Re: [M] billy joey - piano man - wo jan 26, 2022 1:38 am
Alaric Merz
Team Zekrom
| talk about whether or not I wanna call it emotion No I don't wanna Oh die witharige jongen ging spijt krijgen, dat wist hij zeker. Zijn ogen vernauwde zich terwijl hij Alain een blik schoot die kon doden. Waarom met Lucie er bij. Van alle mensen. "Jij gaat die opmerking later op de avond nog wel in slikken," grijnsde hij vals naar de jongen op de bank. Hij zou Alain krijgen. De oorlog was zojuist verklaard. Zijn blik ging naar Casimir die het met hem eens was. "Oh, dus jullie zitten al zo ver in elkaars kont. Ik zie hoe het is." hij knikte bedenkelijk terwijl hij nog een slok drinken nam. Prima. Zijn wraak zou zoet zijn. Alaric zijn blik ging naar Lucie, die haar Vulpix vermeldde. "Één broek met gaten was voldoende, dank u zeer." hij had zich de woede van de Vulpix op de hals gehaald toen hij Lucie dronken naar de grond getrokken had in een poging grappig te doen. Sinds die avond had het beest hem niet meer aan willen kijken. Het was bijna net zo eng als Amélie haar Marowak. "En ik ben niet vervelend, zou niet eens durven." sneerde hij nog terug naar Lucie. Zo makkelijk was hij soms op zijn tenen getrapt. Maar Casimir bewoog dus met zijn blik volgde hij waar de jongen heen ging. Richting de vleugel. Dus hij had toch wel iets van lef nog. Hij speelde een stuk van Mozart. Alaric herkende het. Zijn ogen gingen naar Cas zijn handen die over de toetsen vlogen. Hij speelde dit vaker, dat kon hij zien. Het duurde eventjes voordat hij weer stopte. Alaric grijnsde. "Zie je wel, dit publiek is een stuk beter dan dat van de kerstmarkt." merkte hij rustig op voordat hij omhoog kwam. Alaric rekte zijn handen en polsen iets voordat hij bij Casimir stond. Hij schoof aan de buitenkant aan en liet zijn blik kort over de toetsen gaan. "Nu mag ik me uitsloven," humde hij vrolijk terwijl hij zijn voeten goed zette op de pedalen. Er was een stuk dat hij heel goed, heel snel kon spelen. Beethoven's Moonlight Sonata, third movement. Want de stukken die er voor zaten waren langzamer. Alaric maakte schoonheidsfoutjes, maar die zou alleen Casimir kunnen zien, want hoorbaar waren ze niet voor een ongetraind oor. Hoewel hij wist dat hij het niet hoefde te verwachte, was er in zijn hoofd toch nog een onbewust iets dat verwachtte dat hij voor elk slippertje een tik over zijn handen moest verwachten. Maar dat kwam niet, dus speelde hij langzaam iets zelfverzekerder door totdat hij geen fouten meer maakte. Hij zou niet het hele stuk spelen, want dat zou zeven minuten duren. Zijn blik ging naar Casimir. "Wil je samen nog wat proberen? Je hebt Pirates of the Caribbean gezien toch?" Hans Zimmer was een van zijn favoriete hedendaagse componisten, maar hij wist niet tot in hoeverre Cas zijn filmkennis was. |