Switch account





Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

Shoo wop shoo waddy waddy yippity boom de boom - Pagina 2 AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



Waarschijnlijk had Alain gelijk en was het beter om niet te weten hoe Alaric aan die vrienden kwam. Wie weet wat hij daar allemaal voor had moeten doen. De uitleg die hem werd gegeven deed hem enkel een wenkbrauw opheffen. Al wat Casimir verder nog deed was zijn hoofd schudden.

Zachtjes gaf hij een kleine duw met zijn elleboog en keek Alain aan. Hulp vragen was niet makkelijk, maar in sommige gevallen moest het. Als Alaric echt wilde helpen, was het beter die hulp te accepteren. “Als het goed weer is kan je cocktails maken terwijl Alaric werkt.” Bewust liet Casimir zichzelf weg, want hij dronk ook liever een cocktail samen met Alain terwijl de andere al het werk deed.

Maar dan kwam het en blijkbaar mocht hij deze keer beginnen. “Eh—” Dat begon al heel straf. Zijn blik gleed van Alain naar Alaric en even terug. ”Alaric,” besloot hij uiteindelijk terwijl hij zich wat verzetten in de zetel om het comfortabeler te maken. “Truth or dare?” vroeg hij. Deze keer mocht het echt niet uit de hand lopen.

Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

Shoo wop shoo waddy waddy yippity boom de boom - Pagina 2 Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

ALARIC MERZ
TEAM ZEKROM / RANK 4
Casimir omschreef een perfecte zomerdag. Cocktails terwijl het goed weer was. "Kijk, daar werk ik me graag voor uit de naad." merkte hij half-lachend op. Dan was het nog een keertje te doen. En Alain kon goed mixen, dus daar zou het wel goed mee komen.

Casimir leek wat twijfelend te beginnen, waarschijnlijk een beetje overdonderd door het feit dat hij unaniem gekozen was door het publiek. De ogen van Cas kwamen uiteindelijk op hem te liggen. "Truth," eigenlijk wou hij die de rest van de avond vermijden want hij had een vermoeden dat het heel veel drinken werd. Dan voerde hij liever de gekke opdrachetn uit die de homo's voor hem gingen verzinnen. Zouden ze van te voren een strategie doorgesproken hebben? Alaric keek kort van de een naar de ander. Je wist het maar nooit met die twee...
Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

Shoo wop shoo waddy waddy yippity boom de boom - Pagina 2 AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



Ondertussen had Casimir er al enkele truth or dares op zitten, dus hij wist hoe erg het uit de hand kon lopen. Zeker de eerste keer dat ze dit spelletje speelde, was het heel erg geweest. Zo ver wilde hij het nu niet laten komen want hij wilde niet weer al zijn maaginhoud verliezen. De gedachten alleen al liet een rilling over zijn rug lopen.

Bedenkelijk humde Casimir terwijl hij de inhoud van zijn drankje wat liet ronddraaien in het glas. Een truth voor Alaric. “Wat is het gekste dat klanten al tegen je gezegd hebben?” Casimir keek even naar Alain met een  onschuldige blik. Hij wist maar al te goed dat Alain hier eigenlijk niets van wilde weten. Was dit iets wat hij wilde weten? Misschien niet. Was het iets wat ze tegen hem zouden kunnen gebruiken in de toekomst? Waarschijnlijk wel. Dat is waar dat hij het voor deed.

Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

Shoo wop shoo waddy waddy yippity boom de boom - Pagina 2 Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

ALARIC MERZ
TEAM ZEKROM / RANK 4
Hij nam een slok terwijl hij nadacht over Casimir's vraag. Alles wat er nu uit zijn mond kwam moest hij ter plekke verzinnen. Maar Casimir had een fout gemaakt. Alaric zuchtte. "Casimir, mijn jongen, je laat het nu klinken alsof ik een goedkope hoer ben die over de straten van Jubilife slentert." vertelde hij rustig met klein glimlachje. Dat was zeker niet het geval.

"Ik krijg opdrachten aangeboden, laten we zeggen van een soort bureau - zoals modellen werken. Die opdrachten accepteer ik en voer ik dan uit. Simpel." het was niet heel ver weg van de waarheid met het echte werk dat hij uitvoerde. Nu nog iets er over heen kletsen om hem te laten wensen dat hij dit nooit gevraagd had. "Maar het gekste dat ik tot nu toe gevraagd ben is of ik in iemands mond wou spugen." hij vertelde het zo casual mogelijk, alsof hij uitlegde wat hij gister als avondeten gehad had. Daarna ging zijn blik naar Alain. "Truth or dare?" hij kon nu iets verder gaan dan toen met Fenna en Lloyd er bij. Al had hij daar niet veel om geven. Alain's schuld door hem uit te nodigen. Zijn graf.
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Shoo wop shoo waddy waddy yippity boom de boom - Pagina 2 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Alain keek de ander aan toen deze hem met zijn elleboog aantikte. Als het goed weer was, kon hij cocktails maken terwijl Alaric werkte. Hij schudde zijn hoofd even, al trok een kleine glimlach aan zijn lippen. “We zullen zien,” merkte hij zacht op. Hij hield er niet van om anderen zijn werk te laten doen, zelfs als hij zelf ook hard werkte. Hij kon het prima zelf, toch? Dat was wat zijn ouders altijd zeiden.

Het spel begon en bij de vraag die Cas stelde, keek Aalin geschrokken opzij. “Gadver!” histe hij zacht, al antwoordde Rick al snel. Alain’s blik vertrok en zijn expressie kon enkel beschreven worden als de Nyx-emoji: neus opgetrokken met een stevige frons. Hij wilde het niet weten. Hij was een veel te visuele denker hiervoor.

Dare!” bracht hij gehaast uit, klaar om het onderwerp achter zich te laten.

Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

Shoo wop shoo waddy waddy yippity boom de boom - Pagina 2 Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

ALARIC MERZ
TEAM ZEKROM / RANK 4
Het was ook een goor idee. Als hij daadwerkelijk op zo'n punt gestaan had, had hij het waarschijnlijk ook niet gedaan. Tenzij er echt heel veel geld tegenover stond. Maar Alaric had nog wel wat eigenwaarde. Al was hij dat eigenhandig aan het afbreken met elk ranzig verhaal dat hij moest verzinnen om die twee van zijn zaakje af te houden. Letterlijk.

Alain koos een dare uit en Alaric zette zijn glas weer op tafel neer voordat hij achterover leunde. "Lees de laatste suggestive text hardop voor die je naar Casimir verstuurd hebt," hij was benieuwd of hij het daadwerkelijk deed. "Ik weet dat je het doet, no way dat jij je breincellen onder bedwang houd 24/7." het viel op zich nog wel mee, dit zou tien keer erger geweest zijn om in een hele groep mensen te moeten doen. Maar nu was hij de enige die niet van de inhoud van dat soort berichten zou weten. Maar Alain deed graag alsof hij heel preuts was, dus hij ging het meemaken.
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Shoo wop shoo waddy waddy yippity boom de boom - Pagina 2 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Lees de laatste suggestive text hardop voor. Alain liet een diepe zucht klinken, wetende dat het niet veel was. En dat lag niet aan hoe aangetrokken hij was tot de jongen naast hem of hoe vaak het tijdens zijn werkdag door zijn hoofd ging dat er iets leuks in zijn bed lag. Het probleem was… Cas was een unieke texter. Zo iemand die het deed uit nood, niet uit plezier. Het was al heel wat dat Alain zowaar reacties kreeg, maar het feit dat hij nog in zijn Holo Caster stond als Alain zei al genoeg. Alain wilde hem niet ongemakkelijk maken - en daarbij waren ze veel samen, wat betekende dat zulke dingen beter face to face werden gedaan - en de subtiele hints? Die gingen een beetje over zijn hoofd.

Ik weet niet waar je het over hebt,” knipperde hij onschuldig, alsof hij de heilige maagd was in hun huidige gezelschap. Ze wisten helaas allemaal dat dit niet het geval was. Hij pakte zijn Holo Caster erbij en scrollde door de conversatie tussen hem en Cas, wat… juist. Het was zo’n beetje wat je tussen hen twee zou verwachten en het was iets waar Alain alleen maar om kon lachen. Hij twijfelde niet aan Cas’ gevoelens, noch zou hij hem veranderen.

Ik had je graag vermaakt, Rick, maar mijn pogingen vliegen onder de radar hier,” zuchtte hij uiteindelijk toen hij voorbij een vierde minimalistic effort scrollde en zich realiseerde dat hij er op die manier niet ging komen. “De laatste keer dat hij onder de douche zei te stappen en ik vroeg om een foto, kreeg ik er één van zijn Houndoom die voor de deur lag te zeuren.” Niet waar hij om had gevraagd, maar hij had erom gelachen. Omdat hij niet echt kon geven waar Rick op had gehoopt, nam hij een slok van zijn drankje.

Dus,” ging hij door, heel licht tegen Cas aan leunend om zijn aandacht op te eisen. “Truth or Dare?
Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

Shoo wop shoo waddy waddy yippity boom de boom - Pagina 2 AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



Zodra dat Alaric begon te praten had Casimir al spijt van zijn  vraag. Hij had beter moeten weten, maar ergens was het nog wel een heel klein beetje grappig om te horen wat die man allemaal moest doen. Dat iemand zo iets wilde doen begreep hij niet. Kort keek hij opzij en zei hij sorry tegen Alain, zonder het woord luidop te zeggen.

De dare van Alain deed hem fronsen, omdat hij zelf echt geen idee had wat de andere daarvoor zou kiezen. Wanneer ze berichten naar elkaar stuurde, waren ze altijd braaf. En toch vond Alain er één. "Oh," was het enige wat hij zei toen het allemaal tot hem doordrong. Dat was...ja. Ongemakkelijk pulkte hij aan een los zittend draadje van zijn gips.

Zelf wilde hij er niet teveel bij stil staan, want Casimir wist dat zijn normaal witte gelaat dan snel rood zou uitslaan. "Dare," zei Casimir waarbij hij Alain waarschuwend aankeek, maar een kleine glimlach danste op zijn lippen. Natuurlijk vertrouwde hij Alain niet tijdens dit soort spelletjes.

Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Shoo wop shoo waddy waddy yippity boom de boom - Pagina 2 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

De reactie van Cas liet Alain even gniffelen, waarna hij zijn hand kort op het been van de ander legde. “Ik pest je maar,” verzekerde hij hem met een knipoog. Er was nooit een serieuze intentie achter zulke berichten, want hij was niet op zoek naar ongepaste foto’s. Hij wist wat hij thuis had. Dat betekende echter niet dat hij soms niet een beetje probeerde te flirten over text. De reacties waren aandoenlijk, want ze waren zo typisch Cas dat hij niet anders kon dan erom lachen.

Dare. Het jammere was dat Alain’s hoofd wel in een klein, ondiep riool lag. Zijn blik— Nee. Hij haalde even diep adem en herinnerde zichzelf eraan dat Rick er ook nog was, iets wat hij voor een kort moment was vergeten. Enkele dare-opties gingen dus verloren en hij herinnerde zichzelf eraan dat ze dit samen ook maar eens moesten doen.

Laat maar eens zien wat voor een goede flirt je bent. Flirt met Rick voor een hele minuut alsof je ‘m aan de bar probeert op te pikken,” glimlachte hij. Iets wat hij niet had willen zien met iemand anders dan Rick. Maar ja… het was Rick.
Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

Shoo wop shoo waddy waddy yippity boom de boom - Pagina 2 AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



Waarom moest hij ook dare kiezen? Hij had moeten weten dat Alain iets zou kiezen waar ze zeker om zouden kunnen lachen. Het was niet dat hij veel ervaring had met flirten. Voor even overwoog Casimir dan ook om te drinken, in plaats van de dare te doen, maar gezien ze elkaar allemaal al goed kende, voelde hij zich al comfortabeler.

Here goes nothing. Voor de gelegenheid stond Casimir zelfs recht, al was het te zien dat het niet met volle goesting was. “Ah, bonjour monsieur,” begon Casimir helemaal in zijn rol, terwijl hij plaats nam naast de andere man. Wat haten hij dit, maar als hij het echt moest doen, deed hij het ineens goed. Of het was wat je goed kon noemen. “Je suis locked out de ma chambre." Want wat was er beter dan een scene uit Mamma Mia 2 recreëren. Terwijl hij het stukje nadeed, sloeg hij volledig rood uit en werd zijn gezicht steeds serieuzer. Waar hij in het begin zijn best deed, werd het steeds moeilijker hoe langer hij naar Alaric keek. “Je suis put my tray out, dans la corridor.” Hij hield ook zijn handen voor zich alsof hij wat vast had en voor nog enkele seconden hield hij Alaric zijn blik vast, voor hij zijn handen hopeloos liet zakken. “Verder weet ik niet meer hoe het ging,” zei hij waarbij hij Alain even met een kleine glimlach aankeek. “Echt flirten gaat het niet worden vrees ik.” Eerlijk was eerlijk, hij had geen idee hoe dat hij daaraan zou moeten beginnen. Arceus wat had hij zich belachelijk gemaakt.

Casimir zetten zich weer naast Alain neer en nam zijn glas weer vast. “Telde het of moet ik drinken?” vroeg hij met een diepe zucht aan de twee. “Jij bent trouwens,” voegde hij er nog aan toe terwijl hij Alain aan keek.



Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

Shoo wop shoo waddy waddy yippity boom de boom - Pagina 2 Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

ALARIC MERZ
TEAM ZEKROM / RANK 4
Alains pogingen vlogen langs Casimir heen. Jeetje. Waarom was dit aan de ene kant heel triest maar ook heel erg on brand? Echt iets voor Cas om zoiets niet te zien en vragen te stellen bij vragen als 'wat heb je nu aan?'. Hij moest wel lachen toen Alain vertelde over de foto van de houndoom. "Heel wholesome, beetje oblivious." never change Casimir.

Maar Alaric wist niet dat dat zo wel ging gebeuren, met de dare die Casimir koos. Hij moest flirten, met hem. Oh Arceus dit wou hij meemaken. Alaric pakte zijn glas whiskey vast en keek kort naar de jongen om te zien wat hij deed. Hij ging drinken toch? No way dat hij dit daadwerkelijk ging doen. Geduldig wachtte hij tot er een slok genomen werd en terwijl hij zelf net een slok drank nam, begon het.

Alaric zou zweren dat ze whiskey in een schot zijn ongen in verdween. Hoestend en lachend ving hij nog het de rest op, met het milde Franse accent dat gesproken werd. Toen hij eenmaal weer zuurstof in plaats van alcohol in zijn longen had zuchtte Alaric dramatisch en veegde bij zijn ogen. Huilen van het lachen. "Oh Cas, mijn jongen, als ik nog geen sixpack had dan had ik hem hiervan gekregen." Alain zou dit ongetwijfeld aandoenlijk vinden, en hij ook wel een beetje. Maar dat was zeker de slechtste flirt ooit. "Van mij hoef je niet te drinken, alleen om het feit dat ik zo gelachen heb." heel erg coulant weer.
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Shoo wop shoo waddy waddy yippity boom de boom - Pagina 2 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Heel wholesome, beetje oblivious. “Dat is ‘m,” grinnikte Alain. Velen zouden het op het eerste gezicht niet zeggen, maar dat was absoluut hoe Alain Cas zou beschrijven. Sinds hij de jongen beter had leren kennen, paste het woordje wholesome steeds beter. Zelfs al betekende het dat er geen flirty texts werden verstuurd, was hij er wel blij mee.

Cas begon, tegen Alain’s verwachting in, te flirten. Alain’s blik verwijdde en toen hij zich realiseerde wat Cas deed, kwam er een zeer oncharmante snort uit de jongen voor hij proestte en begon te lachen. Hij probeerde zichzelf te kalmeren toen Cas zei dat hij het verder niet meer wist, maar moest weer lachen, half door Cas’ uitdrukking en half door het gestik van Rick. “Oh,” zuchtte hij toen hij een beetje bijkwam, zelfs al ging het gepaard met een grinnik en moest hij een traan van zijn oog weg vegen. “Als je zo op me af was gekomen in de bar waren we veel sneller gaan daten,” besloot Alain lachend. Hilarisch. “Ik tel ‘m helemaal goed.” Met die effort verdiende Cas het.

Nu was het zijn beurt om wat te kiezen en Alain humde even bedenkelijk. “Dare dan maar,” besloot hij, zonder er echt aandacht aan te besteden wat hij koos.
Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

Shoo wop shoo waddy waddy yippity boom de boom - Pagina 2 AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



Alaric stikte zowat in zijn drinken en ook Alain schoot in de lach. De reactie van de twee zorgde ervoor dat hij alleen maar sneller terug naast Alain ging zitten. Een ongemakkelijke glimlach stond op zijn gezicht. Het was wel— nee ja het was grappig en het gelach werkte een beetje aanstekelijk. In elk geval werd het goedgekeurd en moest hij niet drinken. “Als ik dat nu eens eerder had geweten,” zei hij nog tegen Alain. Misschien moest hij maar eens vaker wat in het Frans zeggen, enkel niet het gebroken Frans van zonet.

Een dare verzinnen voor Alain. Hij liet zijn ogen even over de jongen heen glijden met een bedenkelijke blik. Wat zou hij hem laten doen. “Neem een seflie met de wc alsof het je beste vriend is en plaats die op je instagram. Alaric mag kiezen welke tekst dat erbij komt.” Casimir knikte even naar Alaric die hopelijk niet langer aan het stikken was. Wetend dat Alain best veel op instagram plaatse en dat hij daarom vermoedelijk veel volgers had.

Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Shoo wop shoo waddy waddy yippity boom de boom - Pagina 2 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het is nooit te laat,” knipoogde Alain toen Cas zei dat hij dat eerder had moeten weten. Nee, zoiets was niet nodig. Alain wist al dat de ander op z’n tijd hilarisch kon zijn, zelfs al waren de grappigste momenten niet met opzet. Dat maakte niet uit.

De dare die klonk liet Alain even gniffelen, voor hij zijn Holo Caster uit zijn broekzak haalde en het glas op tafel zette. Hij was blij dat ze er in dit huis gewoon netjes uitzagen. In een studentenhuis had hij eerst een half uur kunnen boenen voor de WC er net genoeg uitzag om op insta te komen. Met een zucht duwde hij zich overeind. Vooruit dan maar.

Hij knielde naast de WC neer, legde één hand op de bak alsof het een schouder was en hield zijn arm uit om een selfie te maken, grijns op zijn gezicht. Even de goede hoek zoeken en… klik. Hij duwde zichzelf weer overeind en schreef er een caption bij:

We’ve gone through a lot of shit this year, but at least you’ve been here for me. #MyNumberTwo<3

Hier tevreden mee?” vroeg Alain, waarna hij de Holo Caster voor Rick’s neus hield. “Dan mag je meteen kiezen. Truth or Dare?
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

Shoo wop shoo waddy waddy yippity boom de boom - Pagina 2 Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

ALARIC MERZ
TEAM ZEKROM / RANK 4
Casimir zijn flirtkunsten waren niet bestaand. Dood en begraven of hadden gewoon uberhaupt nooit bestaan. Maar hij had gelachen, en daar ging het om. Had hem wel bijna zijn leven gekost, maar doodgaan door te stikken in whiskey was wel een goeie manier om te gaan. Alain koos een dare en eigenlijk had hij verwacht dat Casimir iets milds zou kiezen omdat hij nog in één bed moest liggen met die jongen, maar dat viel hem goed mee. Een selfie met de wc en hij mocht de caption maken. Alain stond al snel op om een selfie te maken met zijn nieuwe bestie en toen hij terug kwam was de caption al gemaakt.

Hij moest alleen zijn zege er nog over uitspreken. Maar het zag er oké uit. "Prima zo, ik had het niet beter kunnen verzinnen." hij leunde weer wat achterover in de bank en pakte zijn Holo Caster, wachtte geduldig tot de foto online stond om hem meteen te kunnen liken. Hij was een trouwe fan. Hij mocht ook meteen kiezen, wat fijn. "Doe maar truth dan." zei hij voordat hij nog een slok nam. Het leek extra hard te branden nu hij zich zo verslikt had net. Worth it tho.
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Shoo wop shoo waddy waddy yippity boom de boom - Pagina 2 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Rick leek tevreden met de caption en Alain humde, voor hij het bericht plaatste op zijn Instagram. Zelfs al zou hij die willen verwijderen, had hij het idee dat Cas het daar niet mee eens zou zijn, dus hij accepteerde dat de foto met het toilet een permanente plaats had gevonden op zijn tijdlijn. Hij stapte rustig terug naar zijn plek en ging naast Cas zitten, wie hij de Holo Caster even voorhield zodat deze de post kon bekijken. “Mooi, niet?” grijnsde hij.

Rick koos voor een Truth en Alain moest even gaan bedenken wat hij hem zou vragen. “Heb je ooit iets gestolen?” besloot Alain te vragen. Al was het maar een snoepje uit de kruidvat. Een simpele, niet te zware vraag. Misschien konden ze daarna een ander spel spelen…
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

Shoo wop shoo waddy waddy yippity boom de boom - Pagina 2 Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

ALARIC MERZ
TEAM ZEKROM / RANK 4
De posst die Alain gemaakt had was hartstikke mooi. De jongen ging weer terug zitten bij Casimir en terwijl hij voor truth koos kon hij kort bijna horen dat Alain moest nadenken over de vraag die hij ging stellen. Of hij wel is wat gestolen had. De afgelopen tijd? Absoluut. Meer dan hij toe ging geven. Maar hij had vroeger ook wel is wat gestolen, en daar had hij nog een foto van. "Momentje," zei hij terwijl Alaric zijn Holo Caster er bij pakte en door het ding begon te scrollen. De hele galerij door, een eind naar beneden toe.

Toen hij de foto gevonden had hield hij hem naar Alain uit. Het was zijn kamer, in Hoenn. Complete bende maar boven zijn bed hing een verkeersbord. De tekst er op was goed zichtbaar, waarschijnlijk de enige foto die hij daar van had. "Stomdronken met een vriend dit bord tegen gekomen. Wat letters afgeprutst, keihard gelachen en toen mee gejat en uiteindelijk heb ik er nog een stuk mee moeten rennen omdat de politie ons aan het zoeken was." en nu hing het ding in zijn kamer. Het hing er waarschijnlijk nog. Hij haalde zijn schouders op. Hij keek van Alain naar Casimir. Wie nu?
Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

Shoo wop shoo waddy waddy yippity boom de boom - Pagina 2 AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



De dare van Alain was toch nog mooi geworden. "Nu je een nieuw slachtoffer hebt voor selfies, moet ik mezelf niet meer opofferen," zei Casimir met een kleine grijns. Het erge was dat de wc nog een beter fotomodel was dan hijzelf.

Was hij verbaasd dat Alaric ooit al wat gestolen had? Helemaal niet. De diepe frons waarmee hij naar de foto keek, toonde wel dat hij verward was door wat erop te zien. Stomdronken een bord gestolen en moeten vluchten van de politie. Het was zoals die mensen die een kegel meenamen als ze dronken waren. Dit was vast één van de zaken waar Alaric het over had tijdens hun laatste avontuur. Domme dingen die je doet als je jong bent. "Je kan amper een verkeersbord stelen en dan zeggen ze dat je een pokémon hebt gestolen," grapte Casimir ongemakkelijk. Heel het vooral zat hem nog steeds niet lekker, maar hij wilde niet toegeven aan het effect dat alles op hem had gehad. Erover grappen leek voor iedereen te werken dus probreerde Casimir het ook.

Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Shoo wop shoo waddy waddy yippity boom de boom - Pagina 2 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Schattig als je gelooft dat dat werkt,” knipoogde Alain toen Cas zei dat hij zichzelf niet meer zou hoeven opofferen voor selfies als hij een nieuw slachtoffer zou vinden. Nee, Alain genoot van elke foto van hen samen. Het waren herinneringen waar hij door terug kon scrollen als hij zich een dag wat minder voelde, als zijn onzekerheden hem wijs maakten dat alles niet oké was, als hij even moest zien dat alles dat wel was. En als hij er zo door terugkeek, realiseerde hij zich dat ze veel goede herinneringen hadden.

Rick liet een foto zien van een gestolen verkeersbord en Alain schudde zijn hoofd. Dat hij zelf ooit na een feest ooit thuis was gekomen met iemand’s Pokémon en vervolgens in de groepschat had moeten vragen wiens Lillipup hij gestolen had, liet hij er maar buiten. Het was beter dan veel andere beslissingen die hij had gemaakt op alcohol. Iets over een man met touw.

De woorden van Cas zorgden voor een kleine frons op zijn gezicht en even legde hij zijn hand op het been van de ander, al was het maar om hem eraan te herinneren dat hij er was. Het ongemak van de ander herkende hij inmiddels uit duizenden, maar hij besloot er niets over te zeggen. Als Cas er nog iets over kwijt wilde, dan zou dat waarschijnlijk niet gebeuren met Rick erbij.

Ik heb nog wat anders leuks,” besloot Alain te zeggen. Tijd voor iets anders. “Geef me één moment,” ging hij door, voor hij door het gangetje naar de kleine kamer liep waar voor nu wat rotzooi stond wat hij nog een plek moest geven in het huis. Hij zocht even en— daar was het! Het spel, inmiddels verstoft, haalde hij tevoorschijn en hij blies er even tegen, waarna hij moest hoesten. Well done.

Oké, het klinkt minder goed dan het is,” besloot Alain alvast te waarschuwen, voor hij de doos Jenga op tafel wierp en zelf richting de keuken liep om nog wat drank te pakken. Rick kon het vast wel opzetten, dan zagen ze meteen hoe het werkte.
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

Shoo wop shoo waddy waddy yippity boom de boom - Pagina 2 Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

ALARIC MERZ
TEAM ZEKROM / RANK 4
Casimir leek totaal niet verbaasd dat hij al een keer iets gejat had, maar dat verbaasde hem verder niet. Hij had al lichtelijk laten vallen in hun avondje drinken dat Alaric behoorlijk wat domme dingen gedaan had toen hij jonger geweest was. En hij deed nog steeds domme dingen. Al had het nu minder weg van kattenkwaad en was het gewoonweg gevaarlijk wat hij nu deed. De opmerking die hij overheen klapte deed hem even slikken maar hij moest al snel lachen. "Tja, wat kan ik zeggen. Niet de beste dief, die dwerg lult uit zijn nek." alsof hij daarmee duidelijk wou maken dat hij helemaal niet die Pokémon van Myrddin gejat kon hebben. Maar Alain en Casimir hoefde niet te weten dat hij eerder die dag de gestolen hond verhandeld had voor het eerste de beste hoge bod dat hij gekregen had.

Alain had andere plannen dan doorgaan op de voet waar ze nu op stonden. De jongen stond op, verdween kort in een kamer en kwam toen terug met een stoffige doos in zijn handen. Hij blies er een keertje overheen. "Dat spel heeft het daglicht lang niet gezien." grapte hij. Maar al snel kreeg hij de doos toegeschoven. Jenga. Oh shit. Alain liet hem de toren bouwen? "Je hebt geluk dat ik van die vaste handen heb." anders was de toren al vier keer omgevallen voordat ze begonnen waren. Alaric begon de blokjes op te stapelen terwijl Alain voor een tweede keer weg ging. Ging hij nou nog meer spelletjes halen? Hersenloos stapelde hij de dingen op elkaar tot hij door kreeg dat er tekst op stond. "Staat hier nou.. shot op?" hij pakte nog een ander vast en draaide die om. "Guess underwear color? Damn Al, wat voor kinky spelletjes heb je hier liggen?" Alaric moest lachen, hij vond dit soort dingen wel mooi. Zijn blik ging naar Casimir. Die zou hier ongetwijfeld wel weer ongemakkelijk van worden. "Oh deze is voor jou Cas!" Alaric hield het blokje waar 'Ass Kisser' op stond uit naar Casimir voor hij deze ook in de toren stak. Oh man.

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum