Switch account





[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - vr apr 29, 2022 2:05 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

In eerste instantie was Alain niet van plan geweest om de hele regio over te reizen om naar het Coronation Festival te gaan. Er was te veel gebeurd, het was ver weg en hij wist niet of het een goed idee was. Was rust niet belangrijker? Maar, na overwegen en het idee voorleggen bij anderen, had hij zichzelf weten te overtuigen. Misschien was rust goed, maar ze moesten eruit. Zowel Cas als hij zou baat hebben bij even het huis uit zijn, even ergens anders zijn dan binnen die vier muren. Dus had hij een hotel weten te boeken en waren ze de dag voor het festival de auto in gestapt.

Na een moeizame ochtend om alle juiste redenen, waren ze dit keer wonder boven wonder op tijd voor de speech van de Champion. Hij was er nog niet, dus ze konden een plekje langs de kant opzoeken waar ze genoeg zouden horen, maar niet te dicht in de menigte stonden. Binnen enkele minuten zou de kampioen daar op komen duiken om zijn speech te houden.

Misschien sta jij daar op een dag wel,” opperde Alain met een lichte glimlach, knikkend naar het podium. De kampioen, de sterkste trainer van Sinnoh. Hij had er vertrouwen in dat Cas het kon.

&Cas<3
Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



Rusten.

Dat is wat de dokters hem steeds zeiden dat hij moest doen. Casimir kon het woord niet meer horen. Hele dagen lang niks doen en tv kijken of slapen was niet iets wat hij nog langer aankon. Hij was niet ziek, enkel zijn lichaam was het niet altijd overal mee eens. Coronation Festival was normaal gesproken niet iets waar hij heen zou gaan, maar hij wilde iets gaan doen dus was het perfect.

Wat vooral perfect was verlopen, was hun ochtend. Als het van hem had afgehangen waren ze een hele dag in bed gebleven, maar er kwamen nog dagen en nachten. Ze waren op het Festival aangekomen nog voor de Champion begon met zijn speech.

Ze hadden een goed plekje gevonden en daar plaatsgenomen. “Ik? Daar? Op het podium?” vroeg hij Alain met een vertrokken gezicht. “Ik weet het niet—” Niet omdat hij niet wist of hij het wel kon, maar door de grote menigte die hier stond. Een één op één gesprek was soms al een hele uitdaging. “Denk dat jij daar veel beter in bent.” Alain wist immers altijd wel wat te zeggen.

Ondertussen verscheen de champion op het podium en mensen begonnen direct luid te applaudisseren. Niet Casimir, hij bleef kalm zitten en keek enkel naar de mensen en hun enthousiasme. Was er soms iets speciaal aan die man? Vorig jaar zat hij nog in Kalos, dus toen had hij de man niet gezien. Hij wilde wel eens weten wat de man allemaal te zeggen had.

Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ooit hadden ze zo’n verschillend beeld gehad van hoe je met Pokémon om moest gaan. Die dag had Alain besloten dat hij Cas zou laten zien dat hij ongelijk had. De werkelijkheid was veel minder zwart-wit en juist doordat ze elkaar hadden, hadden ze allebei ontzettend veel kunnen leren. Was dat niet de eerste stap naar Champion? Alain kon de ander er zien staan. Misschien niet sprekend voor het publiek, maar aan de top van de lijst. Ze namen misschien de lange weg erheen, maar het zou passen.

Ik?” vroeg Alain lachend. “Ik kan nog geen zin afmaken als ik daar sta,” wuifde hij het weg. Hij gniffelde even bij het idee hoe dat zou gaan als hij zich gestrest zou voelen. Nee, misschien beter niet. Maar… “Ik denk dat je het kan. Champion zijn, bedoel ik,” knikte hij. Hij zou dat nooit hebben gezegd tijdens hun eerste ontmoeting, maar ondanks alles was Cas sterk vooruit gegaan.

Alain leunde wat naar achteren en keek nieuwsgierig toe toen Aiden het podium op kwam. Een fantastisch jaar, noemde hij het. Alain humde even bedenkelijk. Het luide gejoel was wat veel, maar hij haalde even diep adem en nam Cas’ hand in de zijne. Hij was nooit fan geweest van de drukte. Eventjes en dan was het weer klaar.

Ik vraag me af waar hij vandaan komt,” mompelde Alain tegen de ander. “Ik had nog nooit van ‘m gehoord, tot de regio open ging.” Hoe kwam de jonge man aan al die sterke Pokémon als de regio dicht was?

Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



Het was goed dat ze niet midden in de menigte zaten, want dat zou Casimir niks gevonden hebben. Zoveel mensen hadden hun eigen pokémon bij, waarschijnlijk om te laten zien wat ze zelf gevonden hadden het afgelopen jaar en om te laten tonen dat ze er klaar voor waren. Dat ze die pokémon van hen maar mooi bij hem weg hielden.

Met een glimlach keek hij opzij naar Alain toen die zei geen zin af te kunnen maken. Even dacht hij erover na, voor dat hij toch moest knikken. Daar had hij een punt. “Maar je hebt wel een zin om af te maken,” merkte Casimir op. Als hij zijn eigen tekst moest schrijven, zou er niks op papier komen om te vertellen. Nee, een publiek aanspreken was niks voor hem. “Niet als dit part van de job is.” Casimir knikte naar de man die het podium op kwam wandelen, duidelijk op zijn gemak. Dat terzijde, als hij ooit Champion wilde worden, had hij nog een heel lange weg te gaan.

Vanaf het moment dat de man zijn mond opentrok, had Casimir al besloten dat het zijn tijd niet waard was. Een fantastisch jaar. Stond er niet enkele weken geleden nog een school in brand? Werden er niet steeds meer pokémon gestolen? Zacht schudden Casimir zijn hoofd. Zijn ogen dwaalde al snel af naar de omgeving en de uitleg ontging hem helemaal. Hij was heel blij dat Alain iets zei.

Met een zachte frons keek hij naar Alain, voordat hij zijn schouders ophaalde. “Misschien van de overheid gekregen? Import van een andere regio?” Hij had zelf nog nooit van de man gehoord. “Waarschijnlijk vriendjes in hoge posities die het voor hem geregeld hadden.” Immers waren er geen gyms open geweest en had de andere zich niet moeten bewijzen zoals de volgende Champion zou moeten doen.

Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Er was wel een zin om af te maken. Alain gniffelde even en schudde zijn hoofd toen Cas zei dat hij het niet kon worden als dit deel van het baantje was. “Ah. Het moment dat je ‘m verslaat het hele festival afschaffen,” grinnikte hij. “Zullen ze blij met je zijn.” Deze dag was goud geld voor Diamond Corp. Hij had niet het idee dat ze het zouden accepteren. Maar, wat konden ze doen? Dit feest was niets zonder de Champion, zelfs alle evenementen stonden in het thema van zijn Pokémon.

Alain humde even bedenkelijk toen Cas zei dat er misschien vriendjes in hoge posities waren die dit voor hem geregeld hadden. “Misschien is ‘ie wel de zoon van iemand in die hele corporatie.” Papa lief aankijken en alles krijgen. Was dat niet hoe het werkte? Die lui werkten geen dag in hun leven en Alain had er weinig vertrouwen in.

De man praatte door, maar geen van beiden leek er echt veel aandacht aan te besteden. “Zullen we vast gaan lopen?” vroeg hij daarom, een knikje weg van de menigte. “Misschien kunnen we nog wat dingen doen voor de drukte daarheen komt.” Al het gejoel gaf hem hoofdpijn en hij zou blij zijn als iedereen weer zijn eigen weg ging.
Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



Voorheen had Casimir zich nooit echt bezig gehouden van de Champion, of toch zeker niet met wie die man was. Er nu over praten was in elk geval interessanter dan de speech zelf. De man leek zo vol van zichzelf en Casimir vond het maar niks. “Alleen daarvoor al zou ik Champion willen zijn,” sprak hij geamuseerd, zijn grijze ogen weer even op die Aiden gericht. “Zien hoe hard ik op hun zenuwen kan werken tot ze het beu zijn.” Het festival schrappen zou zeker het bloed vanonder hun nagels vandaan halen.

Maar waar die man zijn pokémon vandaan haalde was hem een raadsel. Al was het voor iemand met genoeg geld vast geen probleem. Die moesten met hun vingers knippen en ze kregen alles. Zijn gezicht vertrok wat bij die gedachten. “Zou me niet verbazen. Misschien weet hij zelfs niet hoe een pokémon gevecht in zijn werk gaat, hebben ze hem enkel gekozen voor zijn sprankelende persoonlijkheid en mooie kopje.” Dan zou het wel lachen zijn als iemand hem eenmaal ging uitdagen.

Hier weg gaan, dat was iets wat Alain hem geen tweede keer moest zeggen. Direct stond hij recht en hield een hand uit naar Alain om hem ook weer recht te trekken. “Goed idee.” Nu zou het nog rustig zijn overal dus konden ze hun tijd nemen. Op de achtergrond hoorde hij de Champion nog vaag wat zeggen. “Er is duidelijk genoeg te doen.” Allemaal activiteiten in teken van de Champion zijn team. “Iets wat je eerst wilt doen?” Iets waar ze heen wilde voor al het volk er stond ze een eeuw moesten aanschuiven.

Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Alain hief een wenkbrauw toen Cas zei daarvoor Champion te willen zijn. “Voor je het weet moet je geforceerd met pensioen,” merkte hij op. Toch niet zo slecht. Alol— Oké, misschien niet Alola. Cas zou levend verbranden. Kalos? Hij had het altijd al eens willen zien.

Wordt wel een makkelijke winst, dan,” humde Alain bedenkelijk. Zou het zo zijn? Zou die Aiden helemaal niets voorstellen? Het zou hem ergens niet eens verbazen. Veel in Sinnoh waren nieuw met het trainen en er was nog niemand echt ver de league in gekomen. Voor zover Alain had gehoord, had niemand de Champion zelfs nog uitgedaagd. Wel makkelijk om jezelf dan onoverwinnelijk te noemen. Alain kon zichzelf ook een ongeslagen kampioen dammen noemen als hij het met niemand speelde.

Met behulp van de ander zette Alain zich overeind, waarna hij even zacht in Cas’ hand kneep. “Het Corviknight ritje klinkt wel leuk…” merkte hij op. “Maar misschien mooier als het iets later is. We kunnen langs de kraampjes?” opperde Alain. “Er zijn meestal wel leuke dingen te winnen…” Hij knikte richting de kraampjes die al snel zichtbaar werden. Vorig jaar had hij hier niets van gedaan, maar nu klonk het wel leuk.
Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



Voor even leek Casimir het echt te overwegen. Champion zijn voor een paar weekjes en daarna al op pensioen gestuurd worden. Maar wat moest hij dan verder doen met zijn leven? Misschien toch niet het beste idee. “Dat zou me niet verbazen.” Ze zouden nog voor zijn hoofd durven komen waarschijnlijk als hij dit festival durfde af te lassen. “Misschien wat te makkelijk.” Nog een laatste keer wierp hij een blik op die Aiden die deed alsof hij het allemaal was. Voor iemand die meende de sterkste van de regio te zijn, had Casimir hem maar weinig zien vechten. Tot hij hem eens in actie zag, zou hij geen hoge verwachtingen hebben.

Dit was het ideale moment om over het festival te wandelen zonder last te hebben van de drukte en daar konden ze maar beter gebruik van maken. De afgunst kon hij echter niet van zijn gezicht houden toen Alain begon over de Corviknight rides. “Dat is iets wat je echt wilt doen, niet?” vroeg hij Alain terwijl hij de jongen aan keek. Op de weg hierheen had hij de pokémon al klaar zien staan. Het idee dat een pokémon die hij niet kende hem de lucht in zou nemen, stond hem niet aan.

Rustig begon hij alvast te wandelen met een uitgestoken hand naar Alain. Enkele mensen leken verbaasd te zijn dat ze al weg gingen in plaats van te wachten tot het einde van de speech, maar ze hadden wel wat beters te doen. “Dan zien we wel wat we eerst tegen komen. Misschien dat jij deze keer eens wat leuks wint,” zei Casimir met een kleine onschuldige glimlach. Met gezelschapsspelen had Alain geen geluk en de laatste keer met Pasen ook al niet.

Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Voor een moment leek Cas de optie te overwegen, voor hij zei dat het te makkelijk zou zijn. Alain humde even. “Makkelijk klinkt goed,” zuchtte hij. Ze hadden al genoeg moeilijk gehad. “Maar, misschien wat snel saai.” Hij was niet het type om niets te doen, dus Alain zou na zo’n drie dagen al gillend gek worden. Nee, hij had actie nodig. Werk, hobbies, mensen om zich heen. Alles tegelijk.

Het is zo’n mooie stad, het is vast nog mooier van bovenaf,” zuchtte Alain alsof het een romantisch dinner was waar hij het over had. Het beeld alleen al was iets wat hij altijd had willen doen. “Het zal vast meevallen,” verzekerde hij de ander. Dat hij zich nog niet bewust was van het gevoel wat de hoogte met hem zou doen na het voorval met de Malamar was duidelijk. Hij nam zonder twijfel de hand van Cas om weg te gaan van de speech.

Bij het weglopen overhandigde iemand hen nog twee Gracidea Flowers, als bedankje, en Alain hield ze allebei even vast terwijl Cas zei dat ze konden wachten tot ze wat tegenkwamen. Misschien won hij dit keer wat. Alain schudde zijn hoofd even. “Ik win niets,” merkte Alain met een pruil op, voor hij tot stilstand kwam en de ander ook tot stilstand te forceren door zijn hand niet los te laten. Pas toen ze stil stonden liet hij los, om de roze bloem in Cas zijn haar te steken. “Perfect,” knikte hij tevreden. Het stak nogal af.
Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



Alles op zijn tijd. Voorlopig had hij nog een lange weg te gaan als hij de Champion wilde uitdagen. Maakte niet uit hoe makkelijk het misschien zou zijn. Zeker na de recente gebeurtenissen, hadden ze eerst weer wat positiviteit nodig, en in Casimir zijn geval ook zelfvertrouwen. Momenteel wilde hij nog niet eens nadenken over het uitdagen van de Champion.

Maar waar dat gevechten zorgen voor later waren, was het tripje met de Corviknight een zorg van nu. Alain deed zijn best hem te overtuigen dat het mooi zou zijn om de stad van boven te zien, maar dat deed het hem niet. Nog altijd keek hij de andere bedenkelijk aan, voor hij een verslagen zucht liet horen. Als ze daar eenmaal waren, kon hij vast toch geen nee zeggen. “Ik heb uhm— het zou de eerste keer zijn dat een pokémon me vervoerd.” Nog nooit was hij in een koets gestapt, of had hij op een lapras de oceaan verkent. Casimir vertrouwde het allemaal niet.

Verward stond hij stil toen Alain bleef staan. Voor even dacht Casimir dat er misschien iets aan de hand was, maar dan merkte hij de bloemen op. Ondertussen kende hij de ander goed genoeg om te weten waar dit heen ging. “Oh nee— waag het—” zijn gewicht bewoog hij wat naar achter, zonder effectief een stap te nemen. Tegen Alain kon hij toch niet winnen dus eindigde hij al snel met de bloem in zijn haar. Alsof de andere zonet een misdaad had gepleegd, keek Casimir hem aan.

Casimir stak zijn hand uit en bewoog zijn vingers op aan te geven dat Alain de andere bloem moest overhandigen. “Ik loop niet alleen zo rond,” zei hij erbij om te laten weten wat hij van plan was. Moeilijk kon het niet zijn om een bloem in iemands haar te steken.

Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het zou de eerste keer zijn dat hij door een Pokémon werd vervoerd. Alain humde even bedenkelijk. “We gingen als kinderen wel eens met Ponyta’s op de koets, maar nog nooit de hoogte in,” gaf hij toe. Hij kneep even zacht in de hand van de ander en keek hem met een lichte frons aan. “Als je het echt niet wil, dan hoeft het niet,” verzekerde hij hem. Hij wilde het echter wel graag doen, dus het zou wel spijtig zijn als ze het moesten missen.

Een erg mannelijk gegiechel klonk toen Cas uiteindelijk toch de bloem in zijn haar had. Tegenstribbelen had weinig effect gehad en Alain zorgde ervoor dat de bloem goed zat, voor hij naar achteren stapte om het goed te kunnen zien. Een glimlach ontstond op zijn gezicht en hij knikte tevreden. “Perfect,” knipoogde hij. Erg gay, maar schattig.

Hij zou niet alleen zo lopen, verklaarde Cas. Alain hief één wenkbrauw, voor hij zijn hand uithield zodat Cas de bloem die hij nog vast had zou kunnen pakken. “Het gaat veel erger zijn als we er allebei één hebben,” verzekerde hij hem. Samen over het festival, beiden een roze bloem in hun haar… Oh, wat zou zijn moeder het beeld ervan haten. Dat alleen al was genoeg om de hele dag zo rond te lopen.
Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



Het idee om in een voertuig te zitten dat werd voortgetrokken door door een pokémon, was één dat hij als kind niks vond. Toen hij heel erg klein was, had hij wel eens op een ponyta gezeten. Daar waren foto’s van maar herinnerde hij niks van dus telde hij niet mee. “Zelfs daar kregen ze mij niet in.” En eerlijk gezegd— enkele weken geleden zou hij het misschien gedaan hebben omdat zijn vertrouwen een beetje was gegroeid maar ondertussen— “Zoals je zegt, het valt vast wel mee,” herhaalde hij met een zachte zucht de woorden van Alain terwijl hij in de richting keek van dat kraampje.

Casimir keek omhoog om de bloem te kunnen zien zitten, maar het stak net te ver naar achter. Waarschijnlijk zag het er enorm belachelijk uit. Vooral omdat de bloem wel héél opvallend was, dus als hij zo ging rondlopen, sleurde hij Alain erin mee. “Kijken ze in elk geval niet enkel naar mij.” De aandacht zou dan verdeeld zijn, wat veel beter klonk.

Geconcentreerd keek hij naar Alain zijn haar toen dat hij de bloem erin wilde steken. Eerst stak die teveel naar boven, dan viel die opzij en uiteindelijk viel die naar de grond. Casimir kon het nog gelukkig tegen houden, zodat hij gewoon opnieuw kon proberen. “Hoe kan het zo moeilijk zijn om een bloem in je haar te steken,” mompelde hij zacht terwijl hij opnieuw probeerde, deze keer door het achter Alain zijn oor te steken. Voorzichtig trok hij zijn handen weg. “Zo.” Alsnog zag het ernaar uit dat de bloem ieder moment uit Alain zijn haar kon vallen.

Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Zelfs in een koets hadden ze Cas niet gekregen. Alain voelde zijn frons dieper worden en wilde net zeggen dat ze het gewoon niet deden, toen Cas zei dat het vast wel mee viel. Hij knikte even, een zachte glimlach op zijn lippen. “Vast,” stemde hij in. “En als je het niet wil, doen we wat anders.” Hij zou hem nooit forceren, maar het viel vast mee als ze er waren. Je zag de Pokémon immers niet eens.

In elk geval zouden mensen niet alleen naar hem kijken. Alain grinnikte even en schudde zijn hoofd. Hij had willen reageren dat ze zo wel een heel klef koppel leken, maar toen herinnerde hij zich dat ze überhaupt bezig waren met bloempjes in elkaars haar doen om de hele dag hand in hand te lopen en realiseerde hij zich dat ze dat niet alleen leken.

Cas had wat moeite om de bloem in zijn haar te krijgen. De truc was om de bloem net boven een klit te steken. Want, waar hij als homoseksuele man moeite had met het vinden van een woord wat daarop leek, was het in het haar van de ander niet het geval. Toen het eenmaal zat, al was het wat unsafe, grinnikte Alain en stak hij zijn hand weer uit. “Helemaal perfect,” lachte hij. Hoe lang de bloemen zouden blijven zitten? Waarschijnlijk niet lang.

Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



Misschien dat het anders zou zijn als hij eenmaal bij de Corviknights stond, maar voorlopig was hij nog van plan om zijn angsten te overwinnen. Er kon niks mis gaan. Hopelijk. Met een kleine glimlach keek hij naar Alain, blij om te weten dat hij de keuze had om het alsnog niet te doen. Maar dat was een probleem voor later, eerst de bloem.

"Dat weet ik zo nog niet." Dit was een talent dat Casimir duidelijk niet had; bloemen in iemands haar steken. Het zag eruit alsof het los zou komen als hij er nog maar naar zou blazen. Voorzichtig voelde hij aan de bloem in zijn eigen haar, die iets stabieler leek te steken. Hopelijk liep er niemand rond die hij kende, want het was echt wel heel erg. “Zullen we dan maar verder gaan?” Met wat geluk zou de bloem in zijn haar ook snel weg waaien. Casimir stak zijn hand uit naar Alain zodat ze verder konden wandelen.

Lang zou het niet meer duren voor de speech gedaan was en al het volk af zou komen. “Daar eerst kijken?” Hij knikte naar een kraampje waar allemaal touwtjes naar beneden hingen. Iets wat hij herkende van op de kermis vroeger.  

Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Alain pakte de hand van de ander tevreden beet en lachte nog een keer na om het beeld van hoe ze er nu bij liepen. Hij wist al wat voor stereotype hij zelf kon zijn, met zijn lichte haar, nog net niet regenboog-kleurige ogen, de lichtpaarse sweater die hij droeg op de donkere spijkerbroek. In zijn tienerjaren had hij zich te oncomfortabel gevoeld om er zo bij te lopen, te bang om typisch te zijn, maar nu wist hij dat het eigenlijk niet uitmaakte. Als zijn ouders dat ook konden zien, was het perfect.

Het eerste kraampje wat hun oog ving was er één met touwtjes. Vine verrassing, noemde het. Alain knikte, voor zijn blik op het grote bord bij het kraampje viel. “Ah… Altijd prijs,” merkte hij lachend op. “Die heb ik nodig.” Het was diep triest hoe diep zijn geluk zat. Monopoly, elk ander spel, de eieren… Het leek erop dat hij nooit wat mocht winnen. Toch zou hij niet klagen, want met de hand van de ander in de zijne voelde hij zich elke dag een winnaar, hoe cliché het ook was.

Enthousiast keek hij naar de grote groepen bij elkaar gevouwen touwen toen ze aankwamen bij het kraampje. De man begon enthousiast te bulderen over hoe het altijd prijs was en hoe ze voor slechts de lage prijs van 10₽ mee mochten doen. Alain gniffelde even, voor hij met zijn vrije hand zijn portemonnee uit zijn zak viste en Cas aankeek. “Jij eerst,” knipoogde hij, terwijl hij 20₽ tevoorschijn haalde en de man betaalde. Hopelijk vond Cas ook wat leuks… en dan hij nog.
Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



Het was goed dat ze op voorhand weg waren gegaan, want nu moesten ze niet wachten, stonden er geen kleine kinderen in hun weg en konden ze rustig hun tijd nemen. Altijd prijs. Dat was ook altijd mooi meegenomen. om Alain zijn woorden moest Casimir even glimlachen. “Je geluk is zich gewoon aan het opstapelen,” zei hij tegen de andere. Ooit zou de andere iets winnen. Iets heel goeds.

Duur was het gelukkig niet en gezien ze altijd prijs hadden, was dat het wel waard. Ze lieten elkaars hand los, zodat ze konden betalen en zoals altijd ging Alain al voor zijn geld. “Wacht ik zal wel—” begon Casimir, maar zoals altijd was hij weer eens te laat. Een briefje hield hij in zijn handen, maar Alain had de man al betaald. Volgende keer moet hij nog sneller zijn. Hij stak het geld maar weer weg en richtte zijn aandacht op de vele koorden.

Het eerste het beste touwtje nam Casimir vast, voor hij zijn blik op Alain richten. “Op hetzelfde moment?” Hij hoopte dat er iets goeds tussen zat voor hun beide. Altijd leuker om samen weg te gaan met iets dat ze konden gebruiken.

Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Zijn geluk was zich aan het opstapelen, zei Cas. Alain keek hem met één geheven wenkbrauw aan en dacht aan de keer dat hij een Malamar had gekregen omdat zijn Rotom een machine had gehackt. Ongeluk hoorde bij zijn leven en hij wist niet of dat ooit zou veranderen, maar misschien was er hoop. Hij was gelukkig en als hij daarvoor nooit iets zou winnen en moest dealen met ouders die het nooit zouden begrijpen, dan was dat prima.

Het was niet bewust, Alain was gewoon gewend om te betalen. Waarom? Daar dacht hij verder ook niet echt over na. Zodra ze ergens aan kwamen pakte hij zijn portemonnee, betaalde hij en was hij klaar om te doen waar ze voor gekomen waren. Misschien was het handiger om het meer te verdelen, maar dat zou een bewuste actie moeten zijn en zoveel aandacht spendeerde hij er niet aan. Op het moment verdiende hij genoeg.

Op hetzelfde moment. Oké, dat kon ook. Alain liet zijn vingers bedenkelijk langs enkele touwtjes glijden, voor hij er één beetpakte. “Dit gaat ‘m worden,” zei hij, al klonk hij lang niet zo zeker als je met die woorden zou denken. Hij haalde even diep adem, trok aan het touwtje en… Wat was dat? Alain trok zijn neus op bij het zien van het object wat er aan het touwtje zat en keek er bedenkelijk naar toen het aan hem werd overhandigd, voor hij opkeek om te zien wat Cas had getrokken.

Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



Trekken was iets waar hij goed in was. Zelfs met maar één hand die hij kon gebruiken. Zonder al te veel moeiten, trok hij de prijs aan de andere kant omhoog. De man achter het kraampje nam beide voorwerpen vast en overhandigde die. Wat Casimir in handen kreeg, herkende hij echter niet. Een CD doosje met daarin een CD. De verwarring stond op zijn gezicht af te lezen.

“Dat is een speciale, je mag van geluk spreken als je hem ooit kan gebruiken!”

De man was in elk geval heel enthousiast, maar het zorgde er enkel voor dat Casimir met nog meer vragen kwam te zitten. Zoals de man het verwoorden, was de kans enorm klein dat hij ooit de pokémon tegen zou komen waar hij het op kon gebruiken. “Dus ik heb er niks aan,” concludeerde hij terwijl hij zijn blik weer richten op Alain. Vanuit zijn ooghoeken zag hij de man erg bedenkelijk naar hem kijken, maar Casimir ging er gewoon van uit dat die naar de bloem in zijn haar aan het kijken was.

“Jij wat beters?” vroeg Casimir terwijl dat hij het doosje voor zich hield om het verder te bestuderen. Nee, hij had geen idee wat het was en voor welke pokémon dat hij het kon gebruiken

Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het ziet eruit als een kinderkroontje wat te lang in de zee heeft gelegen,” antwoordde Alain toen Cas vroeg of hij wat beters had. Alain hield het rare kroontje op terwijl hij op Cas afstapte, een blik werpende op het ding wat hij in handen had. Zijn frons verdiepte enkel en hij keek even naar de man achter het kraampje.

En… Wat moeten we hiermee?” vroeg hij wat verbaasd. De man lachte hard en schudde zijn hoofd. Hij wees met zijn hand naar het ding in Alain’s handen. ‘Dat is een King’s Rock! Als je die gebruikt voor een Poliwhirl of een Slowpoke, gebeurt er iets heel speciaals!’ King’s Rock. Slowking. Alain’s gezicht vertrok bij de gedachte aan de Pokémon voor hij zich realiseerde—

Ah, ik heb Poppy thuis.” Dus die steen kon hij gebruiken? Zijn blik ging weer naar het ding van Cas en hij tilde zijn gezicht lichtjes zijwaards alsof hij dan de antwoorden zou vinden. “Een CD?” Als het slechte muziek was, kon hij er misschien nog wel van genieten.

Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



Een kroon. Dat had hij ook nog nooit gezien. Voor even dacht Casimir dat ze misschien aan een kraampje stonden voor kinderen waar je speelgoed kon winnen. Een CD met één of ander computerspel en een kroon voor carnaval. Als dat zo was zou hij ze hier achterlaten, want dan had hij er niks aan en kon iemand anders het beter meenemen. Ook Alain leek niet te weten wat hij met zijn gekke kroon moest doen.

Dat was tot de man begon uit te leggen dat de kroon gebruikt kon worden op enkele pokémon, waaronder één die Alain had. “Poppy is dat roze ronde ding van je?” vroeg hij voor de zekerheid. Namen onthouden was moeilijk en ze koppelen aan de vele pokémon nog veel moeilijker. “Zou goed uitkomen.” Dan kon Alain zijn pokémon gewoon laten evolueren wanneer hij wilde.

De CD daarentegen was een ander verhaal. Daarover werd nog niks gezegd. “Die kan gebruikt worden op wel een heel speciale pokémon. Een Porygon! Moeilijk te vinden maar een echte aanwinst als je er één hebt.” De man klonk erg enthousiast, maar Casimir kon dat enthousiasme niet delen. “Dan heb ik er dus niks aan.” Hij overhandigde het doosje weer aan de man. De man bleef er echter twijfelend naar kijken, zonder het terug aan te nemen. “Ik heb misschien nog iets,” zei de man voor hij even verdween. Casimir zijn grijze ogen gleden naar Alain. “Zullen we weg gaan?” vroeg hij. Hij had geen zin om te wachten op de man.


CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum