Switch account





Re: Pool - vr okt 15, 2021 9:56 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6

Pool - Pagina 4 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

Pool - Pagina 4 Sprite12Pool - Pagina 4 EeveePool - Pagina 4 PikachuPool - Pagina 4 Shinx

”Hij leek me wel niet zo bang in mijn aanwezigheid toen daar in die grot, dus je harde werk heeft zijn vruchten afgeworpen,” reageerde Ace. Ze haalde haar schouders op. Voelde ze de nood om het verder te verduidelijken? Hmm, ja eigenlijk wel. "Het zijn vooral mensen die dichtbij komen en groepen waar hij nog bang voor is", vertelde ze. Zivar was niet dicht in de buurt gekomen bij Ace en Ace had ook geen pogingen gedaan om in de buurt van Zivar te komen. Ja, toen hij buiten westen was maar dan viel weglopen ook niet echt mee. ”Waarom ben je eigenlijk bij Crescent Moon gegaan?” vroeg Ace tegen de tijd dat de nacho's op het bord op begonnen te raken. "Ben er een beetje ingerold. Was m'n vorige baan zat en wilde wel graag pokémon zoals Zivar helpen", vertelde ze waarna ze haar schouders ophaalde. Het was niet dat ze super bewust voor het pad had gekozen zoals sommige anderen. "Jij?"
Re: Pool - di okt 19, 2021 3:40 pm
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

Pool - Pagina 4 BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

”Aha,” zei Ace op een simpele toon, waarna hij een knikje gaf. Hij had niet echt een poging gedaan om dichtbij de Pikachu te komen, behalve dan natuurlijk dat moment dat de Pikachu bewusteloos voor hem had gelegen. Daar had hij weinig andere keuze in gehad, want een gewonde Pokémon zijn rug toekeren, zou hij echt nooit flikken. Zijn rode blik gleed naar Jett toen ze haar antwoord gaf en vervolgens een wedervraag stelde. ”Omdat ik de wereld op mijn eigen manier een betere plaats wil maken,” zei hij weer op zo’n simpele toon, waarna hij zijn schouders ophaalde. Er zat nog een veel diepere reden erachter, maar dat ging hij uiteraard niet tijdens hun eerste ontmoeting vertellen. Want ondanks dat ze al redelijk wat meegemaakt hadden, was dit weliswaar nog steeds hun eerste ontmoeting. ”En omdat het me voldoening geeft om klootzakken zoals mensen die Pokémon mishandelen gestraft te zien worden, al heb ik tot dusver nog geen complimenten gekregen over mijn manier van aanpakken.” Zijn blik werd weer wat nors nadat hij dat gezegd had en zijn ogen richtten zich naar het schaaltje nacho’s, dat ondertussen zo goed als leeg was. Een ober haalde het op en zei hun dat hun hoofdgerechten zo zouden komen, waar Ace een simpel knikje op gaf. Het kon hem ook wat.
Re: Pool - do okt 21, 2021 6:50 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6


Pool - Pagina 4 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

Pool - Pagina 4 Sprite12Pool - Pagina 4 EeveePool - Pagina 4 PikachuPool - Pagina 4 Shinx

De reactie die ze kreeg op haar uitleg was niet heel bijzonder. Een simpele ”Aha,” was alles. Het antwoord op haar vraag was wat minder te verwachten. ”Omdat ik de wereld op mijn eigen manier een betere plaats wil maken,” reageerde hij. Ze had niet zo'n zoetsappig antwoord verwacht van hem. Dat was meestal iets wat de jongere leden zeiden, zo vol hoop. Niet iets wat ze van hem verwachtte. Hij mocht zijn schouders dan wel ophalen maar dat maakte het in haar ogen niet minder zoetsappig. ”En omdat het me voldoening geeft om klootzakken zoals mensen die Pokémon mishandelen gestraft te zien worden, al heb ik tot dusver nog geen complimenten gekregen over mijn manier van aanpakken.” Jett grinnikte kort. Voor ze er iets over kon zeggen kwam er een ober langs. De man haalde de lege schaal nacho's op en vertelde hun dat het hoofdgerecht er zo aan zou komen. Dat was vrij snel. Meestal zat er wel wat meer tijd tussen het voor- en hoofdgerecht. Maar then again, in een pokémoncenter werkte het waarschijnlijk toch wel anders dan in een echt restaurant. "Het is ook niet aan ons om ze te straffen maar aan de base en politie. Al zouden die soms wel wat harder mogen straffen", zei ze terwijl ze een beetje afwezig het restaurant in keek. Ze bleef zich zorgen maken over hoe het met Zivar ging.
Re: Pool - za okt 23, 2021 2:35 pm
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

Pool - Pagina 4 BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ace fronste kort toen Jett aangaf dat het niet aan hun was om ze te straffen. ”Ach, wat niet weet, wat niet deert, right?” Zijn mondhoeken gingen licht omhoog. ”Sommigen zijn zo van hun sus dat ze betrapt zijn dat ze niet altijd alles doorvertellen aan de politie. Dus één trap meer of minder tegen hun enkels maakt dan ook geen verschil meer.” Of een Ember op ze af laten sturen door Igneel. Igneel… Zijn blik gleed kort in de richting van de zaal waar hun Pokémon nu waren. Igneel was lang blootgesteld aan de kou en Ace hoopte dat hij er niks aan over zou houden. Hij wist nu al dat als hij zijn patrouilles niet met Igneel kon doen als er iets zou gebeuren, dat het daarna nooit meer hetzelfde voor hem zou zijn. Het bleef blijkbaar lang genoeg stil tussen hun om de hoofdgerechten te brengen. Ace liet zijn blik kort naar het dienblad glijden waar een hamburger op lag en wat friet. Precies genoeg om zijn maag te vullen na dat voorgerecht en hij twijfelde of hij aan zijn manieren zou werken en met mes en vork zou eten, maar zag het niet zo zitten om te zitten kloten met het bestek en pakte de hamburger dan maar op in zijn handen. En morste daarbij net geen ketchup op zijn mouw. ”Verdomme,” schold hij hardop, waarna hij zich besefte dat ze in een restaurant waren en kort kuchte toen hij een koppel verderop naar hun zag kijken. ”Ze zullen wel denken dat je behoorlijk pech hebt met mij als partner,” zei hij op een droge toon tegen haar. Want ja, dit gedeelte van het restaurant was immers nog steeds voor koppeltjes. Walgelijk, als je het hem vroeg.
Re: Pool - zo okt 24, 2021 4:32 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6


Pool - Pagina 4 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

Pool - Pagina 4 Sprite12Pool - Pagina 4 EeveePool - Pagina 4 PikachuPool - Pagina 4 Shinx

”Ach, wat niet weet, wat niet deert, right?” reageerde hij. Een zucht rolde over haar lippen. Dat was nou precies de houding die voor problemen zorgde. ”Sommigen zijn zo van hun sus dat ze betrapt zijn dat ze niet altijd alles doorvertellen aan de politie. Dus één trap meer of minder tegen hun enkels maakt dan ook geen verschil meer.” hij zei het zelf. Sommigen. "Het punt is dat op het moment dat ze het wel doen, het voor ons alleen moeilijker wordt. Ik hoef de zoveelste preek daar niet over te horen", reageerde ze. Ace leek echter met zijn gedachten ergens anders te zijn. Ah well. Een bord met een hamburger werd voorgeschoteld. Het gekke was dat ze het bestek er gewoon bij lieten liggen. Er waren een paar gerechten waarbij men met de handen at, broodjes waren daar een van. Je moest wel heel pretentieus zijn om daar met bestek aan te beginnen. ”Verdomme,” hoorde ze Ace zeggen, waardoor ze met een frons opkeek. ”Ze zullen wel denken dat je behoorlijk pech hebt met mij als partner,” zei hij. Partner? Ohja, ze zaten hier nog in het koppeltjes gedeelte van het restaurant. "Jouw schuld", zei ze schouderophalend. Dankzij hem zaten ze in dit deel van het restaurant en niet het gewone deel.
Re: Pool - do okt 28, 2021 4:03 pm
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

Pool - Pagina 4 BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

De opmerking van daarnet die ze had gemaakt, was volledig langs hem heengegaan. Over iets met een zoveelste preek niet willen horen of zo iets. Ach ja, het maakte ook niet zo heel veel uit. Zijn blik gleed naar haar toen ze aangaf dat dit zijn schuld was en hij kneep zijn ogen kort samen, maar hij besloot om er niks op te zeggen. Dit had in elk geval wel voor afleiding gezorgd en ook al zou hij dat nooit hardop toegeven, toch vond hij het beter dat ze bezig was met hem de schuld te geven van heel dit gedoe dan dat ze met haar gedachten bij haar Pikachu zat en daarover aan het malen was. Daar moest hij dan maar over doorgaan, ook al maakte het onderwerp hem nog zo gemakkelijk. ”Is er eigenlijk zo iemand in je leven?” vroeg hij zo nonchalant mogelijk. ”Niet dat ik dadelijk één of andere boze gozer achter me aan krijg.” Het leek hem sterk dat het zo was. Waarom zou ze anders hier op ingegaan zijn? Als ze een partner had, dan had ze dit wel afgeslagen met hem. Hij hield zichzelf voor dat het antwoord wat nu zou komen hem helemaal niks kon schelen en dat hij het vooral voor de afleiding deed, maar toch bleven zijn rode ogen net iets langer dan nodig op haar hangen terwijl hij wachtte op een antwoord, waarna hij snel een nieuwe hap van zijn burger nam om zijn nonchalante houding hierover aan te houden. Want no way dat hij ging toegeven dat hij stiekem wel nieuwsgierig was naar haar antwoord én dat dit hem ongemakkelijk maakte, ook al was hij er dan zelf over begonnen.
Re: Pool - za okt 30, 2021 8:24 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6


Pool - Pagina 4 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

Pool - Pagina 4 Sprite12Pool - Pagina 4 EeveePool - Pagina 4 PikachuPool - Pagina 4 Shinx

Elke keer als er een gast met pokémon voorbij kwam, schoten haar gedachten terug naar haar eigenste. Zola en Zoro zaten beide veilig in hun pokéball. Maar Zivar... ”Is er eigenlijk zo iemand in je leven?” vroeg Ace, waardoor ze uit haar gedachten werd getrokken. Verward trok ze een wenkbrauw op. ”Niet dat ik dadelijk één of andere boze gozer achter me aan krijg.” Ah, op die manier. Gelukkig. Het was op zich wel te begrijpen dat hij dit vroeg. Ze zaten immers wel in het romantische deel van het restaurant en iedereen die hun zag zou het verkeerde idee krijgen. Als dat bij een partner terecht kwam, kon dat voor problemen zorgen. "Op het moment is er niet echt iemand", zei ze met een schouderophaal. Haar hele liefdes leven hoefde ze nou ook weer niet op tafel te leggen. "Moet ik bang zijn voor een partner van jouw kant?" vroeg ze op een lichtelijk grappende toon. Ze had nou niet echt het idee dat Ace het type was om een vriendin te hebben. Of vriend. Misschien zou ze dat zelfs eerder geloven.
Re: Pool - zo nov 07, 2021 11:08 am
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

Pool - Pagina 4 BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ace’s wenkbrauwen schoten naar boven toen Jett aangaf dat er niet echt iemand was. Niet echt iemand. Dus er was wel een mogelijkheid dat er iemand was? Wacht. Waarom interesseerde hem dat zelfs? Hij beet hard op de binnenkanten van zijn wangen om te voorkomen dat hij verder zou vragen en was ergens wel blij dat hij een wedervraag kreeg, al zou hij daar in normale gevallen niet blij mee zijn geweest. ”Nee,” antwoordde hij direct. ”Mijn laatste relatie is alweer meer dan een jaar geleden.” En misschien was dat ook maar goed zo. Hij had tijdens zijn relatie al ontdekt dat hij niet het type was waarvan gehouden kon worden, hoe hard dat dan ook klonk. Te veel emotionele schade, te veel gebeurtenissen in zijn verleden. ”Ik denk ook niet dat ik hiermee ingestemd had als er wel iemand in mijn leven geweest zou zijn,” liet hij er uiteindelijk kortaf op volgen. Hij was geen gemakkelijk type, maar hij was wel loyaal als hij zich eenmaal aan iemand gebonden had. Dat dan weer wel. Hij liet zijn blik kort naar de burger glijden. Die was al bijna weer op. ”En het is ook niet alsof ik er echt naar op zoek ben. Ik zie wel wat er komt.” Hij haalde zijn schouders op. Meer kon hij daar niet over zeggen.
Re: Pool - za nov 13, 2021 5:22 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6


Pool - Pagina 4 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

Pool - Pagina 4 Sprite12Pool - Pagina 4 EeveePool - Pagina 4 PikachuPool - Pagina 4 Shinx

Zijn antwoord was wat korter af. ”Nee,” zei hij enkel. Ze moest eerlijk toegeven dat ze niet anders had verwacht. Ace leek haar alles behalve een persoon voor een relatie. ”Mijn laatste relatie is alweer meer dan een jaar geleden.” Het feit dat hij wel ooit een relatie gehad had, verbaasde haar toch wel een beetje. ”Ik denk ook niet dat ik hiermee ingestemd had als er wel iemand in mijn leven geweest zou zijn,” vulde hij aan. Jett haalde haar schouders simpelweg een keer op. Rustig nam ze nog een hap van de burger terwijl ze luisterde naar wat hij verder allemaal nog had te vertellen. ”En het is ook niet alsof ik er echt naar op zoek ben. Ik zie wel wat er komt.” In stilte at ze de rest van haar burger. Haar gedachten bleven keer op keer terug dwalen naar Zivar. Hopelijk zou dit niet zorgen voor een bonus bij zijn soms angstige gedrag.
Re: Pool - zo nov 14, 2021 3:33 pm
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

Pool - Pagina 4 BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Met een paar laatste happen was zijn burger opgegeten. Hij had niet echt zin om te blijven zitten voor een dessert en hij dacht ook niet dat Jett daar zin in had, dus vroeg hij om de rekening toen de ober naar hun toe kwam lopen en nadat Jett haar burger ook op had. Zonder te overleggen met Jett schoof hij genoeg geld op de tafel en schoof zijn stoel naar achteren. Hij deed een hoofdknik in de richting van waar de kamers waren, want hij nam aan dat Zivar en Igneel nog niet onderzocht waren. En ze moesten sowieso de nacht ergens blijven. En hij had dat verdomde sleuteltje nog van die ene kamer die ze samen moesten delen. Met een frons keek hij naar de nummer van het sleuteltje, waarna hij zich naar de gang begaf waar de kamers waren en het sleuteltje in het slot ramde toen hij hun kamer had gevonden. Hij swingde de kamer open en zag dat er welgeteld één stapelbed was. En een veel te krappe kamer. Ace zuchtte en liep de kamer binnen, waarna hij zich omdraaide naar Jett en even onder zijn adem door kuchte. ”Wil je boven of beneden?” vroeg hij vervolgens met een uitgestreken gezicht. Het maakte hem niet zo heel veel uit. Als de nacht maar snel voorbij zou zijn.
Re: Pool - vr nov 19, 2021 12:47 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6


Pool - Pagina 4 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

Pool - Pagina 4 Sprite12Pool - Pagina 4 EeveePool - Pagina 4 PikachuPool - Pagina 4 Shinx

Binnen de kortste keren hadden ze beide hun burger op. Normaal zou ze wel kunnen gaan voor een dessert maar ja, op het moment had ze er niet echt behoefte aan. Het eten was genoeg geweest om haar weer naar de volgende dag te kunnen brengen. Voor ze ook maar input kon geven, had Ace al voor hun beide betaald. Normaal gesproken zou ze er op in gaan, weerstand bieden en haar eigen deel betalen. Nu zat ze zo down in de dumps dat ze geen zin had in die discussie. Pas tegen de tijd dat ze naar de kamers liepen, realiseerde ze zich weer dat ze maar één kamer hadden. Ugh. Dat was ze door alle gedoe omtrent hun pokémon helemaal vergeten. Zodra de deur open ging was het eerste wat haar opviel hoe klein de kamer was. Het was maar goed dat ze niet claustrofobisch was. ”Wil je boven of beneden?” vroeg Ace met een kuchje. Jett haalde haar schouders op en liep richting het kleine stapelbed. "Ik ga wel onder", zei ze terwijl ze haar tas op het matras liet vallen. Ze ging naast haar tas zitten en haalde Zola's pokéball tevoorschijn. De Eevee verscheen al snel op haar schoot, waar ze afwezig geaaid werd door haar trainer.
Re: Pool - zo nov 28, 2021 12:30 pm
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

Pool - Pagina 4 BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Jett gaf aan dat ze onder wilde en Ace gaf een knikje. Terwijl zij haar Pokémon uit haar Poké Ball tevoorschijn liet komen, trok hij zonder blikken of blozen zijn shirt uit. Hij schaamde zich niet voor de vele littekens die hij op zijn bovenlijf had zitten. Het waren allemaal littekens van straatgevechten en van zijn verleden, maar hij nam aan dat hij er geen vragen over zou krijgen. En als hij er wel vragen over zou krijgen, dan zou hij er toch niet over uitbreiden. Veel littekens waren sowieso al wel wat verdwenen door de spiermassa die hij had opgebouwd met de fitness en het hardlopen. De tribal tatoeage die hij op zijn borst had laten zetten, overkoepelde één groot litteken dat zijn vader hem had bezorgd in een donken bui. Er was dus niet veel voor Ace om te verbergen. Zijn joggingbroek liet hij aan terwijl hij zijn schoenen uittrapte en hij klom met twee treden tegelijkertijd het stapelbed in, waarna hij met een zucht ging liggen en even kort naar het plafond staarde. ”Trusten,” zei hij tegen Jett, al verwachtte hij niet dat ze veel ging kunnen slapen. Hij ook niet, trouwens. Daar was hij veel te rusteloos voor, zelfs na de volledige maaltijd die ze eerder genuttigd hadden.
Re: Pool - ma nov 29, 2021 8:50 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6


Pool - Pagina 4 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

Pool - Pagina 4 Sprite12Pool - Pagina 4 EeveePool - Pagina 4 PikachuPool - Pagina 4 Shinx

Haar ogen bleven op Zola gericht terwijl Ace zijn shirt uit trok. Ze had geen behoefte om dat te zien dus zou ze niet kijken ook. Het bed bewoog lichtjes terwijl hij naar boven klom. Een zucht rolde over haar lippen terwijl ze zelf maar richting de lichtknop liep en het licht uit deed. Voorzichtig vond ze haar weg terug richting het bed en Zola om er op te gaan liggen. ”Trusten,” hoorde ze hem zeggen. "Trusten", verzuchtte ze terwijl ze zich op haar zij draaide. Afwezig aaide ze Zola over haar zachte vacht. Haar gedachten bleven terug dwalen richting Zivar en ze deed geen oog dicht. Bah, vreselijk was dit.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum