Switch account





Re: Am I the definition of insanity? - za dec 18, 2021 11:47 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Am I the definition of insanity? - Pagina 2 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Werd hij wel bridal style opgevangen? Alain lachte. “Ik was allang blij dat hij me niet liet vallen,” verzuchtte hij. Het onderwerp ging door over Cas. Alain grinnikte even bij de woorden van Alaric, al kwam er een blos op zijn wangen, gevolgd door een diepe frons, bij de vraag of Cas van de andere kant was.

Er— Er zaten nog wat stappen tussen!” bracht Alain snel uit. “Ik stelde voor een nieuwe fles te halen en te delen, en hij ging om een of andere reden akkoord en toen…” Hij haalde even diep adem. “Ik was nog onder de veronderstelling dat we in Hearthome waren en— Dacht dat ik niet thuis zou komen. Dus ik kon bij hem thuis even wachten,” legde hij uit. “We zaten samen op bed met de tequila en ik ben ergens die avond in slaap gevallen denk ik.” Dat was het. Dat was alles wat er was gebeurd.

Het einddoel was om Champion te worden en Alain humde zacht. Voor hem was het doel voornamelijk om… vooruit te komen. Hij was origineel als Coördinator de deur uit gegaan, maar… dat was niet helemaal zo gelopen. Alaric begon uit te leggen over zijn team en hoe hij nog meer Pokémon wilde, waarop Alain weer even humde. Hij wilde niet nadenken over zijn eigen team op het moment, niet terwijl…

Hoeveel badges heb je al?” vroeg hij zich in plaats daarvan af. Afleiding was gezond.
Re: Am I the definition of insanity? - zo dec 19, 2021 12:01 am
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

Am I the definition of insanity? - Pagina 2 Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

If you wanna feel alive
We can set the world alight
Alaric
Er werd snel uitgelegd dat er nog wat dingen tussen gekomen waren in het hele 'blijven slapen' verhaal. Ja sure. Alaric moest er wel om lachen. Alain legde uit dat hij ergens die avond gewoon in slaap was gevallen. "Is dat hoe de kids het tegenwoordig noemen?" maar hij zou Alain er verder niet meer over lastig vallen. Hij luisterde aandachtig naar het verhaal over zijn team en vroeg toen hoeveel badges hij al had. "Ik heb er nu twee, binnenkort ga ik voor nummer drie." uit zijn tas haalde hij de case die hij gekocht had om ze te bewaren. Hij gaf die aan Alain. "Ondertussen zijn de gymleaders van die twee gyms al weer gewisseld als ik het goed heb, maar goed." hij had de badges mooi wel gescoord. Dus als ze daarna wisselde maakte het hem niet heel veel uit. "Voor de derde gym wil ik naar Kalea gaan, die meid met de Alola Pokémon." Alaric keek even naar Titan, die ondertussen zijn eigen ding was gaan doen en door Alain's huis dwaalde op zoek naar iets om te doen. Al zijn andere Pokemon kon hij hier niet uit laten en daarbij, misschien zou dat een beetje too much zijn voor Alain. Dus hij liet Titan lekker rond schuifelen. Zijn blik ging weer naar Alain. "Ben jij al bij een gym geweest?"
Re: Am I the definition of insanity? - zo dec 19, 2021 5:43 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Am I the definition of insanity? - Pagina 2 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Alain vernauwde zijn blik even toen Alaric vroeg of dat was hoe de kids het tegenwoordig noemden. “Als er wat was gebeurd, had ik niets te verbergen,” merkte Alain rustig op. Nee, hij had al genoeg gedaan zoals Alaric helaas wist. Iets over kerken enzo. Er was meer het punt dat Alain niet helemaal wist wat hij zelf van het idee vond en het feit dat Cas er duidelijk helemaal niets van vond wat de constante vragen van anderen op zijn zenuwen deed werken. Hij hoefde geen ideeën in zijn hoofd gestopt te hebben die alleen maar de grond in zouden worden geduwd.

Alaric had schijnbaar al twee badges en ging binnenkort voor de derde. Toen hij vroeg of Alain al langs was geweest, schudde hij zijn hoofd. “Twee van mijn Pokémon heb ik gewond gevonden… en vlak daarna…” Juist. Sinds hij Cas in huis had genomen, was het hem helemaal ontschoten dat hij ook nog iets als trainer had willen doen. En nu was hij zijn Pokémon kwijt en was het juist Cas die ernaar op zoek was. De hele situatie was één grote chaos.
Re: Am I the definition of insanity? - zo dec 19, 2021 8:19 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

Am I the definition of insanity? - Pagina 2 Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

If you wanna feel alive
We can set the world alight
Alaric
Alain merkte op dat hij niks te verbergen had als er iets gebeurd was. Daar gaf Alaric hem wel gelijk in. De jongen was tijdens hun avondje drinken ook goudeerlijk geweest over zijn.. ervaringen. "I know, ik maak een geintje." zei hij toen tegen hem. Was misschien over Alains hoofd gegaan omdat hij waarschijnlijk dacht aan zijn.. Pokemon. Oh shit. En hij had zijn Aron los gelaten. Dat was misschien niet de meest slimme keuze. Hij had de bal nog in zijn hand en liet het beest terug keren, de bal stopte hij weer weg in zijn tas zonder wat te zeggen. Dat was een domme zet geweest.

Hij kon nog net horen hoe Alain vertelde dat hij twee van zijn eigen Pokemon gewond gevonden had. De rest van zijn zin viel weg. Alsof hij dat zelf na kon gaan. Waarschijnlijk had dat met Cas te maken. "Ik weet zeker dat je binnenkort je eerste gym kan gaan doen." verzekerde hij Alain. "Wil je wat doen? Film kijken? Spelletje? Zal ik die komkommers voor je halen?" hij probeerde het onderwerp maar weer te veranderen voordat zometeen breakdown nummer twee zou starten.
Re: Am I the definition of insanity? - ma dec 20, 2021 12:52 am
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Am I the definition of insanity? - Pagina 2 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

De ander maakte een geintje. Alain liet een zachte zucht horen. “Ik kan het aantal mensen die er dingen over opmerkt al niet meer op één hand tellen,” legde hij uit. “En— ugh.” Hij wist niet zo goed wat hij ervan moest denken. Het was iets waar hij geen ervaring mee had. Alain was normaal iemand die head-first in dingen dook en gewoon met iemand begon te flirten en ze uitvroeg, ondanks de zenuwen. Met Cas… had hij er niet over nagedacht. Of, hij probeerde dat niet te doen. Maar iedereen bleef de gedachte terug in zijn hoofd stoppen en het was niet het moment en hij was er daarbij ook nog eens vrij zeker van dat er geen interesse was van de ander, voor hij al ging proberen te ontleden wat er in z’n eigen hoofd omging.

Alain kreeg niet mee hoe de Pokémon terugkeerde en knikte enkel toen er werd opgemerkt dat hij binnenkort zijn eerste Gym kon doen. Het plan was deze maand geweest, maar dat ging nu niet lukken. Toen de ander echter vroeg of hij wat wilde doen, humde Alain even kort. “Vines.” Samen vines kijken op de TV die quotable waren klonk als zo’n beetje het enige wat Alain op dit moment mentaal kon volgen.
Re: Am I the definition of insanity? - ma dec 20, 2021 1:09 am
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

Am I the definition of insanity? - Pagina 2 Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

If you wanna feel alive
We can set the world alight
Alaric
Alain kon het aantal mensen die er dingen over zei niet meer op een hand tellen. Dus tot zo ver originele content aanleveren. Hij ging er maar verder niet meer op in, want Alain leek een nieuw plan voor ogen te hebben. Vines. Dat was zijn antwoord geweest. "Je hebt de perfecte persoon gekozen om die mee te kijken. Ik ben een levende meme connoisseur." Myr had slechts een tipje van de ijsberg gehad met zijn Holo Caster stickers. "Jij geeft wel 'hi, welcome to chili's' vibes af. Had jouw vine kunnen zijn." Safe to say dat Alaric enthousiast was hierover. Hij stond op van het bed, probeerde Alain te helpen waar hij kon om daarna met hem naar de bank te gaan. Dit zou los gaan. Hij wist precies welke vine hij hem als eerste zou laten zien.
Re: Am I the definition of insanity? - ma dec 20, 2021 1:25 am
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Am I the definition of insanity? - Pagina 2 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Wat?” vroeg Alain verbaasd toen de ander hem vergeleek met de Welcome to Chili’s-guy. “Dat is niet waar!” verkondigde hij, voor hij naar beneden keek en zich realiseerde dat hij geen broek aan had en er dus verbazingwekkend… yep. “Normaal niet,” zuchtte hij. Maar op dit moment waren de vibes niet emaculate.

Alain liet zichzelf overeind helpen en liet een zacht, gepijnigd geluid klinken waarbij hij even naar adem hapte en opnieuw een gepijnigde zucht liet klinken. Fucking ribben. Hij boog zijn arm zodat het gips tegen zijn borst aan bleef en besloot niet de moeite te doen om de mitella te pakken. Hij vond wel een manier om het omhoog te houden op de bank.

Alain liep - langzaam - naar de bank en zette zich er wat ongemakkelijk op neer, afstandsbediening in hand waar hij de app opende. “Dus… komkommers?” vroeg hij met geheven wenkbrauwen, voor hij een compilatie begon te zoeken. Vines kijken met komkommers. Wat was er met hem gebeurd.
Re: Am I the definition of insanity? - ma dec 20, 2021 1:50 am
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

Am I the definition of insanity? - Pagina 2 Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

If you wanna feel alive
We can set the world alight
Alaric
Het geluk dat hij hier een fellow vine liefhebber gevonden had was ongekend. Sure, hij had vrienden in Hoenn die hij af en toe nog wel is wat stuurde en wat van kreeg. Maar het was toch leuker als je iemand dicht bij had. Dat je op een avond dronken samen compilaties kon kijken of als je iets grappigs vond het meteen door kon sturen. "Weet dat je nu wel je eigen doodvonnis getekend hebt. Ik ga je niet met rust laten als ik een filmpje voor bij zie komen voortaan." hij zou alles doorsturen. Hij hielp Alain staan en bracht hem naar de bank toe. Hij ging zitten, maar Alaric bleef staan.

Er werd naar de komkommers gevraagd. Die wou hij met gaan pakken. "Ben onderweg." hij had al zijn boodschappen zelf opgeruimd, dus kom hij ze ook zo weer terug vinden. Alaric pakte het bakje met de kleine komkommers er in en liep er mee naar de bank. Daar gaf hij ze aan Alain. Hij plofte naast de jongen neer op de bank, pakte een kussen en zette die op Alains schoot. Hij had hem zien lopen met zijn gips arm, die wou hij vast ergens op leggen. "Dus, trek je beste compilatie maar naar voren."
Re: Am I the definition of insanity? - di dec 21, 2021 12:11 am
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Am I the definition of insanity? - Pagina 2 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Alaric merkte op dat hij hem niet meer met rust zou laten en Alain liet een dramatische zucht horen. “Wees mijn vine-buddy en ik ben u eeuwig dankbaar,” merkte Alain rustig op. Hij was net zo erg en genoot ervan om alle slechte humor iemand’s kant op te sturen. Als Alaric die rol op zich wilde nemen, dan kon de pret beginnen.

Alain keek even dankbaar naar de ander en legde zijn arm op het kussen. Dat was beter. Alain klikte de eerste compilatie die hij zag aan, leunde wat naar achteren en pakte met zijn goede hand een komkommertje. “Spendeer een week met Cas en je zou op je knieën gaan voor wat gezonds,” merkte hij op. Hij had het beter kunnen verwoorden, maar goed. De eerste vine die in beeld kwam was een classic.

Welcome to bible studies. We’re all children of Arceus.

Alain proestte, waarbij hij een pijnlijke kreun liet horen. Oh, dit ging niet goed.
Re: Am I the definition of insanity? - wo dec 22, 2021 10:49 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

Am I the definition of insanity? - Pagina 2 Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

If you wanna feel alive
We can set the world alight
Alaric
En zo werd een vine-bondgenootschap geschapen. Alain legde zijn arm op het kussen die hij hem gegeven had nadat hij de komkommers veilig gesteld had. Niet dat hij bang hoefde te zijn dat iemand anders ze op ging eten, als hij het zo goed begreep was er iemand in het huishouden die geen groente kon verdragen. Aangezien Alain degene was die nu blij komkommers ging zitten eten met hem, wist Alaric al wel wie die iemand was. En dat was ook wel af te lezen aan het postuur van die persoon. Hij kon er wel een beetje om lachen.

De TV ging aan en daar kwam de eerste vine compilatie al te voorschijn. De eerste die verscheen was meteen iconisch. Alaric liet ook een lach schieten, iets wat waarschijnlijk meer pijn deed bij Alain nu. "Zijn dat ook kerk activiteiten waar jij aan deelgenomen hebt?" vroeg hij met een grijns voordat hij al moest lachen toen hij alleen het begin van de volgende zag.

There's only one thing worse than a rapist. A child.

Alaric moest harden lachen dan nodig was. Maar de manier waarop deze hele vine in elkaar zat zorgde er voor dat hij elke keer in een scheur lag.
Re: Am I the definition of insanity? - do dec 23, 2021 10:13 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Am I the definition of insanity? - Pagina 2 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Op de televisie was iemand haar neusbotje aan het bevredigen met een stofje dat daar niet hoorde. Toen de ander vroeg of dat ook kerkactiviteiten waren waar hij aan had deelgenomen, schudde Alain zijn hoofd. “Niet in de kerk,” was zijn antwoord. Hij was zich er goed van bewust dat dit antwoord wel toegaf dat hij aan zulke activiteiten had deelgenomen. Gewoon… niet in de kerk.

Alain lanceerde de komkommer bijna met ongekende orale kracht toen de volgende vine in beeld kwam. Hij begon te hoesten, wat opnieuw zijn gebroken ribben mishandelde. Na te focussen op zijn ademhaling en de rust terug te vinden, haalde Alain even diep adem.

Two bro's, chilling in a hot tub, five feet apart ‘cause they’re not gay.

Same.
Re: Am I the definition of insanity? - do dec 23, 2021 10:41 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

Am I the definition of insanity? - Pagina 2 Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

If you wanna feel alive
We can set the world alight
Alaric
Niet in de kerk. Dus wel buiten de kerk. Alaric keek met een heftige side-eye naar Alain. "Jij? Een wit neusje halen? Damn, was wel het laatste wat ik achter jou gezocht had." Hij kon het Alain niet zien doen. Hoe hard hij het zich ook voor probeerde te stellen. Zo'n nette jongen. Maar diep vanbinnen.. Toen werd was er ineens een hoop geluid naast hem. Alain stikte bijna in een komkommer en Alaric schoot daarom weer in de lach en stikte bijna in zijn eigen stuk groente.

De twee bekende jongemannen in de hottub verschenen op de tv. "Jij met Cas zeker." reageerde hij toen hij 'same' naast zich hoorde. Cas was wel het type die zo honderd meter van je af ging zitten. "We moeten ook een keer naar van die hot springs. Die hebben ze hier toch?" hij kende Sinnoh niet zo heel goed, maar wist wel dat ze zulke dingen hadden. Zijn ogen gingen terug naar de televisie, waar een jongen met een skateboard verscheen.

'So no head?' en boem. Skateboard destroyed.

Voordat hij ook maar nadacht kwam het er uit: "Hah, dat doet me denken aan die avond bij Myr toen-" Shit. Oh fuck. Misschien.. als hij nu stil bleef dan vroeg Alain er niet naar door. Omdat het Myr was.
Re: Am I the definition of insanity? - do dec 23, 2021 10:59 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Am I the definition of insanity? - Pagina 2 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ja? Seks in de kerk stond hoger op het lijstje van verwachtingen?” vroeg Alain rustig, toen de ander zei dat een wit neusje halen wel het laatste was wat hij had verwacht. Alain liet een zucht klinken en schudde zijn hoofd even. “Moeilijk jaar. Anxiety, depressie, je kent ‘t. M’n ouders vonden pillen de enige optie en—” Van het een kwam het ander. Het was een wonder dat hij zichzelf uit die hel had weten te trekken voor het te ver ging.

Als het aan hem lag waarschijnlijk wel, maar hij went eraan,” grijnsde Alain terug bij de opmerking van de ander. Alain deed niet aan personal space. Zeker niet wanneer het aankwam op Cas. De opmerking over de hot springs deed hem even zacht hummen. “Snowpoint, volgens mij. En ‘t eiland,” somde Alain op. Op dit moment klonk een heet bad als een goddelijk iets.

De tiktok die klonk liet hem zijn mondhoeken optillen, maar toen de woorden van de ander klonken, keek Alain heel langzaam opzij, ogen groot en mond open. “Jij? Myr?” vroeg hij, alsof hij zojuist de roddel had gehoord. “Wacht— wat? Rick?” ging hij verbaasd door.

Ondertussen klonk er vanaf de TV Move, I’m Gay. In the work place, being gay just has its perks.
Re: Am I the definition of insanity? - do dec 23, 2021 11:31 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

Am I the definition of insanity? - Pagina 2 Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

If you wanna feel alive
We can set the world alight
Alaric
Alain legde uit hoe het zo gekomen was. Anxiety, depressie. Pillen van zijn ouders. Van het een kwam al snel het ander. Alaric knikte. Hij deed het meer voor zijn fun, en niet te vaak. Durfde van zichzelf ook wel te zeggen dat hij niet heel gevoelig was voor verslavingen, behalve roken. Dat was grandioos mislukt.

Alaric moest lachen om de volgende opmerking. "Ben je Casimir nou aan het conditioneren om oké te zijn met meer lichamelijk contact?" als Alain dat zou lukken kreeg hij van hem een gouden ster. Hot springs waren in Snowpoint. Nice. "Snowpoint is wel koud. Misschien is die op het eiland beter te doen een keer." Hij was niet zo'n koukleum, maar om vanuit heet water de koude lucht in te moeten leek hem niet zo nice.

Alain hoorde hem, draaide langzaam naar hem toe. Alaric hield zijn blik strak op de tv, hopend dat het alleen bij staren zou blijven. Maar nee. Hij en Myr? Klonk er vragend. De verbazing was van zijn gezicht af te lezen toen hij eindelijk op zij keek en Alains gezicht zag. Ja, dit most hij dus wel uit gaan leggen. Wat kut. "Weet je nog die avond? Toen we truth or dare gespeeld hadden en ik zei dat ik wel weer thuis zou komen? Ik ben die dag erna nooit thuis geweest." oepsie. Nou ja, dan moest alles er maar uit. "Ik had met mijn dronken kop het verkeerde hotel adres door gegeven omdat ik een paar dagen er voor Myr daar afgezet had. Ik appte hem en hij haalde me op en toen heb ik daar geslapen." Please liet dit genoeg zijn om hem er mee weg te komen.
Re: Am I the definition of insanity? - vr dec 24, 2021 12:08 am
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Am I the definition of insanity? - Pagina 2 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Was Alain Cas nou aan het conditioneren om meer oké te zijn met lichamelijk contact? Alain humde even bedenkelijk. “Niet… Nou ja, misschien?” kwam er bedenkelijk uit. “Ik ehm— Sinds het ziekenhuis is het… Het gaat vanzelf.” Hij humde even bedenkelijk toen hij zich realiseerde dat het niet sinds het ziekenhuis was. Het was anders sinds het ziekenhuis, maar daarvoor al… “Hij is er niet aan gewend, denk ik.” Maar hij leek het niet erg te vinden.

Snowpoint was koud. Feit. Alain knikte op de opmerking dat ze dat ‘n keer op ‘t eiland konden doen. Cas meesleuren op vakantie naar het eiland klonk… als een leuk plan. De ander in de zon zetten, daarentegen… Alain’s gezicht vertrok. “Cas en zon,” humde hij bedenkelijk. Hij realiseerde zich nu pas dat hij de ander altijd binnen zag. En hun ontmoeting daarvoor was ‘s avonds. Misschien moesten ze vaker naar buiten…

Schijnbaar was Alaric naar Myr’s huis gegaan na de dronken avond. Alain’s ogen werden groot. “En— No head? Wacht—” Kabouter. Stramme. Fucking. Kabouter. “Hebben we hem gebeld met— Rick?! Heb ik hem die foto gestuurd?

Dit was een ramp.

Heb je Myr gedaan?

Hah?!
Re: Am I the definition of insanity? - vr dec 24, 2021 12:26 am
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

Am I the definition of insanity? - Pagina 2 Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

If you wanna feel alive
We can set the world alight
Alaric
Als de kwartjes nog in omloop waren, dan had hij die nu kunnen horen vallen bij Alain. Ineens leek alles te klikken en keek de jongen hem aan alsof hij de geheimen van het universum had ontdekt. Stamelend bracht hij wat zinnen bij elkaar, maar het klopte. Alaric knikte. "Grappig verhaal eigenlijk, hij heeft zijn huidige huis gekocht door die avond. En die foto." hij had de makelaar zo snel mogelijk af willen wimpelen en had het op die manier gedaan.

Maar daar ging het Alain niet om, dat wist hij ook wel. De grote vraag daarna liet hij even onbeantwoord. "Uh, ja? Gebeurde eigenlijk de dag daarna. Ik had.. slecht geslapen die nacht. Hij had me zo'n slaap pil gegeven want die had hij nog van zichzelf. Ik heb tot laat in de middag geslapen en toen eh.. Ja." hij had het er niet meer graag over na hun argument van een paar dagen terug. Dat was ook wel op zijn gezicht af te lezen. Alaric hoorde niet eens meer goed welke vine er nu op de tv afspeelde. "Paar dagen terug ben ik bij zijn huis geweest. We hebben een soort ruzie-achtig ding gehad. Het is oké hoor. Maar het was eenmalig." of het echt oké was zou alleen de tijd leren. Maar voor nu was dat alles wat hij er over te zeggen had.
Re: Am I the definition of insanity? - vr dec 24, 2021 7:34 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Am I the definition of insanity? - Pagina 2 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Alain hief een wenkbrauw toen hem verteld werd dat Myrddin een huis had gekocht door die foto. “Hah?” vroeg hij verbaasd. Dat was dan een link die hij niet gelegd kreeg. Hoe kocht je een heel huis door één foto? Wilde hij zo graag sterrenkijken dat hij er een huis voor had gekocht?

Schijnbaar was het de dag erna. Alain had één wenkbrauw geheven. De logica van het verhaal was nergens te bekennen. “Je nam een slaappil en toen dacht je, ‘weet je wat ‘n goed idee is? Sex.’?” Alain dacht op dit moment dat de ander geheel gek was geworden en begreep echt helemaal niets van het verhaal.

Dit werd alleen maar erger toen er gesproken werd over een ruzie. “De ruzie of het andere?” vroeg hij verbaasd, toen er werd gezegd dat het een eenmalig iets was.

Re: Am I the definition of insanity? - vr dec 24, 2021 7:43 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

Am I the definition of insanity? - Pagina 2 Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

If you wanna feel alive
We can set the world alight
Alaric
Alain leek er niets van te snappen. Helemaal niks. En dat was ook wel logisch, want hij had een paar stukken gemist."Nou ja, ik was soort van naakt de hele tijd omdat ik met kleren en al dronken onder de douche gestapt was." dat maakte het niet beter, en hij wist het. Alaric keek even verbaasd om toen hun het over de ruzie had."Beide, denk ik." hoopte hij in elk ge al. Alaric zuchtte. "Misschien was ik een beetje van de planeet door die pillen, misschien niet. Ik weet het niet. Het was wel oké. Heb me vermaakt. Myr ook, maar die kon niet lopen er na zei hij tegen me." hij haalde zijn schouders op. "Zal wel mijn fout zijn. Voelde me behoorlijk lullig er over." Arme Myrddin. Helemaal van de kaart geweest toen hij weg gegaan was. Oeps.
Re: Am I the definition of insanity? - vr dec 24, 2021 8:11 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Am I the definition of insanity? - Pagina 2 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Alain’s wenkbrauw stond hoger dan Mt. Coronet. Alaric was dronken onder de douche gestapt met kleren en al. “Hoe ver heen was je?” vroeg Alain verbaasd. Ze waren die avond immers samen dronken geworden. “Ik heb schijnbaar gitaar zitten spelen. Douche half gesloopt bij ‘t douchen en daarna gaan slapen,” merkte hij met een schouderophaal op. Niets spannends.

Alaric had zich vermaakt. Toen de volgende opmerking kwam, werd Alain’s gag reflex getest en stikte hij weer in een komkommer. Gelukkig wist hij deze uit zijn luchtpijp te krijgen en zijn ribben niet verder te blesseren in de asthma-challenging hoest die eraan gepaard ging.

Dat is zeker jouw fout. Alaric. Was dat—Gasp. “Was dat jullie eerste— Vertel me dat je niet— Oh Arceus, Alaric!

Die nacht keek Maria met een frons neer op de twee die hun maagdelijkheid offerden.
Re: Am I the definition of insanity? - vr dec 24, 2021 8:35 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

Am I the definition of insanity? - Pagina 2 Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

If you wanna feel alive
We can set the world alight
Alaric
De wenkbrauwen leken van Alains hoofd af te kruipen terwijl hij hen aan keek. Alaric kon het echter niet mooier maken dan het was. Hij had zelf gitaar zitten spelen. Iets wat hem beter had geleken dat was hij gedaan had. Hij had een paniek aanval ij een badkamer gehad. Iets minder relaxed. Toch ging hij niet zijn fouten verbergen."Misschien wel, was inderdaad de eerste keer. Het ging niet.. Nouja. Het ging. Laten we het daar op houden. Ik heb mijn best gedaan." Alaric had echt zijn best gedaan. Maar ja, het ging nooit helemaal vlekkeloos de eerste keer. "Ik hoop vooral dat jij er geen spijt van heeft achteraf. Dat het voelde alsof ik hem gepushed heb of zo." Alain leek duidelijk iets wat op boos of teleurgesteld leek. Hij wist niet goed wat dit was. Maar ja, het was gebeurd. "Ik heb wel is wat met meisjes maar- ja... Is toch anders. We zijn niet allemaal pro-kont binken als jij Alain." en dat was een feit. Hij was hier gewoon niet zo goed mee. Met meisjes kon hij iets beter uit de voeten, maar mannen... Oh man.

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum