Switch account





Re: Drunk words are sober thoughts - za nov 27, 2021 11:57 pm
Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

Drunk words are sober thoughts - Pagina 4 AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Tag Alain Bijoux
Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern


Een diepe zucht ontsnapte toen dat de holocaster voor zijn neus verdween, alsof hij nu pas voor het eerst in een lange tijd weer adem kon halen. Hij kantelde zijn hoofd naar achter zodat die leunde tegen de muur. Voor een paar seconde sloot hij zijn ogen, maar ze vlogen snel weer open. Gealarmeerd keek hij naar de vinger die dat tegen zijn neus stond, zijn lichaam verder helemaal verstijfd, niet wetend wat hij hieraan moest doen. Zelfs toen de vinger weer weg was duurde het even voor zijn spieren weer wisten te ontsnappen.

De ander ging echter verder alsof er niets mis was. Hij zat nog steeds veel te dicht terwijl hij op zijn holocaster aan het tokkelen was. Er was niet echt ruimte voor Casimir om weg te vluchten, dus was hij genoodzaakt te blijven zitten. Zijn ogen gleden naar de holocaster en de vele gesprekken waar Alain doorheen ging. Zoveel contacten had hij waarschijnlijk nog niet in zijn holocaster staan in totaal.
Casimir kon zich herinneren hoe dat hij moeite had met het ontcijferen van de berichten die hij had gekregen, maar deze sloegen helemaal nergens op. Hij had echt GEEN idee wat de andere probeerde te typen en ergens had hij medelijden met zijn vrienden die dit ontvingen.

Casimir gaf het al snel op om de berichten te ontcijferen en in plaats daarvan ging hij ongegeneerd de berichten van de andere lezen. Die bestonden ten minste niet uit één of andere gekke codetaal. “Rip by tequila and rope?” vroeg hij luidop terwijl Alain de ‘geweldige’ selfie in een groepschat aan het plaatsen was. Hij had beter de andere kunnen tegenhouden zodat niet heel die groep de foto te zien zou krijgen, maar al waar hij aan kon denken was het vage berichtje dat hij gelezen had. Casimir keek op zodat hij Alain recht aankeek met een vragende blik in zijn ogen. De gedachten om de andere van bed te duwen flitste ook even voorbij, maar daar ging hij verder niet op in.

note -
Re: Drunk words are sober thoughts - zo nov 28, 2021 12:08 am
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Drunk words are sober thoughts - Pagina 4 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

i've built my castleon broken dreams
Met een glimlach klikte Alain de Holo Caster weer uit en legde hij deze op het bed, duidelijk makend dat hij niet van plan was om er verder aandacht aan te besteden. Natuurlijk waren er momenten waarop dat niet erg was, maar op dit moment zou hij het onbeschoft vinden om er veel langer op te zitten. Het was echter wel handig geweest om de rest even te informeren dat hij nog leefde, all things considered.

De vraag van de ander zorgde ervoor dat Alain bevroor en voor het eerst vanavond voelde hij schaamte terwijl een rode blos via zijn nek omhoog kroop en zijn wangen bedekte. Zijn ogen stonden wijd open, terwijl hij de lolly uit zijn mond haalde en een flinke slok tequila nam om uit te stellen dat hij antwoord moest geven. Diepe zucht.

Ik was op een dubbele date voor mijn vriendin— Ze durfde niet alleen dus— Weet je? Ik dacht, het kan geen kwaad… Misschien is het leuk,” ratelde hij. “En hij was saai dus shots en— Toen gingen we nog even naar zijn thuis en hij ging meer tequila halen en— Er lag touw op z’n bed?” Alain schudde zijn hoofd even bij de gedachte. “En toen ik ernaar vroeg ging het mis.” Hij nam nog een slok van de tequila en schudde zijn hoofd. “Het was een rare avond,” concludeerde hij. Hij wilde nooit meer op doubledate.
note ~
Re: Drunk words are sober thoughts - zo nov 28, 2021 12:23 am
Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

Drunk words are sober thoughts - Pagina 4 AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Tag Alain Bijoux
Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern


Casimir had duidelijk niet de juiste vraag gesteld. De gemoedstoestand van de andere veranderde direct en het was zo duidelijk dat zelfs hij het opmerkte. Hij had kunnen zeggen dat hij geen verklaring moest hebben als hij zich niet comfortabel genoeg voelde om erover te praten, maar zo ver weg was hij ook nog niet. Wie A zegt moet B zeggen. Had Alainn maar voorzichtiger moeten zijn met de berichten die hij liet tonen.

Voor de eerste keer die avond luisterde hij semi-aandachtig naar Alain. Al snel legde hij de connectie tussen de vragen en antwoorden van eerder die avond en knikte een paar keer. “Wenend op je schoot mis,” zei Casimir op een manier alsof het allemaal heel logisch was. Even ter verduidelijking, dat was het niet. De connectie tussen huilen en een touw zag hij niet, als er al een connectie was. Hij had eerlijk gezegd geen zin om er dieper over na te denken.

Zijn hoofd plaatste hij weer ontsnappen tegen de muur achter hen. “Moet je mij niet zeggen.” Dat dit een rare avond was kon je wel zeggen. Het was ook niet hoe hij normaal zijn avonden spendeerde. Hij pakte de fles tequila over van Alain, maar hield die gewoon op zijn schoot zonder ervan te drinken.
Hij dacht verder na over het korte verhaal dat hij net gehoord had en een diepe frons kwam op zijn voorhoofd. “Waarom lag er een touw op zijn bed?” vroeg hij zich luidop af. met een diepe frons op zijn voorhoofd Zijn grijze ogen waren gericht op de muur over hun. Er was maar één optie die in hem op kwam, maar hij had het gevoel dat Alain niet dat soort iemand was. Maar de wonderen waren de wereld niet uit, misschien schatte hij de andere wel helemaal verkeerd in.

note -
Re: Drunk words are sober thoughts - zo nov 28, 2021 12:42 am
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Drunk words are sober thoughts - Pagina 4 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

i've built my castleon broken dreams
Alain humde instemmend toen de ander de opmerking maakte over zijn date die huilend op zijn schoot had gelegen. Man, wat was dat een verschrikkelijke situatie geweest. Niet omdat hij normaal een hekel had aan huilende mensen; immers was Alain iemand die zich goed kon inleven en dan zijn best zou doen om te helpen. Maar, dit had helemaal nergens over gegaan en hij had totaal geen behoefte gehad om langer bij diegene te blijven. Er was geen klik. Een knappe kop kreeg je maar zo ver.

De fles tequila werd overgepakt, maar in plaats van een slok te nemen, vroeg de ander door. Alain keek hem even met een glimlach aan, al waren zijn wangen nog steeds iets roder dan waar de alcohol de schuld voor gegeven kon worden. “Weet je zeker dat je het wil weten?” vroeg hij, een speelse ondertoon in zijn stem. Hij nam een korte pauze voor hij korte lachte en zijn hoofd schudde, waarna hij voor zich uit keek om niet naar de ander te hoeven kijken.

Dat is wat ik hem vroeg. Hij… had nog nooit… iemand meegenomen,” besloot hij uit te leggen, een diepe frons op zijn gezicht terwijl hij probeerde uit te leggen wat er gebeurd was. “En volgens mij had hij alles wat hij… Hij had op het internet—” Alain zuchtte even en schudde zijn hoofd. “Ik heb geen idee. Alles wat ik weet is dat hij begon te huilen en toen ging het over mislukte dates en over eenzaamheid en ik ben gestopt met luisteren en— Vanaf daar weet je het.

Zucht.

Het was mijn slechts— Mijn op één na slechtste date ooit.
note ~
Re: Drunk words are sober thoughts - zo nov 28, 2021 10:17 am
Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

Drunk words are sober thoughts - Pagina 4 AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Tag Alain Bijoux
Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern


Als hij zo hoorde wat Alain allemaal te vertellen had, was hij blij dat hij zijn avonden gewoon in rust kon spenderen. Het leven was veel makkelijker als je geen rekening moest houden met andere en de kans om in dit soort situaties terecht te komen was vele malen kleiner. Als iemand huilend op zijn schoot terecht kwam, vloog die persoon de deur uit. Of het raam. Wat het dichtste bij was. Zelfs in de ander zijn huis.

Wanneer hij naar Alain keek, had hij al gelijk spijt dat hij er ook maar iets over gevraagd had, iets dat te zien was in de blik die hij hem gaf. Het was vooral de toon waarop de andere sprak, samen met de blik in zijn ogen die hem deden twijfelen. Er was véél wat je met een touw in bed kon doen, maar hoe zo iets eindigde in huilen. Casimir knikte zachtjes. “Daar heb je een punt.” Toch ging Alain verder met zijn uitleg. Gelukkig viel het beter mee dan hij had verwacht.

Tijdens de uitleg, dronk hij nog eens van de fles tequila. Ondertussen was hij de smaak meer gewoon, maar dat wilde niet zeggen dat het er lekkerder op geworden was. Zelfs met het effect van de alcohol, begon het toch frisser te worden, vooral omdat hij weigerde de verwarming aan te zetten in dezelfde ruimte als dat hij moest slapen.
“Natuurlijk mislukken de dates,” zei Casimir matter of fact, alsof dat dit de normale gang van zaken was. “Je zal niet de eerste zijn die is gaan vluchten.” Hierbij schudden hij zijn hoofd. Als dit was wat de man deed op iedere date, zou de meerderheid gaan lopen. Het was blijkbaar echter niet de slechtste date die de andere al gehad had, maar hij wist niet hoe dat mogelijk was na deze uitleg te hebben gehoord. “Zeker dat ik het wel wil weten?” Want hij was zeker dat hij het vast niet wilde.

note -
Re: Drunk words are sober thoughts - zo nov 28, 2021 11:34 am
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Drunk words are sober thoughts - Pagina 4 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

i've built my castleon broken dreams
Daar zaten ze dan. Als iemand Alain tijdens hun vorige ontmoeting had verteld dat hij later op de kamer van de ander zou zitten, een fles tequila tussen hen gedeeld en een lolly in zijn mond terwijl hij de ander vertelde over zijn rampzalige date, dan had hij diegene voor gek verklaard. En toch waren ze hier geëindigd. Met de tequila liep het gesprek ook soepeler. Of, er kwam in elk geval meer input van de ander nu, wat hij kon waarderen.

Er werd opgemerkt dat hij niet de eerste zou zijn die vluchtte, waarop Alain zijn schouders hief. “De rest ging er al vandoor toen ze alleen met een touw zaten,” concludeerde hij. Dat was dan ook intelligent geweest, maar Alain’s nieuwsgierigheid had hem laten twijfelen en tegen de tijd dat hij bedacht dat hij misschien vermoord zou worden, was het al te laat.

Alain merkte op dat dit de op één na slechtste date was die hij ooit had gehad, waarop de ander vroeg of hij het wel wilde weten. Alain humde even bedenkelijk. “Ah~ Maar dat zou oneerlijk zijn!” verklaarde hij, waarna hij zich weer een beetje richting de ander keerde, een geamuseerde grijns op zijn gezicht, de blos van de alcohol nog altijd aanwezig op zijn wangen. “Heb jij geen genante date-verhalen?” Dat zou het allemaal wat eerlijker maken, toch?
note ~
Re: Drunk words are sober thoughts - zo nov 28, 2021 11:54 am
Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

Drunk words are sober thoughts - Pagina 4 AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Tag Alain Bijoux
Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern


Zijn ogen gingen naar de fles, waar al een groot deel uit was. Met twee ging het verrassend snel leeg. Of misschien juist niet. Hij had geen idee hoe laat dat het ondertussen was en hoe lang dat ze hier al zaten. Het voelde niet lang aan, een realisatie die hem verbaasde. Aan het begin van de avond toen dat hij Alain letterlijk tegen het lijf was gelopen, had elke minuut aangevoeld als een uur. Ondertussen, dankzij de geheime krachten van tequila, was dat veranderd.

Een korte grinnik ontsnapte, die Cas direct probeerde te verbergen door te kuchen. “Dat is de verstandige keuze,” zei hij snel op zijn typische droge toon. Zijn vrienden waren vast niet verkeerd om te denken dat Alain misschien wel dood kon zijn. Als hij mensen zo snel vertrouwde dat hij rustig bleef zitten bij een touw, kon hij het ze niet kwalijk nemen.

Casimir kantelde zijn hoofd opzij, zodat hij naar de andere kon kijken en hem een diepe frons kon geven. Het zou niet eerlijk zijn? Alain moest hem letterlijk vragen of hij geen slechte ervaringen had, voor dat hij besefte waar dat dit heen ging. Snel keek hij dan ook weer voor zich naar de muur. “Nee.” Dat moest duidelijk zijn. “Daarvoor moet je eerst op date gaan.” En dat deed hij niet want de mensen die hij tegenkwam wilde hij geen hele avond mee vast zitten. Een uur was meestal al te veel. Als hij al eens iets ging eten of drinken, was het alleen.

note -
Re: Drunk words are sober thoughts - zo nov 28, 2021 12:19 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Drunk words are sober thoughts - Pagina 4 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

i've built my castleon broken dreams
De ander kuchte en Alain hief zijn schouders toen hij opmerkte dat het de verstandige keuze was. “Ik was zo bezig met waarom het daar lag dat ik daar niet aan toe kwam,” gaf hij toe. Nuchtere Alain had zichzelf uit het raam gegooid in angst om vermoord te worden, maar de huidige Alain was niet zo snel geweest. Hoe kon hij ook? Het was zo absurd geweest dat hij aan Vi had gevraagd of dit zijn einde zou betekenen, als de intelligente drunk die hij was.

Daarvoor moet je eerst op date gaan.

Alain’s mond viel zo ver open dat de lolly er bijna uit viel. Hij nam het ding weer tussen zijn vingers en knipperde een paar keer, waarna hij zijn mond sloot en de ander verbaasd aankeek. “Nog nooit?” vroeg hij verdwaasd. Misschien was het omdat hij altijd een sociaal persoon was geweest, maar Alain herinnerde zich niet anders dan dat het een deel was van het leven. Het was niet vaak voorgekomen dat hij degene was die iemand op date vroeg en nog minder vaak dat hij toestemde om op nog een date te gaan, maar het was… het kon leuk zijn.

Well—” besloot hij zijn slechtste date ooit dan toch uit te leggen. Hij fronste diep bij de herinnering. “Ik was… zestien? Ze— Ze woonde een paar straten verderop en was al even aan het flirten dus een date klonk wel oké. Maar— We zaten daar en—” Alain liet een diepe zucht klinken en draaide zich weer, zodat hij zijn achterhoofd tegen de muur kon leggen. “Ze had schijnbaar een vriend en die was boos.” Dat was een understatement.
note ~
Re: Drunk words are sober thoughts - zo nov 28, 2021 12:39 pm
Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

Drunk words are sober thoughts - Pagina 4 AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Tag Alain Bijoux
Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern


De andere was te druk bezig geweest met de waarom, dat hij niet nadacht. Casimir kon alleen maar afkeurend zijn hoofd schudden. “Nooit mannen met touwen vertrouwen.” De wijze raad van Casimir van de dag. Die man had even goed een seriemoordenaar kunnen zijn, je wist maar nooit.

Met één opgetrokken wenkbrauw keek hij naar Alain. De lolly viel net niet uit zijn mond. “Nooit.” Was het zo’n raar iets dat hij nooit op date was gegaan? Misschien wel, maar het was niet iets waar hij ooit echt over na had gedacht. Als je het hem zou vragen, zou hij zeggen dat het iets was dat hij ook niet miste in zijn leven.

Wat deze avond hem had geleerd, was dat de andere heel erg hield van praten. Het moment dat hij begon, stond zijn mond niet meer stil. Een storm aan woorden kwam uit zijn mond en Casimir kon alleen zijn best doen om op te letten. Op date gaan met iemand die al in een relatie zat was pijnlijk. “Bijna doodervaring nummer twee dus.” Casimir hield twee vingers de lucht in.

Misschien dat hij toch ook eens het woord moest nemen. Casimir haalde even diep adem voor dat hij begon te praten. “Paar jaar geleden tijdens het eindejaarsbal had ik iemand meegevraagd, alleen gaan is zo- weet je wel? En het was het einde van het school, m'n laatste jaar, wat maakte het allemaal uit.” Het was zijn beurt eens om zinnen niet af te maken en de invulling over te laten aan de interpretatie van de andere. “Wonder boven wonder had die ja gezegd. had toen al moeten weten dat iets niet klopte.” Waarom was hij dit ook al weer aan het zeggen? Het was nog niet te laat om te stoppen, hij kon altijd gewoon een vraag stellen en Alain kon het woord weer nemen. “We hadden afgesproken aan de ingang en zoals altijd was ik goed op tijd. Stopt er een auto en stapt hij uit met miss popular aan zijn zijde,” er zat een zekere bitterheid in zijn stem, overduidelijk frustraties die hij nog steeds met zich mee droeg. “Ik ben naar huis gegaan toen.” Zonder na te denken pakte hij de fles vast en nam een grote slok, hopend dat het de frustratie die hij voelde zou doen verdwijnen.

Casimir had niet gelogen dat hij nooit op date was gegaan, het plan was er, maar hij was nooit zo ver geraakt en het eindigde enkel in een vernedering.

note -
Re: Drunk words are sober thoughts - zo nov 28, 2021 1:06 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Drunk words are sober thoughts - Pagina 4 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

i've built my castleon broken dreams
Nooit mannen met touwen vertrouwen. Alain keek de ander met een geamuseerde grijns aan. “Is dit het punt waarop je me vertelt dat er één onder het bed ligt?” grapte hij met een knipoog. Als het echt zo zou zijn, zou hij misschien toch moeten gaan nadenken over een ontsnappingsplan. Het raam klonk dan verleidelijk.

Bijna doodservaring nummer twee. “Twee? Het is een hele lijst,” verzuchtte Alain dramatisch. Helaas leek hij, op een of andere manier, altijd in de problemen te komen. “Er wordt vooral vaak gedacht dat ik— Ik doe het echt niet, maar ze denken altijd dat ik met hun meisje flirt,” ging hij door. Hij was al zo vaak in de problemen gekomen. “Ik werk in een café en—Zucht. Ja, dat was echt hopeloos. Alles wat hij wilde was gewoon een gezellig gesprek en dan kreeg hij weer een boze vent op zich.

De ander begon te praten en Alain draaide zich weer iets meer, zodat hij de ander aan kon kijken terwijl deze sprak. Hij fronste toen het verhaal was afgerond en liet een zuchtje horen, waarna hij zijn standaard grijns op zijn gezicht toverde en besloot dat er maar één juiste respons was op de woorden van de ander:

Ah wel, is zijn verlies.
note ~
Re: Drunk words are sober thoughts - zo nov 28, 2021 7:58 pm
Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

Drunk words are sober thoughts - Pagina 4 AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Tag Alain Bijoux
Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern


Of er touw onder zijn bed lag? "Ja," zei hij dood serieus terwijl zijn grijze ogen op Alain gericht waren. Zelfs grappen maken was mogelijk in de staat dat hij nu verkeerde.


Voor een tweede keer die avond moest hij zowaar moeite doen om niet te lachen. De enige manier daarvoor was door weer te kuchen. "Zullen je allemaal als een bedreiging zien. Ik zeg dat het komt door de ogen." Alain was het soort persoon waar elke vrouw graag mee om ging, niet op het vlak van relaties, maar simpelweg omdat hij zo open was. Of dat was toch het geval wanneer hij wat op had.


"Waar?" Zelf had hij momenteel geen job en dat begon hij te voelen aan zijn geld. Niet dat er snel verandering in zou komen, gewoon al omdat hij geen idee had waar hij kon gaan werken. Enige optie was iets zonder mensen en pokémon. 


Met een opgetrokken wenkbrauw keek hij de persoon naast hem aan, om vervolgens hoofdschuddend zijn hoofd weer weg te draaien. "Herhaal dat maar als je sober bent." Mensen die dronken waren moest je niet op hun woord geloven. Alcohol taste de hersenen daarvoor veel te hard aan. Zijn eigen gedrag was daar een mooi voorbeeld van.

note -
Re: Drunk words are sober thoughts - zo nov 28, 2021 8:47 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Drunk words are sober thoughts - Pagina 4 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

i've built my castleon broken dreams
Ja. “Ah, spannend,” lachte Alain. Gezien het feit dat de ander had toegegeven niet te daten en had gezegd dat er niet vaak visite in zijn kamer was, had Alain zo het idee dat de man geen verstand had van waar touw voor gebruikt kon worden. Afgezien van internet research, maar goed. Dat leidde tot taferelen zoals eerder vanavond en daar wilde hij niets meer mee te maken hebben.

Alain knipperde een paar keer verbaasd toen de ander zei dat het door zijn ogen kwam dat hij als bedreiging werd gezien. Een diepe frons verscheen op zijn gelaat. “Wat is er mis met mijn ogen?” vroeg hij verward. Ze waren een aparte kleur, maar dat was tot nu toe niet erg geweest. Als kind was hij er heel onzeker door geweest, toen de kinderen hadden gezegd dat het niet menselijk leek. Maar, nu vond hij het wel wat hebben.

Waar wat? Oh, ja. “Sunyshore,” antwoordde Alain. “Maar ik denk dat ik moet stoppen als de verhuizing klaar is,” ging hij zacht door. Nu hij een studio had in Canalave, zou het gewoon niet meer doenbaar zijn. Misschien kon hij wel iets vinden in Canalave, of in Jubilife City. Blijven werken zou handig zijn, immers. En hij vond het leuk om in een café te staan.

Alain grinnikte toen de ander zei dat hij die woorden maar moest herhalen als hij nuchter was. “Hij klonk als een echte Seedot,” merkte Alain op. Hij hield zijn hand even voor zijn mond in een gaap en ging in een iets comfortabelere positie zitten. “Jij valt nog wel mee,” concludeerde Drunk!Alain met de lolly nog in zijn mond. In elk geval vanavond, vooral na de tequila, had hij eigenlijk wel van het gezelschap genoten.
note ~
Re: Drunk words are sober thoughts - zo nov 28, 2021 10:12 pm
Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

Drunk words are sober thoughts - Pagina 4 AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Tag Alain Bijoux
Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern


Over het algemeen spraken mensen hem niet vaak aan, maar Casimir kon het ze niet kwalijk nemen. Dit was juist beter dan dat de eerste de beste een heel verhaal tegen hem begon. Hij was geen sociaal iemand en een hele avond spenderen met iemand was al vermoeiend genoeg. Maar de andere had iets uitnodigend wat er vast voor zorgde dat mensen sneller een gesprek met hem aangingen. “De puppyogen, ze kunnen het waarschijnlijk niet weerstaan,” zei Casimir terwijl hij zijn schouders ophaalde. Hij vermoedde dat het iets was waar veel vrouwen een zwak voor hadden.

Het gedeelde waarin Alain hem vertelde dat hij ging verhuizen, ontging hem helemaal omdat hij Sunnyshore probeerde te oriënteren op de mentale map in zijn hoofd. “Weet ik waar ik niet heen moet gaan,” Casimir wist de geamuseerde ondertoon niet uit zijn stem te houden en zelfs een kleine grijns speelde op zijn lippen.

Kort knikte hij instemmend. Van wat hij gehoord had over de ‘date’ van de andere, was er niet veel aan die man en was seedot het juiste woord om hem mee te beschrijven. Toch kwam het als een verrassing dat hij blijkbaar beter gezelschap was. Hoe dat hij dat ook had weten te bereiken, was hem een raadsel. Al lag het vast aan de fles op zijn schoot. “Dat is wat ik mensen blijf zeggen,” maar ze luisteren nooit. En hij zei het ook nooit. Als iemand hem niet mocht, dan was het niet zijn probleem. De kans was namelijk groot dat het wederzijds was en hij zou geen moeite doen voor iemand die dat ook niet deed.

De geeuw van de andere zorgde ervoor dat hij ook moest geeuwen. Casimir besloot dat het wel mooi geweest was en wringde zichzelf in ongemakkelijke bochten om vervolgens onder het deken terecht te komen. Dit was zijn bed en er was geen kans dat hij zou slapen op de bank. De fles tequila, of wat er van over bleef zette hij neer op het nachtkastje. Eenmaal dat hij neer lag, keek hij naar het plafond boven hem. “Hoe is de nek van de dwe— je vriend trouwens?” vroeg hij wat voorzichtig. Hij had die dag de hulpdienst wel gebeld zodat ze hem konden helpen indien nodig, maar verder had hij er niets meer van gehoord. Hij hoopte maar dat Alain begreep over wie dat hij het had in de toestand dat hij zich verkeerde.

note -
Re: Drunk words are sober thoughts - zo nov 28, 2021 11:33 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Drunk words are sober thoughts - Pagina 4 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

i've built my castleon broken dreams
De puppyogen. Ah. Alain grinnikte na zijn woorden. “Ik heb géén idee waar je het over hebt,” verzekerde hij de ander met zijn meest onschuldige glimlach op zijn gezicht. Natuurlijk maakte Alain relatief veel misbruik van het feit dat hij gezien werd als een onschuldige puppy. Hij hoefde maar een paar keer te knipperen en te pruilen en hij kreeg wat hij wilde. Dat was geen misbruik, dat was simpel weg gebruiken wat Arceus hem had gegeven.

De ander merkte op dan te weten waar hij niet heen moest en Alain zuchtte. “Ah~ En ik wilde je nog gratis koffie aanbieden,” merkte hij met een grijnsje op. Nu wist Alain dat hij goede koffie zette, maar hij was er nooit om die reden geweest. Hij was de enthousiaste werknemer die gasten binnenhaalde en zorgde dat ze terug kwamen. Het gezicht waar iemand ‘s ochtends mee kwam praten voor werk, of juist na een lange werkdag.

Hoe was het met de nek van zijn vriend, werd er gevraagd nadat de ander zich onhandig onder de dekens wurmde. Alain bleef op zijn plek zitten— niet geheel vrijwillig, vooral omdat hij wist dat als hij zich van het bed af zou zetten, het zou betekenen dat hij met zijn gezicht op de grond zou slapen en daar was hij niet bepaald blij mee.

Alain humde zachtjes, zijn gedachten schietend naar wat er was voorgevallen tussen Cas en Myr. Zijn hoofd had de vraag inmiddels alweer verdrongen en hij liet een zucht horen. “Jullie waren stom,” zuchtte hij zachtjes, meer in een half-verstaanbare mompel dan wat anders. Hij sloot zijn ogen voorzichtig en ging er vanuit zo nog verder te praten. Altijd een hele domme beslissing.
note ~

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum