Switch account





Re: Pool - za mei 08, 2021 5:06 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6

Pool - Pagina 2 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

Pool - Pagina 2 Sprite12Pool - Pagina 2 EeveePool - Pagina 2 PikachuPool - Pagina 2 Shinx

”Omdat ik zo veel mogelijk afstand wilde hebben tussen mij en Kalos,” reageerde Ace met een schouderophaal en een toon die duidelijk maakte dat hij daar niet meer over wilde vertellen. Dat kon ze op zich wel begrijpen, niet iedereen wilde alles vertellen, ze zou er niet verder naar vragen. ”En omdat Sinnoh me wel interessant leek.” De twee haalde haast synchroon hun schouders op. ”Het is waar dat er in Kalos een groter doorgroeisysteem is met de verschillende classes die je kunt behalen als ranger zijnde, maar soms is meer kunnen bereiken niet altijd beter.” Ace knikte haar kant op voor hij verder sprak. ”Waarom ben jij in Sinnoh gebleven als het ergens anders volgens jou toch beter is?” vroeg hij. Jett rolde met haar ogen voor ze antwoordde. "Zoals ik al zei heb ik m'n hele leven in Canalave City gewoond. Er is best wel wat meer in de regio dan alleen die stad, dus voor ik alles heb gezien ben ik nog wel een tijdje aan het reizen." Na deze woorden keek ze toe hoe de Elekid afdroop na afgewezen te zijn door haar pokémon, Zola weer tegen kwam en vervolgens opnieuw met haar Eevee begon te spelen. In ieder geval zat er één vrolijk figuur in zijn team. ”Heb je hem uit zo’n shelter gehaald?” vroeg hij over Zivar. Jett schudde haar hoofd. "Had hem gevonden en meegenomen nadat hij hersteld was. Het hele 'in de Shelter zitten' deel hebben we overgeslagen." Ze aaide haar pokémon zachtjes over zijn kop. Zoro vond dit echter niet kunnen en stak zijn kop ook onder haar hand.
Re: Pool - ma mei 10, 2021 12:54 pm
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

Pool - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ace gaf een knikje toen ze haar woorden sprak. Hij kon zich voorstellen dat als je de hele tijd zowat opgesloten had gezeten in één stad dat je inderdaad eerder je regio meer wilde ontdekken nadat de lockdown voorbij was dan dat je meteen naar een andere regio wilde reizen. Het zou hem maar niks lijken, zo opgesloten zitten ergens zonder Pokémon. ”Was dat geen verschrikkelijk leven?” vroeg hij met een frons. ”Constant ergens opgesloten zitten en wetende dat je niet met Pokémon om mocht gaan?” Dat was toch wat hij mee had gekregen van de lockdown. Dat Pokémon niet gebruikt mochten worden en er geen enkele class uitgevoerd mocht worden. Alles met Pokémon werd verboden. Het was een leven dat hij zich niet voor kon stellen en ook één dat hij niet kon accepteren. Zijn blik gleed weer naar haar toen ze over haar Pikachu sprak en hij gaf opnieuw een knikje. ”Dus hij heeft al best wat meegemaakt?” Zijn blik gleed traag van de Pikachu naar Inpulsa en daarna naar Igneel. Zijn Pokémon hadden het altijd heel erg goed bij hem gehad en Ace kon zich niet voorstellen wat hij iemand aan zou doen die zijn Pokémon met één vinger aan zou raken. Waarschijnlijk niet veel goeds.
Re: Pool - di mei 11, 2021 8:30 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6


Pool - Pagina 2 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

Pool - Pagina 2 Sprite12Pool - Pagina 2 EeveePool - Pagina 2 PikachuPool - Pagina 2 Shinx

Ace leek het toch te accepteren. Haar mening was helemaal niet zo raar niet. ”Was dat geen verschrikkelijk leven?” De vraag liet haar een wenkbrauw optrekken. Verschrikkelijk leven? ”Constant ergens opgesloten zitten en wetende dat je niet met Pokémon om mocht gaan?” Jett fronste. Waar had hij al die hell beelden vandaan. "Opgesloten hebben we nooit gezeten? En pokémon mocht je niet meer vangen maar je mocht ze nog wel gewoon hebben. Hoe kom ik anders aan Zola en Zivar", zei ze op een duidelijk verwarde manier. Ze had echt geen idee waar hij deze ideeën vandaan had gehaald. Waren er gekke horror verhalen over Sinnoh verspreid over de andere regio's? ”Dus hij heeft al best wat meegemaakt?” vroeg Ace met een knikje richting Zivar. Jett knikte bevestigend terug voor ze een hand over de kop van haar pokémon haalde. "We weten niet wat hij allemaal heeft meegemaakt. Maar wat het ook was, goed is het zeker niet. Hij heeft het ook niet zo op onbekende." Ze had geen idee waarom ze hem dit allemaal vertelde. Dit waren geen dingen waar ze normaal over sprak. Waarschijnlijk omdat hij er naar doorvroeg en ze er geen behoefte aan had om het te gaan verbergen.
Re: Pool - za mei 15, 2021 1:25 pm
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

Pool - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ace keek al even verward terug naar Jett toen ze haar woorden sprak. ”Ik heb anders gehoord dat Pokémon afgenomen werden van de meesten,” zei hij met een frons, waarna hij zijn schouders ophaalde. ”Ik woonde dan ook in Lumiose City, de grootste stad van heel Kalos. Het zou goed kunnen dat ze er daar van een Cutiefly een Piloswine van hebben gemaakt.” Het zou niet de eerste keer zijn dat ze erg overdreven in hun verhalen. Hij liet zijn blik naar Jett glijden en toen naar haar Pikachu toen ze vertelde over en maakte een kort tsk-geluid nadat ze haar woorden had gesproken. ”Sommige mensen verdienen het niet om een Pokémon te houden,” sprak hij op een kille toon. ”Ik hoop dat diegene die hem zo behandeld heeft zichzelf nog eens gaat tegenkomen. En dat diegene mij het beste niet ontmoet.” Nee, hier kon hij niet tegen. Hij was zelf wel eens grof tegen zijn Pokémon, maar je zou hem nooit een verkeerde vinger naar ze uit zien steken. ”Maar het lijkt erop dat hij het met jou als zijn trainer nu nog niet zo slecht heeft getroffen,” vervolgde hij iets te nonchalant, haar een knikje gevend. Het was zijn manier om haar een soort van compliment te geven en ze mocht het aannemen of laten. Het zou hem een worst wezen.
Re: Pool - wo mei 19, 2021 2:04 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6


Pool - Pagina 2 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

Pool - Pagina 2 Sprite12Pool - Pagina 2 EeveePool - Pagina 2 PikachuPool - Pagina 2 Shinx

”Ik heb anders gehoord dat Pokémon afgenomen werden van de meesten,” reageerde Ace verbaasd met een schouderophaal. Dat was iets heel anders dan wat zij zelf had meegemaakt. "Nooit meegemaakt. Het is niet dat tamme pokémon leven in het wild zo makkelijk accepteren dus lijkt me sterk." Ze haalde haar schouders ook op. Misschien was het in andere delen van de regio wel gebeurd maar bij haar thuis nooit. Hun pokémon zouden waarschijnlijk hun weg toch wel terug zoeken richting het gezin dus veel nut zou het niet eens hebben. ”Ik woonde dan ook in Lumiose City, de grootste stad van heel Kalos. Het zou goed kunnen dat ze er daar van een Cutiefly een Piloswine van hebben gemaakt.” Jett grinnikte kort, voor ze haar blik weer zijn kant op draaide. "Zou goed kunnen", reageerde ze.

Het verhaal ging weer verder over haar Pikachu. ”Sommige mensen verdienen het niet om een Pokémon te houden,” zei Ace na een klik met zijn tong. Ze knikte instemmend. Ze zou nooit begrijpen hoe iemand zo'n lieve pokémon iets aan kon doen. Natuurlijk wilde ze er af en toe ook wel naar schreeuwen -of mee gooien- maar ze zou hem nooit echt pijn doen. ”Ik hoop dat diegene die hem zo behandeld heeft zichzelf nog eens gaat tegenkomen. En dat diegene mij het beste niet ontmoet.” Jett zuchtte, waarna ze met haar hoofd schudde. "Ik zou dat persoon met alle liefde nog een keer ontmoeten", zei ze waarna ze de knokkels van een hand net iets te enthousiast kraakte. Dat voelde niet helemaal lekker, maar goed. Daar ging het nu niet om en zou ze ook niet laten werken. ”Maar het lijkt erop dat hij het met jou als zijn trainer nu nog niet zo slecht heeft getroffen,” zei de man. Een grijns verscheen op haar gezicht terwijl ze Zivar zachtjes over zijn kop aaide. "Hoe kom jij aan je pokémon eigenlijk?" besloot ze te vragen om het gesprek gaande te houden.
Re: Pool - do mei 20, 2021 1:32 pm
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

Pool - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ace’s mondhoeken gingen licht omhoog toen Jett duidelijk maakte waarom ze de persoon die haar Pikachu iets had aangedaan nog wel eens wilde ontmoeten. Tot nu toe had hij enkel van die goedzakken ontmoet die geloofden dat je met geweld niks op kon lossen en het deed hem ergens wel goed om te zien dat zij niet zo was. Het maakte het in elk geval een stuk makkelijker om haar wat meer beginnen te appreciëren. ”Ik zie dat jij dus ook niet vies bent van wat geweld?” vroeg hij en hij kantelde zijn hoofd licht, zijn wenkbrauwen een beetje opgetrokken. Als dat zo was, dan wilde hij haar wel eens meemaken tijdens een patrouille. Zou ze mensen die haar te erg tegenwerkten ook met een harde hand behandelen? Want in dat geval zou hij maar wat graag eens met haar op patrouille willen gaan. Dat was beter dan zo’n goedzak die hem tegenhield als hij iemand een mep wilde verkopen. Zijn blik gleed naar haar toen ze aan hem vroeg hoe hij aan zijn Pokémon kwam en de neiging om ontwijkend te antwoorden, was vrij groot. ”Ik heb Igneel in de regen aangetroffen op straat toen hij nog maar een baby was,” zei hij uiteindelijk moeizaam. De blik waar de Pokémon hem mee aan had gekeken toen een jonge Ace hem in een deken had gewikkeld en mee naar huis had genomen, zou hij waarschijnlijk niet snel vergeten. ”En Inpulsa hebben we van een groep boze marktverkopers moeten redden nadat ze verschillende dingen had gestolen.” Hij rolde met zijn ogen en richtte zijn kille blik even op Inpulsa. ”Ik heb nooit geweten waar ze vandaan was gekomen, maar toen ik haar voedsel en onderdak gaf, is ze eigenlijk nooit meer weggegaan.” Het was geen verhaal dat hij graag vertelde omdat het hem te veel deed denken aan thuis, maar het was enkel eerlijk om te antwoorden op haar vraag nadat zij dat ook bij hem had gedaan. En er was iets aan haar wat hem haar wel deed vertrouwen, voor de één of andere reden.
Re: Pool - za mei 22, 2021 8:11 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6


Pool - Pagina 2 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

Pool - Pagina 2 Sprite12Pool - Pagina 2 EeveePool - Pagina 2 PikachuPool - Pagina 2 Shinx

Ergens had ze zijn reactie wel kunnen voorspellen. ”Ik zie dat jij dus ook niet vies bent van wat geweld?” Uit zijn woorden tot dus ver had ze het gevoel gekregen dat hij niet altijd de vriendelijkste uit de buurt was. Ze haalde haar schouders op. "Als het zonder geweld kan, sure zonder. Maar soms is het gewoon nodig om iets met de harde hand te doen", vertelde ze waarna ze Zivar zijn gang weer liet gaan. De Pikachu keek twijfelachtig naar de man voor hij via een andere route terug de grot in schoot. Ze besloot vervolgens naar zijn pokémon te vragen. Het was tot nu toe immers zo goed als alleen over de hare gegaan. ”Ik heb Igneel in de regen aangetroffen op straat toen hij nog maar een baby was,” vertelde Ace. Klonk als ook een gevalletje 'pokémon gered toen ik nog jong was', net zoals zij bij Zivar had gedaan. ”En Inpulsa hebben we van een groep boze marktverkopers moeten redden nadat ze verschillende dingen had gestolen.” Jett kon niet anders dan grinniken om dit verhaal. Ze zag het al helemaal voor zich. De vrolijke Elekid die overal dingen stal en een groep verkopers die er boos achteraan zaten. ”Ik heb nooit geweten waar ze vandaan was gekomen, maar toen ik haar voedsel en onderdak gaf, is ze eigenlijk nooit meer weggegaan.” Dat verklaarde de gekke combinatie van een super vrolijke pokémon met een trainer die... niet heel vrolijk leek. Ze wilde haar mond openen om er iets van te zeggen maar in plaats van haar stem klonk een ander geluid door de grot. Jett sloot haar mond, zonder iets te zeggen. Ze keek kort om zich heen en kwam al snel tot de conclusie dat het geluid van een Psyduck kwam die wat verderop zat. "Euh, die ziet er niet vrolijk uit", zei ze met een frons. Psyduck en hun hoofdpijn.
Re: Pool - zo mei 23, 2021 12:33 pm
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

Pool - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ace’s mondhoeken kwamen ook kort omhoog toen Jett grinnikte om het verhaal van Inpulsa. Het was typisch iets voor Inpulsa en Ace durfde te wedden dat als het verhaal zo niet in elkaar had gestoken en hij Inpulsa tegen was gekomen in het wild, hij haar misschien omwille van haar te vrolijke karakter nooit in zijn team had gehad. Maar hij was blij dat de dingen gelopen waren zoals ze waren gelopen, al zou hij dat nooit hardop toegeven, natuurlijk. Zijn blik gleed kort naar achteren toen hij opmerkte dat Jett ergens naar keek en hij zag een Psyduck. Hij rolde met zijn ogen. Arceus vergaf het hem als hij dat ding ooit toe zou voegen aan zijn team. Hij wilde een antwoord geven, maar toen zag hij Inpulsa al naar de Pysduck gaan met vrolijk zwierende armen. ”Inpulsa,” gromde hij waarschuwend onder zijn adem door, maar de Elekid negeerde hem en begon met haar armen tegen de Psyduck te poken. De Psyduck keek haar een tikkeltje dom aan en Inpulsa raakte duidelijk gefrustreerd; ze liet elektriciteit knetteren van haar armen en stak deze naar de Psyduck toe, wat erin resulteerde dat de Psyduck een lichte schok kreeg. ”Inpulsa, genoeg. Laat dat. Dadelijk raak je nog…” Wat hij nog had willen zeggen, raakte verloren door de Psyduck die het op een schreeuwen zette. Hij had zijn poten tegen zijn kopje gedrukt en blauw licht begon te schijnen uit zijn ogen. Ace kwam haastig overeind en trok Inpulsa net op tijd uit de weg toen de Psyduck een krachtige Psychic attack afvoerde, welke door heel de grot leek te gaan. Er was een paar seconden stilte toen de Psyduck zich omdraaide en al jammerend wegrende en Ace keek Inpulsa woedend aan. Hij wilde haar net een preek van jewelste geven toen heel de grot leek te beginnen schudden. Ace trok een gezicht en keek van de richting van het geschud naar Jett. ”Dat klinkt niet goed,” zei hij op een droge toon tegen haar. En net toen hij wilde voorstellen om weg te gaan, begon heel de grot weer te schudden en zag Ace ook al snel waarom: een lichte tsunami leek in hun richting te komen, komend vanuit de richting waar de Psyduck zijn aanval naartoe had gestuurd. Hm. Nee. Zeker niet goed.
Re: Pool - zo mei 23, 2021 9:46 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6


Pool - Pagina 2 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

Pool - Pagina 2 Sprite12Pool - Pagina 2 EeveePool - Pagina 2 PikachuPool - Pagina 2 Shinx

Blijkbaar was ze niet de enige die de Psyduck had opgemerkt. De Elekid liep er met vrolijk zwaaiende armen heen. Dat was misschien niet een heel goed idee. ”Inpulsa,” gromde Ace zijn pokémon toe. Ze had het idee dat grommen naar de Elekid niet zou helpen en surprise surprise, dat deed het ook niet. De gele eend leek echter amper te reageren op de pokémon voor hem. Om wat voor reden dan ook besloot Zoro het er niet mee eens te zijn. De Shinx besloot zijn tanden in de pokémon te zetten. Ongeveer gelijktijdig met de elektrische schok die de Elekid hem gaf. Oh boy. ”Inpulsa, genoeg. Laat dat. Dadelijk raak je nog…” De rest van zijn woorden hoorde ze niet meer door het geschreeuw van de Psyduck. De ogen van de pokémon begonnen te gloeien en hij zette zijn poten tegen zijn hoofd. Ahw Muk. Ace wist zijn pokémon nog weg te trekken maar zij was te ver weg om Zoro nog te kunnen beschermen. De Shinx kegelde een heel eind haar kant op door de psychische aanval die de Psyduck door de grot liet trekken. Het was stil. Jett nam snel haar kans door omhoog te komen en Zoro van de grond te rapen. Al jammerend besloot ook de Psyduck uit het deel van de grot te vertrekken. Ze haalde net opgelucht adem toen de grot langs alle kanten begon te schudden. ”Dat klinkt niet goed,” zei Ace. De gigantische scheur in een van de muren viel haar nu pas op. Dat zag er inderdaad alles behalve goed uit. De grot begon opnieuw te schudden en ditmaal scheurde de muur volledig open om een enorme hoeveelheid water te onthullen. En Zivar? Wat? Ze wist niet waar ze verbaasder over moest zijn. Het feit dat er een gigantische golf water van achter de grotwand vandaan kwam of dat haar Pikachu zich in die hoeveelheid water bevond. Veel tijd om te denken had ze echter niet. Jett klemde Zoro stevig tegen zich aan en nam een flinke hap lucht voor ze met het water meegesleurd werd. De lucht werd al snel uit haar longen geslagen. Gelukkig duurde het niet extreem lang voor de golf ergens strandde. Hoestend keek ze om zich heen. Dit deel van de grot had ze nog nooit gezien. Waren Zola, Zivar, Ace en zijn pokémon hier ook heen gesleurd of waren ze ergens anders beland.
Re: Pool - vr mei 28, 2021 12:54 pm
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

Pool - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ace had geen tijd meer om Igneel terug te keren in zijn Poké Ball, dus pakte hij de hond-Pokémon stevig vast en duwde deze tegen zijn buik aan. Hij greep met zijn andere arm Inpulsa vast en was blij dat hij Avian nog in zijn bal had zitten, anders had hij ook een derde Pokémon gehad om zich over te bekommeren. De grot was veel te klein voor een Flying type om veilig buiten bereik te blijven en Ace haalde dan ook diep adem toen de golf in zijn richting kwam. Alles werd stil en leek in slowmotion te gaan toen zijn lichaam meegetrokken werd door de gewelddadige golf water dat tegen hem aan botste. Hij verloor zijn evenwicht en hij klemde Igneel en Inpulsa nog wat steviger tegen zich aan terwijl hij door de grot heen leek te worden gesleurd. Net toen hij dacht dat hij er ongeschonden vanaf ging komen, knalde hij vol met zijn gezicht tegen een rots aan. Hij voelde de huid op zijn wang open gaan en belletjes dreven naar boven toen een luide vloek zijn lippen verliet, wat natuurlijk gedempt werd door het water. Het duurde niet extreem lang eer dat het water stopte met hem mee te drijven en Ace begon hard te hoesten toen hij eindelijk boven water kwam. Toen hij om zich heen keek, zag hij Jett en haar Pokémon nergens, al had hij Igneel en Inpulsa tot zijn grote geluk bij zich. Hij richtte zijn blik op Igneel en zag dat de Fire type zwakjes aan het ademen was. ”Verdomme,” schold hij en hij pakte de Pokémon op en sloeg zijn jas er stevig omheen, al deed dat natuurlijk niet veel omdat zijn jas ook koud en nat was. Bloed liep in kleine straaltjes van zijn wang af naar beneden en zijn hoofd deed zeer, maar dat was voor Ace nu niet van belang. ”Jett?” riep hij hard door de grot heen, zijn stem horen galmend langs de wanden. Was ze in orde?
Re: Pool - ma mei 31, 2021 6:21 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6


Pool - Pagina 2 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

Pool - Pagina 2 Sprite12Pool - Pagina 2 EeveePool - Pagina 2 PikachuPool - Pagina 2 Shinx

Al snel vielen haar ogen op een hoestende Eevee een stukje verderop. Met Zoro nog steeds in haar armen klauterde ze overeind richting haar andere pokémon. Ze controleerde snel of de twee nog gezond waren. Het leek er op dat ze er met wat gehoest en hooguit een verkoudheid wel vanaf zouden komen. Zivar bleek echter nergens te zien. Damnit. Ace en zijn pokémon waren ook buiten haar gezichtsveld. ”Jett?” klonk er dof. Verward keek ze om zich heen. Er was geen Ace in zicht. Het gekke was dat zijn stem uit de richting van de muur kwam. "Ace?!" riep ze voor ze haar oor tegen de muur duwde. Als hij zou reageren kon ze horen of hij zich aan de andere kant van de muur bevond. "Ben jij en je pokémon okay?!" riep ze vervolgens. Nu ze eenmaal tegen de grot wand aan stond merkte ze dat dit geen wand was die door de eeuwen heen in de grot gesleten was. Deze wand bestond uit een hoop grote stenen en gruis. Daarnaast was alles flink doorweekt. Ze kon echter niet gokken of dit door de grote golf was van daarnet of omdat het kwam dat deze muur was ontstaan door de golf.
Re: Pool - do jun 03, 2021 4:03 pm
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

Pool - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het antwoord kwam al snel. Het klonk dof, maar het klonk hard genoeg om te lokaliseren waar dat het was en Ace liep snel naar de muur toe dat hun scheidde. Een muur gemaakt uit steen en gruis en eentje die ze niet zomaar konden verpulveren zonder dat de rest van de grot in zou storten. ”Met mij gaat het prima, maar Igneel is er slecht aan toe!” riep hij terug en hij hoorde zelf de bezorgdheid in zijn stem. Om zijn eigen gezondheid gaf hij niet veel, maar Igneel… Igneel was een Pokémon die hij met heel zijn hart koesterde, ook al liet hij dat niet altijd merken. ”En jullie?” vroeg hij vervolgens. Hij voelde Igneel tegen zich aan rillen en toen hij zijn blik naar beneden richtte, zag hij dat er zweetdruppels op het voorhoofd van de Pokémon waren verschenen. De golf water had niet veel goeds met hem gedaan en Ace voelde ook dat dit waarschijnlijk een verkoudheid achter ging laten. Of misschien wel een longontsteking. Terwijl hij op antwoord wachtte, liet hij zijn blik door de grot glijden. Hij zag niet meteen een uitweg of iets dat op licht moest lijken, maar misschien kon hij uiteindelijk wel wat vinden. En anders zou hij zich er maar uit moeten breken. Hij moest Igneel in veiligheid krijgen en dat kon niet te lang meer wachten.
Re: Pool - di jun 08, 2021 6:47 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6


Pool - Pagina 2 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

Pool - Pagina 2 Sprite12Pool - Pagina 2 EeveePool - Pagina 2 PikachuPool - Pagina 2 Shinx

Jett hield haar adem in zodat ze het antwoord zeker zou horen. Heel veel effect had het waarschijnlijk niet, maar goed. ”Met mij gaat het prima, maar Igneel is er slecht aan toe!” klonk er dof terug. De fire type had natuurlijk een flinke klap gekregen van zo'n grote hoeveelheid water. Gelukkig had ze zelf geen fire types dus hoefde ze zich daar geen zorgen over te maken. ”En jullie?” hoorde ze terug. "Met mij, Zola en Zoro gaat het prima", begon ze. Er was alleen nog wel een probleem. "Is Zivar bij jullie, ik zie hem nergens!" riep ze terug tegen de muur. Na haar vraag richtte ze haar ogen verder de grot in. Zivar was nog steeds nergens te vinden helaas. De pokémon kon zich over het algemeen prima redden maar toch maakte ze zich zorgen. Dit was natuurlijk niet een normale situatie. De kant waar ze vandaan leek te komen was dicht gestort met allerlei soorten puin. Ze had maar één weg verder op het moment en dat was dieper de grot in. "Heb jij een uitweg? Ik kan alleen dieper vanuit hier!" riep Jett vervolgens tegen de wand van de grot. Misschien was Zivar ook wel verder de grot in gesleurd door het water.
Re: Pool - zo jun 13, 2021 3:00 pm
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

Pool - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ace drukte zijn oor tegen de muur om te horen wat ze terug zei. Het viel hem al mee dat het met haar al goed ging. Hij drukte zijn vingertoppen kort tegen zijn wang aan en een schrijnende pijn ging door zijn gezicht heen. Hij beet hard op de binnenkanten van zijn wangen en volgde met zijn twee vingers de snee, welke best lang was en zo te voelen ook wel diep. Hij trok zijn vingers terug en zag hoe kleine straaltjes bloed van zijn vingertoppen naar beneden gingen. De vraag over Zivar kwam hem tegemoet en Ace dacht kort na. Zivar was de Pikachu, right? Hij keek om zich heen, maar hij zag nergens de gele muis. ”Nee, maar ik kan Inpulsa hem wel laten opsporen als hij hier moest zijn!” riep hij terug. Inpulsa zou misschien door middel van elektrische schokjes de Pikachu terug kunnen vinden. ”Hetzelfde bij mij!” riep hij terug. Hij keek kort over zijn schouder, maar daar was geen weg meer terug. ”Laten we dat dan maar proberen. Ik zie je hopelijk aan de uitgang!” riep hij. Hier blijven staan, had immers ook weinig zin. En hij wilde het net op een lopen zetten toen zijn blik naar opzij gleed, waar hij een gele flits zag. Hij draaide zich om en, terwijl hij Igneel dicht tegen zijn borst hield onder zijn jas, liep naar het gele ding toe. Hij fronste kort toen hij zag dat het zich onder rotsen bevond en hij probeerde aan de rotsen te trekken, maar die gaven nauwelijks mee. ”Inpulsa,” gromde hij onder zijn adem door en de Elekid wist wat haar te doen stond; ze rende naar voren en slingerde haar arm vol naar voren. De rots liet eindelijk los en daar zag hij Zivar liggen, de Pikachu van Jett. Hij zag eruit alsof hij bewusteloos was, maar meer kon Ace niet over zijn toestand zeggen en hij knarste met zijn tanden. Dit was niet goed. Dit was verdomme niet goed. Hij opende de rits van zijn jas weer, pakte de Pikachu op en schoof hem in de ruimte vlakbij Igneel, waarna hij de jas weer dichtritste. Het was flink wat gewicht om mee te dragen, maar hij had op dit moment geen andere keus. Hij twijfelde kort of hij Jett zou informeren, maar besloot om het voor zich te houden. Het had geen zin om haar in paniek te brengen. Ze moest zich eerst focussen op zichzelf uit die grot te halen. En dat ging hij ook maar eens doen. En dus begon hij te lopen, dieper de grot in, de Pokémon van Jett en Igneel dicht tegen zijn borst drukkend.
Re: Pool - di jun 22, 2021 9:31 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6


Pool - Pagina 2 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

Pool - Pagina 2 Sprite12Pool - Pagina 2 EeveePool - Pagina 2 PikachuPool - Pagina 2 Shinx

”Nee, maar ik kan Inpulsa hem wel laten opsporen als hij hier moest zijn!” Jett vloekte wat in zichzelf. "Zou fijn zijn", riep ze terug. Waar was die verdomde pokémon heen gespoeld. Zivar kennende zou het in het begin wel goed gaan. Tot het moment dat hij naar haar terug wilde en dat niet zou lukken. Door het verleden van de pokémon ging hij daar niet erg goed op. ”Hetzelfde bij mij!” reageerde Ace op haar opmerking. Ze konden beide enkel dieper de grot in. Dat zou nog leuk worden. ”Laten we dat dan maar proberen. Ik zie je hopelijk aan de uitgang!” Het was hun enige optie dus ze kon niet anders dan er mee instemmen. "Dan hopelijk tot straks", riep ze, voor ze begon te lopen. Dan maar dieper de grot in. Haar grote geluk was dat ze Zoro wel bij zich had. De pokémon kon voor genoeg licht zorgen dat ze veilig verder kon lopen.

Na een heel parkoers door de grot en gevallen stenen heen, leek er eindelijk licht te verschijnen aan het eind van de tunnel. Vrijheid! De frisse lucht die ineens haar luchtpijpen in stroomde zorgde voor een flinke hoestbui. Daarnaast zaten zowel zij zelf als haar pokémon onder het stof. En oh ja, ze waren ook nog eens doorweekt. De grot was niet bepaald warm dus het water zat nog voor een groot deel in haar kleding. Al snel vielen haar ogen op een andere ingang van de grot, een stukje van de gang waar zij uit was gekomen vandaan. Meteen liep ze er naar toe en haalde ze diep adem. "Ace?!"
Re: Pool - za jun 26, 2021 8:30 pm
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

Pool - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze zou het hem vast niet in dank afnemen als ze er achter zou komen dat hij Zivar had gevonden en niks had gezegd, maar dat was voor nu niet zijn grootste zorg. Zijn kleding was doorweekt, het was koud en het leek een gevaarlijk terrein te zijn, bewees Inpulsa maar weer eens toen ze zich voort wilde bewegen en over een los steentje struikelde. Ace rolde met zijn ogen en liep voorzichtiger verder. Hij had naar zijn gevoel zeker wel een uur gelopen toen hij licht aan het einde van de tunnel zag, letterlijk dan. Jett’s hoofd verscheen aan de uitgang en Ace snelde naar haar toe. ”Niet schrikken,” sprak hij op een waarschuwende toon, al klonk het milder dan het zou hebben geklonken als hij het in het begin van hun ontmoeting tegen haar had gezegd. Voorzichtig opende hij een deel van zijn jas, waar nog altijd het bewusteloze kopje van Zivar was te zien. ”Ik vond hem samen met Impulsa vlak nadat we hadden afgesproken elkaar weer te zien aan het einde van de tunnel,” legde hij uit. ”Hij is al een hele tijd bewusteloos, maar zijn lichaam is wel wat opgewarmd. Meer kon ik niet voor hem doen, sorry.” Hij bewoog wat meer naar haar toe zodat ze Zivar uit zijn jack kon nemen. Daarna liet hij zijn blik langs de verlaten weg glijden. ”We moeten zo snel mogelijk naar een Pokémon Center,” zei hij, zijn zorgelijke blik naar Igneel richtend. De Pokémon was al wat sneller gaan ademen, maar zag er nog steeds zwakjes uit. En met Zivar was het ook al niet goed gesteld.
Re: Pool - zo jul 11, 2021 7:49 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6


Pool - Pagina 2 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

Pool - Pagina 2 Sprite12Pool - Pagina 2 EeveePool - Pagina 2 PikachuPool - Pagina 2 Shinx

Al snel verscheen Ace uit de tunnel. Op een tempo dat ze niet verwachtte bij iemand met een persoonlijkheid als de zijne. ”Niet schrikken,” begon hij, waardoor er een frons op haar gezicht verscheen. Waar zou ze van moeten schrikken? Ace deed een stuk van zijn jas open en daar verscheen de kop van Zivar, buiten westen. ”Ik vond hem samen met Impulsa vlak nadat we hadden afgesproken elkaar weer te zien aan het einde van de tunnel,” vertelde Ace. ”Hij is al een hele tijd bewusteloos, maar zijn lichaam is wel wat opgewarmd. Meer kon ik niet voor hem doen, sorry.” Jett schudde haar hoofd, wat hij had gedaan was al heel wat. Zonder zijn hulp was ze waarschijnlijk nog lang naar hem aan het zoeken geweest. Misschien had ze hem niet eens gevonden. Dankbaar pakte ze haar pokémon over en drukte hem stevig tegen zich aan. Met haar ene hand ondersteunde ze zijn lijf en met haar andere hand zijn kopje. ”We moeten zo snel mogelijk naar een Pokémon Center,” zei Ace. Het viel haar nu pas op dat ook zijn Houndour bewusteloos onder zijn jas verscholen was. De weg waar ze aan stonden was verlaten, zonder ook maar enige richting aangeving. "Denk je dat we dichter bij Jubilife City of Floaroma Town zijn?" vroeg ze terwijl ze de richting van de zon opzocht. Daarmee, plus een vage schatting van de tijd kon ze de vier windrichtingen bepalen. En daarmee ook welke kant ze op zouden moeten gaan.
Re: Pool - ma jul 12, 2021 2:07 pm
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

Pool - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Jett’s reactie viel gelukkig wel mee. Hij had zelf zijn best moeten doen om zijn kalmte te bewaren en de brok in zijn keel weg te slikken toen hij Igneel had gezien in deze staat, maar vrouwen waren op dat vlak een stuk onvoorspelbaarder dan mannen. Ze begon niet te huilen, maar pakte de Pikachu in plaats daarvan meteen over en kwam ter zake, iets wat Ace wel kon appreciëren. ”Ik heb wel een manier om dat uit te vinden,” zei hij tegen haar en hij haalde de Poké Ball van zijn Fletchling tevoorschijn, welke hij in de lucht gooide. De Fletchling kwam er uit en Ace keek de Pokémon strak aan. ”Probeer te achterhalen of we dichterbij Floaroma Town zijn of Jubilife City en breng ons er dan heen,” zei hij tegen Avian, welke naar hem knikte en hoog begon te vliegen. Uiteindelijk knikte hij naar het noorden en Ace gaf een knikje terug. ”Floaroma Town,” was enkel wat hij tegen Jett zei, waarna hij met een knikje aangaf dat ze hem moest volgen. Inpulsa liep op een gelijke tred met hem samen en was zorgelijk naar Igneel aan het kijken, welke nog steeds zwakjes aan het ademen was. Het duurde gelukkig niet al te lang eer dat Floaroma Town in de verte op begon te doemen. Het Pokémon Center stond redelijk aan het begin van het dorp en dus was het niet ver wandelen. Ace snelde naar binnen en legde Igneel op de toonbank, waarna hij ruimte maakte voor Jett zodat zij haar Pikachu ook neer kon leggen. Er kwamen meteen een zuster en een Chansey naar hun toe rennen en ze werden vriendelijk verzocht om te wachten in de wachtruimte, waarna er tegen hem werd gezegd dat er nog een zuster naar hem zou toekomen om zijn gezicht na te kijken. Ace was zijn bloedende wang al half en half vergeten en begaf zich, met een lichtelijk verdoofd gevoel, naar de wachtruimte, waar hij zich in één van de stoelen liet ploffen. Nu dat het meeste van de adrenaline die hij eerder had gevoeld weg begon te ebben, merkte hij op hoe pijn hoe was en hoe veel pijn hij eigenlijk wel niet had. Hij liet zijn kin op zijn vingers rusten en keek zijdelings naar Jett, zich afvragend hoe het met haar ging onder dit alles. ”Alles oké?” bromde hij dan ook naar haar.
Re: Pool - do jul 22, 2021 7:46 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6


Pool - Pagina 2 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

Pool - Pagina 2 Sprite12Pool - Pagina 2 EeveePool - Pagina 2 PikachuPool - Pagina 2 Shinx

”Ik heb wel een manier om dat uit te vinden,” reageerde hij. Jett keek toe hoe hij een pokéball tevoorschijn haalde, waar een Fletchling uit verscheen. ”Probeer te achterhalen of we dichterbij Floaroma Town zijn of Jubilife City en breng ons er dan heen,” droeg hij zijn pokémon op. Wat dat betrof waren Flying type pokémon toch best handig. Haar electric type pokémon waren niet echt instaat om lucht feedback te geven en Emolga waren niet echt pokémon waar ze persoonlijk fan van was. De pokémon gaf een richting aan. ”Floaroma Town,” zei ze tegelijkertijd met hem. Oh. Blijkbaar wist hij ook hoe hij windrichtingen aan de zon kon aflezen.

Hoe langer de weg duurde, hoe minder ze zich op haar gemak voelde. Ze wilde eigenlijk gaan rennen maar dat zou Zivar mogelijk meer kwaad dan goed doen. Tegen de tijd dat het pokémoncenter in zicht kwam begon Ace te rennen. Veel andere keus zat er voor haar nu ook niet in. Voorzichtig legde ze Zivar naast de Houndour op de balie. Meteen kwam het personeel in actie. Ze namen hun pokémon mee en verzochten hun om in de wacht ruimte plaats te nemen. Net zoals Ace zette ze zich neer op een van de stoelen. Ze rustte met haar elebogen op haar knieën en haar hoofd op haar handen. Zola en Zoro zaten stevig tegen haar voeten aan gedrukt. ”Alles oké?” hoorde ze Ace vragen. "Op het natte, koude en bezorgde na wel. Jij ziet er uit alsof je het zwaarder hebt", zei ze met een knik naar zijn wond.
Re: Pool - vr jul 30, 2021 12:43 pm
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

Pool - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ace kreeg een frons op zijn gelaat toen ze haar woorden sprak. ”Met mij gaat het prima,” bromde hij naar haar. ”Ik heb erger meegemaakt.” Die wond op zijn wang was niks vergeleken de straatgevechten die hij al in Kalos had meegemaakt, maar hij was nu niet van plan om zijn levensverhaal aan haar te vertellen en dus zweeg hij. Een verpleegster kwam zijn richting op en Ace wuifde haar weg, maar ze was koppiger dan dat hij dacht en niet veel later werd zijn gezicht naar opzij geduwd zodat deze naar Jett gericht was terwijl de verpleegster bezig was met zijn wang. Er werd hem gezegd dat het gehecht moest worden en dat hij mee moest gaan naar een andere ruimte, maar daar wilde Ace niks van weten. ”Doe het hier,” sprak hij op een kille toon. De verpleegster zag eruit alsof ze hem een klap wilde geven, maar ze zuchtte uiteindelijk en gaf toe, waarna ze de spullen tevoorschijn begon te halen om hem te hechten. Eerst werd er een verdoving ingespoten in het gebied rondom zijn wang en Ace probeerde een gezicht te trekken toen hij voelde dat zijn mond aan de ene kant al in een rare hoek naar beneden begon te trekken. Hm. Misschien had hij er toch maar voor moeten kiezen om dit in een andere ruimte te doen. Ze wachtte een tijdje totdat de verdoving in begon te werken en begon daarna de wond te ontsmetten en te hechten, waar Ace niet veel van voelde. Het klusje was binnen enkele minuten geklaard en nadat ze zijn gezicht af had geplakt met een witte pleister verliet ze de ruimte weer. ”Ik durf te wedden dat ik er heel aantrekkelijk utizie nu,” sprak Ace na een korte stilte op een kille toon, al verraadden zijn constante blikken naar het lampje boven de zaal waar Zivar en Igneel nu waren zijn bezorgdheid.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum