Re: Wonder Trade - zo mei 02, 2021 6:18 pm
Nian Suyan
Trainer
| Ik wil Wonder Traden! Pokémon ID: #255 Pokémon soort: Cottonee |
| Ik wil Wonder Traden! Pokémon ID: #255 Pokémon soort: Cottonee |
| YOU STARTED A WONDER TRADE Een nieuwe Pokéball verschijnt Welkom! Shiro, je nieuwe Pyukumuku is geregistreerd onder het ID #264. Je Pyukumuku heeft een Egg Move! Hij kan Swagger. Wat een man/vrouw. YOU STARTED A WONDER TRADE Een nieuwe Pokéball verschijnt Welkom! Vince, je nieuwe Ferroseed is geregistreerd onder het ID #265. Je Ferroseed heeft een bond probleem. Hij doet alsof hij je niet hoort tot 10% YOU STARTED A WONDER TRADE Een nieuwe Pokéball verschijnt Welkom! Nian, je nieuwe Pidove is geregistreerd onder het ID #266. Je Pidove heeft een bond probleem. Hij probeert je andere Pokémon te pikken en toetert luid als een fax apparaat tot 20% |
| Ik wil Wonder Traden! Pokémon ID: #207 Pokémon soort: |
| YOU STARTED A WONDER TRADE Een nieuwe Pokéball verschijnt Welkom! Lucie, je nieuwe Ducklett is geregistreerd onder het ID #272. Er is 10₽ van je account afgeschreven. |
| Ik wil Wonder Traden! Pokémon ID: 275 Pokémon soort: Bidoof |
| YOU STARTED A WONDER TRADE Een nieuwe Pokéball verschijnt Welkom! Chinma, je nieuwe Klink is geregistreerd onder het ID #280. Je Klink heeft de Hidden Ability Clear Body! Wat een geluk! Er is 10₽ van je account afgeschreven. |
| Ik wil Wonder Traden! Pokémon ID: #224 Pokémon soort: caterpie |
| YOU STARTED A WONDER TRADE Een nieuwe Pokéball verschijnt Welkom! Skrelp, je nieuwe Skrelp is geregistreerd onder het ID #284. Je Klink heeft de Egg Move Dragon Tail! Wat een geluk! Er is 10₽ van je account afgeschreven. |
| Ik wil Wonder Traden! Pokémon ID: #249 Pokémon soort: Lapras |
| Ik wil Wonder Traden! Pokémon ID: #192 Pokémon soort: Wurmple |
| Ik wil Wonder Traden! Pokémon ID: #259 Pokémon soort: Starlie |
| YOU STARTED A WONDER TRADE Een nieuwe Pokéball verschijnt Welkom! Ace, je nieuwe Bagon is geregistreerd onder het ID #303. Oh nee! Je Bagon heeft een bond-probleem en valt teamgenoten aan tot 15% bond! Er is 10₽ van je account afgeschreven. YOU STARTED A WONDER TRADE Een nieuwe Pokéball verschijnt Welkom! Nestor, je nieuwe Sinistea is geregistreerd onder het ID #304. Er is 10₽ van je account afgeschreven. YOU STARTED A WONDER TRADE Een nieuwe Pokéball verschijnt Welkom! Mindo, je nieuwe Zubat is geregistreerd onder het ID #305. Je Pokémon heeft de Hidden Ability Infiltrator! Wat een geluk! Er is 10₽ van je account afgeschreven. |
| Ik wil Wonder Traden! Pokémon ID: 300 Pokémon soort: Wurmple |
| YOU STARTED A WONDER TRADE Een nieuwe Pokéball verschijnt Welkom! Lillian, je nieuwe Larvesta is geregistreerd onder het ID #306. Oh nee! Je Larvesta heeft een bond-probleem. Hij is erg gestresst en daardoor gloeiend heet. Je kan hem niet aanraken tot 20% bond! Er is 10₽ van je account afgeschreven. |
| Ik wil Wonder Traden! Pokémon ID: #264 Pokémon soort: Pyukumuku |
| YOU STARTED A WONDER TRADE Een nieuwe Pokéball verschijnt Welkom! Shiro, je nieuwe Mankey is geregistreerd onder het ID #318. Oh nee! Je Mankey heeft een bondprobleem. Hij valt elke Pokémon aan die hij ziet tot een bond van 10%! Er is 10₽ van je account afgeschreven. |
| Ik wil Wonder Traden! Pokémon ID: #280 Pokémon soort: Klink |
| YOU STARTED A WONDER TRADE Een nieuwe Pokéball verschijnt Welkom! Chinma, je nieuwe Pachirisu is geregistreerd onder het ID #321. Wat een geluk! Je Pachirisu kent de Egg Move Rollout! Er is 10₽ van je account afgeschreven. |
| Ik wil Wonder Traden! Pokémon ID: #272 Pokémon soort: Ducklett |
| YOU STARTED A WONDER TRADE Een nieuwe Pokéball verschijnt Welkom! Lillian, je nieuwe Corphish is geregistreerd onder het ID #322. Corphish heeft een Bond Problem! Hij zal je proberen te knijpen, all day, every day, tot een bond van 10% Er is 10₽ van je account afgeschreven. |