Switch account





Re: [CF2021, Finn] Watch the walls - wo mei 05, 2021 9:27 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

[CF2021, Finn] Watch the walls - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO



LUCIE EVIEN
Companion: Leda, Alolan Vulpix


Lu zuchtte zachtjes op de vraag die Finn haar stelde. Ze had haar hoofd al zoveel gebroken over de vorm die haar Eevee zou kunnen aannemen, maar ze was er nog niet uit. Ze waren allemaal leuk, allemaal op hun eigen manier. Maar haar Eevee moest het er ook nog mee eens zijn en ze had het hem nog helemaal niet voorgelegd. Kon een Pokémon überhaupt een beetje een besef hebben over evolutie? Zou hij zelf kunnen of willen kiezen? "Ze zijn allemaal leuk," zei ze met een zuchtje, "Hij mag nog eventjes geduld hebben met evolueren totdat we er samen uit zijn." Ze wierp nog eventjes een blik op Orion, waarna ze haar aandacht weer op Finn richtte.

Leda was één van haar grootste trotsen. Ze had haar zelf uit een ei uitgebroed en de jonge Vulpix was altijd bij haar gebleven. Lucie kon zich geen leven meer zonder haar bedenken. En ondanks dat ze al een heel stuk groter was gegroeid, ze bleef een kleine baby in Lucie's ogen. Zelfs al had ze nu een veel grotere baby genaamd Ruddles. Ze ging door haar knieën en kriebelde Leda over haar hoofdje heen, wie juist haar aandacht op Finn had gericht met grote nieuwsgierige ogen, bijna alsof ze hem zat te smeken om haar aan te halen. Maar voor nu kwam dat niet en moest Leda teleurgesteld zijn. "Klopt, ik geloof dat ze ook Fairy Type wordt als ze evolueert." Ze keek met een glimlach naar haar Vulpix. Ze mocht eerst nog wat groeien, maar haar evolutie stond wel op de planning.

Ze volgde met haar ogen de Taillow van Finn, wie hoog de lucht in ging en wie wel tussen de wolken door leek te zwieren. Wat een vrijheid, zo hoog in de lucht. Ze kon het niet helpen om te glimlachen en schudde zachtjes eventjes met haar hoofd. "Wat zou je veel kunnen zien van daar boven," merkte ze op met een zachte glimlach. Hierna richtte ze haar aandacht weer op Finn, wie haar vroeg. Voor een moment twijfelde ze, maar daarna reageerde ze toch. "Toen ik heel jong was en ik nog heel graag een trainer wilde worden wel, maar dat is lang geleden. Jij?"

Re: [CF2021, Finn] Watch the walls - vr mei 07, 2021 8:45 am
Finn Strider
Crescent Moon
Finn Strider

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22 years
Rank: 3

[CF2021, Finn] Watch the walls - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Maaike
Hier een quote
53
748
CHARACTER INFO

OOC INFO




Terwijl ze rustig richting de bovenring liepen, hoorde hij Lucie zeggen dat je veel kon zien van daar boven. Even dacht hij dat ze het stadium bedoelde, maar toen hij omkeek en haar naar boven zag kijken, begreep hij dat ze het over Ark had. Hij glimlachte. ”Ja, om jaloers op te kunnen zijn soms,” reageerde hij toen. Het was pure vrijheid. Tuurlijk, de mensheid was een heel eind gekomen met diens innovaties zoals de luchtballon of het vliegtuig. Sommige trainers gebruikten zelfs hun Pokémon om te kunnen vliegen. Maar echt die vrijheid voelen zoals Ark dat kon, met de wind door zijn veren en de kracht van zijn vleugels, zouden ze waarschijnlijk nooit zelf kunnen ervaren.

Finn liet zijn blik even opnieuw door de ruimte dwalen. Op een plastic zak na die verderop was blijven hangen in het stalen, open dak, leek de tribune echt leeg. Hij draaide zijn gezicht weer naar Lucie die vertelde dat toen ze jong was ze blijkbaar graag een trainer had willen worden. En dat ze toen wel eens zo’n toernooi had gezien, maar dat was lang geleden. Finn schudde met zijn hoofd toen ze de vraag terugstelde. ”Nee.. Alleen op TV. We woonden niet echt dicht bij een stadium en ik voelde er nooit veel voor om de halve regio af te reizen voor zoiets.” Tot ergernis van zijn vrienden, maar Finn kon nou eenmaal sterk in zijn principes staan. Misschien was dat ook wel één van de redenen geweest waarom hij uiteindelijk niet zoveel vrienden meer had overgehouden tijdens zijn tienerjaren. ”Welk van het stel is eigenlijk je eerste Pokémon?” vroeg hij toen nieuwsgierig. Ze had al gezegd dat ze de Pichu net had gevangen, en de Vulpix leek nog niet zo oud. Dus misschien de Eevee? Of de Ponyta of Deino waar ze het over had gehad.

Finn Strider // 22 Years Old // Crescent Moon // Rank 01
Re: [CF2021, Finn] Watch the walls - zo mei 16, 2021 12:04 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

[CF2021, Finn] Watch the walls - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

Lucie Evien schreef:

LUCIE EVIEN
Companion: Leda, Alolan Vulpix



Haar blik volgde de Taillow wie vrij door de lucht zwierde. Zijn schaduw stak af tegen de azuurblauwe lucht, bevlekt met wolkjes. Ze kon het niet helpen om te glimlachen. HAar blauwe blik draaide zich weer terug naar Finn toen hij reageerde op haar woorden. ”Nou ja, ik denk niet dat ik er zo sierlijk uit zou zien als ik door de lucht zou zweven, al zou ik heel erg graag een keer willen vliegen,” Je had ze ertussen zitten, trainers wie samen met hun Pokémon konden vliegen. Helaas zou ze tot op heden met al haar Pokémon vallen als een baksteen.

De bovenste ring was even leeg en stil als de benedenring. Lucie liep tussen de stoeltjes door, in ieder geval genietend van de prettige temperatuur en het mooie weer. Ze hadden dit ook in de zeikende regen kunnen doen, dan was de dag beroerder geweest. ”Nou ja, dan woonden jullie waarschijnlijk in ieder geval mooi,” merkte ze op met een glimlach. Bijna in elk dichtbevolkt gebied had je in Sinnoh wel een stadium of een gym. Zijn volgende vraag liet haar eventjes op haar lip bijten. Aurora aanwijzen als eerste Pokémon voelde fout. ”Mijn eerste Pokémon.. heb ik niet meer. Maar voor dit avontuur waren Leda en Aurora m’n eerste,” merkte ze op na een lichte hapering in haar stem.

Re: [CF2021, Finn] Watch the walls - zo mei 16, 2021 12:36 pm
Finn Strider
Crescent Moon
Finn Strider

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22 years
Rank: 3

[CF2021, Finn] Watch the walls - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Maaike
Hier een quote
53
748
CHARACTER INFO

OOC INFO

Finn moest even kort lachen toen Lucie zei dat ze er vliegend niet sierlijk uit zou zijn. Onbewust gleed een beeld in zijn hoofd van hoe ze door de lucht zou gaan, met haar langer blauwe haar wapperend in de wind als een Articuno. Alles behalve onsierlijk, maar hij besloot dat niet hardop te zeggen. "Je hebt nog ruimte in je team, dus wie weet, misschien ooit," zei hij grinnikend. Ze kon een Dragonite nemen. Of wat gebruikte ze nog meer tegenwoordig? Charizard? Pidgeot? Finn zag het zichzelf niet zo snel doen. Hij was blij met zijn voeten veilig op de grond.

Ze liepen rustig verder over het pad tussen de plastic stoelen. Met de zon zo fijn warm boven hen, zou je bijna vergeten dat dit een werkdag was en niet gewoon een dagje uit met goed gezelschap. Finn knikte even met een glimlach op zijn bleke gezicht toen Lucie opmerkte dat ze dan vast mooi woonde. "Ja, mijn ouders hebben een huis buiten de stad, vlakbij de ranger basis," vertelde hij, terwijl hij even nostalgisch terugdacht aan het huis waar Sia en hij in waren opgegroeid. Beide ouders werkten met een team van zes, dus ze hadden een plek met een grote tuin uitgezocht waar zowel kinderen als Pokémon vrijuit konden rennen en doen.

Het ontging hem niet dat Lucie even haperde toen ze antwoord gaf op zijn vraag. Er was duidelijk iets gebeurd met haar eerste starter en hij voelde even een sterk gevoel van medelijden opkomen. Maar hij vroeg er niet op door. Dat was te persoonlijk. In plaats daarvan knikte hij alleen even en liet hij zijn blik weer naar voren glijden. "Wolf was mijn eerste," begon hij toen maar om de stilte een beetje vullen. "Of eigenlijk had hij mij uitgezocht." Er was een glimlach op zijn gezicht verschenen bij de herinnering. "Ik denk dat hij verstoten was want hij was niet bang voor mensen, maar wel nog heel jong en uitgehongerd."

Niet dat daar nog wat van te zien was. De Rockruff liep trots voor hen voorruit en had zijn staart fier omhoog gestoken.  Hij was uitgegroeid tot een sterke, bijna volwassen hond, en de ribben die je toentertijd had gezien lagen nu onder een laag dikke, gezonde vacht.
Finn Strider

Crescent moon ranger


Re: [CF2021, Finn] Watch the walls - zo mei 16, 2021 2:38 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

[CF2021, Finn] Watch the walls - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO



LUCIE EVIEN
Companion: Leda, Alolan Vulpix


Lu lachtte hardop bij Finn's opmerking. Ze had nog ruimte in haar team, misschien kon ze haar volgende Pokémon wel hierop uitzoeken. Wie weet inderdaad. Maar voor nu was ze blij met haar aan de grond gekluisterde team en ging het haar al net wat te hard met de aantallen die ze had. "Wie weet, kan jij eigenlijk met je Taillow vliegen als deze evolueert?" besloot ze te vragen, haar wenkbrauwen wat nieuwsgierig geheven. Swellow heette die evolutie toch? Ze kon zich alleen niet helemaal voor de geest halen hoe deze Pokémon eruit zag.

De ouders van Finn hadden een huis vlak bij de ranger basis van Kalos, buiten de stad. Het klonk als een ideale plek, veel beter dan een appartementje in de stad. Maar goed, ze mocht niet klagen. Ze had een dak boven haar hoofd en ze hoefde niet veel huur te betalen dankzij de rangers, noch in een Pokémon Center te slapen. "Kijk, dat is nog eens met de paplepel ingegoten," merkte ze op met een grijnsje, waarna ze haar blik nog een keer over de ring liet gaan. Saai, saaier, saaist. Maar in ieder geval had ze nog goed gezelschap. Ze liet haar blik kort naar haar Holocaster gaan om de tijd af te lezen. In ieder geval was hun shift bijna over, het was iets. Ze boog zich even naar voren om Leda een aai te geven, wie netjes naast haar liep.

Finn vertelde over zijn Rockruff, welke hij als uitgemergeld pupje had gevonden blijkbaar. Met een glimlachje volgde hij zijn blik. "Je ziet het niet aan hem af, ik denk dat hij het getroffen heeft met je." Merkte ze op, waarna ze haar blik nog een keer over het lege stadium liet glijden. "Ik denk dat we wel kunnen gaan melden dat mensen het stadium in kunnen, er is helemaal niks geks te zien."
  
Re: [CF2021, Finn] Watch the walls - zo mei 16, 2021 3:19 pm
Finn Strider
Crescent Moon
Finn Strider

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22 years
Rank: 3

[CF2021, Finn] Watch the walls - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Maaike
Hier een quote
53
748
CHARACTER INFO

OOC INFO

Of hij zou kunnen vliegen met Ark zodra die was geëvolueerd. Finn fronste even en liet zijn blik naar zijn Taillow gaan, die weer wat meer was afgedaald en nu vlak boven het dak van het stadium vloog. "Nee, Swellows zijn niet zo groot, dus dat gaat 'm niet worden," zei hij op een geamuseerde toon die het niet liet lijken alsof hij dat zo erg vond. Als hij heel eerlijk was hoefde hij later ook niet van die grote Pokémon. Dan werd het nog krapper in zijn kamer.

Want het was best wennen geweest om van het grote huis in Kalos, naar een klein kamertje te gaan in de ranger basis. Maar, Finn was blij dat hij nu een plek voor zichzelf had. Of nya, zichzelf. Hij had een kamergenoot, maar dat was heel wat anders dan leven onder het nauwlettend oog van je ouders.

Lucie merkte op dat ze waarschijnlijk wel konden gaan melden dat mensen het stadium in konden. Finn liet zijn blik weer naar Ark gaan en knikte. "Ja, dat lijkt me prima." Er was niks bijzonders in het stadium. Ze liepen rustig weer de trap af om terug naar de uitgang te lopen. Al met al een rustig patrouille dus. Prima voor de eerste keer.

[Topic uit]
Finn Strider

Crescent moon ranger



CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum