Switch account





Re: I'll be on the way - do mei 06, 2021 10:50 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

I'll be on the way - Pagina 2 Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze liet nog niks los, nee integendeel. Ze hing over de stoelen heen terwijl ze hem vroeg naar zijn feestjes die hij bijgewoond had. De heftigste. Hij dacht na, wreef over zijn slaap heen terwijl hij nadacht. "We begonnen bij een vriend van mij thuis, hij mocht stiekem roken van zijn moeder in de kelder. Dus we gingen gewoon dom films kijken en dan lagen we uren blauw over één bepaald gedeelte van de film. Ik weet nog een avond dat we met drie man zo'n vijf pizza's wegewerkt hebben en daarna de hele zooi ondergekotst hadden," hij moest lachen. "Dat was een van de eerste keren, we waren niks gewend en hij had meer in die joint gedraaid dan goed was." maar toen werd zijn blik iets serieuzer, maar nog wel met een grijns. "Ik heb niet echt meer een rem op mijn woorden als ik.. onder invloed ben, om het netjes te zeggen. Ik heb wel is woordenwisselingen gehad met mijn 'vrienden'." er waren wel is wat tandjes op de grond gegaan. "Maar over het algemeen was het altijd gezellig, elkaar uitdagen. Op een gegeven moment is het niet meer gewoon 'eentje' roken maar dan komt er andere zooi op tafel. Vriend van mij had een pistool en die hebben we voor de gein wel is op elkaar gericht, gaf een vage kick. Ik heb een keer als dare op mijn handen over de rand van het dak van een flat gelopen." dat zou hij nooit meer weer doen, maar het was altijd goed gegaan tot nu toe. "Dat doe ik nooit nog een keer, dat ik die avond overleefd heb is een wonder. Ik had alles door elkaar gebruikt, ik ben tegenwoordig wel iets slimmer. En de sfeer was grimmig, dat hielp niet." dat was de avond geweest dat hij gehoord had dat zijn ouders overleden waren. Een avond waar hij niet heel graag aan terug dacht. "Maar vertel, wat heb jij hier allemaal uitgespookt?" hij was vast niet de enige die vol met gekke verhaaltjes zat.
 
Re: I'll be on the way - do mei 06, 2021 11:05 pm
Amélie Sioux
Team Zekrom
Amélie Sioux

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 25 y/o
Rank: 1

I'll be on the way - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Wap
Hier een quote
0
864
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het verhaal over kots was niet heel erg lekker, maar de frons op haar gezicht werd wat bezorgder toen Alaric het had over op je handen over de rand van een flat lopen. En dit moest haar overtuigen om hem uit te nodigen? Ze wilde geen overledene op haar feesten. Hij zei gelukkig al snel dat hij tegenwoordig beter ermee om wist te gaan en ze keek hem even bedenkelijk aan, voor ze zuchtte.

Hier? Meer dan genoeg,” sprak ze met een schouderophaal. “We hebben de honderd man wel eens aangetikt en dan lag de helft uitgeschakeld ergens in de achtertuin en de andere helft lag verspreid door het huis,” lachte ze. “Om één of andere reden beginnen er altijd wat mannen alles uit te doen en wordt er dan aan skinny-dipping gedaan,” ging ze door. Niet dat ze zou klagen, uiteraard. “Er waren ooit een stel idioten die van de eerste verdieping het zwembad in zijn gesprongen, maar daar was ik niet heel blij mee,” ging ze door. Alles was leuk en aardig, maar ze wilde niet dat haar feest afgekapt moest worden omdat een idioot zijn nek brak.

Maar, de keer die me het meeste bij staat,” ging ze door, zichzelf weer wat omhoog duwend terwijl ze haar handen op de stoel liet leunen. “Dat is toen ik met een vriendin naar een festival gingen in Kalos. Onderweg kwamen we iemand tegen die ik had ontmoet in Kanto, wie zei dat hij ons wel aan iets… kon helpen,” legde ze de situatie kort uit. “We rookten het, maar we merkten het niet echt? Dus na een paar uur op het festival besloten we dat we wat vers spul konden roken. Homemade, noemde hij het. Nog steeds voelden we niets, dus we namen er ieder nog één en gingen uiteindelijk wat teleurgesteld terug naar het festival omdat de band waar we voor kwamen op zou komen…” ging ze door. Nu kwam er een grijns op haar gezicht.

En toen hitte alles. Ik wist niet meer of ik op het podium of in het publiek stond. De muren kwamen mijn kant op en ik weet vrij zeker dat een Pikachu tegen me praatte,” lachte ze. “Er was een glitterbooth en ik deed mijn shirt uit en werd compleet beglitterd. Ik heb mijn shirt nooit meer opgehaald en heb de hele avond gedanst met niets dan glitter over mijn bovenlijf,” ging ze door. De glitternips waren absoluut een herinnering.

Ik heb nieuwe vrienden gemaakt die nacht en op gegeven moment heb ik met iemand naar de sterren gekeken - achteraf bleken er maar drie zichtbaar te zijn, maar wij dachten dat het de mooiste hemel was die we ooit hadden gezien,” ging ze door. “Volgens mij ben ik daar in slaap gevallen, maar… ik werd in een hotel wakker met mijn vriendin.

Ik vond nog een week lang overal glitter terug.
Re: I'll be on the way - do mei 06, 2021 11:31 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

I'll be on the way - Pagina 2 Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij kon zich het huis wel voorstellen met honderd man, volgepakt in elke ruimte en overal mensen. Muziek in de tuin, hete avond in de zomer. Het was al zo lang geleden dat hij een echt gezellig feestje bijgewoond had. Vanaf de eerste verdieping in het zwembad springen leek hem ook wel vet, maar aan Am's stem te horen was dat niet iets dat nog herhaald mocht worden. Sad. Maar het verhaal dat erna kwam liet hem heel hard lachen aan het eind. Glitternips. Alles en overal glitter. Alaric was nooit echt naar festivals geweest, iets met dure tickets en weinig geld. Maar het klonk echt als typisch Am. "Pics or it didn't happen." zei hij toen tegen haar met een valse grijns. Hij wist zelf ook wel dat er no way in hell was dat hij de glitternips van Amélie te zien ging krijgen. "Echt iets voor jou om onder de glitter te komen zitten. En om te denken dat het spul dat je krijgt niet werkt." Alaric ging met een hand door zijn haar heen. "Doet me denken aan een vriend van mij, die had hetzelfde. Dacht dat de cake die gemaakt was niet goed werkte en heeft zo'n beetje het halve ding weg gebikt." de grijns op zijn gezicht werd beter. "Hij ging knock out op de bank, volledig in buiten westen in coma. Je kon met een platte hand in zijn gezicht slaan en hij zou niet wakker worden," dat was echt wild geweest. "Iemand had een permanente zwarte stift gevonden in dat huis en begonnen met kruisjes op zijn ogen tekenen, piemels op zijn voorhoofd en zo - je kent het." of niet. Maar piemels tekenen was een must. "We wisselde steeds af met wie mocht tekenen, maar op een gegeven moment zat een meisje zijn hele gezicht in te kleuren. Echt pikzwart, zijn hele hoofd was zwart. Ze hadden zelfs in zijn neus en oren gekleurd." Hij kon zo weer lachen als hij dacht aan het beeld van die gozer met zijn zwarte kop. "Rond vijf uur werd hij wakker, want hij moest met zijn ouders op wintersport. Hij had nog geprobeerd om het spul er af te wassen, maar het bleef zitten. Ik heb die avond zo hard gelachen." en stiekem nog steeds als hij er aan terug dacht.
 
Re: I'll be on the way - vr mei 07, 2021 5:48 pm
Amélie Sioux
Team Zekrom
Amélie Sioux

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 25 y/o
Rank: 1

I'll be on the way - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Wap
Hier een quote
0
864
CHARACTER INFO

OOC INFO

Pics or it didn’t happen. “Keep on dreaming,” antwoordde ze direct. Nee, Alaric zou de foto’s van haar en haar schitterende (letterlijk) glitternips nooit te zien krijgen. Gelukkig had de glitter genoeg bedekt om het kindvriendelijk te houden, maar het was alsnog… wat naakt allemaal. Niet voor de kinderoogjes van Alaric, dus.

Alaric vertelde over een vriend van hem wiens gezicht compleet was ingekleurd en Amélie lachte kort. Ze zou er niet om hebben gelachen als dat bij haar gebeurde. Immers had ze haar koppie nodig om te krijgen wat ze wilde in het leven. Als ze eruit zag als iemand die dag dat zijn bivakmuts een personality trait was, zou hier niet veel van terecht komen.

Vooruit, dan. Je moet maar eens langskomen als we hier een feest hebben,” besloot ze. Haar verjaardag was in Augustus, maar er was altijd een kans dat ze voor die tijd besloot een feest te geven. Het lag er maar net aan hoe vaak pappie nog weg zou zijn voor werk, gezien ze na een bepaalde tijd altijd besloot dat ze het verdiend had. Ze was immers zo alleen in dit veel te grote huis.
Re: I'll be on the way - vr mei 07, 2021 5:59 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

I'll be on the way - Pagina 2 Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het was precies zoals hij verwacht had, de foto's zou hij niet te zien krijgen. Nog niet. "Niks blijft voor altijd verborgen." stelde hij toen met een breder wordende grijns. Hij gaf Am een duwtje, maar wist zelf ook wel dat het off-limits info was. Goodbye hopes and dreams. Blijkbaar hadden zijn wilde verhalen wel iets van indruk gemaakt, want Am stelde voor dat hij maar is langs moest komen als ze weer een feest zou geven. "Je hebt mijn nummer, dus je kan me zo een berichtje sturen als het zo ver is." hij leunde wat casual achterover. Want dat hoorde bij zo'n uitspraak. "Normaal zou ik zeggen: ik neem dan ook wel wat mee. Maar ik denk niet dat dat handig is als jij beter lijntjes hebt dan ik. Vooral hier, ik ken hier niemand." daar over gesproken.. "En de mensen die ik tegen kom hier zijn raar. Ik had een woordenwisseling met zo'n meisje voor een lingerie winkel omdat ze dacht dat ik haar stond te begluren en toen we later een gevecht hielden flashte ze me met d'r nieuwe bh. Fucking weird." maar hij klaagde verder niet. Was alleen raar.
 
Re: I'll be on the way - vr mei 07, 2021 11:03 pm
Amélie Sioux
Team Zekrom
Amélie Sioux

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 25 y/o
Rank: 1

I'll be on the way - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Wap
Hier een quote
0
864
CHARACTER INFO

OOC INFO

Niets bleef voor altijd verborgen. Amélie rolde haar ogen even geamuseerd terwijl ze hem aankeek. “Blijf dromen,” gaf ze aan met een knipoog nadat hij haar een duwtje gaf. Oh, nee, die foto’s bleven ver weg van hem. Want zodra hij wist wat er onder haar jurkjes schuil ging moest ze hem vast nog veel vaker herinneren dat hij minderjarig was. Konden ze niet hebben, uiteraard.

Ze had zijn nummer, dus ze kon hem een bericht sturen wanneer het zo ver was. “Promise,” reageerde ze. Natuurlijk was ze nu benieuwd hoe het zou zijn om hem erbij te hebben. Ze zou er vast geen spijt van krijgen. Immers waren er zoveel mensen op die feesten… wie weet wat er kon gebeuren.

Hij kende hier niemand - maar het volk hier was raar. “Ze liet je zo haar beha zien?” vroeg ze, toch wel verbaasd. “Nou, dan weet je waar je het moet zoeken…” ging ze door met een schouderophaal. Zo’n meisje was er dan absoluut één die je zo in je bed kon krijgen voor een nacht. Amélie was daar het type niet voor (of, nuchtere Amélie niet), maar ze had genoeg van die types meegemaakt. “Dus, kleine Ric komt naar Sinnoh en scoort meteen een boobieflash. Ik ben zo trots,” ging ze theatraal door, haar hand op haar borst.
Re: I'll be on the way - za mei 08, 2021 12:15 am
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

I'll be on the way - Pagina 2 Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze beloofde hem dat ze een bericht zou sturen als het zo ver was. Daar zou ze zich vast wel aan houden. Hij haalde zijn schouders op bij haar opmerking. "Het was niet heel bijzonder, weet niet zo goed wat ik van haar vond," het was niet echt de aanvaring van zijn leven geweest. "Zo'n basic meisje die met alles te koop loopt, tenminste, zo voelde het. Ga haar binnenkort een bericht sturen voor een rematch, maar ik hoop dat ze dan haar kleren aan houd." hij vond meisjes leuk hoor, echt. Maar niet als ze zo deden. Hazel was ook een een heel fel type geweest, niet het soort fel wat hij leuk vond om echt mee om te gaan. "Maar jij mag niks zeggen over boobieflashes, jij hebt een heel festival geflasht een avond lang." hij zou het een sterk verhaal blijven vinden tot de foto's zich aan zouden dienen. Tot die tijd... een mythe. Hij liet zich achterover zakken in een stoel. Comfy. "Heb jij al iets spannends beleefd in je tijd als researcher dan? Ik kom eigenlijk alleen maar trainers tegen. Heb een paar keer van die Crescent Moon pipo's zien lopen op 'patrouille' maar verder ook niks." de playmobil politie van Sinnoh. Prachtig. Slingerde altijd mensen op de bon om niks en stonden overal te mierenneuken.
 
Re: I'll be on the way - za mei 08, 2021 12:29 am
Amélie Sioux
Team Zekrom
Amélie Sioux

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 25 y/o
Rank: 1

I'll be on the way - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Wap
Hier een quote
0
864
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het was niet zo bijzonder. Althans, dat was wat Alaric zei. Hij vertelde hoe basic het meisje was, waarop Amélie haar wenkbrauwen hief. Genoeg mensen dachten dat ook over haar. Standaard rijk meisje wie niet wist hoe het leven in elkaar zat. Ze dachten er nooit over na dat ze haar moeder had moeten verliezen en genoeg had meegemaakt. Dat leek nooit mee te tellen.

En, zoals elke man, ging hij het meisje dat hij niet veel aan vond toch een bericht sturen. Amélie schudde haar hoofd even. “Je stuurt mixed signals, daar, Alaric. Misschien vindt ze jou wel erg leuk,” knipoogde ze met een glimlachje. Mannen… compleet blind naar de wereld.

Maar, zij mocht niets zeggen over boobieflashes. “Dat was niet ik. Ik ben sober Am. Dat is een kant van mezelf waar ik nog een pittig woordje mee moet spreken,” grijnsde ze. Nee, zodra ze iets te veel op had leek ze te vergeten waar haar grenzen lagen. Gelukkig deed Amélie niet echt aan spijt en kon ze er achteraf wel allemaal om lachen.

Ik blijf één of andere Seedot tegenkomen die heel wat denkt te zijn,” verzuchtte ze. “Maar verder gaat het goed. Ik kom er wel,” verzekerde ze hem met een lachje, al liet ze daarna een zucht horen. “Spreek me niet over die taakstraf-vrijwilligers. Verschrikkelijk.” Ze vond het nog steeds niet geweldig dat Lucie erbij hoorde.
Re: I'll be on the way - za mei 08, 2021 12:39 am
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

I'll be on the way - Pagina 2 Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

Misschien vond het meisje hem wel heel leuk. Nou... "Nee, dat denk ik niet." merkte hij toen op. "Ik heb haar op straat voor lul gezet, dus ik denk niet dat ze mij ooit leuk gaat vinden. Niet dat ik daar op zit te wachten, ik ben te druk met Pokémon Champion worden." Alaric ging schuins in de stoel zitten waar Am overheen hing, zodat hij haar nog aan kon kijken. "Daar kickte ze niet heel erg op. D'r kop was bijna net zo rood als haar haar." Maar toen vertelde ze over haar researcher avonturen. Een Seedot die een hele kerel bleek te zijn en blijkbaar deelde ze hun afkeer tegen Crescent Moon. "Ook geen fan dus hoor ik?" merkte hij toen met opgeheven wenkbrauwen op. "Vorige keer had zo'n man zijn auto net vijf minuten neer gezet om snel medicijnen voor zijn Pokémon te halen en toen stonden ze ook een bonnetje te schrijven. Ze zagen de man parkeren en wegsprinten." kansloos volk. "Ik zweer het je, die lui zijn niet genoeg geknuffeld als kind en daarom zijn ze zo geworden." hij wist het zeker. "Of het is compensatie gedrag voor hun micropenis." de enige logische oplossing die er was.
 
Re: I'll be on the way - za mei 08, 2021 12:46 am
Amélie Sioux
Team Zekrom
Amélie Sioux

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 25 y/o
Rank: 1

I'll be on the way - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Wap
Hier een quote
0
864
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij had het flash-meisje op straat voor aap gezet, dus hij dacht niet dat ze hem ooit leuk zou vinden. Amélie trok een wenkbrauw op. Dus hij vond het meisje wel interessant? Zijn volgende opmerking deed haar zuchten. “Such a child,” verzuchtte ze theatraal. Hoe kon dat je uiteindelijke doel zijn? Er waren zoveel dingen belangrijker dan een titeltje op een dom kampioenschap. Wat ging hij doen daarna? Was het niet veel leuker om dat met iemand te kunnen delen? Sukkel.

Dat is hoe het altijd begint,” grijnsde ze vervolgens. “Een klassiek geval van meisjes plagen kusjes vragen,” lachte ze. Oh, ze kende dat nog wel van de basisschool. Waar hij natuurlijk net pas vanaf was.

Die lui waren niet geknuffeld als kind en daarom waren ze zo geworden. Zijn volgende woorden deden haar weer even huffen. “Zij zijn verantwoordelijk voor het sluiten van de regio. Het maakt me niet uit wat ze verder doen, maar dat was idioot,” merkte ze op. Ze zou hen daar nooit voor vergeven. Ze hoopte niet dat Lucie ooit diezelfde mindset zou krijgen en dat zoiets nogmaals zou gebeuren, want ze zou haar Pokémon nooit afgeven.
Re: I'll be on the way - za mei 08, 2021 12:53 am
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

I'll be on the way - Pagina 2 Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hem een kind noemen omdat hij een droom had. Wow. Hastag hurt. "Auw, mijn hart." hij ging dramatisch met zijn hand over zijn hart heen. "Maar nee, het is de enige droom die ik nog over heb van toen ik jong was. Ik zou niet weten wat ik anders zou gaan doen." het researcher leven was niet voor hem en het hele breeder gebeuren was veel te ingewikkeld. Het voelde ook tegenstrijdig om Pokémon te breeden in een regio die net van het slot af was. En daar haakte Am net verder op in. Crescent Moon was verantwoordelijk voor het sluiten van de regio. "Echt? Ik dacht altijd dat andere hoge lui dat besloten hadden. Lullo's." hij was niet blij geweest toen hij gehoord had dat Sinnoh dicht ging. "Mijn ouders hadden mijn ticket al gekocht. Anders had je me hier gehad terwijl ik echt minderjarig was. Maar ik moest mijn reis dus uitstellen omdat alles op slot ging." hij gooide zijn armen achter zijn hoofd en keek Am aan. "Had jij Pokémon hier toen ze alles dicht deden? Wat hebben ze met de Pokémon gedaan die in beslag genomen zijn?" daar had hij nooit echt iets over gehoord, terwijl hij al het nieuws over Sinnoh nauwlettend in de gaten gehouden had voor het moment dat hij toch nog zou kunnen beginnen met zijn reis.
 
Re: I'll be on the way - za mei 08, 2021 1:14 am
Amélie Sioux
Team Zekrom
Amélie Sioux

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 25 y/o
Rank: 1

I'll be on the way - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Wap
Hier een quote
0
864
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het was de enige droom die hij nog over had en hij zou niet weten wat hij anders moest doen. Amélie keek hem even wat bedenkelijk aan, terwijl ze haar positie wat veranderde en voorover leunde, haar borst tegen de stoel aan terwijl één onderarm over de leuning heen lag en ze haar kin op de andere hand leunde. “Dus, je weet niet wat je zou doen als je klaar bent met Pokémon gevechten?” vroeg ze. Het was voor Amélie zo raar om niet alles uit te plannen. Zij had een stappenplan, een hele strategie om te komen waar ze wilde komen.

Hogere lui, Crescent Moon, het was allemaal hetzelfde. Ze deden alsof ze heel wat waren, maar als het erop aankwam… Amélie liet een zucht horen. Alaric vertelde haar hoe zijn ouders al een ticket hadden gekocht, maar dat de reis was uitgesteld. Hij had nog geluk gehad: hij had daardoor ergens gezeten waar zijn Pokémon niet afgenomen zouden worden. Hij vroeg haar of haar Pokémon waren afgenomen, waarop ze snel haar hoofd schudde.

Ik was niet geïnteresseerd destijds, te druk met feesten om iets te geven om het hebben van Pokémon. Ik wilde altijd al een Researcher worden en ik had daar niet direct een Pokémon voor nodig,” legde ze uit. Nu ze de actieve route ging bewandelen wel, uiteraard, maar destijds had ze het plan gehad om gewoon de studie te volgen en niets anders te doen - om alles te leren van de Pokémon die ze zou zien. Ze zou geen eigen nodig hebben.

Maar Indi kwam op mijn pad en dat veranderde alles,” ging ze uiteindelijk door. Indi, haar Dreepy, was de Pokémon die haar interesse in de Pokémon zelf had getriggered. Ze had hen altijd gezien als iets interessants, iets waar ze nieuwsgierig naar was. Haar hoofd was altijd geïnteresseerd geweest, maar nu pas gaf ze er ook echt om.

Daarbij. Ik zou dat nooit hebben laten gebeuren. Ik zou het eerste het beste vliegtuig naar Alola hebben gepakt. Want ik heb geen idee wat ze in werkelijkheid hebben gedaan met al die Pokémon,” gaf ze toe. Waar waren die heen? Waar waren ze terecht gekomen? Ze wilde er niet aan denken.
Re: I'll be on the way - za mei 08, 2021 1:25 am
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

I'll be on the way - Pagina 2 Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hoe het gesprek van glitternips naar dit serieuze onderwerp gegaan was wist Alaric ook niet precies. Maar het was duidelijk dat Crescent Moon dus niet zo geliefd was bij iedereen als hij gedacht had. Am was te druk geweest met feesten om de echte gevolgen te merken. Maar Alaric kon niet helpen om er wel aan te denken. Zijn ouders hadden een Growlithe gehad, gewoon voor in huis. Hij wist niet beter. Het beest was allang dood gegaan voordat hij ook maar echt actief na kon denken over zijn eigen reis, maar toch. Het idee dat mensen binnen kwamen en je Pokémon mee zouden nemen. Hij fronste. Amélie wist ook niet precies wat er met al die Pokémon gebeurd was en dat was verontrustend voor hem. "Dus ze hebben al die shit hier ook in de doofpot gestoken." merkte hij toen op. "Kijk dat dat in andere regio's gebeurd prima maar mensen zijn gewoon hun Pokémon kwijt geraakt en die zijn.. afgemaakt?" waarschijnlijk wel. Waar ging je anders een over populatie aan Pokémon laten. "Dat is smerig." in gedachten verzonken staarde hij nog even voor zich uit. "Ik snap dan wel dat mensen dat volk wantrouwen. Want wanneer keren ze zich weer om? Pakken ze weer alles af. Als ze met hun poten aan Ash willen komen mogen ze eerst een paar beuken van mij ontvangen." Alaric trok zijn afgezakte t-shirt weer recht en liet zijn hand over zijn broekzakken gaan. "Damn, door al dat serieuze gepraat heb ik zin in een peuk," en hij had ze niet in zijn broekzakken zitten. Kak. "En dit zitten nog in mijn tas." zuchtte hij, hij liet zijn hoofd achterover vallen en gleed helemaal uit de stoel op de grond. "Waardeloos leven." heel dramatisch hoor, maar niks van gemeend.
 
Re: I'll be on the way - za mei 08, 2021 1:34 am
Amélie Sioux
Team Zekrom
Amélie Sioux

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 25 y/o
Rank: 1

I'll be on the way - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Wap
Hier een quote
0
864
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het gesprek nam een andere wending toen Amélie haar mening deelde over wat er was gebeurd. Zij geloofde dat er honderd betere manieren waren geweest om het op te lossen. Manieren die op de lange termijn hadden geholpen, zoals educatie. En dat was waar zij nu voor ging. Ze grijnsde toen hij zei dat niemand aan Ash zou zitten. “Dat is waarom ik een Researcher wil worden. Ik ben zo de eerste die nieuwe Trainers zien en degene bij wie ze terugkomen om meer te leren. Een goed begin is het halve werk,” legde ze uit met een schouderophaal. Sommige Researchers focusten zich op Traits of Shinies of Abilities, maar Amélie wilde ervoor zorgen dat Sinnoh zijn volledige potentie kon bereiken - zonder de fouten van het verleden. Dat moest iets waard zijn.

Door al het serieuze gepraat had hij zin in een peuk, maar die zaten nog in zijn tas. Waardeloos leven. “Ik rook alleen…” Ze hief haar wenkbrauwen even en schoot hem een veelbetekenende blik. “Dus aan een peuk kan ik je niet helpen, man. Sorry,” ging ze door. En om nou wat sterkers te roken, hier, samen, leek haar nou niet het beste idee van de eeuw.
Re: I'll be on the way - za mei 08, 2021 1:42 am
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

I'll be on the way - Pagina 2 Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

Amélie vertelde over haar doel als researcher wat een stuk nobeler klonk dan hij gedacht had. "Ik dacht eerlijk gezegd dat jij net als de rest ook achter die gek gekleurde Pokémon aan zou gaan, dat is helemaal hot nu." hij had gehoord over Pokémon met traits. Dat door het selectieve kies gedrag van mensen Pokémon zich op andere manieren ontwikkelde hier dan in andere regio's. "Ik heb er nog steeds geen een gezien." shiny of een pokémon met trait. Ze hielden zich ver verborgen van hem. "Klinkt wel alsof jij er iets meer denkwerk ingestoken hebt dan de rest van de aankomend researchers waarvan ik hun wilde theorieën verspreid op het net van mijn Holo Caster zie." hij klom weer omhoog, ging in de stoel zitten. "En dat is een compliment, mocht ik dat niet duidelijk krijgen met hoe ik het verwoord." het zou niet de eerste keer zijn dat iemand zijn serieuze toon voor sarcasme aan nam. En het zou ook niet de eerste keer zijn dat hij daar een pof voor op zijn gezicht kreeg of iets. "Ik pak ze straks wel een keer," Am maakte de opmerking dat ze alleen casual rookte. "Als je je longen verpest moet je het wel meteen goed doen. Gerookt vlees is langer houdbaar Am." hij wees naar zichzelf, maar hij wist zelf ook wel dat het slecht was. Maar ja, verslaafd zijn aan nicotine was geen makkelijke om van af te komen.
 
Re: I'll be on the way - za mei 08, 2021 1:59 am
Amélie Sioux
Team Zekrom
Amélie Sioux

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 25 y/o
Rank: 1

I'll be on the way - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Wap
Hier een quote
0
864
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij had gedacht dat zij achter de Traited Pokémon aan zou zitten. “Natuurlijk zijn ze interessant en wil ik er meer over weten, maar het is niet het einddoel,” merkte Amélie rustig op. Uiteraard was ze geïnteresseerd in de Pokémon, maar ze ging niet als een malle erop jagen en doen alsof het een nieuwe ontdekking was. Evolutie was een ding en Pokémon veranderden. Ze had jaren in Alola geleefd en daar waren Alolan Forms van bekende Pokémon een zeer bekend fenomeen. Dit leek erop alsof het gewoon diezelfde kant op ging. Niets nieuws, dus.

Mijn vader zou me slachten als ik niet honderd keer goed had nagedacht over wat ik wil doen,” lachte ze kort. Het was immers haar toekomst. “Ik heb een familie reputatie hoog te houden hier, met zowel een moeder als een vader die het helemaal gemaakt hebben. Ik moest wel.” Zelfs al was haar moeder nu dood, had ze een goed leven geleid. Iets waar ze trots op mocht zijn.

Gerookt vlees was langer houdbaar. “Smaakt een stuk minder goed,” merkte ze geamuseerd op. Amélie had nooit gehouden van de geur of smaak van roken. Wanneer zij rookte, was het om iets heel anders dan de smaak. Daarbij - op die momenten was de kamer vaak dusdanig gevuld met rook dat je hoe dan ook mee rookte.
Re: I'll be on the way - za mei 08, 2021 9:47 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

I'll be on the way - Pagina 2 Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

Amélie zat dus niet zo achter de traited Pokémon als hij dacht. Misschien dan toch maar iets minder elke researcher over één kam scheren. Er waren natuurlijk meer plekken waar dit soort aparte Pokémon voor kwamen en al ontdekt waren. Er zouden vast al genoeg studies over gedaan zijn. Am ging verder over haar vader, dat die haar nooit iets zou laten doen zonder een duidelijk plan en dat zij haar familie reputatie hoog moest houden. Alaric glimlachte een beetje zuur. "Daar heb ik dan wat minder last van," merkte hij droogjes op. "Geen familie reputatie om hoog te houden als je zelf de enige familie nog bent die er over is. Ook niemand die in mijn nek hijgt over mijn plannen in het leven, want eerlijk. Ik zou het niet weten wat ik erna ga doen." hij haalde opnieuw een hand door zijn haar heen. "Misschien als ik ooit Champion geworden ben dat ik daarna een leuk boerderijtje koop en dan huisje, boompje, beestje ga doen." hij deed zijn best om zijn gezicht in één lijn te houden, maar hij moest toch lachen. "Nee geintje, zou ik nooit kunnen doen." toen merkte ze op dat gerookt vlees minder goed smaken. "Zijn de meningen over verdeeld," kaatste hij weer terug. "Ik rook niet veel hoor, veel te duur. Af en toe als ik gestrest ben of na moet denken. Maar meer niet." geen zin om kettingroker te worden en met zo'n Gerda-lingostem te eindigen. Bye.
 
Re: I'll be on the way - za mei 08, 2021 10:09 pm
Amélie Sioux
Team Zekrom
Amélie Sioux

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 25 y/o
Rank: 1

I'll be on the way - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Wap
Hier een quote
0
864
CHARACTER INFO

OOC INFO

Geen familiereputatie hoog te houden als je de enige was die over was. Hierop hief Amélie haar schouders. “Ik voel me juist alsof ik mijn moeder niet teleur mag stellen,” gaf ze toe. “Alsof ik haar leven ook op mijn schouders moet dragen.” Het was vreemd hoe twee mensen het verlies van een ouder zo anders op konden vatten. Hoe zij er enkel meer gedreven door werd, gezien haar moeder’s leven te snel was afgelopen.

De meningen waren verdeeld over dat gerookt vlees minder smaakte en Amélie liet een zucht klinken. Ze ging daar maar niet verder op in. Toen hij door ging over hoe hij alleen rookte als hij gestresst was of na moest denken, hief ze haar wenkbrauwen. “Dus, welke van de twee is het nu?” vroeg ze geamuseerd. “Je bent toch niet stiekem gestresst?” ging ze liefjes door.
Re: I'll be on the way - za mei 08, 2021 10:25 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

I'll be on the way - Pagina 2 Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze had juist het idee dat ze de legacy van haar moeder op haar schouders moest dragen nu dat ze er niet meer was. "Dat kan ik wel snappen, het was niet dat mijn ouders heel bijzonder werk hadden om door te zetten dus dat heb ik niet zo. Ze hadden liever dat ik mijn eigen ding ging doen." en hier lag hij dan, zijn eigen ding te doen. "En hier ben ik dan! De familie legacy die een Champion wilt worden en soms iets te overmatig gebruik maakt van bepaalde substanties." zijn ouders waren vast trots op hem. Not.

Toen kwam er een vraag waar hij op had kunnen wachten. Hij had ook nooit het woord gestrest moeten laten vallen. "Gok jij maar," ketste hij terug, terwijl hij haar aan bleef kijken. "Ik ben niet zo snel gestrest door mensen, wel door situaties. Vooral als er spullen in je huis breekbaar zijn en bijna drie keer zo duur is als wat mijn erfenis had kunnen zijn." hij maakte een geintje natuurlijk, maar hij hoefde hier niks om te kwakken. Alles was peperduur. Zijn hoofd hing weer iets achterover en hij keek naar het grote scherm achter hem. "Dit scherm hé, wat voor films kijk je normaal? Wedden dat het romcoms zijn? Of echte meidenfilms met zo'n ontembare Ponyta's die zo'n meisje wel even gaat temmen die nog nooit gereden heeft?" er kroop weer een grijns over gezicht.
 
Re: I'll be on the way - za mei 08, 2021 10:37 pm
Amélie Sioux
Team Zekrom
Amélie Sioux

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 25 y/o
Rank: 1

I'll be on the way - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Wap
Hier een quote
0
864
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het werk van zijn ouders was niet erg bijzonder, dus ze hadden sowieso al liever dat hij zijn eigen ding ging doen. Hoe hij door ging liet haar kort lachen, terwijl ze haar hoofd schudde. “Mama wilde altijd al een wetenschapper zijn. Ze was ervan overtuigd dat er zoveel meer was dan wat we wisten. Ze heeft fossielen tot leven zien komen, heeft Pokémon zien mega evolueren en heeft met meerdere professoren gewerkt,” legde ze uit, een trotse toon in haar stem. Ze was gek op haar moeder en de twee waren als twee handen op één buik geweest. Ze miste haar elke dag, maar de ambitie om haar moeder’s dromen waar te maken hield haar in leven.

Hij moest dus nadenken. Alright. Toen hij door ging over de films, hief ze een wenkbrauw. “Ik ben geen film-mens,” gaf ze toe, terwijl ze uiteindelijk om de stoel heen liep en naast hem ging zitten, haar elleboog op de armleuning tussen hen in zettend terwijl ze haar wang ertegenaan leunde, naar het grote scherm starend.

Ik kijk wel sitcom series als ik toe ben aan iets waar ik niet over na hoef te denken,” gaf ze uiteindelijk toe. “Of van die slechte reality tv. Ex on the beach, dat soort zooi,” ging ze door. Het was leuker dan je zou denken. Al die drama deed echt wat met d’r.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum