Re: Crescent Moon Quests - wo maa 02, 2022 2:44 pm
Kylian Tousignant
Crescent Moon
| Ik wil een missie doen! Naam Karakter(s): Kylian Tousignant Aantal sterren: 1 |
| Ik wil een missie doen! Naam Karakter(s): Kylian Tousignant Aantal sterren: 1 |
| ★ Quest De Cottonee van een klein meisje is tijdens de storm weggewaaid. Zou jij hem kunnen vinden? |
Karakterkaart Gender: Male Age: 22 Rank: 3
CHARACTER INFO OOC INFO | Ik wil een missie doen! Naam Karakter(s): Archie Rama Aantal sterren: 1 |
Karakterkaart Gender: Female ♀ Age: 26 Rank: 10/10
CHARACTER INFO OOC INFO | ★ Quest Voor zijn verjaardag willen we ons gehandicapte zoontje een Fire Type Pokémon laten zien. Kun jij er één vangen of ons helpen om ons zoontje veilig naar een wilde Fire-Type Pokémon te begeleiden? |
Karakterkaart Gender: Female Age: 25 years old Rank: 6
CHARACTER INFO OOC INFO | Ik heb een missie voltooid! Naam Karakter(s): Jett Maltos Link Topic(s): https://talesofsinnoh.actieforum.com/t3300-quest-kidnapped |
| Quest Completed Gefeliciteerd met het voltooien van je quest, Jett! 10₽ wordt bijgeschreven bij je account als beloning! |
CHARACTER INFO OOC INFO | Ik heb een missie voltooid! Naam Karakter(s): Archie Rama Link Topic(s): https://talesofsinnoh.actieforum.com/t3462-quest-fiery-birthday |
Karakterkaart Gender: Female Age: 26 Rank: 0
CHARACTER INFO OOC INFO | Quest Completed Gefeliciteerd met het voltooien van je quest, Archie! 10₽ wordt bijgeschreven bij je account als beloning! |
Karakterkaart Gender: Male Age: 22 Rank: 7
CHARACTER INFO OOC INFO | Ik heb een missie voltooid! Naam Karakter(s): Myrddin ó Dwerg Link Topic(s): https://talesofsinnoh.actieforum.com/t3238-quest-vermist-en-verloren Ik wil een missie doen! Naam Karakter(s): Myrddin ó Dwerg Aantal sterren: 3 |
| Quest Completed Gefeliciteerd met het voltooien van je quest, Myrddin! 10₽ wordt bijgeschreven bij je account als beloning! ★★★ Quest Er zijn meerdere Pokémon gestolen uit Veilstone City. Er zijn ook vuilniszakken gevonden met raar medisch afval. Ga op zoek wat er gebeurd is en of deze zaken verband houden. Er zit een jong meisje op ons kantoor waarvan haar Alcremie gestolen is. Begin daar. |
Karakterkaart Gender: Male Age: 25 Rank: 1
CHARACTER INFO OOC INFO | Ik wil een missie doen! Naam Karakter(s): Jade Bellerose & Sébastien Bellerose Aantal sterren: ★ |
| ★ Quest Help! Onze Pichu's zijn een groot gebouw in gerend, maar ze willen ons niet binnen laten. Kunnen jullie naar binnen gaan en onze twee pokémon vinden? |
CHARACTER INFO OOC INFO | Ik wil een missie doen! Naam Karakter(s): Archie Rama Aantal sterren: ★★ |
Karakterkaart Gender: Female Age: 26 Rank: 0
CHARACTER INFO OOC INFO | ★★ Quest Een zonderling in een pokébal kostuum lijkt zijn zinnen gezet te hebben op pokeballs. Hij steelt ze van trainers, uit winkels. Wel allemaal lege maar hij is zo gewiekst als dat hij vreemd is en niemand heeft hem tot nu toe nog op heterdaad kunnen betrappen. Vertrouwelijke bronnen hebben vernomen dat hij vanavond in de pokeballshop in Veilstone City zal toeslaan. Zie of je hem kunt inrekenen of in ieder geval ervoor zorgen dat hij stopt met zijn obsessie. |