Switch account





Fishing time - za mei 01, 2021 2:16 pm
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 44
Rank: 03

Fishing time BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het had eventjes geduurd, maar eindelijk was hij dan toch in Canalave City. Hij was direct de visserswinkel binnen gelopen. Nu stond hij met een frons in zijn voorhoofd voor alle uitgestalde hengels. Welke vislijn wilde hij kopen? Hij voelde even aan de lijnen en keek om toen de verkoper zijn kant op kwam. ‘Opzoek naar een goede hengel?’ Mace knikte de man even toe. “Ik heb een Basculin, daar zou ik graag een maatje voor willen vangen.” Legde hij toen aan de verkoper uit. Die pakte een hengel uit het rek en reikte hem hem aan. ‘Dan is deze het meeste geschikt.’ Mace woog de vislijn in zijn handen en toen ontstond er een glimlach rond zijn lippen. “Perfect ik neem deze.” Zei hij toen enthousiast. Hij kreeg er direct al helemaal zin in, om er mee te gaan vissen.

Met de hengel in zijn handen stapte hij de winkel weer uit. Hij had de Elekid gevraagd om buiten te wachten. Hij stond iets wat ongeduldig van zijn ene been op zijn andere te wippen en kwam aangerend toen hij Mace zag. “Kijk eens!” Mace zijn ogen flonkerden vrolijk. De Elekid voelde even aan de vislijn en glimlachte toen. “Sem vind Essy wel aardig, maar hopelijk kunnen we ooit nog een Basculin vangen. Dan heeft hij ook iemand om samen mee te zwemmen.” De Elekid knikte en klapte even in zijn handen. Waardoor Mace begon te lachen en even over zijn koppie aaide. “Hé Elekid. Ik wil je al een tijdje iets vragen. Je reist nu al een poosje met mij mee. Wat zou je er van vinden om je helemaal aan te sluiten in mijn team? Ik kan je charmes en gezelschap wel gebruiken.” Hij glimlachte warm naar hem. “Wat vind je van de naam Elec?” Hij pakte een lege pokéball van zijn riem en hield hem de Elekid voor. “Alleen als jij het wilt, maar weet dat je heel erg welkom bent vriendje.” Vervolgde hij zachtjes. Terwijl hij de pokéball open klikte zodat de Elekid erin kon gaan als hij dat wilde.

[ Elekid heeft 15% bond
https://talesofsinnoh.actieforum.com/t298-journey-route-205-handle-with-care ]
Re: Fishing time - za mei 01, 2021 2:36 pm
Vince Newman
Researcher
Vince Newman

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 3

Fishing time BogusIncredibleBass-size_restricted
Quinty
Hier een quote
4
384
CHARACTER INFO

OOC INFO

CATCH THAT POKÉMON!
Gefeliciteerd met je nieuwe Pokémon!



Een lichte twijfel volgde er, maar uiteindelijk drukt de Elekid tegn de knop van de pokéball en wordt erin gezogen. Na het verlossende "pling" geluidje, schiet de ball echter weer open. Zo te zien wilt de Elekid gewoon graag erbuiten blijven.
Je pokémon is geregisteerd onder ID #245. Vergeet niet om deze toe te voegen aan je Pokémon PC en om een Pokéball uit je inventory te verwijderen.
Re: Fishing time - za mei 01, 2021 8:40 pm
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 44
Rank: 03

Fishing time BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Er trok weer even een gespannen gevoel door zijn lijf toen hij de lichte twijfel bij de Elekid zag. Toen ging hij er toch in en ontspande Mace weer. Hij had het gelukkig toch goed aangevoeld. Bij hem ontstond ook altijd een beetje twijfel, of hij daarmee wel de juiste beslissing maakte voor de pokémon. Hiermee werd het dan toch bevestigd. Met een glimlach zag hij hoe Elec er direct weer uit kwam. Hij was nog steeds liever uit de pokéball en dat vond hij prima. Hij vond zijn gezelschap aangenaam, dus als hij liever uit de ball was dan erin, had hij daar helemaal vrede mee. Hij aaide zijn Elekid nogmaals over zijn kop. “Welkom in mijn team Elec. We gaan er samen met Sem en Essy iets moois van maken. Dat weet ik zeker.” Elec snorde instemmend. “Kom, dan gaan we verder.” Glimlachte hij toen. “Deze is voor jou.” Hij pakte een opgeladen zaklamp uit zijn rugtas en gaf die aan zijn Elekid. Die er blij mee achter hem aanliep.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum