Switch account





Re: [VE2022] Promise me this - za maa 19, 2022 1:44 am
Myrddin ó Murch
Crescent Moon
Myrddin ó Murch

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22
Rank: 7

[VE2022] Promise me this - Pagina 2 Naamloos
Jaz
I'm the definition of the worst kind of mean
124
1118
CHARACTER INFO

OOC INFO



Crescent Moon - Rank 5
no items used
Oh? Wilde hij een Pokémon misschien. HIj stak even een hand op als teken te wachten, ging zijn riem af en klikte de ball van Toireasa af. Met een snelle worp gooide hij de ball naar Shui, een grijns om zijn lippen. 'Nu heb je er eentje voor de rit,' signde hij met een grijns om de lippen. Alsof hij de ander aan z'n lot zou overlaten. Hijzelf had Pokémon over. Hij kon er wel eentje missen voor een bootritje. Daarbij was de Ariados een schat. Ze was zachtaardig en hield van de aandacht die kwam van andere mensen. Ze deed wat haar werd gevraagd en stond vaak in bij beveiligingen dankzij haar sterke web. Zo was ze ook wel getrained om in drukkere omgevingen te werk te gaan. Ze was een goede mon voor iemand die weinig ervaring had.

Even liet hij zijn blik naar de bootjes gaan, geen rij zo te zien. Was ook niet helemaal vreemd. De meesten zouden de eerste dag gekomen zijn. Hij glimlachte dan ook even toen hij omkeek naar Shui. Achter hun liep Sylvan nog steeds mee, dus nam Myr even de ball van de Vulpix erbij, om hem terug te laten keren. Het aanzicht van de albino had even zijn mood wat verpest, waardoor zijn mondhoeken naar beneden krulden. Hij schudde echter zijn hoofd, haalde diep adem en deed een pas naar achter. 'Dames eerst,' gebaarde hij, met een buiging naar de ander toe, als een echte gentlemen. Heh. De grijns was al terug te vinden op zijn gezicht. Het was ook geen dag geleefd als hij niet kon klieren met Shu.

Shyla
LV 50
Sylvan
LV 30
Aisling
LV 50
Murphy
LV 50
Wynn
LV 40
Toireasa
LV 50
Re: [VE2022] Promise me this - za maa 26, 2022 9:53 pm
Shui Zháo
Trainer
Shui Zháo

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 24
Rank: 2

[VE2022] Promise me this - Pagina 2 ExcellentRepulsiveAxolotl-max-1mb
Anouk
Sometimes the wrong choices bring us to the right places.
193
101
CHARACTER INFO

OOC INFO

[VE2022] Promise me this - Pagina 2 Shui-sprite

Zodra Myrddin zijn hand op stak, kwam zijn pas tot stilstand. Er werd al snel een pokéball naar hem toegegooid, die hij handig met een hand wist te vangen. 'Nu heb je er eentje voor de rit,' signde Myrddin. Shui gaf een langzaam knikje. Aan de ene kant was hij nieuwsgierig wat voor pokémon het was. Aan de andere kant hoefde hij het niet te weten ook. Dat kwam wel als ze bij de bootjes waren en ze daadwerkelijk iets zagen wat hij wilde hebben. De kleine witte pokémon die achter hen liep werd terug gedaan in zijn pokéball. Al snel kwamen ze aan bij de bootjes, er was niet echt een rij dus konden ze snel instappen. 'Dames eerst,' signde Myrddin met een buiging. Er verscheen een scheve grijns op zijn gezicht, waarna hij met één been het bootje in stapte. "My lady", signde hij, waarna hij een hand uithield naar Myrddin. Eerst gaan of de ander het bootje in helpen. Wie was de echte lady hier? Eigenlijk waren ze het beide wel en beide niet tegelijkertijd.
Re: [VE2022] Promise me this - wo maa 30, 2022 2:27 am
Myrddin ó Murch
Crescent Moon
Myrddin ó Murch

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22
Rank: 7

[VE2022] Promise me this - Pagina 2 Naamloos
Jaz
I'm the definition of the worst kind of mean
124
1118
CHARACTER INFO

OOC INFO



Crescent Moon - Rank 5
no items used
Als de klier dat hij was keek hij afwachtend naar de ander, zien wat hij zou zeggen of doen. Hij was heel benieuwd wat er zou volgen. Maar hij had pech, want Shu kon zijn klierige opmerkingen zeker matchen en er nog een schepje bovenop doen. Het spel ging altijd verder, tot ze plots blok zaten. Nou, zelf dan zou hij niet opgeven. Er kwam wel een halve overwinning voor hem, want Shu zette een been in het bootje. Met een klein lachje keek hij op naar de ander. Hoe dan ook werd een hand naar hem uitgehouden. My lady. Pff... Een zacht gelach kwam van Myr af, zijn grijsblauwe ogen over de hand gaande van de ander, voordat hij opkeek. ZIjn ogen kruiste de paarse kijkers van de ander. Zijn speelse glimlach werd een poeslief lachje, voordat hij even zijn ogen sloot en even een hand langs zijn haren bracht. Een blond plukje werd achter zijn oor gebracht, voordat hij terug opkeek.

Hij bracht zijn hand omhoog en legde deze rustig in die van Shu, zijn vingers wat brengende om de ander, liet hij zijn ogen op de ander vallen. Zijn glimlach groter wordende. Van onschuld naar geniepigheid. het was wel duidelijk dat Myrddin meer op de planning had dan alleen dit. Hij bracht zijn vrije hand dan ook op en signde rustig. 'Catch' Voordat hij opsprong en richting Shui sprong, de steun op de hand gebruikende om hoogte te winnen. Als de ander hem niet kon vangen, greep hij hem vast... En dan zouden ze vast beiden in het water eindigen. Beetje vroeger dan hij had gewild, maar hij wilde winnen als de klier dat hij was.

Shyla
LV 50
Sylvan
LV 30
Aisling
LV 50
Murphy
LV 50
Wynn
LV 40
Toireasa
LV 50
Re: [VE2022] Promise me this - wo maa 30, 2022 10:40 pm
Shui Zháo
Trainer
Shui Zháo

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 24
Rank: 2

[VE2022] Promise me this - Pagina 2 ExcellentRepulsiveAxolotl-max-1mb
Anouk
Sometimes the wrong choices bring us to the right places.
193
101
CHARACTER INFO

OOC INFO

[VE2022] Promise me this - Pagina 2 Shui-sprite

Myrddin's ogen gingen naar zijn hand en zochten vervolgens de zijne weer op. Er verscheen een zoet glimlachje om zijn lippen terwijl hij wat van zijn blonde haren achter een oor weg stak. Het was duidelijk gespeeld maar wel schattig. Wacht. Het was schattig. Nee, dat was het niet. Ach, wie hield hij voor de gek? Hij vond het gewoon moker schattig en raakte daardoor nogal afgeleid. Dat Myrddin zijn hand vast pakte en iets signde werd dan ook niet echt geregistreerd. Plotseling kwam de kleine blonde man zijn kant op gelanceerd. In een reflex wist hij Myrddin te vangen. Zijn evenwicht hield echter wat te wensen over, waardoor hij achterover viel. Hij lanceerde Myrddin min of meer het water in, voor hij met zijn rug op de rand van de boot terecht kwam en vervolgens ook het water in kantelde... Proestend kwam hij boven en greep hij de rand van de boot vast. Godver, dat deed pijn aan zijn rug. Wacht. Waar was Myrddin. Snel speurde hij het water af, opzoek naar het blonde hoofd van zijn vriend.
Re: [VE2022] Promise me this - vr apr 01, 2022 12:40 am
Myrddin ó Murch
Crescent Moon
Myrddin ó Murch

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22
Rank: 7

[VE2022] Promise me this - Pagina 2 Naamloos
Jaz
I'm the definition of the worst kind of mean
124
1118
CHARACTER INFO

OOC INFO



Crescent Moon - Rank 5
no items used
Hehe. Een tevreden grijns verscheen op zijn gezicht toen Shui hem ving. Hoe dan ook leek het erop dat ze beide een beetje de situatie hadden onderschat, of allesinds hij. Waar de ander zijn armen om hem heen had, werd hij plots zo de lucht in gelanceerd. Myr's ogen werden groot en zijn handen die hij even rond Shu zijn hals had willen leggen zodat hij stabieler lag, verloren grip. En daar ging hij, door de lucht. En- Plons. Daar ging hij in het wat diepere water. Luid spartelend en hoestend kwam hij terug boven, waarbij hij wel meteen zijn verminkte hand voelde protesteren in pijn. Hij negeerde het echter zoveel mogelijk en probeerde met zijn goede hand op z'n minst zijn hoofd boven water te houden. Ondanks dat het vast niet zo diep was, kon hij allesinds niet staan hier. Maar dat was ook geen verbazingwekend iets. Hij kon ook in de meeste zwembaden niet staan. Kinderbadjes ja, maar met zijn lengte kon hij ook niet teveel verwachten. Een zacht gelach kwam tussen het gehoest door, waarna hij even zijn goede hand omhoog haalde om zijn natte haren uit zijn gezicht te halen. De lange, blonde lokken hadden zijn zicht wat verhinderd. Maar nu kon hij weer netjes zien.

Glinsterende, speelse oogjes werden op SHu gericht, een brede glimlach om zijn lippen. Moeizaam begon hij richting de ander te zwemmen. Het water was akelig koud, maar de adrenaline van zijn actie leek hem zo goed als te been te houden. Hij zou pas later het besef krijgen hoe werkelijk koud het was. In en buiten het water. Het duurde even, maar hij kwam uiteindelijk bij de ander aan en greep meteen hijgend zijn schouder vast. Zijn andere hand bevende onder de pijn probeerde hij het in verband gewikkelde ding zo goed mogelijk boven water te houden. Ondanks de pijn, had hij pret, en dat kon je duidelijk zien aan zijn gezicht. Of het slim was zijn hechtingen nat te maken? Nee, helemaal niet. Hij legde zijn hoofd even tegen de ander zijn borstkas aan en probeerde zijn ademhaling wat meer onder controle te houden. Adrenaline, pijn en ijskoud. Hij beefde als een stokje, maar hij had pret.

Shyla
LV 50
Sylvan
LV 30
Aisling
LV 50
Murphy
LV 50
Wynn
LV 40
Toireasa
LV 50
Re: [VE2022] Promise me this - vr apr 01, 2022 8:59 pm
Shui Zháo
Trainer
Shui Zháo

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 24
Rank: 2

[VE2022] Promise me this - Pagina 2 ExcellentRepulsiveAxolotl-max-1mb
Anouk
Sometimes the wrong choices bring us to the right places.
193
101
CHARACTER INFO

OOC INFO

[VE2022] Promise me this - Pagina 2 Shui-sprite

Daar was die blonde kop weer. Gelukkig. Deze situatie was misschien te voorkomen geweest als ze beide niet zulke idioten waren. Maar gaf nou toe. Dat was niet mogelijk zo lang ze samen waren. Hij kon wel serieus zijn. Alleen niet tegen Myrddin. Dat was al jaren zo en zou waarschijnlijk niet snel veranderen. Maar in alle eerlijkheid? Zijn rug deed pittig veel pijn. Dat zou best wel eens gekneusd kunnen zijn. Het was maar goed dat het water zo ijzig koud was. Dan werd het recht gekoeld. Een zucht rolde over zijn lippen, voor hij merkte dat Myrddin met een brede glimlach zijn kant op kwam gezwommen. Snel haalde hij de lange haren uit zijn gezicht door ze achter over zijn hoofd te wrijven, zodat hij wat beter kon zien wat er gebeurde. Al hijgend pakte de blonde man zijn schouder vast. Shui's ogen schoten recht naar de hand met het doorweekte verband er aan. Oh, dat was niet goed. Het hoorde niet in het water te komen. Hij schrok er lichtelijk van toen hij iets tegen zijn borstkast voelde. Myrddin's hoofd. Oh. Zijn vrije arm sloeg hij stevig om de ander, om hem te ondersteunen. Nu hij geen handen vrij had, kon hij ook niets signen. "Sukkel", zei hij op fluistertoon tussen zijn samen gebeten tanden door. Waarschijnlijk hadden ze beide last van het zelfde rijtje. Adrenaline, kou en pijn. "Laten we je terug die boot in krijgen", zei hij. Hij probeerde zichzelf aan de rand van de boot omhoog te trekken, en daarmee hun beide uit het water te krijgen voor een deel. In ieder geval Myrddin dichter bij de rand te krijgen. Zijn gezicht vertrok al snel, want het was toch behoorlijk pijnlijk dit. Niet dat het hem zou stoppen.
Re: [VE2022] Promise me this - vr apr 01, 2022 9:51 pm
Myrddin ó Murch
Crescent Moon
Myrddin ó Murch

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22
Rank: 7

[VE2022] Promise me this - Pagina 2 Naamloos
Jaz
I'm the definition of the worst kind of mean
124
1118
CHARACTER INFO

OOC INFO



Crescent Moon - Rank 5
no items used
Er werd een arm om hem heen geslagen, waardoor hij meteen stabieler voelde in het ijskoude water. Shui begon te praten, noemde hem sukkel, en het was iets waar Myrddin zachtjes om moest gniffelen. Hij tilde zijn bevende, verminkte hand even op in een poging te signen, maar gaf al snel op. Het deed teveel pijn. Hij zou enkel een kramp krijgen als hij verder zou proberen. Shu sprak verder, tijd om terug in het bootje te gaan. Al snel had de paarsharige zowel hem als zichzelf wat uit het water getild. Myr draaide zich een slag, plaatste zijn bevende handen op de rand en trok zich de rest van de weg op, waarna hij al snel de boot in viel. Even haalde hij diep adem, waarna hij overeind ging zitten en naar de kant van de boot liep om even een voet goed tegen de boord te zetten en vervolgens zijn goede hand uit te steken naar Shui, zodat deze wat beter het water uit kon komen. Hij mocht dan wel klein zijn, maar hij was sterk. Ja, hij kon Shui niet eigenhandig het water uit tillen, maar hij kon zeker wel steun aanbieden. Het feit dat hij best aan het beven was, schudde hij van zich af. De pijn in zijn hand was een tijdelijk iets. De glimlach krulde nog steeds op zijn lippen terwijl hij de hand uit hield naar de ander. Het was jammer dat hij geen fire mon had, want... Tja... dat zou toch wel een stuk fijner zijn. na de bootjes konden ze best regelrecht naar zijn penthouse gaan. Daar konden ze dan even douchen of een bad nemen. Misschien een bubbelbad, dat kon nog wel eens fijn zijn.

Shyla
LV 50
Sylvan
LV 30
Aisling
LV 50
Murphy
LV 50
Wynn
LV 40
Toireasa
LV 50
Re: [VE2022] Promise me this - za apr 02, 2022 4:58 pm
Shui Zháo
Trainer
Shui Zháo

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 24
Rank: 2

[VE2022] Promise me this - Pagina 2 ExcellentRepulsiveAxolotl-max-1mb
Anouk
Sometimes the wrong choices bring us to the right places.
193
101
CHARACTER INFO

OOC INFO

[VE2022] Promise me this - Pagina 2 Shui-sprite

Myrddin leek door te hebben wat hij probeerde en pakte met zijn goede arm de rand van de boot vast. Zo wist hij zich er gemakkelijk op te heffen. Maar goed ook. Twee man omhoog trekken met één arm was een beetje heel erg zwaar. Shui liet de arm waarmee hij de ander omhoog hield, weer in het water zakken. Tot hij iets opmerkte. Kut. Myrddin stak zijn hand al naar hem uit, om hem de boot in de helpen. "Moment", zei hij nog altijd door zijn tanden heen. Want damn, dat water was echt heel koud en zijn rug deed pijn. Shui haalde diep adem voor hij onderwater dook, en zich met zijn voeten tegen de boot afzette. Gelukkig was het niet super diep, maar een meter of drie. Dus was hij snel bij de bodem. Moeizaam opende hij zijn ogen en probeerde hij zo goed mogelijk om zich heen te kijken. Daar! Hij had geluk dat het recht naar beneden gezonken was. Hij zette zich weer af tegen de bodem en kwam snel met zijn hoofd weer boven het water uit. Even hapte hij naar adem, voor hij de pokébal met een boogje de boot in gooide. "Vang", zei hij terwijl hij gooide. In de tussen tijd zwom hij terug naar de boot en tilde hij zich aan boort. Of nou ja. Half. Zijn bovenlijf lag in de boot maar zijn benen hingen nog over de rand. Godver. Het was echt zwaar.
Re: [VE2022] Promise me this - zo apr 03, 2022 7:31 pm
Myrddin ó Murch
Crescent Moon
Myrddin ó Murch

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22
Rank: 7

[VE2022] Promise me this - Pagina 2 Naamloos
Jaz
I'm the definition of the worst kind of mean
124
1118
CHARACTER INFO

OOC INFO



Crescent Moon - Rank 5
no items used
Moment. Wat? Voor wat? De kleine man ging wat door zijn benen en kantelde vragend zijn hoofd, maar Shui had zijn aandacht al niet meer op hem gelegd en dook al snel onder. De blonde man leunde wat over de boot heen om te kijken wat de ander aan het doen was. Wilde hij leggit nu wat gaan zwemmen? In dat ijzig koud water? Hij zou ziek worden al dan niet onderkoelt als hij erin bleef. Hij rechtte zijn rug wat en keek om naar de kant. Hij tilde zijn handen op en probeerde te signen, maar hij beefde zo en de man die aan de kant stond keek hem zelf niet aan, laat staan dat hij kon verstaan wat hij aan het doen was. Hij bewoog zijn vingers wat, maar voelde zwaar protest van zijn verminkte hand. Een pijnlijk gesis kwam van de man af, die even zijn bevende hand tegen zijn mond aanzette om er wat warme adem in te blazen.

Geluid naast de boot, gevolgd door een vang. Myrddin keek even schuin op en was niet snel genoeg het ding te vangen. Het ketste tegen zijn hoofd aan, maar landde wel netjes de boot in. Oh ja, zijn Pokémon. Daar had hij zelf niet bij stil gestaan. Het duurde echter niet lang voor de boot een kant op werd getrokken en Shui over de rand bungelde. Myr moest even snel zijn benen stevig neerzetten om niet terug de boot uit te vallen, maar legde zijn focus al snel terug op de paarsharige. Hij was sterk, maar kon hij de ander wel helpen met terug in de boot te gaan? Hij leunde naar voren en legde zijn handen onder de ander zijn oksel, waarna hij begon te trekken. Waarschijnlijk maakte het niet veel verschil, maar het was de gedachte die tilde. Als hij nou eens Morrígan bij zich had, zou zij zonder moeite de ander zo het water uit getild hebben. Maar helaas zat zij nog thuis met Harlow.

Shyla
LV 50
Sylvan
LV 30
Aisling
LV 50
Murphy
LV 50
Wynn
LV 40
Toireasa
LV 50
Re: [VE2022] Promise me this - zo apr 03, 2022 8:33 pm
Shui Zháo
Trainer
Shui Zháo

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 24
Rank: 2

[VE2022] Promise me this - Pagina 2 ExcellentRepulsiveAxolotl-max-1mb
Anouk
Sometimes the wrong choices bring us to the right places.
193
101
CHARACTER INFO

OOC INFO

[VE2022] Promise me this - Pagina 2 Shui-sprite

Het was dat hij het niet had gezien. Als hij namelijk wist dat Myrddin de pokéball ving met zijn hoofd, dan had hij helemaal dubbel gelegen. Al kreeg hij alsnog de kans om te lachen. Hij had zichzelf net over de rand van de boot getild toen hij twee handen onder zijn oksels voelde. Probeerde Myrddin hem nou zo de boot in te trekken. Dat was absoluut onhandig. Het lukte een beetje, daar niet van. Maar het was gewoon grappig. Zacht grinnikend tikte hij de blonde man aan. "Wacht even. Ik klim er zelf in", signde hij. Zodra Myrddin hem los had gelaten zette hij zijn handen weer stevig op de rand, om zichzelf helemaal de boot in te duwen. Hij nam recht plaats op het bankje. Gaan zitten liet echter wel een pijnscheut door zijn rug gaan. "Ah tch." Dat deed meer pijn dan hij had verwacht. Dat had hij natuurlijk weer.
Re: [VE2022] Promise me this - zo apr 03, 2022 8:53 pm
Myrddin ó Murch
Crescent Moon
Myrddin ó Murch

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22
Rank: 7

[VE2022] Promise me this - Pagina 2 Naamloos
Jaz
I'm the definition of the worst kind of mean
124
1118
CHARACTER INFO

OOC INFO



Crescent Moon - Rank 5
no items used
Er klonk gelach, iets waardoor hij wat opkeek. Wat was er zo grappig?Shui tikte hem en hij loste de ander wat, maar hield zijn handen op zijn plaats. Een vragende blik werd op hem gericht. De ander begon te signen. Hij zou het zelf doen? Myr maakte ene twijfelachtig geluid, voordat hij uiteindelijk de ander losliet. Het duurde niet lang voordat de paarsharige zichzelf de boot in had getrokken en rustig plaatsnam op het bankje. De kleine man knipperde even en stapte naar hem toe, waarna hij naast hem op het bankje klom. De ander leek pijn te hebben en de blonde man kantelde zijn hoofd wat opzij om op te kijken naar hem. Zijn bevende handen kwamen omhoog waarna hij begon te signen. 'Heb je pijn?' kwam er uit de gebaren, moeilijk vormende door de pijn en kou. Hij liet een pijnlijk geluidje horen, balde zijn hande waar om elkaar en begon erin te blazen om wat warmte te krijgen. Zijn natte kleren en nat haar plakten tegen hem aan en nu alles een beetje weg begon te ebben was de ijzige kilte het enigste dat overbleef. Het duurde dan ook niet lang voordat hij als een rietje aan het beven was. Freezing temps, check the book, might be a demon.

Shyla
LV 50
Sylvan
LV 30
Aisling
LV 50
Murphy
LV 50
Wynn
LV 40
Toireasa
LV 50
Re: [VE2022] Promise me this - zo apr 03, 2022 9:49 pm
Shui Zháo
Trainer
Shui Zháo

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 24
Rank: 2

[VE2022] Promise me this - Pagina 2 ExcellentRepulsiveAxolotl-max-1mb
Anouk
Sometimes the wrong choices bring us to the right places.
193
101
CHARACTER INFO

OOC INFO

[VE2022] Promise me this - Pagina 2 Shui-sprite

Het duurde niet lang voor Myrddin naast hem zat en hem vragend aankeek. 'Heb je pijn?' signde hij. Duidelijk lastig. Zo heel makkelijk te lezen was het niet. Myrddin begon in zijn handen te blazen. Niet gek. Ze zaten er beide als verzopen katten bij. Hun lange haren tegen hun gezicht en nek geplakt. "Viel met m'n rug tegen de rand, beetje blauw. Gaat wel" signde hij terug. Het signen begon hem weer beter af te gaan nu hij het weer vaker deed. Al zou je dat niet zeggen met hoe hard zijn handen trilde. Hij was zo gefocust op zichzelf en Myrddin dat hij het niet door had dat een duo pokémon hun had benaderd. Twee Nidoran waren zonder pardon bij hun in het bootje gesprongen vanaf de rand. Shui tikte Myrddin aan en gaf met een vragende blik een knikje richting de twee pokémon. Wat moesten ze daar nou weer mee?
Re: [VE2022] Promise me this - ma apr 04, 2022 8:36 pm
Myrddin ó Murch
Crescent Moon
Myrddin ó Murch

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22
Rank: 7

[VE2022] Promise me this - Pagina 2 Naamloos
Jaz
I'm the definition of the worst kind of mean
124
1118
CHARACTER INFO

OOC INFO



Crescent Moon - Rank 5
no items used
Hij had het zo koud en kneep zijn ogen wat toe. Toen hij beweging naast hem voelde, opende hij zijn ogen. Zijn donkere blik gleed over Shu, die aan het signen was dat het om zijn rug ging. 'Ik kijk thuis even en als je wilt geef ik je massage' gebaarde hij bibberend en moeizaam, waarbij hij zijn hoofd tegen de paarsharige aanlegde en zich dichter tegen de ander aan nestelde. Hij had het altijd heel snel koud. Misschien lag het aan het feit dat hij zo klein was. Misschien was hij gewoon een teer pietje. Wat het ook was, hij wilde eigenlijk niks liever dan tussen Shui zijn benen kruipen en helemaal tegen hem aan te gaan liggen om zijn lichaamswarmte te stelen. Ongeacht dat de ander het vast ook koud moest hebben, was er niet veel dat hij kon doen. Hij was amper een schop groot. Twas niet dat hij zijn armen om de ander kon slaan om hem even warm te gaan houden.

Met gesloten ogen zat hij dan ook tegen Shui aan genesteld. Zoekende, snakkende naar iets van warmte om deze akkelige temperaturen weg te krijgen. Maar Shu tikte hem een en langzaam opende hij zijn ogen. Al snel zag hij de Nidoran, waarbij hij zag dat een van de twee een shiny was. Hij maakte dan ook een instemmend geluid, leunde wat opzij en klikte een lege ball van zijn riem, waarna hij het ding worp naar de shiny Nidoran. Even zien of hij ging vangen, want hij wilde hier geen al teveel tijd aan vuil maken. Sterker nog. HIj bewoog wat en klom half op Shu zijn schoot zodat hij meer tegen de man aan kon gaan nestelen. Warmer zo.

Shyla
LV 50
Sylvan
LV 30
Aisling
LV 50
Murphy
LV 50
Wynn
LV 40
Toireasa
LV 50
Re: [VE2022] Promise me this - ma apr 04, 2022 9:11 pm
Shui Zháo
Trainer
Shui Zháo

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 24
Rank: 2

[VE2022] Promise me this - Pagina 2 ExcellentRepulsiveAxolotl-max-1mb
Anouk
Sometimes the wrong choices bring us to the right places.
193
101
CHARACTER INFO

OOC INFO

[VE2022] Promise me this - Pagina 2 Shui-sprite

'Ik kijk thuis even en als je wilt geef ik je massage', signde Myrddin terug. Even wist hij niet hoe hij moest reageren. Een massage. Tegen de tijd dat Myrddin tegen hem aan was gekropen, had hij enkel een "deal" kunnen signen. Langzaam maar zeker trok de lichaamswarmte door de doorweekte kleding heen. Dat was toch wel prettiger dan al die kou.

Alleen die twee gekke pokémon die plotseling op de boot verschenen, wat moesten ze daar mee? Precies, helemaal niets. Of toch wel. Myrddin haalde een pokéball tevoorschijn en gooide die naar een van het duo. De ander schrok er zo van, dat hij recht de boot uit sprong en de kant op rende. Okay. Die steunde de ander dus ook totaal niet. Angsthaas.

Het duurde niet lang voor ze een gitszwart deel van de route in voeren. Het was een soort tunnel waarin je dus absoluut geen hand voor ogen zag. Hij kon niet ontkennen dat dit hem toch wel een paar dingen liet realiseren. Dingen die eigenlijk voor zichzelf spraken, maar hij lang had proberen te ontkennen. Zijn crush op Myrddin? Die was zeker nog niet over. Maar hij hield netjes zijn handen thuis. Hij wist maar al te goed dat hij toch geen kans maakte. Wat hij daarentegen niet kon laten was zachtjes met zijn wang tegen het hoofd van Myrddin leunen. Zijn haar voelde nat tegen zijn wang maar goed, beter iets dan niets?
Re: [VE2022] Promise me this - di apr 05, 2022 9:37 pm
Myrddin ó Murch
Crescent Moon
Myrddin ó Murch

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22
Rank: 7

[VE2022] Promise me this - Pagina 2 Naamloos
Jaz
I'm the definition of the worst kind of mean
124
1118
CHARACTER INFO

OOC INFO



Crescent Moon - Rank 5
no items used
Hij sloot zijn ogen wat en leunde wat meer naar voren, zich beter plaats laten nemende op het been waar hij nu zat. Zijn ene been aan de ene kant, de ander flankeerde de andere zijde. Hij duwde zichzelf wat meer op en liet een zacht geluid uit zijn keel rijzen voordat hij zich weer tegen Shui aan legde. Hoe voelde hoe de ander zijn gezicht tegen de zijn liet aanleunen en langzaam bracht Myr zijn handen omhoog om ze even langs het natte hoofd van de ander te laten gaan. Hij liet zijn armen rusten op de ander zijn schouders en bewoog zijn hoofd wat, waardoor zijn gezicht langzaam meer draaide richting de hals van de ander. Zijn lippen gevaarlijk dicht bij de huid van de ander liet hij zijn handen van de nader zijn schouders gaan, om ze rustig langs de borstkas van de ander een weg te laten banen naar diens armen. Teder en voorzichtig probeerde hij zijn fijne vingers om de armen van Shu wat vast te nemen, waarna hij deze naar zich toe begon te begeleiden, naar zichzelf. Zijn warme adem kwam in rustige teugen uit zijn mond, terwijl een glimlach om zijn lippen danste. Het was zijn teken, een vraag om zijn armen om hem te sluiten. Hij begeleidde diens armen dan ook mee naar zijn eigen heupen, zijn lichaam. ZIjn ogen gesloten had hij niet zo goed door dat ze momenteel veel meer privcacy hadden dan op de rest van het boottripje.

Shyla
LV 50
Sylvan
LV 30
Aisling
LV 50
Murphy
LV 50
Wynn
LV 40
Toireasa
LV 50
Re: [VE2022] Promise me this - di apr 05, 2022 10:08 pm
Shui Zháo
Trainer
Shui Zháo

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 24
Rank: 2

[VE2022] Promise me this - Pagina 2 ExcellentRepulsiveAxolotl-max-1mb
Anouk
Sometimes the wrong choices bring us to the right places.
193
101
CHARACTER INFO

OOC INFO

[VE2022] Promise me this - Pagina 2 Shui-sprite

In het donker spoorde zijn ogen door het donker opzoek naar enig punt van herkenning. Niets. Ze hadden in ieder geval een geweldig werk gedaan met het echt donker maken van de ruimte. Zijn aandacht werd getrokken door Myrddin, die hij voelde bewegen maar niet zag. Eén been werd over zijn been geslagen, benen om en om. Dat was ook een manier om warm te worden. Plotseling voelde hij twee handen in het donker. Wat was Myrddin aan het doen? Proberen de contouren van zijn gezicht te voelen? De handen werden op zijn schouders gelegd. Wat was hij nou weer van plan? Bij het voelen van een ademhaling wel heel dicht bij zijn nek, stokte zijn ademhaling. Hold up. Wat? Hij voelde de ademhaling van de ander naar zijn borst gaan, vervolgens naar zijn armen. Zijn armen werden voorzichtig begeleid naar de heupen van de ander. Daar omheen gelegd. Oh man. Dit kon hij toch echt niet laten. Zijn grip op de heupen werd wat steviger. Maar meer kon hij niet doen. Dat wist hij heel goed. Myrddin was niet gay dus maakte hij geen plaats. Het laatste wat hij wilde doen was ongewilde advances maken en hun vriendschap eigenhandig ruineren. Myrddin was nou eenmaal straight en een echte knuffel. Hij kreeg meer aanraking dan de gemiddelde gay met een crush op een straight man, dat was zeker. En daar moest hij genoegen mee nemen. Al wenste hij dat dit moment nog lang zou duren. Maar er verscheen licht in de verte. Het einde van de donkere tunnel waar ze niets zagen, niets hoorden, enkel voelden.
Re: [VE2022] Promise me this - vr apr 08, 2022 11:57 pm
Myrddin ó Murch
Crescent Moon
Myrddin ó Murch

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22
Rank: 7

[VE2022] Promise me this - Pagina 2 Naamloos
Jaz
I'm the definition of the worst kind of mean
124
1118
CHARACTER INFO

OOC INFO



Crescent Moon - Rank 5
no items used
Het werkte. Al snel voelde hij de armen van de anderen om hem heen gaan. Het was een stevige grip en tevreden nestelde hij zich dan ook meer tegen de paarsharige aan. Een zacht geluid uit zijn keel opreizende. Een indicatie dat hij blij was en dat hij hier wel cozy zat. Zijn handen kwamen los van de ander zijn armen, waarna hij ze rustig eronder begon te werken. En langzaam sloeg hij zijn handen opm de ander zijn middel, waarbij hij zich meer liet aansmelten tegen de ander zijn borstkas. Zijn gezicht een weg vindende van zijn hals naar zijn borst. Hij kantelde een kwartslag en vond een cozy plekje lekker knus tegen de ander aan, waarbij hij ook duidelijk zijn hartslag voelde. Hij trok zijn benen dan ook wat beter op zodat hij helemaal goedzat. Hij sloeg ze dan ook langs de ander heen en klemde ze kalm om de ander heen. Helemaal knus hing hij aan hem. Het was lekker warm. Een zacht geluidje kwam weer van hem af. Zacht en teder gemompel dat op niks trok. Maar misschien was het ook beter dat niemand er iets uit kon maken. Want Myrddin? Die besefte helemaal niet wat deze woorden met de ander zouden kunnen doen.

Shyla
LV 50
Sylvan
LV 30
Aisling
LV 50
Murphy
LV 50
Wynn
LV 40
Toireasa
LV 50
Re: [VE2022] Promise me this - za apr 09, 2022 6:08 pm
Shui Zháo
Trainer
Shui Zháo

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 24
Rank: 2

[VE2022] Promise me this - Pagina 2 ExcellentRepulsiveAxolotl-max-1mb
Anouk
Sometimes the wrong choices bring us to the right places.
193
101
CHARACTER INFO

OOC INFO

[VE2022] Promise me this - Pagina 2 Shui-sprite

Myrddin nestelde zich weer tegen hem aan. Dit was beter. Warm. In reactie op zijn geluidje, rustte Shui met zijn wang op Myrddin's hoofd en liet een tevreden zucht ontsnappen. Ja, dit zat toch wel heel goed zo. Hij voelde hoe Myrddin zich een kwartslag draaide, zijn armen om zijn middel heel sloeg en zijn benen op het bankje optrok. Een paar seconden later was hij weer een koala geworden. Deze keer nog veel dichter tegen hem aangedrukt. Bij hem op schoot. Hij moest zijn aandacht toch wel even focussen op zijn ademhaling. Zijn hartslag. Hij wilde ze graag rustig houden nu Myrddin die zo goed zou kunnen horen. Want man. Wat wilde hij graag zijn handen om de wangen van de ander sluiten. Zijn hoofd draaien en hun lippen elkaar te laten ontmoeten. Hem claimen als de zijne. Maar dat kon niet. Daar mocht zijn aandacht niet naar uit gaan. Het kon niet en dat moest hij accepteren. Al leek het wel of dat proces helemaal opnieuw was begonnen nadat ze elkaar die tijd niet hadden gezien.

Maar het mocht niet lang duren. Het licht kwam dichterbij, tot ze bijna aan het einde van de tunnel waren. En ook aan het einde van de rondvaart. "Myr we moeten uit het bootje", zei hij zacht. In zijn stem was ergens wel wat teleurstelling te horen. Maar goed. Ze konden niet blijven zitten.
Re: [VE2022] Promise me this - zo apr 10, 2022 6:33 pm
Myrddin ó Murch
Crescent Moon
Myrddin ó Murch

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22
Rank: 7

[VE2022] Promise me this - Pagina 2 Naamloos
Jaz
I'm the definition of the worst kind of mean
124
1118
CHARACTER INFO

OOC INFO



Crescent Moon - Rank 5
no items used
Zo knus tegen Shu aangenesteld liggen was enorm fijn. Het was waarschijnlijk de fijnste plek waar hij kon zijn. Veilig bij hem in zijn armen, zo dicht tegen hem. Gewoon stil, bij elkaar zijn. Het bracht zijn hoofd tot rust. Iets dat hij niet op zichzelf kon doen, iets dat hij niet bij anderen kon doen. Zelf met Alaric had hij altijd zitten denken, altijd zitten twijfelen. Altijd angsten gehad. Er waren zoveel mensen waar hij angst bij voelde als hij bij hen was. Maar Shui? Hij wist dat hij altijd een plek had bij hem... TOch? Ja... ja... Hij zou hem nooit wegduwen. De paarsharige had hem op vreselijke tijden gekend, op tijden dat hij een wrak was, op tijden waar hij op z'n beste was. Altijd was hij er voor hem geweest. Toen ze nog kinderen waren, was hij er altijd. En nu ze beide volwassen waren, had hij hem terug gevonden. En niks was veranderd tussen hun. Alsof alles gewoon op pauze had gestaan. Toen hij de ander die dag had gezien, hadden ze terug op play gedrukt. Alles was hetzelfde zoals het ooit was geweest. Althans, zo voelde het.

De stem van Shu was al snel te horen en Myr richtte zijn grijsblauwe kijkers langzaam op naar de ander, zich amper bewegende. Zijn lichaam bleef dicht bij de ander. Zijn blik zocht naar die van de ander, waarbij een glimlach om zijn lippen kwam. Zijn verminkte hand loste zich wat, waarna hij deze omhoog bracht. Rustig streek hij even langs de ander zijn wang, waarbij zijn tedere glimlach omvormde naar... ja, daar was het. Er was duidelijk pret af te lezen van de jongen. Hij had weer iets in zijn hoofd om de ander te klooien als de heerlijke man dat hij was. Rustig begon hij dan ook te signen met zijn ene hand. Want no way dat hij zichzelf los zou maken van Shu; 'Draag me'

Shyla
LV 50
Sylvan
LV 30
Aisling
LV 50
Murphy
LV 50
Wynn
LV 40
Toireasa
LV 50
Re: [VE2022] Promise me this - zo apr 10, 2022 7:53 pm
Shui Zháo
Trainer
Shui Zháo

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 24
Rank: 2

[VE2022] Promise me this - Pagina 2 ExcellentRepulsiveAxolotl-max-1mb
Anouk
Sometimes the wrong choices bring us to the right places.
193
101
CHARACTER INFO

OOC INFO

[VE2022] Promise me this - Pagina 2 Shui-sprite

Zonder van positie te wisselen keek Myrddin naar hem op. Eén hand liet hij over zijn wang gaan, terwijl een glimlach om zijn lippen vormde. Het zag er weer naar uit dat er een idee was gevormd in dat blonde hoofd van hem. De hand werd van zijn wang gehaald en begon te signen. 'Draag me.' Dit had hij kunnen voorspellen. Met hoe Myrddin was gaan zitten kon het haast niet anders dan dat hij in zijn koala-modus was gekropen. Dat gebeurde eens in de zoveel tijd. Al moest hij zeggen dat hij het idee had dat het veel frequenter gebeurde hier in Sinnoh. Misschien was het omdat ze elkaar zo lang niet hadden kunnen zien? Een zucht trok langs zijn lippen terwijl hij zijn handen van Myrddin's heupen af haalde. Hij bracht zijn handen buiten om zijn bovenbenen heen en er vervolgens onderdoor. Zonder al te veel moeite stond hij op met de ander in zijn armen. Gelukkig was Myrddin niet heel zwaar en was hij dus best makkelijk te tillen. Hoeveel zou hij wegen? 50 kilo? Hij zou eens moeten weten hoe dit er uit zag voor anderen. Met Myrddin in zijn armen stapte hij het bootje uit en liep hij een paar stappen voor hij tot stilstand kwamen. "Dus... waar heen?" vroeg hij. Want ja. Hij k on Myrddin wel dragen maar als hij niet wist waarheen, stonden ze maar een beetje ongemakkelijk stil.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum