Re: Early morning shift - ma okt 18, 2021 9:16 pm
Lucie Evien
Researcher
| De hoeddragende jongen vertelde dat hij uiteindelijk wel blij was met zijn Dedenne, aangezien ze gewoon uit de Pokéball kon blijven en niet in de weg zat. Lucie kon het niet helpen om te grinniken. Zij had immers een dinosaurus die ze overal moest parkeren. "Wees blij dat ze een handzaam formaatje is hoor," merkte Lucie op met een korte lach, "mijn Amaura is getraumatiseerd door haar Pokéball en ruimtes binnen voor ik haar kreeg. Ik moet telkens een 'parkeerplek' voor haar vinden als ik ergens heen wil en taxi's zijn voor nu uit den boze." Het leek een beetje beter te worden? Maar ze wist het niet zeker. Arceus, ze verlangde naar een taxi, maar ze had nu wel een killer conditie. Terwijl ze eindelijk voorzichtig aan haar espresso kon lurken, stak de jongen een sigaretje op. Lucie bleef een beetje uit de buurt van de rook, maar liet hem voor de rest zijn gang gaan. Ze hield er niet van als mensen hun neus in haar zaken staken, dus dat vond ze andersom ook prettig. In plaats daarvan leunde ze wat tegen de muur, zich beseffend dat ze het toch wel echt ontzettend koud aan het krijgen was. Dit gesprek ging niet heel lang meer duren. Ze sloeg haar ogen op naar de jongen toen deze een competitie voorstelde. "Wat heb je in gedachten?" merkte ze op, nog geen bevestigend of ontkennend antwoord geven. Ze kende zichzelf, ze was een go hard or go home. En af en toe was dat ontzettend veel frustrerende energie. |