Switch account





Re: I'll be on the way - za mei 08, 2021 10:49 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

I'll be on the way - Pagina 3 Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

Toen Am vertelde over haar moeder voelde Alaric hoe trots ze was op wat ze bereikt had. Ergens vond hij het jammer dat hij niet zo kon praten over zijn ouders, maar ze hadden gewoon niet echt iets bijzonders gedaan in hun leven. "Fossielen tot leven? Man dat klinkt echt sick." stiekem vond hij het wel interessant. Hij was gewoon niet echt weggelegd voor het vak, maar hij vond het wel vet. "Ze kunnen zoveel shit tegenwoordig doen, echt gekkenwerk. Maar ik snap wel dat je diezelfde kant op gaat als ik je zo hoor." Ze ging naast hem zitten toen ze uitlegde dat ze niet echt een film mens was. Maar ze hield wel van slechte reality tv en sitcom series. "Ex on the beach is grappig, heb ik ook wel is wat afleveringen van gezien. Ik snap niet dat mensen zich daarvoor aanmelden." maar meer power to them. Dat ze het aandurfde om zich op tv voor lul te zetten. "Die lui hebben nul schaamte, heerlijk. Sitcoms ben ik dan weer iets minder fan van." die waren al heel snel allemaal hetzelfde. "Goeie actiefilms of horrorfilms vind ik vet. En soms documentaires." de hele wereld in shock. Alaric die docu's keek? Hoe dan.  
 
Re: I'll be on the way - za mei 08, 2021 10:58 pm
Amélie Sioux
Team Zekrom
Amélie Sioux

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 25 y/o
Rank: 1

I'll be on the way - Pagina 3 BogusIncredibleBass-size_restricted
Wap
Hier een quote
0
864
CHARACTER INFO

OOC INFO

Fossielen tot leven wekken was iets wat Amélie zeker nog wilde zien in haar leven, zelfs al hadden fossielen geen plek in haar team. Het was toch iets wat je als Researcher moest interesseren, net als traits en shinies. Het zou echter nooit haar einddoel zijn. Alaric merkte op hoe veel shit ze tegenwoordig konden en hoe hij begreep dat ze die kant op ging. Er was niets wat ze liever zou doen.

Verbazingwekkend had Alaric een paar episodes van Ex on the beach gezien. Sitcoms, however, waren niet echt zijn ding. Toen hij door ging over horrors liet ze een zucht klinken. “Horrors zijn altijd hetzelfde,” verzuchtte ze. “En jij? Documentaires? Over de legalisering van je substanties zeker?” humde ze geamuseerd. Sure, sure.
Re: I'll be on the way - za mei 08, 2021 11:15 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

I'll be on the way - Pagina 3 Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

Horrors waren altijd hetzelfde. "Ach ja, veel bloed en smerigheid zijn soms leuk om naar te kijken. Het wordt wel snel oud ja, dat geef ik toe." maar zo af en toe moest kunnen. Zoals verwacht was er wat shock toen het over docu's ging. Natuurlijk dacht ze dat het over drugs ging en verder niks anders. "Wat denk je slecht over mij, alweer. Je hebt wel gelijk hoor, maar dat is niet het enige." hij gaf haar iets van een duwtje. "Toevallig heb ik laatst een documentaire gekeken over het ontstaan van de Alola regio en hoe de eilanden zijn gevormd door vulkanen. Én hoe Pokémon waarschijnlijk op de eilanden terecht zijn gekomen en zich daar hebben aangepast." en nu jij weer Am. Er stond een grijns op zijn gezicht geplakt omdat hij wist dat Amélie nooit zoiets verwachtte bij hem. "De halve docu is er een zwerm Rimbombee gevolgd en hoe ze er voor zorgen dat et hele eiland van pollen voorzien wordt. Toen het ging regenen gingen ze allemaal schuilen in een holle boom, Rimbombee zijn fucking schattig." truer words have never been spoken.
 
Re: I'll be on the way - wo jun 02, 2021 12:00 am
Amélie Sioux
Team Zekrom
Amélie Sioux

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 25 y/o
Rank: 1

I'll be on the way - Pagina 3 BogusIncredibleBass-size_restricted
Wap
Hier een quote
0
864
CHARACTER INFO

OOC INFO

Veel bloed en smerigheid was leuk om naar te kijken, maar het werd zo snel saai. Amélie haalde haar schouders even op. “Ik zal nooit begrijpen wat er leuk is aan het zien van bloed. Dan kun je toch ook een doktersserie kijken?” merkte ze op. Zoiets als House, of zo. Daar kon ze dan nog wel naar kijken en daar was ook veel bloed.

Toevallig had hij laatst een documentaire gekeken over… vulkanen. Nice. Hij ging door over Ribombee en Amélie hief een wenkbrauw. “Je hebt je tijd gespendeerd met naar Ribombee kijken?” merkte ze rustig op. “Klinkt alsof het Researcher zijn je nog wel zou bevallen,” humde ze vervolgens. Het was, immers, een heleboel kijken. Heel. Erg. Veel. Kijken.
Re: I'll be on the way - wo jun 02, 2021 12:15 am
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

I'll be on the way - Pagina 3 Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij zou ook ziekenhuis series kunnen kijken werd er gezegd. Alaric haalde zijn schouders op. "Heb ik ook wel gedaan hoor, maar toch vind ik het neppe van horror films dan leuker dan die lui die een been breken en naar de huisartsenpost moeten." zei hij tegen Am. Ze was inderdaad verbaasd over de Rimbombee feitjes uit de docu die hij gezien had. Tja, hij was nou eenmaal een big brain jongeman. "Nah dat is niks voor mij. Ik zou nooit heel lang zo geconcentreerd kunnen blijven om echt een heel onderzoek uit te voeren. Ik zou niet eens weten waar over ook. Het uitgebreide dieet van een Mudsdale en hoe dat uitwerkt op zijn dagelijks leven?" no thanks. Hij was geen geboren onderzoeker. "Doe mij maar gewoon de strategie en tactiek van Pokémon gevechten. Vind ik veel mooier." en dat was gewoon een feit. Bam. Hij vroeg zich af of Am wat snapte van Pokémon gevechten en ze zelf ook deed, maar durfde het niet te vragen.
 
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum