Switch account





Am I the definition of insanity? - wo dec 15, 2021 9:07 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Am I the definition of insanity? 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het moment dat de voordeur sloot en Vi en Cas uit het zicht waren, zakte Alain naar het bed toe en hield hij zijn goede hand over zijn mond om de pijnlijke whimper die uit zijn mond kwam tegen te houden. Tranen waren in zijn ogen geschoten en hij haalde diep adem om te proberen de pijn te onderdrukken. Alles deed pijn. Het waren niet alleen de ribben, de pols, de wond die over zijn gezicht liep of de wonden die zijn hele lichaam leken te bedekken. Het was alles samen, waar er geen punt van zijn lichaam was waar geen blauwe plek, schaafwond of erger te vinden was. En hij wilde niet dat Cas zich nog erger zorgen maakte dan hij deed, maar de pillen… de hele dag die pillen die hem alleen maar suffer en moeier maakten tot op het punt waar hij zich voelde alsof hij net zo goed dood kon zijn.

En toen pas kwam de paniek binnen.

Cas ging daarheen.

De jongen hapte naar adem. Nog een keer stekende pijn door zijn ribben, waardoor hij weer in elkaar zakte. “Wat— Nee— Wat als— Rick het is— Het is daar gevaarlijk,” begon hij uit te leggen, die vervelende stem terug in zijn hoofd. Op het moment realiseerde hij zich niet eens dat, behalve Cas, niemand wist wat er gebeurd was die dag, hoe hij geëindigd was als dit. Hij had het niemand verteld- zelfs de dokters in het ziekenhuis hadden geen antwoord op waarom hij daar was geëindigd.

Het is niet— Het— Ze—” Wat als er wat met Vi gebeurde door hem? Wat als er wat met Cas gebeurde? Nee, nee, nee, ze moesten terug komen. Hij was het niet waard, hij had het nooit moeten zeggen.
Re: Am I the definition of insanity? - wo dec 15, 2021 10:00 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

Am I the definition of insanity? Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

If you wanna feel alive
We can set the world alight
Alaric
Casimir was net de deur uit gegaan op de Pokemon van Alain te gaan zoeken. Hij had hem Ash meegegeven. Die kon vliegen en zou ze misschien vanuit de lucht kunnen spotten. Daarbij was zijn Pokemon gewoon een stuk sterker. Hij hoopte alleen dat de Charizard zou luisteren. Alain was terug naar zijn bed gelopen en Alaric had de deur dicht gedaan en wou achter hem aan om te kijken wat hij ging doen. Hij was net in de woonkamer waar hij Alain in de verte kon zien zitten op bed. Hij raakte in paniek.

Met een paar stappen was Alaric bij hem en legde voorzichtig een hand op zijn schouder. "Rustig aan, kalm. Ik heb hem Ash meegegeven," Hij wist niet goed hoe hij hem kalm moest krijgen, moest hij hem een knuffel geven? Zou dat zeer doen? Alaric twijfelde. "Wat daar ook zit, Ash kan dat wel aan. Als Casimir hem gewoon goeie instructies geeft is er niks aan de hand. Het komt goed." hij wist zelf ook niet goed wat hij moest zeggen. Wel vroeg hij zich nu af wat daar precies zou zitten wat Alain zo bang maakte. Was aan aangevallen door iemand? Of iets?
Re: Am I the definition of insanity? - wo dec 15, 2021 10:19 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Am I the definition of insanity? 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ash was mee. Wie was Ash? Alain voelde de tandwielen in zijn hoofd draaien. Ash, Ash, Ash. De Charizard. Ah. Alain knikte langzaam. Wat daar ook zat, Ash kon het aan. Nee, nee. De ander had geen idee wat er zat. Dat was het probleem, of niet? Cas wist het. Waarom ging Cas daarheen? Nee, het was stom, stom, stom. Als er iets met de ander zou gebeuren, dan, dan… Wat dan? Wat moest hij… Nee…

Hij— Hij is stom!” bracht Alain uit. In een andere situatie was de plotselinge uitbarsting misschien grappig, maar op dit moment zag Alain de humor er niet van in. “Hij— Hij weet wat er zit. Het zit— zat in m’n— Het zat in m’n hoofd, Alaric,” ging Alain door. Het uitleggen ging beter dan die dag in het ziekenhuis. De paniek was minder, maar die hij tot diep in zijn maag voelde, woog zoveel zwaarder nu het iemand anders was die daarheen ging.

Het maakt niet— Spring in het ravijn,” probeerde hij uit te leggen. Het maakte niet uit hoe sterk de Charizard was. De woorden zouden genoeg zijn om iemand te forceren te doen wat de Malamar van hen wilde. Tweekleurige ogen schoten naar de gang en— Hij zou willen dat hij ze nog tegen kon houden. Wat nou als…
Re: Am I the definition of insanity? - wo dec 15, 2021 10:33 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

Am I the definition of insanity? Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

If you wanna feel alive
We can set the world alight
Alaric
Alain leek nog steeds niet echt gekalmeerd met het idee dat hij zijn Pokemon meegegeven had aan Casimir. Hij had het over dat het in zijn hoofd zat? "Wat? Wat zat er in je hoofd?" hij snapte niet wat de jongen bedoelde. Maar hij ging naast hem op het bed zitten. Er werd een poging gedaan tot het uitleggen, maar dat lukte blijkbaar niet helemaal goed. Wacht. Wat? "Moet ik.. in een ravijn springen of?" hij puzzelde even alles bij elkaar. Hij zat in zijn hoofd... wie dan. "Werd dat tegen je gezegd? Dat je moest springen?" Alaric wist niet zo goed wat de jongen bedoelde met spring in het ravijn. Hij leek er duidelijk door aangedaan. Had iemand hem geduwd en dat tegen hem gezegd? Zat die persoon dan nog steeds daar of.. "Was het een Pokemon?" Dan snapte hij meteen waarom Cas zo'n houding gehad had net. De gozer had hem op hun eerste ontmoeting verteld dat Pokemon gevaarlijke wezens waren die moesten luisteren en afgericht worden. En nu ging hij daar alleen heen. Shit. Hij had ook gewoon moeten gaan in plaats van Cas. "Wacht, ik ben Casimir wat vergeten te appen. Ash kan Thunder Punch." hij dacht hardop na terwijl hij uit zijn zak zijn Holo Caster haalde en een berichtje typte naar vampier. Vital information.
Re: Am I the definition of insanity? - do dec 16, 2021 6:00 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Am I the definition of insanity? 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het was idioot van Cas om naar de plek te gaan waar alles mis was gegaan. De herinneringen die voor Alain’s ogen voorbij kwamen waren slechts korte beelden. De ogen van de Malamar. De sprong. Zijn hoofd die de rotsen raakte. Het bloed wat over zijn armen liep op de grond. De Inkay. Terug naar de Malamar. Het herhaalde zich keer op keer terwijl de stem en de gevoelens van machteloosheid sterker en sterker werden en het idee dat iemand daar vrijwillig heen ging…

Wat zat er in zijn hoofd? Moest hij in een ravijn springen? Alain keek de ander met een verbaasde blik aan bij zijn vragen, alsof Rick degene was die wartaal sprak. Toen hij vroeg of het een Pokémon was, knikte hij. “Jij moet niet— Nee. Ik— De Pokémon, de— de— de Malamar zei— Spring en dan—” ging hij door, net wat te snel en net wat te gepanikeerd om een hele zin te kunnen spreken. Hij had zo zijn best gedaan om dat niet meer te doen. Hij klemde zijn kaken op elkaar en sloeg zijn goede vuist gefrustreerd op zijn schoot. “Hij zei spring dus ik— dus ik sprong— en toen—” Hij gebaarde naar zichzelf zonder het verder uit te leggen.

Alain focuste zich voor een moment op zijn ademhaling, proberende om wat rust terug te vinden, of in elk geval te kunnen doen alsof hij die terug had gevonden voor hij zei, “Niets kan je— je dan helpen.
Re: Am I the definition of insanity? - vr dec 17, 2021 1:01 am
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

Am I the definition of insanity? Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

If you wanna feel alive
We can set the world alight
Alaric
Een droog duimpje was alles wat hij terug kreeg van Cas. Had hij meer verwacht? Nee. Had hij op meer gehoopt? Absoluut wel. Alaric stopte zijn Holo Caster meteen weer weg toen hij de uitleg van Alain hoorde. Het was gehaast, zinnen werder niet afgemaakt en hij kon het dus zelf in elkaar gaan puzzelen. Malamar. Alaric pakte zijn Holo Caster toch weer op voor informatie over de Pokemon. Mind control. De jongen fronste naar zijn telefoon terwijl een rilling onbedoeld over zijn rug trok. Alaric legde een hand op Alains been. "Hij kan nu niks meer doen, hij is niet hier. Was zijn stem in je hoofd?" hij wist nog goed hoe freaked hij geweest was toen Myrddin zijn poes in zijn hoofd was gaan praten. Het was niet iets dat hij fijn vond om te doen. Het voelde heel erg intrusive. Blokkeerde je eigen gedachtestroom om zichzelf op de voorgrond te drukken. Om na te gaan dat de Malamar die had gedaan met de intentie om Alain wat aan te doen, was alleen nog maar erger. "Daarbij, Casimir zijn schedel is te dik. Daar komt niks door heen." en dan nog het feit dat Ash calamaris van het ding zou maken. Als hij uit zijn bal gelaten werd. Pls.
Re: Am I the definition of insanity? - vr dec 17, 2021 1:42 am
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Am I the definition of insanity? 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Een hand werd op zijn been gelegd en Alain verstijfde compleet. Hij miste het veilige gevoel van de Ninetales aan zijn zijde en Cas en—

Pas toen hij bloed proefte, had Alain door hoe hard hij op zijn lip beet. Langzaam forceerde hij zich om te kalmeren en nam hij een moment om de vraag van de ander in zijn hoofd te herhalen voor hij de kracht vond om erop te reageren. Het begon met een voorzichtige knik voor hij zijn mond opende, “Ik liep zo— zo van de rand.” Niets had uitgemaakt. Hij was een leeg omhulsel van zichzelf geweest terwijl hij op de rand afliep. En dat was wat het ergste was aan de hele ervaring. Het waren niet de gebroken botten, niet de pijn die volgde. Het was de complete machteloosheid. Malamar. Inkay. En vervolgens de Pokémon van Myrddin.

Cas’ schedel was te dik, daar kwam niets doorheen. Een voorzichtige glimlach trok aan Alain’s lippen. Hij was even stil, focuste zich op alles behalve het echte onderwerp van het gesprek. In het ziekenhuis was Cas het enige geweest wat hem terug met beide voeten op de grond kreeg. Nu moest hij dat zelf weer leren doen. Hij sloot zijn ogen en beet op zijn lip, focussende op zijn ademhaling tot hij het idee had dat hij weer minstens drie woorden kon zeggen zonder af te haken.

Er— Als er iets met hem gebeurt…” mompelde hij zacht, waarna hij zijn hoofd schudde. Vi was daar ook. Hij moest erop vertrouwen dat ze wisten wat ze deden en… Misschien was het beter om afleiding te zoeken. Dit was een eindeloze put en er was niets meer wat hij kon doen om ze tegen te houden.

Schedel van ‘m valt best mee,” was wat hij besloot te zeggen. Cas kon zich als een hoop voordoen, maar als Alain iets had geleerd, was dat hij lang zo koud niet was als hij wilde dat mensen dachten.
Re: Am I the definition of insanity? - vr dec 17, 2021 5:23 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

Am I the definition of insanity? Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

If you wanna feel alive
We can set the world alight
Alaric
Alain had zo van de rand gelopen. Dus hij had zichzelf in het ravijn gegooid toen de Malamar daar opdracht voor gegeven had in zijn hoofd. Nare Pokemon. Alaric maakte de mentale notitie om daar bij uit de buurt te blijven als hij er eentje tegen zou komen. Alain leek zich nog steeds zorgen te maken over Casimir, iets wat Alaric niet gedaan had vanaf het moment dat hij de deur uit gegaan was. Die jongen was nog te koppig om dood te gaan. Dus hij zou het wel redden.

"Er gebeurd niks met hem, echt." verzekerde hij Alain. Hij geloofde er heilig in dat het ze wel zou lukken. Die Malarmar zou allang op zoek zijn naar een nieuw slachtoffer. Toen zei Alain nog dat die schedel van Casimir best mee viel. "Agree to disagree." was het enige wat hij er over zei. "Kan ik iets voor je doen? Wil je iets doen of zo? Of iets eten?" dan maar proberen om Alain af te leiden van het feit dat zijn gekke huisgenoot op zoek was gegaan naar zijn Pokemon totdat hij terug was. Hoe ging hij hem een paar uur lang zoet houden?
Re: Am I the definition of insanity? - vr dec 17, 2021 7:58 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Am I the definition of insanity? 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Er zou niets met hem gebeuren. Alain knikte langzaam, maar was niet overtuigd door de woorden. Het was beter om het achter zich te laten voor nu, dus merkte hij op dat hij het niet helemaal eens was met de opmerking over de dikte van Cas’ schedel. Alaric’s woorden deden hem een wenkbrauw heffen, waarop Alain zijn schouders even hief. Het was makkelijk om te vergeten hoe hij zelf over Cas had gedacht tijdens hun eerste ontmoeting. Alles was anders nu.

Kon Alaric iets voor hem doen? Alain keek naar beneden en gleed met zijn nagels over de ontblote huid van zijn been om een vuist te maken. “Eten is goed…” merkte hij op. Ze hadden iets gezegd over eten, toch? HIj was het alweer kwijt. Er was nog iets anders wat hij kwijt moest, dus hij zuchtte. “Je hoeft echt— echt niet op me te passen,” verzekerde hij de ander. Hij schudde zijn hoofd lichtjes. De ander had vast betere dingen te doen.
Re: Am I the definition of insanity? - vr dec 17, 2021 9:22 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

Am I the definition of insanity? Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

If you wanna feel alive
We can set the world alight
Alaric
Alain knikte, maar leek het er duidelijk nog niet mee eens. Dat was prima. Dat mocht. Eten was goed, dus hij zou eten gaan maken. Alaric wou op gaan staan om naar de keuken te lopen al, maar hij hoorde Alain nog iets zeggen. Zijn hoofd draaide om hem weer aan te kunnen kijken. Hij zei dat hij niet echt op hem hoefde te passen. "Ik zie het ook niet echt als babysitten of zo hoor," hij haalde zijn schouders op. "Ik kom gewoon gezellig op visite. Terwijl ik kijk hoe het met je gaat." that's all. "Wat wil je eten? Ik heb spullen meegenomen voor spaghetti vanavond, maar ik had ook van die mini komkommers mee en zo, want die ik eet ik altijd vaak in de gym." Was makkelijk meenemen en zaten vaak al in van die bakjes. "Wil je liever alleen zijn dan?" vroeg hij Alain toen terwijl hij van bed op stond. Hij kon hem overeind helpen als hij dat nodig had. Alaric probeerde uit te vogelen wat er in zijn hoofd rond ging nu. Maar dat leek moeilijker dan hij gedacht had.
Re: Am I the definition of insanity? - vr dec 17, 2021 10:52 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Am I the definition of insanity? 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

De ander zag het niet als babysitten, maar als gezellig op visite komen en kijken hoe het met hem ging. Alain humde zachtjes bij de woorden. Hij voelde zich net een incompetent kind en dit was de afgelopen tijd alleen maar erger geworden. Cas maakte zich zorgen om hem en waar hij wist dat de ander compleet in z’n recht stond erbij, kon Alain het idee dat het andersom zou moeten zijn niet wegdrukken. Dus deed hij zijn best om zo goed mogelijk voor te komen. Als het niet voor de nachtmerries was, dan was het misschien gelukt.

Wat wilde hij eten? Spaghetti? Alain humde zachtjes, maar humde ook zacht bij de mini komkommers. Alles was oké. Groenten klonken goed. De komkommers klonken als een snack waarvan hij niet had geweten dat hij het had gemist. “Is goed,” antwoordde hij langzaam. De spaghetti voor vanavond, de komkommers voor nu. Dat was goed, toch?

Wilde hij liever alleen zijn? Alain schudde zijn hoofd. “Ik denk niet d— dat dat een goed idee is,” antwoordde hij. “Maar—” Hij wilde niet dat mensen zich forceerden hier te zijn. Hij kon zich inmiddels enkel inbeelden hoe Cas niet zou weten hoe snel hij hier weg kon komen zodra ze beiden in orde waren. Het zou… raar zijn. Hij wilde het niet. Hij had nooit alleen—

Waarom gaat alles mis?” vroeg hij zich zacht af. Hij zou alles verliezen als het zo door ging. En dan wat?
Re: Am I the definition of insanity? - za dec 18, 2021 12:43 am
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

Am I the definition of insanity? Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

If you wanna feel alive
We can set the world alight
Alaric
Alaric keek naar Alain, die duidelijk nog niet goed wist wat hij nou precies wou. Alaric was al iets naar de keuken gelopen, met het idee dat Alain hem zou volgen. Hij ging akkoord met de komkommers die hij mee genomen had. Alain gaf toe dat het waarschijnlijk geen goed idee was dat hij alleen was. Alaric knikte daar op. "Dat denk ik ook." Alain was verre van oke om alleen achter thuis te blijven. Als hij nu aan de grond zou vallen zou niemand hem terug vinden. Alaric draaide zich weer terug toen hij de zachte stem van Alain hoorde. Waarom ging alles mis? Hij wist het zelf ook niet. Alaric keek naar de grond. "Er moet eerst van alles mis gaan voordat het weer beter wordt," zei hij, zijn stem ook zacht. "Maar het wordt beter." dat kon hij Alain beloven. Er kwam een diepe zucht van hem af. Toen draaide hij zich om en liep weer terug naar het bed, ging er zitten en sloeg zijn armen losjes om Alain heen. Geen idee of het hem comfort zou geven, maar een knuffel was het enige wat hij kon verzinnen nu. Het was wat zijn moeder deed toen hij vroeger verdrietig was. Alleen een knuffel, niks zeggen.
Re: Am I the definition of insanity? - za dec 18, 2021 1:31 am
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Am I the definition of insanity? 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Er moest eerst van alles misgaan voordat het weer beter zou worden. Alain beet even op zijn lip bij de gedachte. Hij had Cas welgeteld twee keer gezien toen alles mis ging en sindsdien ging het alleen maar slechter en slechter. Zou dat betekenen dat het nieuwe jaar voor hen beiden beter zou worden? Hij kon het enkel hopen. Hij gunde het de ander, meer dan dat hij dacht het zelf nodig te hebben. Het kwam wel goed. Hij had altijd support gehad.

Alain had niet eens door dat de ander terug was komen lopen tot er twee armen om hem heen werden geslagen. Even verstijfde hij, voor hij zichzelf tegen de ander aan liet zakken en een snik omhoog voelde komen, waardoor een nieuwe pijnscheut door zijn ribben ging.

Niet wat je dacht toen je— toen je te— tequilaman perongeluk berichtte, zeker?” probeerde hij snikkend te grappen. Wat een vreemde situatie weer. Maar, het ongemak rond Rick leek verdwenen te zijn en Alain stond zichzelf even toe zijn ogen te sluiten en zich voor een moment niet zo disconnected van de wereld te voelen. Misschien kwam het allemaal wel in orde.
Re: Am I the definition of insanity? - za dec 18, 2021 1:41 am
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

Am I the definition of insanity? Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

If you wanna feel alive
We can set the world alight
Alaric
Het leek te werken. Hij voelde Alain kort onder zijn armen verstijven voordat hij iets van ontspanning voelde, gevolgd door een snik. Het was niet gek dat de jongen zo van slag was, hij had nogal wat meegemaakt. Alaric wist niet goed hoe hij geweest zou zijn in Alain's schoenen, maar wel dat hij iets minder makkelijk in het openbaar huilde en zijn verdriet liet zien. Toen kwam er toch nog een geintje van Alain af. "Eigenlijk niet nee," gaf hij toen lachend toe. "Maar als je alles van te voren weet is er niks meer aan." zei hij, doelend op het feit dat ze elkaar toch wel ontmoet hadden door een fout appje. "Dat een foto van mijn Aron sturen zo kon uitpakken." hij had Alain nog niet losgelaten. Het leek ook niet alsof hij dat wou op het moment, misschien dat hij toch iets van comfort kon vinden. Ondanks dat ze nog best vreemd van elkaar waren. Toen had hij een idee. "Wil je Titan zien? Ik heb hem mee?" Alain's huis was heel leeg zonder zijn eigen Pokemon zo. Misschien als hij hem Titan liet zien dat hij zich wat minder eenzaam voelde.
Re: Am I the definition of insanity? - za dec 18, 2021 9:08 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Am I the definition of insanity? 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Als je alles van tevoren wist, was er niets meer aan. Alain humde zachtjes bij die woorden. Het was ergens grappig om te bedenken dat Alaric hier alleen zat omdat hij perongeluk een foto van een Aron had gestuurd en Alain te ver heen was geweest om er intelligent op te reageren. “Dat was zo’n ra—rare avond,” merkte Alain met een frons op. De herinnering was een fijne afleiding. De avond voor alles naar de shit ging. “Oh Arceus.” Het touw. Hij had daar niets over gezegd tegen Rick, toch? Houden zo. Rick wist al te veel.

Titan. Dat was de Aron? Alain keek even met een fronsje op naar de ander, maar knikte uiteindelijk en ging weer wat rechter zitten, voor hij met zijn goede hand in zijn oog wreef en de ander op zijn schoot liet rusten. “Bedankt,” kwam er zacht uit. In elk geval was het ongemakkelijke gevoel bij Rick weer verdwenen. Misschien was er nog wel een kans dat dat weer goed kwam, dan. Hij kon er enkel op hopen.
Re: Am I the definition of insanity? - za dec 18, 2021 10:07 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

Am I the definition of insanity? Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

If you wanna feel alive
We can set the world alight
Alaric
Alain had het over dat die avond heel raar geweest was. "Je was ver heen ja, dat kon ik wel merken. Ben je die avond toen nog wel thuis gekomen?" hij vroeg het zich sterk af. Alain had zo raar naar hem getypt, het had moeite gekost om dat te ontcijferen. Alain wreef wat in zijn oog en liet zijn hand op zijn schoot vallen. Alaric kneep er zachtjes in, een soort gerustellend iets. Voordat hij over het bed heen leunde om net bij zijn tas te kunnen. Daar haalde hij een Pokeball uit. Alain bedankte hem. Hij wou iets terug zeggen als 'geen dank' of 'ik doe het graag' maar besloot dat voor zich te houden. Alaric trok zichzelf weer overeind op het bed en maakte met zijn hand de Pokeball van Titan groter, die hij met een druk op de knop los liet klikken. Uit de bal verscheen de Aron op de grond. "Dit is dus de Aron waar jij een foto van gehad hebt. En die Casimir zijn broek ondergespetterd had met ei-prut." het laatste was waarschijnlijk het grappigste detail. "Ik denk dat hij me toen wel mijn nek om kon draaien." dat wist hij wel zeker. Titan leek echter blij om uit zijn bal te zijn en liep met vrolijke logge pasjes op Alains been af om zich daar tegenaan te drukken.
Re: Am I the definition of insanity? - za dec 18, 2021 10:35 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Am I the definition of insanity? 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Was Alain die avond nog thuis gekomen? Alain kon een kleine lach daar niet onderdrukken. Het ophalen van herinneringen, van een avond die een goede indruk had achtergelaten, was precies wat hem goed leek te doen op het moment. Zijn ademhaling was nog wat onregelmatig, maar zijn houding werd weer comfortabeler.

Ik— Ik was op een double date en het was echt— Echt slecht. En…” Alain grinnikte even bij de herinnering. “Ik was met ‘m mee naar huis gegaan omdat ik op tequila geen goede keuzes maak. Man had touw op z’n bed liggen en toen ik ernaar vroeg begon hij te huilen.” Alain liet een diepe, ontevreden zucht horen. “Dus ik stal z’n tequila en ging er vandoor. Toen appte ik jou en, eh, liep ik dus Cas tegen ‘t lijf…” Ja. Juist. Tijd voor de origin story van hoe hij en Cas elkaar konden uitstaan terwijl je zou denken dat zoiets niet goed zou gaan.

De Aron kwam uit de ball en als Alain niet zou breken als hij voorover boog, zou hij het beestje hebben geaaid. In plaats daarvan glimlachte hij enkel. De opmerking over ei-prut en arme Cas die eronder had gezeten en Alaric had willen wurgen, deed Alain echter lachen. “Wat ‘n schatje,” merkte hij op.
Re: Am I the definition of insanity? - za dec 18, 2021 10:47 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

Am I the definition of insanity? Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

If you wanna feel alive
We can set the world alight
Alaric
Hij hoorde een kleine lach van de man naast hem af komen toen hij vroeg of hij nog thuis gekomen was die avond. Duidelijk een nee dus. Alaric luisterde naar het verhaal. Een man.. met touw? Huilen? Hij moest zelf nu ook iets lachen. "What the fuck man," was het enige wat hij er op kon zeggen. "Dus hij wou je vastbinden op bed, maar toen je er naar vroeg was het toch te eng en moest hij huilen? Weird." Maar zo had hij dus Cas ontmoet. Straalbezopen door tequila. Hij kon zelf wel inbeelden hoe dat ongeveer gegaan kon zijn. "Casimir was zeker broodnuchter? En jij dronken tegen hem aanhangen?" Alaric kon precies de geërgerde kop van Casimir voor zich halen terwijl Alain een dronken monoloog tegen hem hield. Prachtig.

Titan bleef naast Alain zijn been zitten. Hij leek die uitwerking te hebben op Pokemon blijkbaar. Er werd gezegd wat een schatje het was en daar kon hij het alleen maar mee eens zijn. "Hij is echt heel lief, leert ook heel snel." merkte hij toen op. Hij was nu al even aan het trainen geweest met hem. Hij had wel een totaal ander karakter dan Ash of Salem. "Ik hoop dat hij binnenkort al kan evolueren." Alaric bukte voorover om de Aron een aai over zijn harde schild te geven. Als hij eenmaal een Aggron zou zijn, dan zou hij niet te stoppen zijn. Eigenlijk had hij best veel grote, lompe Pokemon als hij er zo over nadacht. Alleen Salem was echt een snelheidsduivel.
Re: Am I the definition of insanity? - za dec 18, 2021 10:56 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Am I the definition of insanity? 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Alaric leek even verbaasd als… well, als iedereen was geweest toen ze een stuk uitleg kregen over die avond. “Volgens mij was ‘t z’n eerste keer en z’n kennis kwam van ‘t internet. Toen hij begreep dat het niet zo werkte…” Alain haalde zijn schouders even op. Dus was hij er vandoor gegaan. Hij had de dating app gemute sinds alles mis was gegaan, dus hij had geen idee of de ander hem nog had bericht.

Erg nuchter. Ik liep tegen ‘m aan en liet m’n gestolen tequila vallen. Ik had ‘m daarvoor één keer eerder ontmoet en, eh, dat ging niet zo… niet zo goed,” merkte Alain op. Alaric kon zich er vast wat bij in beelden. Cas was niet de makkelijkste in de omgang. “Hij ving me op en—” Alain kon zijn mondhoeken niet omlaag krijgen bij de herinnering aan het domme gesprek wat ze hadden gehad. Hij was ver heen geweest en Cas… was zijn typische zelf geweest die avond.

Hij maakte me… perongeluk wijs dat we in een andere stad waren dus heb ik bij hem geslapen.” Alain hief zijn schouders even. Samen in het bed van Cas. Het was niet helemaal de bedoeling geweest, maar… die avond was niet erg geweest en nu Alain zag hoe de ander kon zijn, was hij blij dat het was gebeurd. Het was jammer dat de avond altijd gelinkt was aan wat er met Myr gebeurde de volgende ochtend.

De Pokémon was een schatje en leerde heel snel. Alaric legde ook uit dat hij hoopte dat de Pokémon binnenkort kon evolueren. Alain fronste even en werd herinnerd aan zijn eigen Pokémon en het feit dat— Hij schudde zijn hoofd even. “Aggron, hm?” mompelde Alain. Dat klonk onhandig. Een Aggron kon niet in de woonkamer knuffelen.
Re: Am I the definition of insanity? - za dec 18, 2021 11:10 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

Am I the definition of insanity? Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

If you wanna feel alive
We can set the world alight
Alaric
Alaric kon wel lachen om het zielige verhaal van de man met het touw. Zijn kennis kwam van het internet en het had niet zo gewerkt als daar gestaan had. "Wat treurig." was het laatste wat hij er over zei. Cas was inderdaad erg nuchter geweest. Alaric wist precies hoe lastig de jongen was op hun eerste ontmoeting, dus kon zich wel inbeelden hoe die van hun gegaan was terwijl de een dronken was. "Ving hij je wel bridal-style op? Helemaal Beauty and the Beast en zo?" Hele romantische eerste ontmoeting zo. Maar de fles tequila was die avond dus wel gesneuveld.

"Vraag me af waarom hij je meegenomen heeft naar huis dan. Hij leek me meer het type om zo'n iemand dan snel op een taxi naar de eindbestemming te zetten zodat hij er dan vanaf zou zijn." maar blijkbaar had hij dat verkeerd ingeschat. Ze hadden samen in een bed gelegen. Daar trok hij zijn wenkbrauwen bij omhoog. "Dus Casimir is van eh.. de andere kant?" Alain zou wel snappen wat hij daar mee bedoelde. Zeker met de enorme grijns die op zijn hoofd stond. Ergens had hij het wel en niet verwacht van Casmir. Hij zag hem ook niet zo snel met een meisje lopen in zijn hoofd. Wie trok er dan zo'n blousje met van die gekke roezeltjes eraan aan? Hij zelf niet in elk geval.

Aggron ja. "Ja, dat is het einddoel. Ik probeer een sterk team bij elkaar te krijgen als ik ooit champion van Sinnoh wil worden." zei hij tegen Alain. Hij was al aardig op weg. "Ben er nog niet helemaal uit hoe het er allemaal uit moet gaan zien, maar ik heb in elk geval nu twee Charizards - al is eentje nog een Charmeleon. Ook nog een Gengar, Dragonair, Vaporeon en een Pupitar vast in mijn team." hij haalde zijn schouders op. Hij wou nog wel wat Pokemon er bij zodat hij kon wisselen als dat nodig was, maar dat was iets voor later. "Heb er nog wel een paar op het oog die ik er bij wil." nog genoeg eigenlijk als hij er zo over na dacht.

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum