Switch account





Re: [CF2021] Quick Guard - vr aug 20, 2021 7:22 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6

[CF2021] Quick Guard - Pagina 2 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

[CF2021] Quick Guard - Pagina 2 Sprite12[CF2021] Quick Guard - Pagina 2 Jolteon[CF2021] Quick Guard - Pagina 2 Pikachu[CF2021] Quick Guard - Pagina 2 Shinx

Doordat ze opzij keek en tegelijkertijd naar achter werd geduwd door Ace, verloor ze haar evenwicht. Ze moest wat oncharmant met haar armen zwaaien om op haar benen te blijven staan. Gee, thanks. Jett zuchtte geïrriteerd zodra ze zag hoe Ace weer ruzie stond te maken met haar tegenstander in dit gevecht. Die kerel wist echt van niets anders dan vechten, of wel? Nadat ze klaar waren met hun hele circus en de man weg liep, draaide Ace zich haar kant op. Zijn verveelde blik beantwoordde ze met een geïrriteerde. ”Leuk, met zo’n partner patrouilleren die je voor geen reet kan helpen als er iets gebeurt,” zei hij. Blijkbaar merkte hij nu pas op dat Cyril er niet meer was. De manier waarop hij met gekruiste armen en opgetrokken wenkbrauwen haar aan keek, irriteerde haar enkel meer. Jett haalde diep adem voor ze zich focuste op de mensen om hun heen. "Show is voorbij mensen. Alles is onder controle, ga geniet alstublieft verder van het festival." Zodra het merendeel van de mensen massa was verdwenen, draaide ze zich richting de witharige man. "Ace, de situatie was onder controle, niemand heeft je gevraagd om je er mee te bemoeien. Bovendien stel ik het niet op prijs om geduwd te worden." Jett zette haar handen op haar heupen en trok een enkele wenkbrauw op. Afhankelijk van hoe hij hierop zou reageren, zou ze nog wel eens behoorlijk pissig kunnen worden of hem vergeven. Die macht lag nu in zijn handen.
Re: [CF2021] Quick Guard - zo aug 22, 2021 5:16 pm
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

[CF2021] Quick Guard - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Vrouwen. Arceus, ze bewezen toch keer op keer dat ze moeilijke wezens waren om mee om te gaan. Eerst vroeg ze zijn hulp en daarna was het weer niet goed. Was dit wat hij kreeg voor te voorkomen dat die gozer zijn stinkbek in het hare had geduwd? Of misschien had ze dat juist wel fijn gevonden omdat ze die kerel aantrekkelijk vond. Hij knipperde met zijn ogen. Wat een belachelijke gedachte om mee bezig te zijn, zeg. Zijn irritatie werd er niet minder op toen ze hem terechtwees en hij vernauwde zijn rode ogen, waarna hij een kort, sarcastisch lachje uitstootte. ”Je vond het anders toch geen probleem om me te commanderen dat ik die Ground type voor je onderuit moest halen,” zei hij op een botte toon tegen haar, zijn gezicht zowat in de hare duwend. ”En prima. De volgende keer als een gozer met overduidelijke slechte bedoelingen naar je toekomt, dan laat ik hem gewoon lekker zijn gang gaan. Dan heb ik ook wat minder geblèr aan mijn hoofd.” Nou, dat was dan besproken. Hij deed een paar stappen naar achteren en stak zijn handen in zijn zakken, waarna hij haar een achteloze blik toewierp. ”Als dat het gezeik voor vandaag was, dan wens ik je nog veel plezier met je patrouille,” snauwde hij haar toe, waarna hij zich omdraaide en zijn Pokémon wenkte om hem te volgen. In dit gezeik had hij geen zin.
Re: [CF2021] Quick Guard - di aug 24, 2021 4:43 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6


[CF2021] Quick Guard - Pagina 2 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

[CF2021] Quick Guard - Pagina 2 Sprite12[CF2021] Quick Guard - Pagina 2 Jolteon[CF2021] Quick Guard - Pagina 2 Pikachu[CF2021] Quick Guard - Pagina 2 Shinx

Ergens had ze het kunnen zien aankomen. Zijn reactie. ”Je vond het anders toch geen probleem om me te commanderen dat ik die Ground type voor je onderuit moest halen,” zei hij na een sarcastisch lachje. "Omdat je letterlijk toch al zei dat je je er mee ging bemoeien", reageerde ze op een lichtelijk geïrriteerde toon. ”En prima. De volgende keer als een gozer met overduidelijke slechte bedoelingen naar je toekomt, dan laat ik hem gewoon lekker zijn gang gaan. Dan heb ik ook wat minder geblèr aan mijn hoofd.” Jett klikte met haar tong. "Dankje", reageerde ze op een sarcastische toon. Hij was niet de enige die sarcastisch kon zijn. ”Als dat het gezeik voor vandaag was, dan wens ik je nog veel plezier met je patrouille,” snauwde hij haar toe, voor hij van haar weg begon te lopen. Ugh. Ze ging er niet eens meer op reageren. Het was hopeloos om überhaupt te proberen om Ace zijn fouten te laten zien. Nu eens zien, waar hing Cyril uit. Hadden hij en Zoro de weggerende man al te pakken?
Re: [CF2021] Quick Guard - zo aug 29, 2021 4:16 pm
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

[CF2021] Quick Guard - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Vrouwen. Ace snoof geïrriteerd de lucht uit zijn longen door zijn neus uit en trapte een kiezelsteentje weg, zijn handen in zijn zakken gestoken. Dan probeerde je ze te helpen en dan was het nog niet goed. Maar goed, de volgende keer als ze in de problemen zou zijn, hoefde ze op zijn hulp in elk geval al niet meer te rekenen. Dan zou hij Blade gewoon lekker in zijn bal laten en hard doorwandelen en dan moest ze het maar van die nietsnut hebben die bij haar was en haar blijkbaar voor geen steek verder kon helpen. Hij besloot dat hij terug zou gaan naar Hearthome City. Hij had geen dienst vandaag en hij had geen zin om nog eens bij andermans zaken betrokken te worden als hij er toch zo weinig voor terug kreeg. Met nog altijd een geïrriteerde blik in zijn ogen hield hij een taxi aan en liet zich vervolgens naar Hearthome City brengen, terug naar de basis. Hij was er echt weer klaar mee voor vandaag.


OOC: Ace topic uit!
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum