Re: [CF2021, Finn] Watch the walls - wo mei 05, 2021 9:27 pm
Lucie Evien
Researcher
| LUCIE EVIEN Companion: Leda, Alolan Vulpix Lu zuchtte zachtjes op de vraag die Finn haar stelde. Ze had haar hoofd al zoveel gebroken over de vorm die haar Eevee zou kunnen aannemen, maar ze was er nog niet uit. Ze waren allemaal leuk, allemaal op hun eigen manier. Maar haar Eevee moest het er ook nog mee eens zijn en ze had het hem nog helemaal niet voorgelegd. Kon een Pokémon überhaupt een beetje een besef hebben over evolutie? Zou hij zelf kunnen of willen kiezen? "Ze zijn allemaal leuk," zei ze met een zuchtje, "Hij mag nog eventjes geduld hebben met evolueren totdat we er samen uit zijn." Ze wierp nog eventjes een blik op Orion, waarna ze haar aandacht weer op Finn richtte. Leda was één van haar grootste trotsen. Ze had haar zelf uit een ei uitgebroed en de jonge Vulpix was altijd bij haar gebleven. Lucie kon zich geen leven meer zonder haar bedenken. En ondanks dat ze al een heel stuk groter was gegroeid, ze bleef een kleine baby in Lucie's ogen. Zelfs al had ze nu een veel grotere baby genaamd Ruddles. Ze ging door haar knieën en kriebelde Leda over haar hoofdje heen, wie juist haar aandacht op Finn had gericht met grote nieuwsgierige ogen, bijna alsof ze hem zat te smeken om haar aan te halen. Maar voor nu kwam dat niet en moest Leda teleurgesteld zijn. "Klopt, ik geloof dat ze ook Fairy Type wordt als ze evolueert." Ze keek met een glimlach naar haar Vulpix. Ze mocht eerst nog wat groeien, maar haar evolutie stond wel op de planning. Ze volgde met haar ogen de Taillow van Finn, wie hoog de lucht in ging en wie wel tussen de wolken door leek te zwieren. Wat een vrijheid, zo hoog in de lucht. Ze kon het niet helpen om te glimlachen en schudde zachtjes eventjes met haar hoofd. "Wat zou je veel kunnen zien van daar boven," merkte ze op met een zachte glimlach. Hierna richtte ze haar aandacht weer op Finn, wie haar vroeg. Voor een moment twijfelde ze, maar daarna reageerde ze toch. "Toen ik heel jong was en ik nog heel graag een trainer wilde worden wel, maar dat is lang geleden. Jij?" |