Switch account





Re: Am I the definition of insanity? - vr dec 24, 2021 9:06 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Am I the definition of insanity? - Pagina 3 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Oh, nee. Het was hun eerste keer geweest. Nu kon Alain zeggen dat zijn eerste keer hoogstwaarschijnlijk een grotere scar had achtergelaten, mentaal gezien, dan dat beetje pijn de dag erna, maar… Misschien was dat juist waarom hij zich er voor de rest zo op had gefocust een eerste keer altijd perfect te laten zijn. De volgende zorg van Alaric bracht echter een frons op zijn gezicht. “Heb je hem gepushed?” vroeg hij streng. Dat zou wel… heftig zijn.

Pro-kontbink. Alain zuchtte even. “Als het éénmalig was, zal ik m’n mond houden. Doe je het nog eens, dan wil je misschien van tevoren even eh— Ja. Denk er maar heel goed over na,” merkte Alain rustig op. Tweekleurige ogen gleden terug naar de televisie, voor hij een diepe zucht liet klinken.

En denk niet dat de pijn te maken heeft met grootte. Want wist je dat er bijna twee Zigzagoons tegelijk sterren kunnen kijken?
Re: Am I the definition of insanity? - vr dec 24, 2021 10:49 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

Am I the definition of insanity? - Pagina 3 Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

If you wanna feel alive
We can set the world alight
Alaric
De strenge toon van Alain zorgde er voor dat hij zij blik strak op de tv voor zich hield, niet oplettend op wat er gaande was. "Ik denk- ik hoop het niet. Ik heb hem het hem nog gevraagd of het oké was voordat we.." de rest vulde Alain zelf maar in. Hij had het Myr nog gevraagd, die had ja gezegd. Dan was het oké toch?

Toen ging het over of het eenmalig was of niet. "Ik zal de volgende keer ster prepareer advies bij je opvragen dan. Maar weet niet of er zo snel een vervolg komt." hij had het leuk gehad met Myr maar.. Ja. Er was een soort zure nasmaak aan de heel situatie door de ruzie die er op gevolgd had. Iets dat hij niet graag herhaalde.

Maar toen dropte Myr een feitje waar zijn mond van open viel. Letterlijk. "Twee.. Twee hele? Nee. Je maakt gein. Hoe dan?" dat ook nooit. Dat paste niet. Die jonge zoog het te plekke uit zijn duim. Hij kon het zich ook niet voorstellen. Die pokemon waren veel te groot. Nope.
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum