Switch account





Re: I'll say I'll do better - wo apr 13, 2022 9:03 pm
Fenna del Toro
Coördinator
Fenna del Toro

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 years old
Rank: 1

I'll say I'll do better - Pagina 2 One-piece-yamato
A
Help
22
112
CHARACTER INFO

OOC INFO

I'll say I'll do better - Pagina 2 Fenna_10I'll say I'll do better - Pagina 2 Arcanine-tricolor-tiny

“Ehm—” begon Alain, waarna hij even na leek te denken. Geduldig en vrijwel onbewust van de overweging die Alain maakte, wachtte ze af tot ze een antwoord zou krijgen. “Als je nergens anders heen hoeft— Dan ehm, dan trakteer ik je daarna wel op een koffie of iets anders,” stelde Alain voor. Oh. Dat betekende dat ze mee mocht. Stiekem was ze ook gewoon nieuwsgierig. Ze wilde weten hoe hij dit ging doen en als hij iets terug zou krijgen, wat het dan was. Ze had vaker van die transfer methode gehoord maar zelf durfde ze het niet te proberen. Ze begon net te wennen aan de Arcanine dus zou hem niet weer weg doen. “Ik ehm— Het Pokémon Center is die kant op,” zei Alain met een knikje richting een straat. De rode pokémon werd teruggekeerd, waarna ze al snel begonnen te lopen. "Mag ik vragen hoe de andere twee pokémon heten?" vroeg ze om een ander gesprek aan te kaarten. Ze moest nog steeds een naam verzinnen voor haar eigen pokémon dus misschien gaf het wel ideeën. "Ze zijn beide traited toch?" vervolgde ze aangezien ze niet het idee had dat dit duo hun originele kleuren hadden.
Re: I'll say I'll do better - wo apr 13, 2022 9:24 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

I'll say I'll do better - Pagina 2 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Toen Fenna vroeg naar zijn andere Pokémon, was Alain blij om het onderwerp daarop te leggen. Hoe minder hij hoefde na te denken over de Malamar en wat er had kunnen gebeuren, hoe rustiger hij zou zijn als ze in het Pokémon Center aankwamen en hij het beest ergens in kon duwen zodat hij het nooit meer hoefde te zien. Voor één keer kon hij dit niet… Nee, hij zou niet wachten tot hij een geschikte eigenaar had. Hij kon het niet. Niet hiermee. Eén keer maar hoefde het beest uit zijn ball te komen en dan stond hij weer aan een klif en—

Ze zijn beide Traited, toch?

Oh, ja. Alain slikte de brok in zijn keel weg en knikte. “Rue hier is Melanistic,” stelde hij de Vulpix voor. Zij wandelde nog altijd aan zijn zijde, weg van Fenna. Rue was nooit sociaal geweest en zou dat nooit worden, waardoor het extra grappig was dat juist zij de uitgekozen partner-pokémon was geworden. “Zij is ehm— Mijn Partner en een cadeautje van Cas voor Kerst.” En hij was zich er bewust van dat hij daarom zo’n band had met het beestje. Wat was hij de jongen dankbaar geweest.

En dit is Kearney, een Shiny en Inferno-Traited. Hij is er pas bij sinds het Valentijn-festival, maar hij lijkt zich al thuis te voelen. De Rotom die je net zag is Chae, een absoluut monster,” vertelde hij. Het over zijn Pokémon hebben was beter, fijner, veiliger. “Heb jij inmiddels al een Pokémon?” Hij kon zich niet al te veel meer heugen van hun avond bij Lo, dus als ze wat had gezegd, dan had hij geen idee meer.
Re: I'll say I'll do better - do apr 14, 2022 12:04 pm
Fenna del Toro
Coördinator
Fenna del Toro

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 years old
Rank: 1

I'll say I'll do better - Pagina 2 One-piece-yamato
A
Help
22
112
CHARACTER INFO

OOC INFO

I'll say I'll do better - Pagina 2 Fenna_10I'll say I'll do better - Pagina 2 Arcanine-tricolor-tiny

Het duurde weer een ongemakkelijke seconde voor Alain antwoordde. “Rue hier is Melanistic,” vertelde hij, doelend op de Vulpix aan zijn zijde. De zwarte pokémon leek niets met haar te maken moeten hebben en om eerlijk te zijn... vond ze dat helemaal niet zo erg. “Zij is ehm— Mijn Partner en een cadeautje van Cas voor Kerst.” Cas. Dat was zijn naam. Ze had het niet geweten toen ze hem laast zag met zijn grote roze vogel. Dit moest ze even onthouden voor de volgende keer dat ze een van de twee tegen zou komen. “En dit is Kearney, een Shiny en Inferno-Traited. Hij is er pas bij sinds het Valentijn-festival, maar hij lijkt zich al thuis te voelen. De Rotom die je net zag is Chae, een absoluut monster,” vertelde Alain over de andere twee pokémon. Fenna knipperde een keer verbaasd over zijn uitspraak. Blijkbaar had ze niet verwacht dat Alain een van zijn pokémon een monster zou noemen. “Heb jij inmiddels al een Pokémon?” werd er al snel aan haar gevraagd. Tot dus ver de kans om er achter te komen waarom hij de pokémon een monster noemde. "No steeds alleen de Arcanine, die nog steeds geen naam heeft", vertelde ze met een schaapachtig lachje. Het was een beetje vreemd om zo lang een pokémon te hebben en hem nog steeds geen definitieve naam te hebben gegeven. Maar ja. Als je geen ideeën had? Wat moest je dan anders.
Re: I'll say I'll do better - do apr 14, 2022 11:49 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

I'll say I'll do better - Pagina 2 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Een monster noemde Alain Chae, want dat was ze. Rue was ook een monster, een liefkozend woord voor de Pokémon met een gebruiksaanwijzing. Het leek erop dat Fenna er even verbaasd over was en Alain gniffelde even, maar wuifde het weg. Het was oké, hij gaf er niet minder door om de Pokémon. Het betekende enkel dat hij een nieuwe handleiding nodig had.

Arcanine. Ah, ja. Alain knikte even en humde bij het horen van het nog niet hebben van een naam. “Soms klikt er iets. Cas gaf zijn Pokémon geen namen, dus ben ik het gaan doen,” zei hij met een kleine glimlach. Cas en zijn band met Pokémon was iets unieks en Alain deed zo zijn best om zo begripvol mogelijk te zijn. Om te zien hoe Cas langzaamaan toch ook soms de namen begon te gebruiken… het was één van de kleine dingen die maar weer bewees dat ze elkaar toch begrepen, hoe verschillend ze ook waren.

Heb je er wel een band mee?” vroeg hij nieuwsgierig. Soms klikte het immers en soms niet. Gelukkig waren daar oplossingen voor… betere oplossingen dan waar hij nu voor zou gaan.
Re: I'll say I'll do better - zo apr 17, 2022 8:18 pm
Fenna del Toro
Coördinator
Fenna del Toro

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 years old
Rank: 1

I'll say I'll do better - Pagina 2 One-piece-yamato
A
Help
22
112
CHARACTER INFO

OOC INFO

I'll say I'll do better - Pagina 2 Fenna_10I'll say I'll do better - Pagina 2 Arcanine-tricolor-tiny

“Soms klikt er iets. Cas gaf zijn Pokémon geen namen, dus ben ik het gaan doen,” reageerde Alain met een glimlach. Ah, dat was ook een manier. Iemand anders je pokémon een naam laten geven. Maar wie zou ze dat laten doen? Ze had het idee dat Lloyd de meest idiote namen zou bedenken en verder... ja. Had ze dus niet echt vrienden.

“Heb je er wel een band mee?” vroeg Alain haar. Kort dacht ze er over na. Wanneer had je een band met je pokémon? Als iemand die zonder pokémon in haar leven was opgegroeid vond ze het nogal lastig om te zeggen. "Ik begin hem steeds beter te begrijpen en hij begint rustiger te worden?" vertelde ze op een lichtelijk vragende toon. Ze had geen idee of dat telde als een band hebben met je pokémon. Ze wilde het proberen te begrijpen maar het bleef lastig. "Hoe bedenk jij namen voor jouw en Cas' pokémon?" besloot ze te vragen. Misschien had hij er een handige techniek voor die ze ook kon proberen.
Re: I'll say I'll do better - zo apr 17, 2022 8:44 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

I'll say I'll do better - Pagina 2 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Fenna merkte op dat ze de Pokémon beter ging begrijpen en dat hij rustiger begon te worden. Alain knikte bij haar woorden. “Dat is goed. Houd dat vol,” verzekerde hij haar. Het zou niet altijd even makkelijk zijn, maar uiteindelijk zou ze er dan wel komen. Hij was benieuwd hoe haar team zou worden, hoe dat allemaal zou lopen. Je wist immers maar nooit wat je tegen zou komen.

Hoe bedacht hij namen? “Cas en ik kijken veel films, dus voor hem pak ik iets uit een film die we samen hebben gezien. Het begon met Rose, zijn starter, omdat we samen de Titanic keken,” vertelde hij. Het was gewoon geweest omdat hij haar geen ‘Vulpix’ wilde noemen en Rose was makkelijk. “Mijn eigen vernoem ik naar planten.
Re: I'll say I'll do better - zo apr 17, 2022 9:05 pm
Fenna del Toro
Coördinator
Fenna del Toro

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 years old
Rank: 1

I'll say I'll do better - Pagina 2 One-piece-yamato
A
Help
22
112
CHARACTER INFO

OOC INFO

I'll say I'll do better - Pagina 2 Fenna_10I'll say I'll do better - Pagina 2 Arcanine-tricolor-tiny

“Dat is goed. Houd dat vol,” reageerde Alain. Voor een seconde keek ze hem verbaasd aan. Haar verbazing maakte al snel plaats voor een glimlach. Ze bleef zwak voor dit soort dingen, ze werd er altijd zo blij van. Een bevestiging dat ze goed bezig was. Iets wat ze als kind nooit vele had gekregen. En er daarom nu belachelijk veel waarde aan hechtte.

“Cas en ik kijken veel films, dus voor hem pak ik iets uit een film die we samen hebben gezien. Het begon met Rose, zijn starter, omdat we samen de Titanic keken,” vertelde Alain over zijn manier van Cas' pokémon namen geven voor.  “Mijn eigen vernoem ik naar planten.” Dus hij gebuikte een andere manier voor Cas' pokémon dan voor zijn eigen pokémon. Het werd dus naar iets vernoemd waar ze bekend mee waren. Maar was zij bekend mee? Een gedachte voor later.

"Is er iets wat je hoopt terug te krijgen?" vroeg ze, doelend op de Malamar die ze naar het pokémon center zouden brengen. Misschien had hij wel specifieke pokémon die hij wilde. Dan kon ze vragen waarom en meer begrip krijgen voor waarom mensen bepaalde pokémon wilde. Daar meer begrip voor krijgen en zo zelf ook nog een paar pokémon kunnen uitkiezen.
Re: I'll say I'll do better - ma apr 18, 2022 7:18 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

I'll say I'll do better - Pagina 2 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Was er iets wat Alain hoopte terug te krijgen voor de Malamar? Alain schudde zijn hoofd bij de woorden. Hij wilde er niet eens over nadenken wat er in de plaats van de Malamar zou kunnen komen. “Ik ehm— Ik ben vrij tevreden met alles wat ik heb. En het eh— Het is al best veel,” gaf hij toe. In alle eerlijkheid, het liefste zou hij iets vinden waar Cas mee zou bonden, iets wat hij aan de ander zou kunnen geven. Maar, zo simpel was het niet. Een Pokémon aan Cas geven was gevoelig en zou voorzichtig moeten gebeuren.

Ik ben geen fan maar— eh— Ik kan deze niet houden,” knikte hij. Hij beet even op zijn lip en schudde zijn hoofd. “Zelfs al zijn het precies de types die ik nodig zou hebben voor wat balans als ik nog Gyms uit wil dagen.” Maar, nee. Een Malamar? Dat zou nooit lukken.
Re: I'll say I'll do better - ma apr 18, 2022 10:24 pm
Fenna del Toro
Coördinator
Fenna del Toro

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 years old
Rank: 1

I'll say I'll do better - Pagina 2 One-piece-yamato
A
Help
22
112
CHARACTER INFO

OOC INFO

I'll say I'll do better - Pagina 2 Fenna_10I'll say I'll do better - Pagina 2 Arcanine-tricolor-tiny

Alain schudde al snel zijn hoofd op haar vraag. “Ik ehm— Ik ben vrij tevreden met alles wat ik heb. En het eh— Het is al best veel,” vertelde hij. Dat wilde ze geloven. Ze liep hier rond met één pokémon en vond het soms al veel. Ze kon zich niet voorstellen hoe het moest zijn met meerdere. “Ik ben geen fan maar— eh— Ik kan deze niet houden,” vertelde hij. Er na knikte hij maar schudde hij ook zijn hoofd. Wat? Verward keek ze zijn kant op. “Zelfs al zijn het precies de types die ik nodig zou hebben voor wat balans als ik nog Gyms uit wil dagen.” Ah ja, trainers moesten rekening houden met types die nuttig waren voor gevechten. Precies daarom zou ze geen trainer worden, dat ging hoe dan ook mis. Je had er immers al best wel wat pokémon voor nodig om het actief te kunnen doen. "Maar waarom kun je specifiek deze dan niet houden?" vroeg ze zonder goed na te denken over hoe bang hij daarnet wel niet reageerde op de pokémon.
Re: I'll say I'll do better - wo apr 20, 2022 2:49 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

I'll say I'll do better - Pagina 2 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hoeveel kon hij vertellen om Fenna te waarschuwen voor de kracht die Pokémon hadden, zonder te veel in te gaan op wat hij had meegemaakt? Een zachte, bedenkelijke hum verliet zijn lippen terwijl hij het antwoord op die vraag probeerde te vinden. Het was niet dat hij haar niet vertrouwde. Keer op keer vertelde hij zichzelf dat het was omdat hij anderen niet lastig wilde vallen. Maar, misschien was hij gewoon te bang dat de bevestiging van zijn zwakte zou komen. Cas wist het, Rick wist het, en dat was al te veel.

Sommige Pokémon kunnen dingen die anderen niet kunnen,” begon hij zacht, wat onzeker. “Een Malamar en eh— Inkay en Malamar kunnen je met hun psychische krachten dingen bevelen…” ging hij door. Hij slikte even, blik strak gericht op de weg voor hen terwijl ze door liepen. Dit was makkelijker zonder haar aan te kijken. “Het is iets wat ik niet wil.
Re: I'll say I'll do better - wo apr 20, 2022 10:43 pm
Fenna del Toro
Coördinator
Fenna del Toro

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 years old
Rank: 1

I'll say I'll do better - Pagina 2 One-piece-yamato
A
Help
22
112
CHARACTER INFO

OOC INFO

I'll say I'll do better - Pagina 2 Fenna_10I'll say I'll do better - Pagina 2 Arcanine-tricolor-tiny

Alain humde terwijl hij nadacht over het antwoord. Het was blijkbaar niet iets wat hij in een keer kont vertellen. “Sommige Pokémon kunnen dingen die anderen niet kunnen,” begon hij uiteindelijk. Ze gaf een begrijpend knikje. Pokémon waren allemaal anders en konden allemaal verschillende dingen. De precieze details wist ze niet van de meeste pokémon. “Een Malamar en eh— Inkay en Malamar kunnen je met hun psychische krachten dingen bevelen…” vervolgde Alain. Mensen dingen bevelen? Dat klonk nogal eng als ze toe moest geven. “Het is iets wat ik niet wil.” Ze gaf een begrijpend knikje. "Dat lijkt me ook best eng eigenlijk", gaf ze eerlijk toe terwijl ze met een boogje om een paaltje op de stoep heen liep. "Heb je dat ooit wel eens zien gebeuren?" vroeg ze toch wel een beetje nieuwsgierig.
Re: I'll say I'll do better - vr apr 22, 2022 8:45 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

I'll say I'll do better - Pagina 2 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Fenna gaf toe dat het eng klonk, waarna hem gevraagd werd of hij zoiets wel eens had zien gebeuren. Alain’s gezicht vertrok bij de woorden en hij haalde even diep adem. Het bevel wat tot alles had geleid, herhaalde zich in zijn hoofd. Maak een duik. Het had zoveel erger af kunnen lopen, het had—

Ja,” gaf hij tegen zijn zin in toe. Onbewust begon hij wat met zijn nagels over de achterkant van zijn hand te schrapen, ongemakkelijk bij de herinnering. “Het ehm— Je kan er niets tegen. Je bent je ergens bewust van dat je het niet wil doen, maar dat bewustzijn ligt in de achtergrond, weggeduwd alsof je eigen bewustzijn een slechte herinnering is.” Alsof het iets was wat op het puntje van je tong lag, maar er niet uit wilde komen. En dan was het al te laat.

Re: I'll say I'll do better - za apr 23, 2022 10:00 pm
Fenna del Toro
Coördinator
Fenna del Toro

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 years old
Rank: 1

I'll say I'll do better - Pagina 2 One-piece-yamato
A
Help
22
112
CHARACTER INFO

OOC INFO

I'll say I'll do better - Pagina 2 Fenna_10I'll say I'll do better - Pagina 2 Arcanine-tricolor-tiny

De manier waarop zijn gezicht vertrok bij de vraag die ze stelde, zei eigenlijk al genoeg. “Ja,” reageerde Alain ook. Het was geen verassing deze keer. Zonder dat ze er naar hoefde te vragen, begon Alain uit te leggen hoe het was. “Het ehm— Je kan er niets tegen. Je bent je ergens bewust van dat je het niet wil doen, maar dat bewustzijn ligt in de achtergrond, weggeduwd alsof je eigen bewustzijn een slechte herinnering is.” Een rilling trok over haar rug bij het idee. "Dat kinkt heel naar. Ik kan goed begrijpen dat je zo'n pokémon dan niet wil", reageerde ze. En daarmee besloot ze ook dat ze zelf nooit zo'n pokémon zou nemen. Alleen al het idee dat die zich tegen je zou kunnen keren...
Re: I'll say I'll do better - zo apr 24, 2022 7:57 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

I'll say I'll do better - Pagina 2 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Alain humde even toen Fenna opmerkte dat ze begreep waarom hij zo’n Pokémon niet wilde. Er hoefde geen traumatiserende ervaring aan gelinkt te zijn, want… dat was niet eens het probleem. Het was het feit dat hij wist wat er kon, dat hij wist hoe het voelde; dat was genoeg om hem uit de buurt van zo’n Pokémon te houden.

Het Pokémon Center dook op en Alain kon de Pokéball in zijn tas voelen branden, dus hij liet een opgeluchte zucht horen. “Ik ehm— Ik denk dat ik eerst vraag of zij er wat mee willen en anders wordt het een Trade,” besloot hij. Dat was de enige optie. Hij wilde het beest niet houden en hij kon het ook niet bij Fenna achterlaten, wie weet wat er zou gebeuren. Hij zou zichzelf niet vergeven als er iets met haar gebeurde. Maar kon hij het beest in de trade gooien? Wat als het iemand anders iets aan zou doen? Misschien wist het Pokémon Center er meer raad mee.
Re: I'll say I'll do better - zo apr 24, 2022 9:22 pm
Fenna del Toro
Coördinator
Fenna del Toro

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 years old
Rank: 1

I'll say I'll do better - Pagina 2 One-piece-yamato
A
Help
22
112
CHARACTER INFO

OOC INFO

I'll say I'll do better - Pagina 2 Fenna_10I'll say I'll do better - Pagina 2 Arcanine-tricolor-tiny

Het was allemaal lastiger dan ze in eerste instantie had gedacht. Pokémon. Blijkbaar waren er nog meer dingen die mis konden gaan dan ze had gedacht. Het idee dat pokémon je fysiek pijn konden doen was duidelijk. Maar blijkbaar was mentale pijn ook nog mogelijk. Alsof het nog niet erg genoeg was.

Het Pokémon Center kwam uiteindelijk in zicht. Blijkbaar zag Alain het ook, er kwam een zucht van hem af. “Ik ehm— Ik denk dat ik eerst vraag of zij er wat mee willen en anders wordt het een Trade,” vertelde hij. Ze gaf een begrijpend knikje. Maar wilde nog wel mee naar binnen om alles te kunnen zien.  "Wat zouden ze dan bij het Pokémon Center kunnen met zo'n pokémon?" vroeg ze. Ze had überhaupt nog nooit eerder gehoord dat het Pokémon Center ook pokémon aannam.
Re: I'll say I'll do better - zo apr 24, 2022 10:03 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

I'll say I'll do better - Pagina 2 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Wat zouden ze in het Pokémon Center kunnen met zo’n Pokémon? Alain hief zijn schouders even bij de vraag. Hij had geen idee, maar was het Pokémon Center er niet om Pokémon te helpen? In dit geval hoopte hij dat ze hem ook wilden helpen. “Ik weet het niet,” gaf hij dan ook zacht toe. Maar hij moest iets proberen, toch?

Kearney keek nieuwsgierig om zich heen, maar Rue bleef aan zijn zijde terwijl ze door de deuren van het Pokémon Center stapten. Zonder er te veel over te twijfelen, stapte Alain vervolgens op de zuster af. “Ehm— nemen jullie ook Pokémon in?” vroeg hij zacht, beschaamd ergens. Haar uitdrukking was duidelijk en al gauw hoorde hij dan ook het antwoord. Nee. Hij bedankte haar en keerde haar de rug toe, waarna hij Fenna aankeek en richting de Wonder Trade Machine gebaarde. “Dan ehm— dan is dat…” Het voelde verkeerd, maar het was de enige oplossing.

Re: I'll say I'll do better - zo apr 24, 2022 10:20 pm
Fenna del Toro
Coördinator
Fenna del Toro

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 years old
Rank: 1

I'll say I'll do better - Pagina 2 One-piece-yamato
A
Help
22
112
CHARACTER INFO

OOC INFO

I'll say I'll do better - Pagina 2 Fenna_10I'll say I'll do better - Pagina 2 Arcanine-tricolor-tiny

Alain haalde zijn schouders op. “Ik weet het niet,” gaf hij zacht toe. Oh. Dan hadden ze beide geen idee. Het zou een verassing zijn als ze de pokémon wel konden gebruiken. Want wees nou eerlijk. Waar was een grote, knuffelende inktvis die mensen kon hypnotiseren nou goed voor? Behalve criminelen dan. En dat was het Pokémon Center hopelijk niet.

Al snel stonden ze binnen en liep Alain op een werkneemster af. Fenna volgde hem net zo'n klein eendje dat achter haar moeder aan liep. “Ehm— nemen jullie ook Pokémon in?” Het antwoord van de vrouw was kort, bot maar wel duidelijk. Ze deden dat niet. “Dan ehm— dan is dat…” zei Alain terwijl hij naar een machine gebaarde. Ze had zo'n apparaat nog nooit gebruikt. "Hoe werkt dat dan?" vroeg ze toch wel nieuwsgierig.
Re: I'll say I'll do better - ma apr 25, 2022 4:46 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

I'll say I'll do better - Pagina 2 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hoe werkte het? Alain liet een zucht klinken. “Ik ehm— Ik heb het nooit gebruikt, maar wat mij werd verteld…” mompelde hij even bedenkelijk. Hij haalde de Pokéball ongemakkelijk tevoorschijn terwijl ze op het apparaat af liepen en legde het op het lege vak neer. Hierna scande hij zijn Trainer License bij de machine.

Het is bedoeld als ruil over de hele wereld. Dus, ik stop hem erin en als iemand anders ook— Ah.” En op dat moment lichtte het scherm op: er was een ruil gevonden. “En dan ehm—” Hij klikte op het scherm en de Pokéball verdween in de machine. Het ID was zichtbaar en… Dat was het. Weg Malamar.

ID#1065 geregistreerd op Trainer ID, verscheen er op het scherm. Een nieuwe Pokéball verscheen, bijna alsof er nooit iets was gebeurd. Een diepe frons ontstond op zijn gezicht en hij leunde voorover om de Pokéball beet te pakken. “En… dat is het.” Maar wat zou erin zitten?
Re: I'll say I'll do better - ma apr 25, 2022 10:11 pm
Fenna del Toro
Coördinator
Fenna del Toro

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 years old
Rank: 1

I'll say I'll do better - Pagina 2 One-piece-yamato
A
Help
22
112
CHARACTER INFO

OOC INFO

I'll say I'll do better - Pagina 2 Fenna_10I'll say I'll do better - Pagina 2 Arcanine-tricolor-tiny

“Ik ehm— Ik heb het nooit gebruikt, maar wat mij werd verteld…” vertelde Alain mompelend na een zucht. Ze gaf een begrijpend knikje voor ze achter hem aan liep naar de machine. Wat een gek ding. Alain legde de pokéball op het vlak. Hij leek duidelijk blij te zijn dat het in ieder geval uit zijn handen was voor nu. Hij scande zijn pas voor hij verder sprak. “Het is bedoeld als ruil over de hele wereld. Dus, ik stop hem erin en als iemand anders ook— Ah.” Midden in zijn zin lichtte het scherm van het apparaat op. “En dan ehm—” vervolgde Alain waarna hij op het scherm tikte. De oude pokéball verdween en al snel kwam er een nieuwe voor in de plaats. Oh. Dat was wel heel snel. “En… dat is het.” Alain pakte de pokéball met een behoorlijke frons op. Nieuwsgierig keek Fenna naar de bal. "Dus wat is de nieuwe pokémon?" vroeg ze. Ze had zoiets nog nooit gezien en was daardoor behoorlijk nieuwsgierig naar wat hij ontvangen zou hebben.
Re: I'll say I'll do better - di apr 26, 2022 1:04 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

I'll say I'll do better - Pagina 2 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

De bal draaide in Alain’s hand en hij was benieuwd wat eruit zou komen. Fenna leek ook nieuwsgierig en hij beet even op zijn lip. “Laten we ehm— buiten kijken. Ik wil niet het Pokémon Center vernielen met een Onix,” zei hij met een kleine glimlach. Je wist immers maar nooit wat eruit zou komen. Hij wenkte haar om te volgen en stapte weer naar buiten, om een rustigere plek op te zoeken.

Even twijfelde Alain, maar hij besloot dat Rue genoeg zou zijn als bescherming als dit uit de hand liep. Kearney zou immers weinig doen. “Oké, ehm, laten we zien,” mompelde hij, waarna hij de Pokéball voor zich uit hield. De staal die eruit kwam onthulde al snel een Mawile in aparte kleuren, wiens paarse ogen eerst Fenna vonden en daarna hem. Ze had een felle, maar verontruste blik in haar ogen. “Hi?” Dit was raar.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum