Switch account





Re: [M] billy joey - piano man - za jan 29, 2022 12:00 am
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[M] billy joey - piano man - Pagina 5 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

De gay awakening.

Alain’s wenkbrauwen trokken samen bij de gedachte aan die periode. “Ik was… vijftien?” begon hij met een frons. Veertien toen ze haar interesse begon te tonen, vijftien toen… juist. Hij haalde even diep adem en voelde hoe zijn houding iets verstijfde. “Ik ehm— Op die leeftijd wil je er nog bij horen, dus ik ehm…” Ja, de details waren niet echt iets voor hier en nu. Wat ongemakkelijk gleden zijn nagels over zijn onderarm, terwijl hij het glas in zijn andere hand vast bleef houden.

Het eh… Ah— Ik denk niet dat dit een leuk verhaal is,” lachte hij wat ongemakkelijk, voor hij een slok nam van zijn drankje. Hij had nog geprobeerd er iets positiefs uit te halen, maar die periode was hij van de ene situatie in de andere terecht gekomen, beiden… nog altijd redenen voor de onzekerheid die over hem heen hing.

Moeten jullie niet nog veilig thuiskomen vanavond?” vroeg hij, waarbij hij weer even een glimlach op zijn gezicht zette en Rick met een geheven wenkbrauw aankeek.
Re: [M] billy joey - piano man - za jan 29, 2022 12:08 am
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

[M] billy joey - piano man - Pagina 5 Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

talk about whether or not I wanna call it emotion
No I don't wanna
Alain fronste toen hij er naar vroeg. Moest hij er zo diep over na denken? Of was het een vraag die hij eigenlijk niet had moeten stellen? Alaric ging er van uit dat - Alain kennende - het een geinig verhaal geweest moest zijn, maar dat bleek anders te liggen. Hij begon het uit te leggen, dat hij een jaar of vijftien geweest moest zijn. Maar kapte zichzelf af, met dat het waarschijnlijk niet zo'n leuk verhaal was. Hij kon aan het ongemak van de jongen zien dat het een gevoelig puntje was. Daar zou hij dus niet meer snel nog een keer naar vragen. Toen er gevraagd werd of ze niet nog veilig thuis moesten komen die avond, wist hij genoeg. Alaric leek misschien wel een complete sukkel soms, maar hij kon een hint vangen als die gegooid werd. "Ja, lijkt me verstandig dat we wel gaan." glimlachte hij terug naar de jongen.

Hopende dat er geen hard feelings waren over de vraag die hij gesteld had, stond hij op van de bank. Hij wiebelde even terwijl hij zijn balans vond. "Kan je nog recht staan Lu?" hij stak zijn goede arm uit om het blauwharige meisje overeind te helpen, maar hij wist niet zeker of ze die in haar eigenwijze dronken bui aan zou nemen. Hij zou zo meteen wel een taxi aanhouden om ze terug naar Am's huis te brengen. Dat moest wel lukken. Toch?

Re: [M] billy joey - piano man - za jan 29, 2022 12:39 am
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

[M] billy joey - piano man - Pagina 5 BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

Maybe it's a dream
Maybe nothing else is real
Lucie knikte serieus in de richting van Rick. "Zeker dat ik je dit laat doen bij Am, maak je maar geen illusies, ze zal er toch niks van denken," humde ze kalmpjes. Am zag helemaal niks in Rick, hoe erg Lucie haar soms ook probeerde te pesten. Nadruk op proberen, Am was niet heel pestbaar. Hoe pestte je iemand wie zo zeker in haar schoenen stond dat de zwaartekracht zelf wellicht voor haar ging buigen? Maar haar blik werd wat zorgelijker toen ze Alain zag veranderen. Ze kende hem nog niet heel lang, maar ze kon duidelijk, zelfs in zeer aangeschoten staat aflezen aan zijn gezicht dat het niet fraai was wat er gebeurd was. Ze wilde net haar mond openen om te zeggen dat hij niet door hoefde te praten, toen hij zelf al er een einde aan breide.

Er kwam al snel een vraag achteraan die Lucie ook begreep qua ondertoon. Ze dronk nog met een flinke teug haar glas leeg en kwam enigszins wobbly overeind. Dat was glas.. 5? Ze was de tel kwijtgeraakt. Ze was veels te hard gegaan. Desondanks had ze haar trots. "Ik kan prima zelf lopen," mopperde ze, waarna ze naar Casimir en Alain keek. "Bedankt voor de gastvrijheid, heren, ik wens jullie nog een heeeele fijne nacht." Ze zwaaide nog enigszins uitgebreid, waarna ze even wankelde. Oeps. Het hitte wel eventjes terwijl ze overeind kwam. Was het ook zo erg geweest toen ze de banaan pakte?

cttw
Re: [M] billy joey - piano man - za jan 29, 2022 7:30 am
Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

[M] billy joey - piano man - Pagina 5 AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



Alaric zijn vraag was één die alle kanten op kon gaan. Een beetje nieuwsgierig naar het antwoord, draaide Casimir zijn hoofd om Alain aan te kijken, maar één blik was genoeg om te weten dat het de verkeerde kant op gegaan was. Zachtjes tikte hij hem aan met zijn elleboog. Als Alain er niet over wilde vertellen, was dat ook goed. Hij zetten zelf al snel een punt achter zijn uitleg en kaarte dan nog eens aan dat de twee andere nog naar huis moesten geraken. Vast en zeker. Hotel Casimir was nog steeds volgeboekt. Geen ruimte voor anderen.

Het was een mooie vooruitzicht om de rest van de avond weer gewoon met zijn tweetjes te kunnen doorbrengen. Weer wat rust. Echter rolde er een korte zucht over zijn lippen wanneer hij twee handen neerzetten naast zich - waarvan één op Alain zijn been eindigde - om zichzelf recht te duwen. Casimir voelde zich iets lichter in zijn hoofd, maar in vergelijking met de vorige avonden die ze zo gespendeerd hadden, viel het mee. “Laat volgende keer je plus one maar thuis,” zei hij waarbij zijn ogen gericht stonden op Lucie, alsof zij degene was geweest die Alaric meegenomen had en die volgende keer alleen mocht komen. Opnieuw een grap. Voorlopig was de man nog steeds welkom.

Als de goede gastheer dat hij was, liep hij naar zijn voordeur om die open te houden. “Vergeet de drank niet.” Al zou Alain het vast niet erg vinden als die achter bleef. Het was niet dat de andere zelf niet genoeg in huis had. Enkel gewoon niet hier.

Re: [M] billy joey - piano man - za jan 29, 2022 2:28 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[M] billy joey - piano man - Pagina 5 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het was geen traumatiserend verhaal en in een andere setting zou Alain verteld hebben wat er gebeurd was. Maar, deze avond was niet bedoeld voor dit soort verhalen. Voor manipulatieve exen en de reden voor het grootste gedeelte van zijn onzekerheid. Voor ouders die vonden dat alles een ‘fase’ was en dat hij er maar eens mee moest stoppen omdat je zo ‘geen familie kan stichten’. Of wel… ‘geen echte in elk geval’. De gedachte alleen al liet het maagzuur omhoog komen en hij haalde even diep adem om het weg te duwen. Hij kwam er wel overheen. Hij was blij met waar hij nu was, immers.

Lucie leek het allemaal een beetje kwijt te zijn en Alain grinnikte, waarna hij overeind ging zitten om Cas de kans te geven op te staan. Hij hoorde de woorden van Cas en hief even een wenkbrauw, waarna hij begon te lachen. Het was dat hij de jongen inmiddels kende, anders… “Je bent altijd welkom, Lu! Het was gezellig,” verzekerde hij haar, waarna hij even naar haar zwaaide. Naar Rick stak hij zijn tong plagerig uit voor hij zei, “Jij moet je oorlogen beter kiezen als je nog wil komen.

Toen Cas zei dat ze de drank niet moesten vergeten, humde Alain even bedenkelijk. Misschien maar beter niet. Wacht eens—

Rose, snel.

De jongen klopte even op de bank. Wanneer Cas eenmaal terug kwam, lag ze er al. En dan was ze veel te schattig en konden ze haar toch niet meer van de bank halen?
Re: [M] billy joey - piano man - zo jan 30, 2022 1:41 am
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

[M] billy joey - piano man - Pagina 5 Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

talk about whether or not I wanna call it emotion
No I don't wanna
Lucie kon prima zelf nog lopen en had zijn hulp niet nodig. "Helemaal prima, ik raap je niet op als je valt." hij zou haar wel oprapen. Hij moest wel. Maar als ze het zo goed zelf kon allemaal, dan mocht ze. Lucie wenste Alain en Cas een fijne avond toe en dankte ze voor hun gastvrijheid. "Heren, een heel fijne avond inderdaad." zijn blik bleef hangen in die van Alain, waarbij hij nog een knipoog en een laatste 👌👈 gebaar gooide. Toen Cas zijn plus-one opmerking duidelijk naar Lucie richtte greep Alaric zijn t-shirt dramatisch vast op de plek waar zijn hart zat. "Casmir, hoe kun je zo harteloos zijn?" hij schudde zijn hoofd afkeurend. "Ik ben - naast Alain - de grappigste persoon die je ooit gaat ontmoeten." heel humble ook.

Hij wou met Lucie naar de deur lopen toen hij een 'vergeet de drank niet' hoorde. Oh ja, hij had een tas mee gehad. Alaric liep snel naar de keuken en verzamelde de zooi die hij meegenomen had. Lege flessen nam hij ook maar mee, dan wist hij wat hij voor Am nieuw moest kopen. Toen hij terug in de woonkamer stond vertelde Alain hem nog dat hij zijn oorlogen beter moest uitkiezen. "Ik kies al mijn gevechten slecht, je kent me." er stond een scheve grijns op zijn gezicht terwijl hij het zei. Het was de waarheid. Zowel in het echte leven als tijdens truth or dare, elke keer ging het fout. Maar daar zou hij aan werken. Ooit op een dag.. "Kom Lu! Alain en Cas moeten de kelder witten, als je snapt wat ik bedoel." hij knipoogde lachend naar het blauwharige meisje. En nu gaan, voordat er iets naar zijn hoofd gegooid zou worden.

Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum