gericht op de man voor haar en ze probeerde hem een knietje te geven, welke hij afblokte door haar been hardhandig weg te duwen. Zijn hand bleef bij haar been liggen en Hazel verstijfde toen ze in de gaten kreeg wat hij wilde doen. Ze probeerde hem een kopstoot te geven en hij sloeg met zijn bierflesje naar haar hoofd. Hij miste haar op een paar centimeters na en Hazel hoorde het glas kapot spatten vlakbij hun. Haar hoofd zwierde naar opzij toen ze een klap kreeg van zijn platte hand en laaiend van woede krabde ze hem over zijn wang. ”Rotwijf!” snauwde hij en hij haalde opnieuw uit, maar deze keer naar haar maag. Hazel klapte dubbel en kon niet voorkomen dat ze op de grond werd geduwd, waar ze snel naar achteren probeerde te kruipen om bij haar aanvaller weg te komen. ”Laat me met rust!” gilde ze kwaad, hopend dat iemand haar zou horen. Arceus, liet iémand in de buurt zijn, wie dan ook. Maar liet haar dit niet ondergaan.


@Shiro Cooper
Re: Fear - zo mei 02, 2021 1:08 pm
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28 years
Rank: 4

Fear BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij had vernomen waar hij zijn nieuwste aanwinst zou kunnen evolueren wanneer het eenmaal de eerste evolutie had, dus had hij besloten een plek te zoeken waar hij de Grubbin zou kunnen evolueren in een Charjabug en dan zou hij daarna verder kunnen gaan naar Mount Coronet om de Charjabug in een Vikavolt te laten evolueren. Zijn blik ging tevreden naar de shiny pokemon in zijn armen en Sakura die rustig naast hem liep leek ook tevreden te zijn. Het was al laat, dus hij wist dat het trainen voor morgen zou zijn, maar hij was in ieder geval al blij dat hij hier aangekomen was. In ieder geval moesten ze eerst een plek vinden om te eten, want zijn maag rammelde. Ze liepen voorbij een steeg toen hij een maar al te bekende stem om hulp hoorde roepen. Zijn hoofd draaide zich meteen in de richting van de steeg en ondanks dat hij niet veel kon zien zette hij de stappen de steeg binnen tot hij de man zag die over Hazel stond. Hij balde zijn hand in een vuist en raakte de man recht in zijn wang, welke een eindje achteruit tuimelde, duidelijk ook niet de meest stabiele op zijn benen. "Blijf uit haar buurt!" Sakura ging defensief voor Hazel staan, terwijl Voltz zich uit zijn armen wurmde en de man kwaad aankeek. Hij kon de man zien kijken naar de twee pokemon en hij sprak iets onverstaanbaars. Shiro knielde naast Hazel neer en stak zijn hand naar haar uit. "Gaat het?" Zijn aandacht werd echter al weer getrokken toen de man ineens een pokeball erbij pakte en een pokemon eruit liet. Een Staravia. Dacht hij de juiste keuze gemaakt te hebben tegen zijn Grubbin? dan had hij het mis, want gelukkig had hij er een die shiny was en die ook nog eens een egg move kende. Een die de man natuurlijk niet zou weten. "Sakura, blijf bij Hazel." Nee, hij ging dit doen met Voltz.
Re: Fear - zo mei 02, 2021 1:21 pm
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

Fear BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

De laatste keer dat Hazel angst had gevoeld, échte angst, was toen ze haar moeder met al haar kracht tegen haar ziekte had zien vechten. En toen ze wist dat haar moeder het niet ging halen. Diezelfde angst, wel een klein pitje minder, kwam terug toen ze de man met gebalde vuisten voor haar zag staan. Zijn blik gleed naar beneden en Hazel balde haar vuisten toen ze zag waar hij naar keek. Hij kwam naar haar toegelopen en Hazel klemde haar tanden op elkaar. Opeens kwam er iemand uit de schaduwen tevoorschijn en raakte de man vol met zijn vuist tegen zijn wang aan en Hazel voelde zich slap worden van opluchting toen ze zag wie dat het was. Ze keek naar zijn Eevee, die al defensief voor haar kwam staan en liet haar blik weer naar Shiro glijden toen hij aan haar vroeg of het ging. ”Kan beter, maar ik ben blij dat je er bent,” zei ze zachtjes tegen hem. De vuistslag in haar maag deed net altijd zeer en haar wang gloeide, maar in elk geval kon de situatie nu niet meer zo erg escaleren. Het viel haar op dat Shiro een nieuwe Pokémon in zijn armen had, een Grubbin. Ze glimlachte toen ze zag dat het een shiny was. Het leek erop dat Shiro niet stil had gezeten en dat herinnerde haar eraan dat zij haar nieuwe aanwinst ook nog aan hem moest laten zien, maar dat waren zaken voor later. De man had inmiddels een Staravia tevoorschijn gehaald en Hazel wist dat Shiro hier in het voordeel was, dus ze maakte zich niet al te veel zorgen of hij kon winnen. ”Leuke beestjes,” hoorde ze de man sneren, nog steeds duidelijk dronken. ”Als ik win, is je vriendinnetje van mij en mag ik met haar doen wat ik wil, goed?” Hij richtte vervolgens zijn blik over Shiro’s schouder naar Hazel en likte suggestief over zijn lippen. En ondanks dat ze boos was op de man voelde ze toch een huivering door zich heen gaan. Ze strekte haar hand uit naar Sakura en probeerde troost te halen uit het feit dat Shiro voor haar stond en Sakura bij haar was.
Re: Fear - zo mei 02, 2021 2:57 pm
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28 years
Rank: 4

Fear BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO

Zijn blik was woedend toen hij deze weer richtte op de man. In principe was de Staravia in het voordeel, dat was waar, maar de man wist niet dat deze Grubbin discharge had. Natuurlijk maakte de man de eerste zet, die had het geduld niet om te wachten. Een wing attack kwam de kant van de Grubbin uit, welke hij goed wist te ontwijken gelukkig. "Bite," Nu dat de Staravia zo dichtbij was, kon de Grubbin makkelijk zijn kaken om de vogel heen klemmen en beet het neer op een van de poten van de vogel. Een pijnlijke kreet verliet de Staravia. "Houdt vast en doe Discharge," Nee, hij ging zich niet inhouden, niet wanneer hij pissig was. Grubbin begreep de emotie van zijn trainer ook en zette door en stopte ook niet met de discharge tot de Staravia geroosterd achterlatende op de grond toen hij klaar was. De man wierp een blik op zijn pokemon voor hij deze terugriep. Hij stamelde wat en staarde naar de Grubbin. Shiro was voor een moment bang dat hij fysiek wat zou gaan doen tegen Voltz, maar besloot toen toch dat het een beter plan was om weg te rennen. Hij draaide zijn blik om naar Hazel en Sakura en zag dat de Eevee Hazel ondertussen aan het troosten was. Hij merkte echter wat licht achter hem op en toen hij zich omdraaide zag hij hoe zijn Grubbin van vorm aan het veranderen was en hoe er niet veel later een Charjabug stond. Blijkbaar hoefden ze hier nu ook niet meer te gaan trainen de volgende dag, dan zouden ze meteen de weg naar Mt Coronet kunnen nemen. "Waar heeft hij je geraakt?" Vroeg hij rustig, toen hij weer naast Hazel knielde. Hij zou waarschijnlijk niet veel kunnen doen, maar hij zou alles doen om haar te helpen.
Re: Fear - zo mei 02, 2021 3:15 pm
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

Fear BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Sakura reageerde op haar en was haar aan het troosten, waar Hazel wel blij mee was. Haar blik gleed naar voren, waar ze zag hoe Shiro tegen de man zijn Staravia vocht. Het voelde ergens aan alsof ze zwak was dat hij haar gevechten voor haar moest doen, maar aan de andere kant was ze ook wel blij dat het Shiro was die haar op haar zwakste moment zag en niet iemand anders. Ze fronste toen ze hoorde dat de Grubbin al Discharge kende en zag hoe de Pokémon de Staravia niet losliet terwijl hij de aanval uitvoerde. Het was misschien een beetje brut van Shiro en zijn Pokémon uit, maar Hazel had geen medelijden met de man en ook niet met zijn Staravia. Ze dacht er beter niet over na wat er had kunnen gebeuren als Shiro niet voorbij was gelopen in het steegje en alleen daarom verachtte ze de man al met alles wat ze had. Haar ogen glommen van trots toen ze zag dat de man wegrende en dat Shiro’s Pokémon evolueerde, maar Shiro gaf zichzelf geen voldoende tijd om daar euforie voor te voelen en kwam meteen weer naar haar zijde toe. ”Mijn schouder is langs de muur geschraapt, hij heeft me geslagen in mijn gezicht en me een vuistslag in mijn maag gegeven.” Ze slikte en knikte naar het glas dat zich vlakbij haar bevond. ”Hij probeerde ook nog een bierflesje naar mijn hoofd te slingeren, maar dat kon ik gelukkig ontwijken.” Ze wreef over haar benen waar de man haar had aangeraakt en de situatie begon nu pas goed tot haar door te dringen, want er verschenen opeens tranen in haar ogen. ”Muk,” vloekte ze zachtjes. ”Hij wilde… als jij er niet geweest was…” Ze schudde haar hoofd en pakte Shiro’s hand vast. ”Bedankt dat je me bent komen redden. Het lijkt erop dat het nog wel even duurt voordat ik de rollen eindelijk eens kan omkeren,” zei ze op een zachte toon, refererend naar die keer dat Shiro haar gered had in de gym van een pijnlijke val. Ze zou waarschijnlijk een half decennia nodig hebben om hem terug te betalen voor wat hij al voor haar had gedaan.
Re: Fear - zo mei 02, 2021 4:08 pm
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28 years
Rank: 4

Fear BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO

Bij het horen wat de man allemaal gedaan had kneep hij zijn hand stevig in een vuist en voelde hij hoe zijn nagels de huid daar braken. Hij had hem zeker nog een keer extra moeten slaan daarvoor al dan niet vaker. Toch ontspande hij zijn hand weer toen hij de tranen zag en deed een poging om haar te omhelzen. "Hij is weg nu," En hij zou beter ook maar niet terugkomen. Want hij was nog steeds woedend, wat mogelijk nog te merken was aan hoe stijf zijn lichaam was. Hij was bang dat hij de volgende keer zich niet zou beperken tot alleen de pokemon van de man te raken met een aanval, maar dat ging hij niet hardop zeggen. Hij kon voelen hoe Sakura zich tegen hun benen aandrukte en ook Voltz kwam kijken. Op dit soort momenten hoopte hij maar dat de Eevee genoeg zou helpen of dat hijzelf zou kunnen helpen, want er was natuurlijk de kans dat even niks met iemand te maken wilde hebben.
Re: Fear - zo mei 02, 2021 4:17 pm
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

Fear BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hazel hoefde geen expert te zijn om te weten hoe boos Shiro op de man was. Het was de woede die zij voelde, maar niet naar buiten kon brengen. En hoe maf het ook klonk, toch vond ze het fijn dat hij zo veel woede voor haar voelde, want dat wilde zeggen dat hij echt om haar gaf. Ze dacht inmiddels wel dat ze op het punt was dat ze ook wel besefte dat ze om hem begon te geven, wat alleen maar versterkt werd door zijn acties van vanavond. ”Ja, hij is weg,” zei ze zachtjes en ze voelde hoe Shiro haar probeerde te omhelzen, wat ze accepteerde. Ze sloeg haar armen om zijn nek heen en drukte haar gezicht tegen zijn hals aan. Zelfs in geknielde positie was hij nog groter dan haar, maar dat was niet moeilijk met haar kleine lengte. Het voelde troostend aan om zijn sterke armen om haar heen te voelen en zijn Eevee maakte het af door zich tegen hun aan te drukken. Ze hield dat moment even zo vast en maakte zich toen van hem los, waarna ze haar handen om zijn hals legde en naar voren boog zodat ze hem een kus op zijn wang kon duwen. ”Bedankt, Shiro,” zei ze zachtjes en ze richtte haar goudkleurige ogen naar hem. ”Ik denk dat er geen ander persoon is dat hier in deze regio rondloopt waar ik me veiliger voel dan bij jou.” Zelfs Scarlet had dit effect niet op haar, maar dat was ook een heel andere band. Ze liet haar handen naar zijn kaaklijn zakken en bleef hem daar vasthouden terwijl ze zijn ogen vasthield met de hare. En even vielen alle achtergrondgeluiden voor haar weg en was het alleen nog maar hun tweeën.
Re: Fear - zo mei 02, 2021 4:51 pm
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28 years
Rank: 4

Fear BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze accepteerde het en hij hield zijn armen om haar heen voor een moment. Tot ze zich verder begon te bewegen en hem een kus op zijn wang gaf. Hij liet zijn grip op haar iets losser en bracht een van zijn handen zachtjes naar de plek gaan waar de man haar had geraakt. Nee, hij zou de man niet vergeven. Hij merkte op dat Sakura en Voltz zich tegen hem aan drukten, duidelijk op de hoogte van hoe hij zich voelde en hij was er dankbaar voor. "Je weet dat ik je altijd kom helpen als ik dat kan?" Hij wist ook niet goed of hij het zichzelf zou kunnen vergeven als hij daar niet toe in staat was, maar hij moest gewoon hopen dat het niet nog een keer voor zou komen. Hij staarde haar in haar ogen en overbrugde de afstand tussen hun lippen om de zijne tegen die van haar aan te drukken.
Re: Fear - zo mei 02, 2021 5:08 pm
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

Fear BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hazel siste zachtjes en sloot kort haar ogen toen Shiro zijn hand bracht naar de plek waar de man haar geslagen had. Het deed zeer en ze hoefde er niet over te twijfelen of het morgen blauw zou zien, maar het had veel erger dan dat kunnen zijn en dat was nu voorkomen door Shiro, dus dan moest ze zich daar maar op focussen. De roodharige liet haar blik naar de jongen voor haar glijden en opende haar ogen toen hij zijn woorden sprak. ”Ik weet het,” prevelde ze zachtjes. ”Ik help jou ook met alles.” Hun blikken hielden elkaar daarna vast en Hazel was niet verbaasd toen Shiro de afstand tussen hun overbrugde om haar te kussen. Het was een moment dat ze beiden al lang aan hadden voelen komen en dat ze lang genoeg uitgesteld hadden. Ze kuste hem dan ook terug en liet haar armen terug om zijn nek glijden terwijl ze haar hoofd wat schuiner bewoog om de kus dieper te maken. Het voelde net alsof er elektriciteit in haar binnenste knetterde en alsof honderden Butterfree’s tegelijkertijd door haar maag aan het zweven waren. Het voelde juist, het voelde goed en Hazel zou dit moment met geen enkel ander in willen ruilen. Ze wist dat ze hem nog veel te vertellen had en dat ze zich over haar bindingsangst heen moest helpen als ze dit wilde laten werken, maar voor nu voelde het aan alsof dat haar ook ging lukken. De kus duurde een paar momenten langer en Hazel brak hem uiteindelijk af om terug op adem te komen. Ze opende haar ogen weer en een glimlach gleed om haar lippen terwijl ze hem aankeek. ”Betekent dit dat ze me vanaf nu wel je vriendinnetje mogen noemen?” vroeg ze op een licht plagerige toon, refererend naar hoe iedereen hun tot nu toe had genoemd of had gesuggereerd toen ze samen waren de afgelopen weken.
Re: Fear - zo mei 02, 2021 6:14 pm
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28 years
Rank: 4

Fear BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij was nerveuzer dan de eerste keer dat ze dit hadden gedaan, maar hij probeerde toch zelfverzekerd over te komen. Dit was tenslotte anders dan de eerste keer of zo voelde het voor hem tenminste. Toen ze dan ook het contact verbroken wilde hij voor een moment doorgaan, maar nam even de tijd om op adem te komen, vooral ook toen ze haar volgende woorden sprak en hij begon te grijnzen. "Daar lijkt het wel op." Hij kon de momenten nog herinneren dat hij het ontkent had, maar dat zou vanaf nu niet meer hoeven. "Tenzij je liever anders genoemd wordt?" Want dat kon altijd als ze er liever een andere naam voor had.
Re: Fear - zo mei 02, 2021 9:36 pm
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

Fear BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hazel merkte op dat het best verslavend was om te zoenen en de drang om haar lippen weer op de zijne te drukken, was dan ook vrij groot. En ze wist dat het misschien kinderachtig klonk, maar het gaf haar ergens wel een heel erg goed gevoel dat ze vanaf nu de zijne genoemd mocht worden. Ze liet haar goudkleurige kijkers naar hem gaan toen hij zijn woorden sprak en ze grinnikte, waarna ze haar hoofd schudde. ”Nah. Ik vind het prima om je vriendin te zijn,” zei ze nonchalant en ze gaf hem een knipoog, al was de euforische blik in haar ogen allesbehalve nonchalant. Ze besefte dat ze nog steeds op hun knieën op de grond zaten en ze kwam overeind, waarbij ze iets in een kromp toen de pijn in haar maag weer op kwam zetten. Ze tilde voorzichtig haar topje omhoog om te zien of ze schade zag, maar er was niks te zien en ze liet haar topje weer zakken. ”Ik had echt nooit zonder Pokémon over straat mogen gaan, maar ze liggen allemaal uit te rusten in het Pokémon Center. Ik was met Nymphe gaan trainen en ik…” Ze haalde haar schouders op. ”Ik ging er niet vanuit dat zoiets als dit echt kon gebeuren. Je hoort het natuurlijk wel, maar je verwacht voor de één of andere stomme reden dat het jou nooit overkomt.” Ze fronste. ”Het lijkt net alsof ik het aantrek of zo. Laatst toen ik naar de Friend Safari ging en Nymphe ving, waren er ook al twee van zulke rare gasten die me maar niet met rust wilden laten, zelfs niet nadat ik zei dat ik een vriendje had.” Het kwam niet eens bij haar op dat Shiro helemaal geen idee had wie dat Nymphe was, zo kwaad was ze zich aan het maken om haar en haar stomme geluk met idiote gasten.
Re: Fear - ma mei 10, 2021 8:50 pm
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28 years
Rank: 4

Fear BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij kon het niet helpen om te glimlachen toen ze aangaf dat ze het goed vond om zijn vriendin te zijn. Dan zou hij dat haar ook zeker noemen in het vervolg. Ze hadden dan niks meer te ontkennen, dat zou zeker schelen. Hij kwam met haar overeind en zag hoe ze iets ineen kromp en hield voor de zekerheid zijn armen uit voor het geval ze om zou vallen, maar dat leek gelukkig niet te gebeuren. Sakura en Voltz hielden ondertussen iets meer afstand. Ze tilde haar topje op en ook hij keek of er iets te zien was, maar dat zou waarschijnlijk nog wel komen. "Niemand verwacht dit," Nee, meestal ging je er vanuit dat het wel veilig was om rond te lopen zonder pokemon. Ze had het over Nymphe, mogelijk een van haar nieuwe pokemon, maar hij had natuurlijk geen idee welke. "Helaas willen mannen nog wel eens vervelend zijn inderdaad," Het was niet alsof hij dit soort dingen niet eerder had gezien. "Maar het hoort niet te gebeuren," Dat was een gegeven. "Ik denk dat het het beste is als we terug gaan naar het pokemon center?" Tenzij ze wat anders wilde doen.
Re: Fear - di mei 11, 2021 1:26 pm
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

Fear BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hazel gaf een knikje. Het was niet haar schuld, dat was één ding dat zeker was. Ja, ze droeg een topje en een rokje, maar ze had niet uitdagend door de straat geparadeerd alsof ze iets had gewild van die man. Ze richtte haar blik naar Shiro en grinnikte toen hij zijn woorden sprak. ”Gelukkig liep mijn beschermengel hier ook rond toevallig,” zei ze en ze pakte zijn hand vast, waarna ze het een kneepje gaf. Ze vond het zeker niet fijn wat er was gebeurd en ze vond het ook niet leuk dat ze tegenover Shiro zo kwetsbaar was geweest, maar in elk geval was er nu wel iets goeds uit gekomen. ”Beschermengelen,” verbeterde ze zichzelf en ze boog zich naar Sakura en Voltz toe om ze allebei een aaitje over hun bol te geven. Ze knikte naar Shiro toen hij het had over terug naar het Pokémon Center gaan. ”Ik was eigenlijk op weg om iets te gaan eten, maar ik denk dat ik dat liever in het Pokémon Center doe na wat er gebeurd is,” zei ze met een zachte zucht. ”Misschien zijn mijn Pokémon bijna klaar zodat ik Rex uit zijn bal kan laten. Hij vindt het vast ook weer fijn om jou te zien.” Ze glimlachte naar de witharige en begon zich om te draaien, terug in de richting van het Pokémon Center. ”Waarom was jij eigenlijk hier?” vroeg ze aan hem, na een korte twijfeling zijn hand vastpakkend met de hare. Ze waren nu een koppel, dus dan was het logisch dat ze dat deed, niet? Arceus, haar laatste serieuze relatie was lang geleden, dus ze ging echt weer moeten wennen aan dit alles.
Re: Fear - do jun 10, 2021 8:15 pm
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28 years
Rank: 4

Fear BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO



Hij wist dat het toeval was dat hij op de juiste plek op het juiste tijdstip geweest was en hij wilde er dan ook niet aan denken wat er gebeurd was als hij hier niet op tijd geweest was. Ze zouden terug naar het pokemon center gaan, dat voelde voor hem ook beter als hij eerlijk was. Misschien dat hij ergens eten om mee te nemen zou kunnen vinden, maar het was belangrijk om Hazel voor nu eerst naar het pokemon center te krijgen. "We kunnen straks altijd nog kijken voor eten." Sprak hij dan ook. Natuurlijk kwam haar vraag waarom hij hier was. "Ik moet naar mt. Coronet om Voltz hier te evolueren naar Vikavolt." Hij had alleen er niet nu al op gerekend dat de pokemon zou evolueren voor ze daar überhaupt waren, maar dat was toch nog iets goeds dat nu gebeurd was. Ze had zijn hand gepakt en hij kneep er kort lichtjes in, wetende dat Sakura en Voltz wel zouden volgen.


Note: -
Re: Fear - zo jun 13, 2021 1:42 pm
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

Fear BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hazel gaf een afwezig knikje toen Shiro aangaf dat ze straks nog konden kijken voor eten. Luid gelach aan de andere kant van haar steeg had haar aandacht getrokken en ondanks dat ze voor het incident van daarnet daar waarschijnlijk niet op gereageerd zou hebben, zorgde het er nu voor dat ze iets dichter bij Shiro ging lopen. Haar wangen werden rood en er flitste woede door haar goudkleurige kijkers. Ze ging zichzelf toch niet laten bang maken door één vent? Toch maakte het gelach haar lichtelijk nerveus, alsof ze dadelijk weer belaagd zouden worden. Ze leidde zichzelf al door zich te concentreren op wat Shiro zei en glimlachte naar hem. ”Dat wordt nu een stuk makkelijker nu hij al bij zijn eerste evolutie is,” zei ze tegen hem, haar blik kort over haar schouder richtend naar de Pokémon. Inmiddels had ze de oorzaak van het gelach al gevonden en ze deed haar best om haar blik stoïcijns naar voren te houden, maar kon het toch niet helpen dat haar adem wat opgelucht ontsnapte toen het groepje jongens niks deed en gewoon verder praatte. ”Shiro…” Ze vervloekte zichzelf omdat haar stem zo fragiel klonk en schraapte haar keel. ”Was je toevallig van plan om vannacht in het Pokémon Center te overnachten?” Ze wilde aan hem vragen of hij vannacht bij haar wilde blijven, maar dat vond ze zo zoetsappig klinken dat dit wel beter was. Al had ze zo wel het idee dat hij wel wist wat haar intentie erachter was. Hij kende haar inmiddels al wel langer dan vandaag.
Re: Fear - di jul 06, 2021 1:44 am
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28 years
Rank: 4

Fear BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO



Hij merkte wel hoe ze reageerde toen er wat gelach klonk en hij deed zijn best om zich niet om te draaien en de bron van het gelach op te sporen. Sakura en Voltz liepen tenslotte nog achter hun, dus als er echt wat zou gebeuren, dan zouden die twee wel een waarschuwing geven, daar was hij zeker van. "Het scheelt inderdaad," Nu hoefde hij de Charjabug alleen nog maar een level omhoog te brengen in mt coronet en dan zou hij ook klaar zijn voor de volgende gym. Haar volgende vraag verbaasde hem niks en hij knikte er ook op. Ook al was hij het niet van plan geweest, dan was hij dat nu wel. "Ik heb geen andere plek om vannacht te verblijven hier, dus ik was het wel van plan." Daar was niet per se iets aan gelogen. Het was meer dat hij er nog niet over nagedacht had tot nu.


Note: -
Re: Fear - zo jul 11, 2021 3:56 pm
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

Fear BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het leek erop dat Shiro de goede richting uit begon te gaan wat het evolueren van zijn Pokémon betrof, maar Hazel had ook niks anders van hem verwacht. Ze zaten op één lijn wat dat betrof en Hazel verwachtte dan ook dat haar vriendje een behoorlijke tegenstander zou zijn in de toekomst. Shiro gaf aan dat hij in het Pokémon Center zou blijven overnachten en Hazel was blij dat ze niet alleen zou zijn, al had ze het idee dat hij haar sowieso niet alleen zou hebben gelaten als hij iets anders van plan zou zijn geweest. ”Ik denk dat we nu wel zonder problemen op één kamer kunnen slapen,” zei ze op een vrij nonchalante toon, maar ook dit was weer om te verbergen dat ze zijn aanwezigheid eigenlijk heel hard nodig had, zeker na wat er vanavond gebeurd was. Ze verlieten inmiddels het donkere steegje en Hazel was blij toen ze het rode dak van het Pokémon Center zag opdoemen in de verte. ”Misschien moet ik maar wat zelfverdedigingslessen gaan volgen. Je zal niet altijd in de buurt zijn om mijn held te zijn,” grapte ze, maar eigenlijk was er wel iets van een serieuze ondertoon in haar stem te vinden. Het zou niet slecht zijn als ze zichzelf kon verdedigen, want hij zou niet altijd in haar buurt zijn en ze zou ook niet altijd de kans hebben om haar Pokémon tevoorschijn te halen. Al dacht ze wel dat ze de volgende keer Kai gewoon zou meenemen. De Machoke was zo beschermend dat hij snel zou afrekenen met iemand die haar zoiets wilde flikken als dat die man had willen doen. En misschien zou Shiro zich dan ook wat beter voelen. Ze drukte haar wang even tegen zijn arm aan voordat ze het Pokémon Center binnenstapte en hem losliet, waarna ze naar het restaurantgedeelte knikte. Het leek haar immers nu fijner om hier te eten dan in een echt restaurant.
Re: Fear - za jul 24, 2021 12:29 am
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28 years
Rank: 4

Fear BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO



Het pokemon center was waarschijnlijk ook een van de veiligere plekken, maar dat nam niet weg dat het beter zou voelen als ze samen in dezelfde kamer zouden kunnen slapen. "Lijkt me inderdaad niet dat we een probleem hebben." Ook al moest hij eerlijk zeggen dat het de vorige keer naar zijn mening ook niet echt een probleem was geweest. Hazel begon over zelfverdedigingslessen en als hij eerlijk was, dan vond hij dat nog niet eens zo'n slecht idee. Natuurlijk had ze ook haar pokemon, maar wanneer zoiets als dit zich weer voor zou doen, dan was het misschien beter als ze haarzelf ook kon verdedigen. "Dat is misschien geen slecht idee." Ondertussen waren ze ook al aangekomen bij het pokemon center en leek Hazel te knikken naar het restaurantgedeelte. "Laten we inderdaad eerst wat gaan eten." Daarna konden ze altijd een kamer nemen.


Note: -
Re: Fear - za jul 24, 2021 9:17 pm
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

Fear BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

”Dat hebben we eigenlijk nooit echt gehad,” mompelde Hazel tegen hem. ”Het voelde vanaf de eerste keer al wel relaxt aan.” Ze liet haar blik kort naar hem glijden en glimlachte, waarna ze haar blik weer afwendde. Het bezorgde haar nog altijd rode wangen als ze dacht aan de eerste ontmoeting. Hoe ze haar muren zo goed mogelijk tegen hem had opgezet en hoe hij die bij elke ontmoeting steeds meer naar beneden had weten te brengen. Hoe ze hem van zich af had proberen te duwen, maar daarin gefaald was en het na een paar ontmoetingen al niet meer gewild had. En dan vandaag had ze uiteindelijk aan haar gevoel toegegeven, al bezorgde het haar nog steeds angst. Angst dat hij haar zou verlaten, angst dat ze hem zou verliezen. Angst dat diep in haar geworteld zat, maar waar ze in zo’n vroeg stadium onmogelijk over kon praten met hem. Ze gaf een afwezig knikje toen het over de zelfverdedigingslessen ging, al werd ze iets meer uit haar gedachten gehaald toen ze het Pokémon Center bereikte. Het eerste wat ze deed, was direct naar de balie gaan om te vragen of haar Pokémon al klaar waren. Dat waren ze en Hazel omklemde de Poké Ball van Rex stevig voordat ze die aan haar riem bevestigde. Daarna liep ze terug naar Shiro toe en begaf ze zich naar het restaurantgedeelte, waar ze besloot om een simpel pastagerecht te bestellen. Ze nam plaats aan één van de tafels en siste zachtjes onder haar adem door toen ze ging zitten. ”Muk,” schold ze en ze legde haar hand tegen haar buik aan. ”Dat ga ik nog wel een paar dagen voelen.” Ze voelde vervolgens voorzichtig aan haar wang, wat ook niet al te lekker aanvoelde. ”Zie je er veel van?” vroeg ze vervolgens lichtelijk hoopvol aan Shiro. Ze hoopte van niet, want ze wilde niet een week lang met een wang rondlopen dat alle regenbogen kleurde.
Re: Fear - ma aug 09, 2021 9:37 pm
Shiro Cooper
Trainer
Shiro Cooper

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28 years
Rank: 4

Fear BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
47
379
CHARACTER INFO

OOC INFO



Hadden ze nooit gehad ook inderdaad. Er waren wat woorden gewisseld de eerste keer dat ze elkaar tegenkwamen, maar dat was ook al snel overgegaan in iets anders. Het zorgde er ook voor dat zijn gezicht iets rood werd bij de gedachte. Gelukkig was hij daar niet de enige in en kon hij ook bij Hazel zien dat ze licht aan het blozen was. Ze verplaatsten zich naar het restaurant en hij bestelde iets simpels om te eten voor hij bij haar aan de tafel ging zitten. Hij merkte natuurlijk wel op hoe ze reageerde toen ze ging zitten en wist dat het pijn moest doen wat die man gedaan had. "Het valt mee, maar misschien gaat het nog meer opzwellen." Misschien moesten ze wat ijs vragen, dat zou de zwelling wat terugdringen hopelijk.


Note: -
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum