Switch account

Re: Early morning shift - ma okt 18, 2021 9:16 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Rank: 3

Early morning shift - Pagina 3 BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

De hoeddragende jongen vertelde dat hij uiteindelijk wel blij was met zijn Dedenne, aangezien ze gewoon uit de Pokéball kon blijven en niet in de weg zat. Lucie kon het niet helpen om te grinniken. Zij had immers een dinosaurus die ze overal moest parkeren. "Wees blij dat ze een handzaam formaatje is hoor," merkte Lucie op met een korte lach, "mijn Amaura is getraumatiseerd door haar Pokéball en ruimtes binnen voor ik haar kreeg. Ik moet telkens een 'parkeerplek' voor haar vinden als ik ergens heen wil en taxi's zijn voor nu uit den boze." Het leek een beetje beter te worden? Maar ze wist het niet zeker. Arceus, ze verlangde naar een taxi, maar ze had nu wel een killer conditie.

Terwijl ze eindelijk voorzichtig aan haar espresso kon lurken, stak de jongen een sigaretje op. Lucie bleef een beetje uit de buurt van de rook, maar liet hem voor de rest zijn gang gaan. Ze hield er niet van als mensen hun neus in haar zaken staken, dus dat vond ze andersom ook prettig. In plaats daarvan leunde ze wat tegen de muur, zich beseffend dat ze het toch wel echt ontzettend koud aan het krijgen was. Dit gesprek ging niet heel lang meer duren. Ze sloeg haar ogen op naar de jongen toen deze een competitie voorstelde. "Wat heb je in gedachten?" merkte ze op, nog geen bevestigend of ontkennend antwoord geven. Ze kende zichzelf, ze was een go hard or go home. En af en toe was dat ontzettend veel frustrerende energie.

Re: Early morning shift - za okt 23, 2021 5:10 pm
Kylian Tousignant
Crescent Moon
Kylian Tousignant

Karakterkaart
Rank: 1

Early morning shift - Pagina 3 Cc0f948211bb3e74cef4766bdefac4ee
Wap
Hier een quote
0
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

it’s retribution timei won’t run, the guilt is mine
De Prinses vertelde hem over haar Amaura die niet binnen wilde zijn, noch in Pokéballs. Hij grinnikte even bij het idee toen ze zei overal een ‘parkeerplek’ te moeten vinden voor het arme dier. “Wees blij dat ‘ie nog niet is geëvolueerd, I suppose,” merkte hij droogjes op. Als ze al dacht dat het onhandig was dat de Amaura niet in de ball wilde… dan had hij zo het vermoeden dat de evolutie nog onhandiger zou zijn. Hij wist niet veel af van Amaura’s geëvolueerde vorm en had deze enkel op een afbeelding in het lab gezien, maar die leek veel groter.

Wie van ons als eerste de titel ‘Professor’ voor de naam draagt,” merkte hij rustig op. Dat was immers waar een Researcher voor ging, toch? Professor Tousignant. Het klonk hem als muziek in de oren. Voor nu was Lucie de meest competente Researcher die hij tegen was gekomen en als hij in het verleden iets had geleerd, was het dat gezonde (en ongezonde) competitie iemand verbeterde. Niets leek hem een beter idee dan om te zien wie het verste kon komen.

De prijs…” ging hij rustig door, een scheve grijns op zijn gezicht en een blik in zijn ogen die duidelijk niet veel goeds betekende, “bespreken we nog.” Want voor nu kende hij haar nog niet goed genoeg om daar een beslissing voor te maken. Voor nu was het een belofte die in de lucht hing: hij zou er een competitie van maken.
note
Re: Early morning shift - zo okt 24, 2021 8:33 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Rank: 3

Early morning shift - Pagina 3 BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

De jongen noemde dat ze blij mocht zijn dat Snow nog niet geëvolueerd was. Meteen maakte Lucie een shushend geluid, hem wat verstoord aankijkend. Dat was ook absoluut niet de bedoeling. ”Shh! Shh! Tart het lot niet!” bracht ze meteen uit. ”Ik hou mijn vingers elke dag crossed dat Snowstorm nog eventjes niet besluit te evolven.” Ze had het al wel opgezocht. De skeletten van Aurorus waren bijna 3 meter hoog. Lucie had als jong kind nog wel eens vol interesse naar de oude botten gekeken. Nu had ze zelf een levend fossiel en als Snow het op haar heupen kreeg om te evolueren, dan had Lucie nog heel erg veel meer problemen. Voor nu leek Snow gelukkig nog geen intentie te dragen om te evolueren.

Gelukkig verschoof het onderwerp naar een uitdaging. Ze trok haar wenkbrauwen op toen de jongen aangaf dat hij wel wilde racen wie als eerste een professor werd. Nou, dat klonk zowaar nog interessant. Lucie wist echter van zichzelf ook dat ze vaak tot het gaatje ging in competities en dat was niet altijd even gezond. Toch, met zijn grijns, zijn irritante houding van tijd tot tijd. Ze was niet van plan om hem te laten denken dat ze de uitdaging niet aandurfde. Daarom sloeg ze dan ook haar armen over elkaar, voorzichtig om de koffie niet te laten splashen. Hij wilde er nog geen prijs aan knopen, maar ze wist zeker dat ze er wel wat van kon maken zonder dat ze er iets heel beroerds uitkreeg als ze zou verliezen. Sowieso ging ze niet verliezen. Niet van hem. ”Deal,” merkte ze op, haar wenkbrauwen iets optrekkend. ”Bereid je voor om te verliezen.”

Re: Early morning shift - ma okt 25, 2021 2:00 pm
Kylian Tousignant
Crescent Moon
Kylian Tousignant

Karakterkaart
Rank: 1

Early morning shift - Pagina 3 Cc0f948211bb3e74cef4766bdefac4ee
Wap
Hier een quote
0
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

it’s retribution timei won’t run, the guilt is mine
Tart het lot nog niet. Kyle kon het niet helpen zacht te grinniken bij haar woorden. Hij kon haar woorden goed begrijpen en voor een moment dacht hij aan zijn Sandslash. Er was een lange tijd geweest waar hij erover had nagedacht om de Pokémon te evolueren. Het was een stap geweest die hij niet te snel had willen nemen en nu hij het had gedaan, was het meer uit veiligheid geweest dan dat hij er echt klaar voor was geweest. Maar, als Sandslash kon hij de Bagon onder controle houden. Dat was momenteel het meest belangrijke.

Verbazingwekkend genoeg was het geen moeite om de Prinses te overtuigen om zijn challenge aan te nemen. Ze zei hem voor te bereiden om te verliezen, waarop hij lachte. “Hmm, I’ll look forward to it~” sprak hij op geamuseerde toon. Hij wist dat ze ver kon komen, als zij haar onzekerheid niet de leiding zou laten nemen. Hoe ver precies? Dat was iets waar ze snel genoeg achter zouden komen.

Dan ga ik je niet langer ophouden, Prinses. Ik laat het niet mijn schuld zijn dat je verkouden wordt,” knipoogde hij. Hij kon het niet laten om die bijnaam, welke hij in zijn hoofd al veel voor haar gebruikte, af en toe even uit te spreken. Het paste bij d’r, hoe erg ze het ook leek te haten. “Geniet van het festival,” wist hij haar nog te zeggen, voor de Dedenne enthousiast naar het meisje zwaaide.
note
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum: