Switch account





Diancie
Moderator
Diancie

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 26 y/o
Rank: #10

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 3 BogusIncredibleBass-size_restricted
Quinty
Hier een quote
463
321
CHARACTER INFO

OOC INFO

HIGH IN THE SKY
WHO'S THAT POKÉMON?
Je klimt in het wagentje en laat je door de Corviknight de lucht in tillen. Als je uit het raam kijkt, Alain, vliegt er een Drifloon met je mee!

Vang je hem of laat je hem gaan? Je hebt hierna nog 1 poging(en) over.



HIGH IN THE SKY
WHO'S THAT POKÉMON?
Je klimt in het wagentje en laat je door de Corviknight de lucht in tillen. Als je uit het raam kijkt, Cas, vliegt er een Drifloon met je mee!

Vang je hem of laat je hem gaan? Je hebt hierna nog 1 poging(en) over.

Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 3 AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



Casimir had geen idee wat er gebeurt was in deze korte tijd. Daarnet was Alain nog enthousiast over deze rit, maar dat was helemaal omgeslagen. Eén blik naar buiten, en de andere zat er verstijfd tegen hem aangedrukt. Had hij iets gemist? Was er wat gebeurd buiten dat hij niet gezien had? Wat het ook was, Casimir had het gemist. Maar Alain wilde geen hulp en Casimir liet zijn arm wat naar beneden hangen.

De glimlach waarmee Alain hem uiteindelijk aankeek, bezorgde hem enkel meer zorgen. Het was niet de glimlach die hij van de andere gewend was. Beide knepen op hetzelfde moment hard in elkaars hand, door de windvlaag en Casimir greep ook de bank vast. Zijn adem stokte in zijn keel, tot alles weer kalmeerde. Een nerveuze lach ontsnapte, omdat het toch best dom was hoe ze hier zaten.

Casimir humde enkel even zacht om te laten weten dat hij het ermee eens was. Alles oké, buiten dat het niet helemaal oké was. Bezorgd keek hij opzij naar Alain toen dat hij begon over hoogtes. Hij begreep niet direct waar dat Alain het over had. “We zijn ook wel heel hoog nu,” zei hij wat ongemakkelijk. “Het is oké om dit te hoog te vinden,” zei hij met een kleine glimlach en kneep zacht in de andere zijn hand. Ondertussen moest hij hard zijn best doen om zelf kalm te blijven. Want fuck, met Alain die er nu ook zo bij zat, voelde hij zich steeds nerveuzer worden.

De pokémon die voorbij zweefde, merkte hij daardoor niet eens op.

Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 3 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Cas klonk ongemakkelijk toen hij zei dat ze inderdaad wel hoog zaten en dat het oké was, maar het was duidelijk dat hij zijn best deed om te helpen. De zachte kneep in zijn hand hielp en Alain knikte even, waarbij hij probeerde om zijn gedachten om te zetten in woorden. Ze waren nu beiden gespannen en dat op een moment waar ze samen van hadden moeten genieten. Zijn kaken klemde hij van frustratie op elkaar, tranen brandend achter zijn ogen maar hij wist ze daar te houden.

Ik had er nooit— Er was nooit een probleem. Met hoogtes,” legde hij uit na een stilte. Hij schudde zijn hoofd even, blik gericht op hun handen zodat hij niet naar buiten hoefde te kijken. “En het— Het was niet eens zo hoog maar als ik—” Oké. Hij stopte met praten en sloot zijn ogen weer even, slikte de ongesproken woorden weg en nam een moment om iets rustiger te worden. Hij bewoog zijn duim zacht over de hand van Cas, al was het meer om zichzelf gerust te stellen dan wat anders.

Ik wist niet dat het een probleem zou zijn,” legde hij uit. Waarom zou hij anders hierin zijn gegaan? “Maar het idee om— om te vallen…” Hij slikte opnieuw. Zolang hij niet keek en zolang het wagentje niet te veel bewoog was het oké. Hij hield zijn blik dan ook gericht op hun handen tot hij voorzichtig omhoog keek naar de ander, een zwakke glimlach op zijn lippen. “Sorry.” Hij zou er nog in veranderen.

Diancie
Moderator
Diancie

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 26 y/o
Rank: #10

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 3 BogusIncredibleBass-size_restricted
Quinty
Hier een quote
463
321
CHARACTER INFO

OOC INFO

HIGH IN THE SKY
WHO'S THAT POKÉMON?
Je klimt in het wagentje en laat je door de Corviknight de lucht in tillen. Als je uit het raam kijkt, Alain, vliegt er een Oricorio (Pa'u) met je mee!

Vang je hem of laat je hem gaan? Je hebt hierna nog 0 poging(en) over.



HIGH IN THE SKY
WHO'S THAT POKÉMON?
Je klimt in het wagentje en laat je door de Corviknight de lucht in tillen. Als je uit het raam kijkt, Cas, vliegt er een Archen met je mee!

Vang je hem of laat je hem gaan? Je hebt hierna nog 0 poging(en) over.

Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 3 AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



Traag liet hij de bank weer los, om zijn hand op zijn schoot te leggen. Hij probeerde kalm te blijven, of toch kalmer, voor Alain. Zodat hij zijn verhaal verder kon doen. Nooit problemen gehad, maar nu ineens wat het opgekomen. Dat is toch wat hij eruit haalde. Hij bleef Alain aankijken en knikte zachtjes om te laten weten dat hij het begreep. “Misschien omdat dit hoger is dan je al bent geweest?” vroeg hij in een poging de andere beter te begrijpen.

In stilte luisterde hij verder naar Alain, nog steeds had hij het gevoel dat hij iets miste om hem volledig te begrijpen. Zelfs al moest hij het weten. Als ze hier eenmaal uit waren, zou hij er misschien dieper op doorvragen. “We ga—” Casimir zijn hart sloeg een slag over toen hij iets op het dak hoorde, alsof iets erop was gevallen. Gelukkig bleef het daarbij, geen luid gekraai of hevig gewiebel. Daardoor wist Casimir traag weer uit te ademen en in hoeverre mogelijk te ontspannen.

“We gaan niet vallen,” maakte hij eindelijk zijn zin af, maar het probleem was dat hij zelf niet zeker klonk. Als je het hem vroeg, konden ze nog steeds ieder moment neerstorten. Met zijn duim wreef hij even enkele keren over de rug van Alain zijn hand. Het was oké, het kwam goed. Op momenten als deze wenste hij dat hij beter was met woorden, zodat hij de andere en zichzelf beter gerust kon stellen. “Weet uhm— wat wil je eten vanavond?” Nadat hij de vraag gesteld had, schudde hij al direct zijn hoofd. Dom, dom, dom. Casimir wilde Alain afleiden, maar misschien was dit niet de beste manier.

Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 3 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Misschien omdat dit hoger was dan hij al was geweest. Om één of andere reden maakte dat Alain nog nerveuzer. Die val was al alles behalve fijn geweest, vanaf zo hoog— oh, Arceus, waarom keek hij uit het raam? Hij slikte en duwde zich iets dieper in de bank. Vanaf deze hoogte zou niemand het overleven. Was er iets wat ze konden doen als ze vielen? Misschien Sage’s Psychic, maar dat was als ze daar nog genoeg voor konden nadenken.

Cas wilde net spreken toen er iets op het dak klonk en Alain kroop ineen. Ze gingen niet vallen. Alain hield zijn blik gericht op hun handen, maar knikte voorzichtig. Ze zouden niet vallen. Alles was oké. Alles was in orde. Ze kwamen er wel. En als ze wel zouden vallen—

Wat wilde hij vanavond eten?

Wat?

Verbaasd keek Alain omhoog, tweekleurige ogen vol ongeloof en verwarring voor hij de blik op het gezicht van de ander zag. Ondanks de situatie, kon hij een grinnik niet onderdrukken en schudde hij zijn hoofd even. Het was misschien niet— Of misschien wat het juist wel wat hij wilde horen. Afleiding was waar het om ging, toch? Zelfs al was het met een wat unieke keuze. “Ik weet het niet,” gaf hij toe. Op dit moment moest hij er niet aan denken. “Misschien in het hotel?” Het was uiteraard geen vijf sterren, maar het restaurant had er oké uitgezien.
Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 3 AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



Casimir hield zijn blik gericht op hun handen terwijl hij probeerde te bedenken wat hij miste. Op momenten als deze, wilde hij de andere beter kunnen helpen en begrijpen. Enkel als hij hem begreep kon hij echt iets doen om verandering te brengen, maar zo makkelijk was het niet. Zelfs al deed hij zijn best en was het verbeterd tijdens de laatste maanden, bleef het een struikelpunt. Zeker als hij het vergelijkte met de momenten dat Alain hem hielp door een moeilijke periode. Casimir wilde hetzelfde voor hem kunnen doen.

Zien hoe Alain dan ook in elkaar kroop door het geluid op het dak, brak zijn hart een beetje. Op een manier voelde hij zich nutteloos. Het voelde alsof hij meer kon doen, maar tegelijkertijd kon hij dat niet. Zijn andere hand legde hij even op de andere, zodat hij Alain zijn hand los kon laten om vervolgens zijn arm om hem heen te slaan en hem wat dichter tegen zich aan te trekken.

Een zachte lach. Casimir wist niet of het goed of slecht was, maar toch probeerde hij zijn mondhoeken wat op te trekken en de andere aan te kijken. Op dit moment kon hij zelf afleiding gebruiken van alles wat er gebeurde, zeker gezien het zachte gekras bovenop hun wagentje. Casimir wilde er nog niet aan denken wat het was. Bij het voorstel om te eten in het hotel knikte hij enkele keren. “Klinkt goed. Denk dat ik spaghetti op de menu heb zien staan,” zei hij. Zeker met hotel eten ging hij geen risico’s nemen.

Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 3 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Wat verbaasd keek Alain op toen zijn hand los werd gelaten, maar zodra er een arm om hem heen werd geslagen, liet hij een tevreden zucht klinken. Soms vroeg hij zich af of hij dit verdiende of dat hij het vroeg of laat zou verknallen op een moment zoals deze. Wat had hij gedacht toen hij besloot dat dit een goed idee was? Cas was al niet enthousiast geweest. Had hij niet degene moeten zijn die hem gerust zou stellen? Dit hielp zeker niet.

Voor al hun verschillen en onhandigheden, kon er nooit gezegd worden dat ze het niet probeerden. Het gesprek over eten was wellicht niet nummer één op de lijst van beste gespreksonderwerpen tijdens hoogtevrees in een Corviknight ritje, maar Alain apprecieerde hoe erg de poging bij Cas paste en probeerde zijn hoofd ernaar te zetten. Alles was beter dan denken aan hoe hoog ze waren, aan hoe het zou zijn om—

Dan kunnen we vanmiddag rustig aan doen,” zei Alain zacht. Zijn stem was wat zwak, maar hij kon in elk geval hele zinnen maken.

Het bal is ehm— nieuw. Ik kijk ernaar uit,” gaf hij met een kleine glimlach toe, tweekleurige ogen gericht op de ander. Nu, Cas in pak? Dat was de perfecte afleiding. Voor een moment vergat hij bijna oprecht waar ze waren, tot het gekras weer boven hen klonk en hij wat ongemakkelijk zijn blik liet zakken.
Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 3 AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



Voor Alain vond hij het enorm vervelend dat hij nu last had van hoogtevrees en niet kon genieten van het uitzicht. Waar het er eerder op had geleken dat Casimir degene zou zijn die hier het meeste moeite mee zou hebben, werd het nu wel duidelijk dat het vooral Alain was. Heel de tijd al had hij overal naar gekeken buiten de ramen. Er was niks ontspannends aan dit hele gebeuren en dat was jammer. Rust was daarom zeker iets wat ze hierna nodig hadden. Instemmend knikte Casimir. Rustig aandoen was waarschijnlijk het enige wat ze konden doen als ze eenmaal weer op de grond zaten. “Eventueel even wat gaan drinken,” stelde hij voor.

Opnieuw wiebelde het wagentje heen en weer, gevolgd door het krassend geluid bovenop het dak en iets dat klonk als een krijs. Casimir keek direct opzij, alsof hij door het dak naar boven zou kunnen zien en trok Alain nog maar wat dichter tegen zich aan. “Het bal—” begon Casimir nadat hij zijn keel had geschraapt. “Er zou een thema zijn.” Als ze waren blijven wachten bij de speech, had hij nu waarschijnlijk geweten wat dat thema was.

“Misschien dat ik die das die je gegeven hebt kan aandoen.” Vanuit zijn ooghoeken keek Casimir opzij naar Alain. Nog even en dan zouden ze hopelijk weer landen. Als hij naar buiten keek, zag het ernaar uit dat ze langzaam weer aan het dalen waren. Hoe sneller ze hieruit waren, hoe beter.

Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 3 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Eventueel konden ze wat gaan drinken. Alain knikte even en haalde diep adem. Dat was oké. Rustig aan doen, daar was niets mis mee. Ze hadden de festiviteiten niet nodig om zichzelf te vermaken, immers. Buiten in de frisse lucht zitten zou goed zijn. Voor nu was Alain al blij als hij beide voeten terug op de grond had en zich niet meer zou voelen alsof hij elk moment neer kon storten.

Alain’s adem stokte in zijn keel toen het wagentje weer wiebelde en hij nestelde zich iets meer tegen de ander aan toen deze hem dichterbij trok. In elk geval voelde het veiliger, zelfs al wist hij ergens dat de ander niets zou kunnen doen als ze zouden vallen. En het zou nog zijn schuld zijn ook— Hij was degene die dit zo nodig moest doen. Als hij had geweten dat het zo hoog was… Nee, hij wist dat. Hij had niet geweten welk gevoel het naar boven bracht.

Er zou een thema zijn voor het bal, maar dat hadden ze nu gemist. “Dat is oké,” besloot Alain. Misschien dat hij ooit aan het thema had willen matchen, maar nu maakte het hem allemaal niet veel uit. Hij wilde er samen heen en dat was het. Hij had iemand waar hij daar vol trots mee zou staan. Samen. Dat was genoeg voor een perfecte avond.

De glimlach op zijn gezicht groeide iets toen Cas de das opmerkte die hij voor Valentijn had gekocht. “Ah, ik ben benieuwd,” besloot hij tevreden. Cas in pak was zeker iets wat hij kon waarderen, iets waar hij ook zeker niet subtiel over was. Waarom zou hij? Cas mocht het best weten.

Gaan we weer naar beneden?” Een opgeluchte zucht klonk en voor het eerst wist hij weer uit het raam te kijken, enkel om bevestiging te krijgen dat ze inderdaad eindelijk afdaalden. Bijna… Bijna daar.
Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 3 AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



Dit was niet voor herhaling vatbaar, zoveel was zeker. Als het gewoon rondvliegen was in een vliegtuigje, zou Casimir er geen problemen mee gehad, maar die Corviknight boven hen maakte dit een nachtmerrie. Zoveel kon fout gaan en— nee hij mocht er niet aan denken. Ze waren er bijna vanaf. Nog even en dan stonden ze weer veilig op de grond, waar hun leven niet in de poten lag van een pokémon.

Het bal. Dat was hun nieuwe afleiding. Op dit moment deed hij alles liever dan hierin zitten, dus het klonk allemaal heel goed. Als ze dit wisten te overleven, maar het zag ernaar uit dat het in orde zou komen, want de Corviknight was aan de afdaling begonnen. Ook Casimir keek even uit het raam en zag de grond langzaam dichterbij komen. “Daar lijkt het wel op,” zei hij opgelucht met een knikje.

Vanaf daar duurde het niet lang voor het wagentje weer werd neergezet en de deuren werden geopend. Nog nooit was Casimir zo dankbaar geweest om weer de grond onder zijn voeten te voelen. Casimir sloot zijn ogen en ademde diep in. “Nooit meer,” mompelde hij zacht. Dit was de eerste en laatste keer dat hij hierin ging en hij had het gevoel dat Alain er net zo over dacht.

Wat hij niet doorhad, was hoe het rode ding dat op het dak zat, zich ervan af liet vallen en even verslagen op de grond bleef liggen.

Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 3 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het moment dat het wagentje landde, kwam er een zachte sob van Alain’s kant, uit pure opluchting dat ze het hadden gehaald. Hij wist de tranen echter in te houden en wachtte tot Cas eruit was, waarna hij zelf ook uit het wagentje stapte en nog een opgeluchte zucht liet horen. Ze waren niet gevallen. Ze waren oké. Alles was Oké.

Ik—” Een geluid klonk achter hen en Alain verschoot, waarna hij in Cas zijn hand kneep. “Zullen we ehm— Ergens gaan zitten? Ik eh—” Hij haalde even diep adem. Hele zinnen. “Even… bijkomen.” Hij was nog steeds wat bleek, zelfs al was hij blij om de vaste grond terug onder zijn voeten te hebben. Zodra hij wat te drinken had en misschien zelfs wat lichts om te eten, zou hij zich vast weer wat meer zichzelf voelen.

Alles is eh— goed voor mij.” Hij was niet moeilijk met wat ze zouden halen, dus als Cas iets had gezien konden ze daar gaan zitten en anders liet hij Cas de weg even leiden tot hij zichzelf bijeen had geraapt.
Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 3 AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



Ergens gaan zitten en bekomen was precies wat ze nodig hadden. Casimir knikte enkele keren en liet de Corviknight achter zich. Nooit meer. Het was haast vreemd om gewoon weer te stappen. Zijn gezicht zag nog steeds bleker als normaal, maar hij probeerde zichzelf kalmer voor te doen, zodat hij Alain beter kon steunen.

“Koffie?” vroeg hij toch om even te peilen of Alain het goed vond. Hij mocht dan wel zeggen dat alles goed was, het kon echt zijn dat hij daar geen zin in had. Iets verderop was er een kleine kraampje vlak voor een echte koffietent die voor de gelegenheid allemaal unieke soorten koffies en ook milkshakes creëerde. Helemaal uitgerust met stukken chocolade, slagroom, sausjes en vanalles en nog was. Het had er erg interessant uit gezien. Maar zolang ze maar even konden zitten.

Casimir sloeg voor de verandering een arm rond Alain en begon zo te wandelen in de richting van het koffietentje. De afbeeldingen op het bord waren veelbelovend,” zei Casimir, zelfs al zou hij voor een doodnormale zwarte nespresso gaan. Al die speciale dingetjes moest hij niet hebben. “Misschien kan je inspiratie opdoen?”Even keek hij opzij naar de jongen naast hem, nog steeds met een licht bezorgde blik in zijn ogen.

Achter hen liep de pokémon die meegekomen was van het tripje door de lucht. De vleugels sleepte mee over de grond en hij zag eruit alsof hij een tornado had overleefd. In het kort zag hij er even uitgewaaid uit als de twee jongens.

Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 3 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Koffie? Alain humde even, voor hij besloot te knikken. Niet omdat het zo zeer koffie was waar hij zin in had, maar omdat hij verwachtte dat ze ook iets van warme chocomelk hadden. Sinds de keer dat Cas dat had gemaakt, begon hij langzaam in te zien waarom het een goed drankje was voor momenten als deze. Of iets anders zoets. Iets zo zoet dat hij zich weer beter zou voelen.

Een arm werd rond hem geslagen en Alain’s blik schoot meteen naar de ander, waarna een zachte glimlach aan zijn lippen trok. Hij liet Cas het tempo bepalen en liep mee, tevreden tegen de ander aan. Zijn bleke huid kleurde rond zijn wangen al snel iets roder. Zelfs als hij weer eens bewees hoe stom hij kon zijn, kreeg hij van Cas niets anders dan support. Hoe kon hij zich daar niet meteen warmer door voelen?

Cas sprak en hun blikken kruisten toen hij zijn kant op keek. Waar hij nog niet helemaal hersteld was van de stress, wist hij zijn glimlach iets te vergroten en knikte hij lichtjes. Alles was oké.

Klinkt goed,” zei hij zacht, voor hij even bedenkelijk humde. Hij haalde even diep adem en grinnikte zacht. “Al die keuze… ga je iets nieuws proberen?” Natuurlijk niet. Maar, dat maakte niet uit.
Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 3 AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



De laatste maanden had hij veel geleerd, en veel daarvan had hij te danken aan Alain. Ondanks dat het niet perfect was, probeerde er gewoon voor Alain te zijn, hem te steunen. Een jaar geleden zou hij niet geweten hebben hoe, maar nu kwam het langzaam.

Gelukkig was het geen lange wandeling en was er nog een tafeltje aan de zijkant vrij waar ze konden gaan zitten. Bij de vraag keek hij Alain even aan. “Ik wilde eigenlijk gewoon voor een normale koffie gaan,” zei hij wat twijfelend terwijl hij Alain los liet zodat ze konden gaan zitten. “Maar misschien staat er wel iets op de menu.” Dat was enkel om zichzelf het idee te geven dat hij iets anders een kans wilde geven, want zijn keuze stond al vast.

Casimir pakte één van de menukaarten vast, maar in plaats van te kijken naar de opties, was zijn blik gericht op Alain. Nog steeds zag hij er redelijk aangedaan uit. Heel de rit moest echt een impact op hem hebben gehad, om er nu zo bij te zitten.

Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 3 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Misschien zou Alain ooit, voor een verjaardag, een menu moeten maken van de paar dingen die Cas altijd bestelde. Gewoon de meest standaard gerechten aanbieden. Spaghetti (zonder groenten), puree (met worst), koffie… Het idee alleen al bracht een lichte glimlach op zijn lippen. “Misschien wel,” zei hij zacht, wat ontevreden toen de arm rondom hem verdween, maar hij ging zitten. Het was fijn om niet meer op zijn benen te hoeven staan en eindelijk te voelen alsof hij wat rust kon nemen.

Onbewust beet Alain wat bedenkelijk op zijn lip terwijl hij neerkeek op de menukaart. Hij had wel zin gehad in iets zoets, maar misschien was hij daar iets te misselijk voor. Te zwaar. Waar het idee hem momenten geleden nog oké had geleken, vertrok zijn blik nu wat bij de afbeeldingen die ernaast stonden en de herinnering aan de zoete smaken op het puntje van zijn tong. Misschien toch niet.

Uiteindelijk viel zijn blik op de verschillende soorten thee die ze hadden en dat leek hem een beter idee. Veiliger, voor ze niet eens naar het bal konden omdat hij boven zijn nieuwe beste vriend, het toilet, zou komen te hangen. “Ik ehm— Thee klinkt goed. Rooibos,” zei hij, voor hij de kaart weer neerlegde. Hij kwam er wel.
Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 3 AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



Op sommige dagen was hij al dapperder als andere. Nee, wat maakte hij zichzelf wijs. Als hij zelf moest kiezen ging hij altijd voor de veilige optie, en dat zou nu niet anders zijn. Een normale koffie terwijl Alain het speciaalste uit zou kiezen dat op de menu stond. Een serveerster wandelde voorbij met de meest extra milkshake ooit. Dat was precies wat Alain zou kiezen.

Verbaasd keek Casimir de jongen over hem aan. Met alles wat er op de kaart stond, was thee niet wat hij verwacht had dat Alain zou kiezen. Zoveel zoetigheden, de milkshakes, verschillende soorten chocomelk en koffies en dan ging hij voor thee. Hij knikte enkele keren voor hij weer naar de menu keek. “Een Mexican Spiced cocoa klinkt ook goed,” zei Casimir. Alain bestelde ook altijd iets speciaals als hij voor iets standaard ging. Zelfs al had hij hier helemaal geen zin in, maar voor Alain— zelfs wanneer hij dacht door te hebben hoe alles werkte, werd het duidelijk dat het niet zo was.

“Ja, ik denk dat ik daarvoor ga.” Casimir liet de menukaart zakken en probeerde zeker te zijn van zijn keuze. Eigenlijk was er niks aan de drank dat hem aansprak, buiten dat het iets was dat klonk als een Alain keuze. Wie deed er pompoen in drinken?

Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 3 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het geluk aan in een koffiezaak te hebben gewerkt was dat Alain direct wist wat de ingrediënten waren van het drankje wat Cas noemde. Verbaasd keek hij naar de ander en verwachtte hij de opmerking dat het een grap was. Cas had immers vaker een grap verteld in een serieuze toon, maar in plaats daarvan leek hij zijn besluit te hebben gemaakt. Hij ging voor het drankje waarvan ze allebei wisten dat hij het niet ging lusten.

Ehm— Weet je het zeker?” vroeg Alain, duidelijk verbaasd. Dit keer was het zijn beurt om de ander bezorgd aan te kijken. “Je weet dat het chocomelk is?” ging hij wat verward door, zijn wenkbrauwen samengetrokken in verwarring en bezorgdheid. Dat het een poging van de ander was om te doen wat hij zelf met regelmaat deed, iets bestellen wat Cas lekker zou vinden, drong niet tot hem door. Immers bestelde Alain in die gevallen iets wat hij zelf ook lekker vond en was het enkel bedoeld om hem te laten proeven.

Het is oké om een koffie te halen… ik pest je maar,” mompelde hij wat onzeker. Zou het een probleem zijn? Nee, toch? Als Cas er een probleem mee had dat hij daarover grapte zou hij al wat gezegd hebben… toch? Oh, Arceus.

Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 3 AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



Wist hij het zeker?

Casimir knikte enkele keren overduidelijk. “Helemaal.” Niet. Er zat pompoen bij? Dat kon toch niet goed zijn? Niet alleen dat, peper was ook van de partij. Waarom zou iemand het ooit vrijwillig bestellen en opdrinken? Hij kon zich niet eens inbeelden hoe het er ooit smakelijk uit kon zien. Alain sprak echter verder. Ja hij wist dat het— wacht. “Hm? Chocomelk?” Casimir tilde direct de menukaart op en inderdaad, het stond onder die categorie. “Oh—” Hij luste niet eens chocomelk, iets wat de andere maar al te goed wist.

Traag liet hij zijn menukaart zakken om eroverheen naar Alain te kijken. Waar hij eerder nog een beetje had kunnen doen alsof hij blij was met zijn keuze, was dat nu  onmogelijk geworden. Zijn ogen gingen weer even naar de menukaart, voor hij die rustig weer liet zakken. “Misschien toch maar gewoon koffie,” mompelde hij meer tegen zichzelf.

“Zeker dat je een thee wilt?” Zijn grijze ogen schoten weer op naar Alain, om hem vragend aan te kijken. Als hij nu gewoon vroeg of alles oké was, zou het zoveel makkelijker zijn. Maar nee, natuurlijk deed hij dat niet.

Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 3 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het leek erop dat opmerken dat het chocomelk was genoeg was om de ander terug bij zijn keuze van koffie te laten komen. Geen speciale koffie, zoals de vreemde chocomelk-keuze. Gewoon, koffie. Nieuwe zorgen kwamen omhoog in de jongen terwijl hij Cas met een lichte frons aan bleef kijken. Was alles—

Eh? Ehm, ja. Dat maakte ik zelf altijd na iets ehm— na spanning,” legde hij zijn keuze uit. Dat de rit van net voor de nodige stress had gezorgd, was geen verrassing. “Helpt om weer wat kalmer te voelen,” knikte hij. Dat was alles, dan was alles weer oké. Het ging al veel beter. Hij was erg blij om weer terug op de grond te zijn.

Ehm— Is alles oké?” vroeg hij toch. De chocomelk was een vreemde keuze geweest. “Je weet dat je niets hoeft te bewijzen, toch? Bestel wat je lekker vindt…” Als dat een simpele koffie was, dan was dat oké. Zolang hij dingen probeerde was Alain allang blij en soms zat er zowaar iets tussen wat in de smaak viel.

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum