Switch account





Pool - do apr 15, 2021 9:10 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6

Pool 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

Pool Sprite12Pool EeveePool PikachuPool Shinx

Wat deed je op het moment dat je voornamelijk electric type pokémon had en je ze wilde trainen? Vissen elektrocuteren! Nee, kidding. Dat zou wel heel zielig zijn geweest. Het was wel dat ze langs de grot was gegaan om te trainen. Ze had een paar dagen vrij voor ze weer verder moest reizen. Om nou al die tijd in de stad te zijn was ook niet geweldig. Een ommetje hier en daar was daarom wel leuk. Wat ze echter niet had verwacht was om een waterlichaam te vinden in de grot. Ze had rock type pokémon verwacht. Degene die juist heel goed tegen electric type aanvallen konden. Op die manier zou de training wat uitdagender zijn, maar goed. Nu zat ze met een rondkijkende Zivar, slapende Zoro en zwemmende Zola naast het water. Dat de Eevee er graag in zwom verbaasde haar eigenlijk wel. Het water voelde behoorlijk koud aan. Het was zo rustig in de grot, je kon een speld horen vallen. Dacht ze. In werkelijkheid was ze een beetje weg gedommeld. Ze schrok er behoorlijk van toen ze plotseling wel heel dichtbij voetstappen hoorde. Door de schrik maakte ze zo'n schrok dat Zoro er van wakker sprong, hoog genoeg om in het water te landen. Het arme ding kon niet eens zwemmen dus moest ze haar arm onderwater steken om hem er uit te vissen. Doorweekte Shinx, great. "Verdomme", mompelde ze nog.


[Eerste post voor Ace]
Re: Pool - vr apr 16, 2021 11:49 pm
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

Pool BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ace was eens van zijn gebruikelijke pad geweken om een paar andere gedeeltes van Sinnoh uit te kammen en te ontdekken. Het zou jammer zijn als hij hier eens een quest zou hebben en hij zou geen idee hebben waar hij naartoe moest gaan. Hij had tot dusver enkel een taxi genomen om naar het oosten te gaan en voor de rest was hij niet echt op avontuur gegaan buiten wat ommetjes in Jubilife City. Het was rustig bij de basis en Ace had geen quest gehad, dus hij besloot om the Ravaged Path eens uit te kammen. Hij liep momenteel door de grot heen terwijl Inpulsa elke steen vrolijk aan het inspecteren was en Igneel naast hem liep, een serieuze blik op zijn gelaat zoals gewoonlijk. Ace was nog niet heel erg ver in de grot toen hij bij een meer open gedeelte uitkwam waar blijkbaar ook water was. En ook een meisje met haar Pokémon. Hij herkende haar wel omdat ze beiden deel uitmaakten van Crescent Moon en hij haar wel eens eerder had gezien, maar hij had zich niet de moeite genomen om haar naam te leren kennen. Hij keek niet echt onder de indruk zijnde toe hoe ze haar Pokémon uit het water moest vissen nadat deze was geschrokken en keek zwijgzaam toe hoe zijn Elekid op hun afrende en zorgelijk en bemoedigend op de rug van de Shinx klopte. ”Slecht geweten?” vroeg hij op een kille toon aan haar, zijn al even kille blik naar haar gericht, geen sprankje van bezorgdheid te vinden in zijn rode ogen.
Re: Pool - za apr 17, 2021 8:05 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6


Pool 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

Pool Sprite12Pool EeveePool PikachuPool Shinx

Een elekid kwam hun kant op gerend, waarschijnlijk behoorde hij toe tot de gene wiens voetstappen ze had gehoord. De pokémon probeerde Zoro op zijn rug te koppen maar werd begroet met een grom van de Shinx. Hij had het nog steeds niet op anderen, of het nou mensen of pokémon waren. ”Slecht geweten?” klonk een kille mannenstem. Jett draaide haar hoofd en keek nu in de rode ogen van degene die haar gewekt had. Ah. Het was weer zo'n gezellig type. Leuk. Zijn pokémon leek in ieder geval een betere persoonlijkheid te hebben. "Ervaring mee? Ik schrok slechts wakker van je, bedankt daarvoor", reageerde ze. Als mensen niet een beetje vriendelijkheid op konden brengen, waarom zou zij dat dan wel doen? Het was echt geen probleem geweest als ze nog wat langer had geslapen daar. Ze deed niemand kwaad en had de rust op zich ook wel nodig. Als dat niet het geval was geweest, zou ze ook niet in slaap zijn gevallen.
Re: Pool - za apr 17, 2021 8:44 pm
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

Pool BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ace rolde met zijn ogen toen het meisje haar woorden sprak. ”Slapen doe je in een bed,” was zijn kille antwoord op haar woorden. ”Het is niet mijn schuld dat de staat nog altijd geen bordje met jouw naam aan de ingang van de grot heeft geplaatst.” Het sarcasme droop van zijn woorden en zijn blik gleed naar Inpulsa toen er naar haar gegromd werd. Igneel gromde zachtjes naar de Shinx, maar Ace stak zijn hand uit en de Dark en Fire type hield op. Als Inpulsa ruzie wilde zoeken door impulsief te zijn, dan was dat haar probleem. Ace ging zich daar niet mee bemoeien. ”Hoe is het met hem?” vroeg Ace vervolgens en knikte naar de Shinx. Vanaf zijn oogpunt zag de Pokémon er goed uit, maar misschien was er iets wat hij van deze afstand niet kon zien en dan was het een kwestie van het beest zo snel mogelijk naar een Pokémon Center te brengen. Al dacht hij eerlijk gezegd niet dat die drastische maatregel nodig was, Arceus zij dank. Dan hoefde hij niet meer sociale interactie met deze chick te hebben dan nodig was.
Re: Pool - za apr 17, 2021 9:54 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6


Pool 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

Pool Sprite12Pool EeveePool PikachuPool Shinx

Ze had kunnen verwachten dat hij geen genoegen zou nemen met haar antwoord. ”Slapen doe je in een bed,” reageerde hij. Nu was het haar beurt om ook met haar ogen te rollen. Het was niet eens een goede comeback, er waren zo veel meer plaatsen om te slapen naast een bed. ”Het is niet mijn schuld dat de staat nog altijd geen bordje met jouw naam aan de ingang van de grot heeft geplaatst.” Jett haalde haar schouders op. "Mogen ze inderdaad wel eens doen", reageerde ze. Haar aandacht hield ze liever bij de pokémon die uit schrik het water in gesprongen was en nu met alle moeite een Elekid weg probeerde te werken. Jett begon het vocht uit de vacht van de Shinx te wrijven toen de man opnieuw sprak. ”Hoe is het met hem?” vroeg hij met een knikje naar Zoro. Oh, blijkbaar had hij toch nog wat fatsoen in zich. "Doorweekt maar dat is het ook. Hij zou best mogen leren zwemmen, Zola kan het ook." Ze gaf een knikje richting de Eevee, die nog steeds doodleuk baantjes aan het zwemmen was. Echt hoor, als ze niet al lang voor Jolteon hadden gekozen samen zou ze er een Vaporeon van maken.
Re: Pool - zo apr 18, 2021 4:40 pm
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

Pool BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ace rolde met zijn ogen toen hij de respons van het meisje hoorde, al kropen zijn mondhoeken wel kort omhoog. Het leek erop dat hij dus iemand voor zich had die wel wat reacties terug kon geven. Dat was nog altijd beter dan zo’n schijterd die meteen in haar schulp kroop telkens als hij iets zei. Zijn blik gleed naar haar Shinx en toen naar haar Eevee, even zijn wenkbrauwen optrekkend. Eevee was een populaire keuze voor veel mensen omdat het juist zo veel mogelijkheden had om te evolueren, maar het stond niet op Ace’s lijst om te vangen. Zijn lijst was dan eerlijk gezegd ook vrij klein en eigenlijk wist hij zelf niet eens wat hij zocht. Hij zou gewoon maar een Pokémon tegenkomen en als hij waardigheid in het wezentje zag, zou hij het vangen. Het was zo simpel als dat. ”Heb je al een idee in wat voor iets je die Eevee wilt evolueren?” vroeg hij op een kille toon aan haar. Het was niet dat hij per se sociaal wilde zijn, maar ze maakte ook onderdeel uit van Crescent Moon en misschien was het niet zo’n slecht idee om haar wat beter te leren kennen voor als ze ooit samen op missie moesten vertrekken. Niet dat hij zichzelf meteen goede vriendjes met haar zag worden, maar goed. Inpulsa zwaaide inmiddels vrolijk met haar armpjes naar de Eevee om diens aandacht te trekken en Igneel bleef naast Ace staan, zijn strakke blik naar voren gericht.
Re: Pool - zo apr 18, 2021 8:04 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6


Pool 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

Pool Sprite12Pool EeveePool PikachuPool Shinx

Het was niet eens volledig haar fout dat de Shinx doorweekt was. Zij was geschrokken en daar was hij van geschrokken. Niemand had hem vertelt dat hij ineens weg moest springen op het moment dat hij schrok. Nu was ze druk bezig met het vocht uit zijn vacht te wrijven. Misschien moest ze hem maar echt leren zwemmen, dan zou hij niet elke keer bijna verdrinken. Alhoewel, elke keer was een overdrijving. Dit was de eerste keer dat de pokémon in het water was beland. ”Heb je al een idee in wat voor iets je die Eevee wilt evolueren?” vroeg de jongen. Ze bleef gefocust op Zoro terwijl ze hem antwoord gaf. "Al lang geleden besloten om een Jolteon van haar te maken. Al zou Vaporeon ook wel passen als je d'r zo bezig ziet." Waar ze wel aandacht aan besteedde was de Elekid die met zijn armen zwaaide om de aandacht van Zola te trekken. De Eevee kwam nieuwsgierig als ze was de kant van de electric type pokémon op gezwommen en klom vlak naast hem de kant op. Nieuwsgierig liep ze op de gele pokémon af en snuffelde ze er een beetje aan. Dat zou wel loslopen. Jett draaide haar blik terug richting de Shinx voor haar, die inmiddels de man en zijn andere pokémon een boze blik toewierp.
Re: Pool - di apr 20, 2021 8:50 pm
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

Pool BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Jolteon. Ace liet snel zijn blik over de andere Pokémon glijden die ze had. Een Shinx en een Jolteon. Was ze soms van plan om heel haar team electric te maken? ”Dus je hebt gekozen voor één type voor je team?” vroeg hij dan ook, nog altijd op die kille toon. Inpulsa zwaaide steeds enthousiaster met haar armen toen de Eevee dichterbij kwam en liet aan zich snuffelen, waarna ze de Pokémon een vrolijke, vriendelijke arm toestak. Igneel bekeek het tafereel vanaf een afstandje en gromde laag toen zijn blik met die van Shinx kruiste. ”Het ziet er naar uit dat mijn team niet de enige is met uiteenlopende persoonlijkheden,” merkte Ace kil op, zijn blik glijdend van de Shinx naar de zorgeloze Eevee. Op dat vlak leken de normal en de electric type wel op elkaar en Ace nam aan dat zij in elk geval wel vrienden zouden worden. Of dat ook over hem en dit meisje gezegd kon worden, wist hij nog niet. ”Wat is je naam?” vroeg hij en zijn ogen namen haar weer kil in zich op toen hij zijn blik van de Shinx losscheurde, met één blik aan de Pokémon duidelijk makend dat hij niet onder de indruk was van diens woede.
Re: Pool - za apr 24, 2021 6:26 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6


Pool 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

Pool Sprite12Pool EeveePool PikachuPool Shinx

Zola wist zelf hoe ze haar vacht droog kreeg, Zivar's vacht was kort en binnen no time droog maar bij Zoro moest ze er nog akelig veel werk in steken. Wacht, waar was Zivar eigenlijk heen? Natuurlijk was de Pikachu in zijn eentje op avontuur gegaan. Als hij hun maar terug wist te vinden uiteindelijk. Terwijl ze zoekend rond keek, stelde de jonge man nog een vraag. ”Dus je hebt gekozen voor één type voor je team?” Jett haalde haar schouders op voor ze hem aankeek en antwoordde; "Niet m'n originele plan maar het gebeurd wel dus ja, I guess." Haar aandacht draaide terug naar de Shinx waar ze ruw over wreef om het water uit zijn vacht te duwen. Damnit, was het een spons ofzo? ”Het ziet er naar uit dat mijn team niet de enige is met uiteenlopende persoonlijkheden,” merkte de ander op. Jett keek even richting Zola en zijn Elekid die het duidelijk naar hun zin hadden met elkaar. Zoro was nog steeds boos aan het kijken, net zoals de Houndour van hem. Zivar was nog steeds mia dus daar kon ze weinig over zeggen. ”Wat is je naam?” werd haar gevraagd. Ze draaide -voor de eerste keer echt- zijn kant op. "Jett, de jouwe?" reageerde ze. Als hij toch bleef praten kon ze net zo goed ook zijn naam weten. "Zijn die twee je enige pokémon of heb je er meer?" Als ze dan toch moeite ging doen om een gesprek op te houden dan kon ze het beter goed doen ook.
Re: Pool - zo apr 25, 2021 4:33 pm
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

Pool BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ace gaf enkel een kort knikje. Het kon niet altijd in je voordeel werken om één type te behouden, maar het was tegenwoordig wel zo dat er steeds meer Pokémon ontdekt werden met twee types en meestal gold dat tweede type dan ook om zijn of haar zwakte te maskeren, al kon het soms ook zijn dat het tweede type één bepaalde zwakte juist meer benadrukte. Maar goed, dat soort uitzoekwerk liet hij over aan de researchers. Hij koos zelf wat hij voor zijn team wilde hebben en hij was erg kieskeurig, dus hem zouden ze niet snel verrassen. Zijn Elekid leek inmiddels helemaal in haar sas te zijn dat ze een Pokémon had gevonden die wel vrolijk met haar mee wilde spelen en ze negeerde dan ook volop Igneel’s norse blik die haar richting op werd gezonden. ”Ace,” was zijn kalme, korte antwoord. Ze vroeg of hij nog meer Pokémon had en hij knikte. ”Ik heb nog een Fletchling, maar hij is niet zo’n fan van dichte ruimtes en dus laat ik hem liever in zijn bal.” Hij was misschien kil, maar hij was zeker niet crue voor zijn Pokémon. ”Ik heb hem nog maar recent geleden gevangen, maar hij heeft zichzelf al bewezen een waardige uitkijkpost te zijn als ik mijn patrouilles doe in Jubilife City.” Hij sloeg kort zijn armen over elkaar heen. ”Ben jij al op een quest gegaan?” vroeg hij vervolgens op een kille toon.
Re: Pool - zo apr 25, 2021 6:18 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6


Pool 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

Pool Sprite12Pool EeveePool PikachuPool Shinx

Zij helemaal moeite doen om zich netjes voor te stellen en dan kreeg ze enkel een naam terug. ”Ace.” Nou Ace, dat was lichtelijk teleurstellend. Dan maar proberen of ze toch een soort fatsoenlijk gesprek met hem aan zou kunnen knopen. Daarvoor vroeg ze of hij andere pokémon had. Het was altijd een makkelijk onderwerp om over te praten. Temninste, dat was het met mensen die ook pokémon hadden. Er waren er natuurlijk ook een hoop zonder en dan viel het onderwerp vrij snel stil. ”Ik heb nog een Fletchling, maar hij is niet zo’n fan van dichte ruimtes en dus laat ik hem liever in zijn bal.” Jett gaf een begrijpend knikje. Vogelpokémon werkte nooit zo lekker in gesloten gebieden zoals grotten. Te veel muren en een plafond zorgde voor weinig ruimte om te kunnen vliegen. ”Ik heb hem nog maar recent geleden gevangen, maar hij heeft zichzelf al bewezen een waardige uitkijkpost te zijn als ik mijn patrouilles doe in Jubilife City.” Patrouilles? Waar had hij het nou ineens over? ”Ben jij al op een quest gegaan?” Oh. Waarschijnlijk was hij ook een lid van Crescent Moon. Dat verklaarde ook waarom hij de moeite nam om met haar te praten terwijl hij er eigenlijk weinig interesse in leek te hebben. Ergens was het wel slecht dat hij haar wel herkende maar niet andersom. Maar goed, zo veel interesse had ze niet in de andere leden en ze konden ook niet verwachten dat ze iedereen uit haar hoofd zou leren. "Yep, mocht Wooloo drijven, jij?" vroeg ze terwijl ze de laatste beetjes water uit de vacht van de Shinx wreef. Het laatste beetje zou vanzelf wel opdrogen.
Re: Pool - di apr 27, 2021 10:13 pm
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

Pool BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ace trok even kort met zijn wenkbrauwen toen ze haar woorden sprak. Mocht Wooloo drijven..? Whatever. Hij had niet het Quest board uitvoerig zitten bestuderen en bovendien hadden ze hém opgeroepen om de Quest te doen en was hij zelf niet eens gaan kijken wat er allemaal uit hing. ”Ik moest een Pokémon vangen om een restauranteigenaar vast in de keuken mee te helpen, dus ik ben met Inpulsa naar het oosten getrokken om een Machop te vangen,” antwoordde hij op een kille toon. Achteraf gezien had hij beter een Pokémon van de basis kunnen regelen zodat hij in aanmerking was gekomen om hogerop te komen, maar daar had hij te laat aan gedacht. Ergens was het niet zo heel erg omdat het goede training voor Inpulsa was, maar toch stak de gedachte dat hij eerder een rank omhoog had kunnen gaan hem wel. ”En voor de rest houd ik de straten van Jubilife City in de gaten omdat ik daar mijn appartement heb en omdat het gemakkelijker ingrijpen is als er iets gebeurt, maar op wat zakkenrollers na heb ik daar ook niet veel speciaals gevonden,” ging hij kil verder, zijn blik richtend op haar en zijn armen voor zijn borst vouwend. Hij nam aan dat hij haar geen wedervraag moest stellen omdat ze haar eigen ervaringen wel met hem zou delen. Dat school hem weer één nutteloze vraag minder.
Re: Pool - za mei 01, 2021 7:26 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6


Pool 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

Pool Sprite12Pool EeveePool PikachuPool Shinx

Hij leek wat verward te zijn met haar antwoord. Het was waarschijnlijk ook niet de meest logische quest. ”Ik moest een Pokémon vangen om een restauranteigenaar vast in de keuken mee te helpen, dus ik ben met Inpulsa naar het oosten getrokken om een Machop te vangen,” vertelde hij vervolgens over zijn eigen ervaring. Aangezien hij maar over een ding vertelde nam ze aan dat hij ook nog vrij nieuw was bij de organisatie. ”En voor de rest houd ik de straten van Jubilife City in de gaten omdat ik daar mijn appartement heb en omdat het gemakkelijker ingrijpen is als er iets gebeurt, maar op wat zakkenrollers na heb ik daar ook niet veel speciaals gevonden,” vertelde hij vervolgens. Ah, hij woonde dus ook echt in de buurt. Dat maakte het waarschijnlijk allemaal makkelijker. "Patrouilles zijn vaak enorm saai. Lijkt me nog erger als je het altijd op de zelfde plek doet. Niet?" besloot ze te vragen om het gesprek gaande te houden. Ze had het gevoel dat ze een nare opmerking zou krijgen als ze dat niet deed. Ace leek alles behalve het zonnetje in huis te zijn.
Re: Pool - ma mei 03, 2021 2:40 pm
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

Pool BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ace haalde zijn schouders op toen ze haar woorden sprak. ”Ik ben niet echt iemand die avontuurlijk aangelegd is en graag van stad naar stad reist. Daar komt ook nog eens bij kijken dat ik liever avondpatrouilles doe dan overdag, dus dan is het wel gemakkelijk als ik een stad heb waarbij ik niet te ver moet wandelen om terug te keren naar mijn bed.” Hij liet zijn blik kort van haar naar Inpulsa glijden toen deze een vrolijk geluidje maakte. Igneel zat nog altijd bij zijn voeten en leek niet van plan te zijn om te gaan kijken bij de andere Pokémon. ”Ik kan hieruit opmaken dat jij niet vaak op één plek blijft?” vroeg hij op een kille toon aan haar. Zijn benen begonnen wat lam te worden van hier de hele tijd te blijven staan, dus hij liet zijn rode ogen rond glijden en vond uiteindelijk een uit de grond stekende hoge steen, waar hij met gekruiste armen op ging zitten, zijn Houndour trouw aan zijn voeten.
Re: Pool - ma mei 03, 2021 3:42 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6


Pool 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

Pool Sprite12Pool EeveePool PikachuPool Shinx

De witharige jongen haalde zijn schouders op. ”Ik ben niet echt iemand die avontuurlijk aangelegd is en graag van stad naar stad reist. Daar komt ook nog eens bij kijken dat ik liever avondpatrouilles doe dan overdag, dus dan is het wel gemakkelijk als ik een stad heb waarbij ik niet te ver moet wandelen om terug te keren naar mijn bed.” Jett gaf een begrijpend knikje. Ieder had zo zijn voorkeuren wat patrouilles en reizen betrof. Ze kon niet verwachten dat iedereen het met haar eens zou zijn op dit vlak. ”Ik kan hieruit opmaken dat jij niet vaak op één plek blijft?” vroeg hij. Aangezien hij recht na zijn vraag begon te lopen wachtte Jett met antwoorden tot hij was gaan zitten op een steen. Waarschijnlijk kreeg hij lamme benen van de hele tijd stil staan. "Klopt, heb lang genoeg op één plek gewoond dus wil wat meer van de regio zien. Helpt tegen de verveling", vertelde ze. Haar aandacht werd getrokken door een steen die een stuk verderop los kwam uit de muur. Zodra ze wat beter keek merkte ze het hele figuur van Zivar op. Ah, hij had wat gesloopt. Natuurlijk.
Re: Pool - wo mei 05, 2021 1:18 pm
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

Pool BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Jett vertelde dat ze lang op één plek had gewoond en dat ze nu wat meer van de regio wilde zien. En dat het hielp tegen de verveling. Ace gaf een knikje. Op dat vlak kon hij haar wel begrijpen: hij moest zich ook vaak bezig zien te houden om de verveling tegen te gaan. Het was niet elke dag feest op de basis en er waren genoeg andere leden die quests op konden pakken, dus soms was er ook geen werk voor hem. Zijn blik gleed naar Jett en hij wreef kort over zijn bovenbenen om er weer gevoel in te krijgen. ”Heb je in Sinnoh gewoond of kom je van een andere regio?” vroeg hij op een kille toon. Hij had al gemerkt dat er heel veel mensen waren, waaronder hijzelf, die van een andere regio kwamen en die dan een nieuw begin wilden maken in Sinnoh. Het einde van de lockdown was daar het perfecte startteken van geweest en Ace was ergens wel blij dat hij niet in Sinnoh was geboren, want dan had hij waarschijnlijk geen kans gehad om zijn Pokémon op te zien groeien of zelfs maar te krijgen.
Re: Pool - do mei 06, 2021 3:38 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6


Pool 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

Pool Sprite12Pool EeveePool PikachuPool Shinx

Hij leek echt pijnlijke benen te hebben aangezien hij er overheen wreef. Het was zijn eigen schuld geweest dus medelijden zou ze zeker niet met hem hebben. ”Heb je in Sinnoh gewoond of kom je van een andere regio?” vroeg Ace haar. Jett haalde haar schouders op voor ze antwoordde. "Ik kom uit Sinnoh, heb m'n hele leven in Canalave City gewoond. Kom jij ergens anders vandaan dan?" vroeg ze. De vraag was waarschijnlijk niet opgekomen als hij net zoals haar zijn hele leven al in de regio had gewoond. Sinds Sinnoh weer open was, waren er natuurlijk veel mensen van andere regio's binnen gestroomd maar het was niet dat die nu een groot deel van de bevolking opnamen. Terwijl haar Shinx verder ging met zichzelf droog likken klonk er gerommel verderop in de grot. Het geluid van vallende stenen, precies op de zelfde plek als eerst. "Zivar, genoeg nu. Kom hier", riep ze. Een gele pokémon verscheen enkele tellen later uit het duister. Met een flinke boog liep hij om Ace heen. Het was geen verassing dat hij andere mensen probeerde te vermeiden, zo had hij altijd al in elkaar gezeten. Teleurgesteld dat hij de boel niet verder mocht slopen, nam hij plaats naast zijn trainer.
Re: Pool - vr mei 07, 2021 2:30 pm
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

Pool BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ace gaf een knikje toen Jett vertelde dat ze heel haar leven al in Sinnoh had gewoond. ”Kalos,” zei hij op een kille toon tegen haar. ”Zodra ik hoorde dat de lockdown in Sinnoh voorbij was, ben ik meteen naar hier gekomen om me aan te sluiten bij de organisatie.” Hij had niet zo gehouden van de regeltjes in Kalos die het hem vaak moeilijk hadden gemaakt om ’s avonds nog veilig over straat te lopen, zeker niet als ze liepen te kloten met die avondklok. Het was op een gegeven moment een gevaarlijke boel geworden, zeker in Lumiose City. En dan had je natuurlijk nog zijn familie waar hij zich dood aan ergerde en waar hij zo snel mogelijk van weg had willen geraken, vooral van zijn vader dan. Zijn blik schoot naar opzij toen een gele Pokémon langs hem heen schoot en hij richtte zijn kille blik kort op de Pikachu die zich bij zijn trainer voegde. Hij leek ergens teleurgesteld om te zijn, maar Ace interesseerde zich er niet genoeg voor om te weten wat datgeen was. ”Heb je die hier in Sinnoh gevangen?” vroeg hij op een kille toon en gaf een knikje naar de Pikachu. Inpulsa leek blij te zijn dat er een nieuwe electric type was en ze liet de Eevee dan ook heel even alleen om kennis te maken met de Pikachu, vrolijk met haar armpjes slingerend.
Re: Pool - vr mei 07, 2021 6:40 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6


Pool 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

Pool Sprite12Pool EeveePool PikachuPool Shinx

Ace gaf een knikje voor hij antwoordde. ”Kalos,” zei hij enkel. Ah ja, het maken van een zin was moeilijk. ”Zodra ik hoorde dat de lockdown in Sinnoh voorbij was, ben ik meteen naar hier gekomen om me aan te sluiten bij de organisatie.” Jett trok een wenkbrauw op. Waarom zou iemand special hierheen komen om bij Crescent Moon te gaan? Er waren veel soortgelijke organisaties in andere regio's. Hell, een deel daarvan functioneerde vele malen beter dan Crescent Moon deed als je het haar vroeg. "Waarom per se Sinnoh? Was het niet makkelijk om een ranger te worden ergens anders?" vroeg ze. Natuurlijk moest Zivar voor problemen zorgen door dingen te slopen dus werd de pokémon terug geroepen. ”Heb je die hier in Sinnoh gevangen?” vroeg Ace nadat Zivar langs hem was gelopen. "Meer geadopteerd dan gevangen maar ja", reageerde ze met een schouderophaal. De Elekid van Ace kwam haar kant op gelopen om Zivar te kunnen begroeten. De Pikachu had daar echter weinig behoefte aan en keerde de begroeting niet terug. Ook Zoro was geen fan van het dichterbij komen van de pokémon. Zijn gegrom werd snel door Jett de kop ingedrukt doordat ze met haar knokkels zacht tegen de kop van de Shinx aan tikte. In de tussentijd kwam Zola ook haar kant op aangezien haar speelmaatje haar zojuist had verlaten.
Re: Pool - za mei 08, 2021 1:17 pm
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

Pool BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ace haalde zijn schouders op. ”Omdat ik zo veel mogelijk afstand wilde hebben tussen mij en Kalos,” zei hij op een toon die duidelijk maakte dat hij daar niet dieper op in zou gaan. ”En omdat Sinnoh me wel interessant leek.” Hij haalde nogmaals zijn schouders op. ”Het is waar dat er in Kalos een groter doorgroeisysteem is met de verschillende classes die je kunt behalen als ranger zijnde, maar soms is meer kunnen bereiken niet altijd beter.” Hij knikte naar haar. ”Waarom ben jij in Sinnoh gebleven als het ergens anders volgens jou toch beter is?” Zijn blik gleed naar Inpulsa toen deze vol afgewezen werd door de Pikachu en door de Shinx en het gezicht dat daarop volgde, zorgde er even voor dat hij grinnikte. Soms kon ze dan ook echt zo komisch zijn. Inpulsa draaide zich om en liep haar andere speelmaatje dan maar tegemoet, haar gezicht meteen weer blijer wordend toen ze de Eevee zag. Ace gaf een knikje toen Jett aangaf dat ze haar Pikachu meer geadopteerd dan gevangen had. ”Heb je hem uit zo’n shelter gehaald?” vroeg hij met een frons. Hij had gehoord van die shelters en dat daar best onhandelbare, afgedankte Pokémon konden zitten. Naar zijn idee nogal triest als je je Pokémon eerst ving en dan vervolgens ergens dumpte met geen uitzicht op een goede trainer, maar ach. Dat was zijn mening.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum