Switch account





Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

Shoo wop shoo waddy waddy yippity boom de boom - Pagina 4 Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

ALARIC MERZ
TEAM ZEKROM / RANK 4
Helemaal niet doorhebbend wat de opdracht precies inhield koos Casimir om een oude foto van Alain te liken. Prima, hij mocht zelf gaan scrollen. Hij was nog nooit naar de bodem van Alain's social media geweest dus ergens was hij wel benieuwd wat er tevoorschijn zou komen. Toen hij zijn telefoon terug kreeg met de gelikede foto kwam er een proest uit hem. "Ben jij dat Alain?" hij draaide het scherm kort om. Wat erg. Misschien dat de bodem van Alain's social media toch wel lachen was. Hij had al zijn eigen cringe momentjes van het internet af gehaald.

Hij kreeg van Casimir nog een shotje uitgedeeld. Alain kreeg er twee. Maar die had het makkelijk, die hoefde niet nog een heel ritje in een schuddende taxi te zitten straks. Hij wel. Alain had nog nooit seks gehad in een auto. "Meneer heeft seks in een kerk, maar een auto is dan weer te ver? Die snap ik niet helemaal." maar goed, het was zijn beurt weer. Veel blokjes lagen niet meer op tafel. En misschien dat hij binnenkort is moest gaan kijken of hij de voordeur nog kon vinden. "Confession.. oh nee, daar heb ik geen zin in. Kan ik drinken om die te ontwijken? vroeg hij hardop terwijl hij de fles tequila open draaide draaide om zichzelf een shot in te schenken, want hij ging echt niks toegeven hier. Echt niet.
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum