Switch account





Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 2 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Dat roze ding. Hey, het was al een vorm van herkenning. Alain knikte. “Als ze ‘t wil,” antwoordde hij. Alain forceerde zijn Pokémon niet om te evolueren, wat te zien was aan het feit dat Rue en Kearney nog in hun basisvorm waren. Hij wist niet of hij Rue ooit zou willen laten evolueren. Op dit punt zou het raar zijn om haar als Ninetales te hebben, maar als het iets was wat zij wilde dan zou hij haar niet stoppen.

Porygon. Alain fronste bij het horen van de naam. Daar had hij nooit eerder van gehoord. Hij stak de kroon in zijn zak en keek Cas even met een frons aan toen deze vroeg of ze weg konden gaan. “Wil je hem niet nog even aanhoren?” vroeg hij voorzichtig. Al was het maar om beleefd te zijn. De man leek geen kwade intenties te hebben, dus ze konden hem op z’n minst de tijd gunnen. Daarna konden ze weer samen op pad.

Alain stapte op Cas af en legde zijn hand even tegen de arm van de jongen. “Heel eventjes,” besloot hij. Misschien zagen ze er wel gewoon heel aanspreekbaar uit met die verdomde bloemen in hun haar. Als elke kraameigenaar een gesprek ging beginnen, moesten ze ze misschien toch maar eruit halen.
Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 2 AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



Als ze het wilt. Dat deed Casimir even een wenkbrauw optrekken. Hierin hadden ze alsnog verschillende ideeën. Indien een pokémon evolueerde met een item en dat was de pokémon die hij wilde, zag hij niet in waarom dat hij zou moeten wachten. Maar dit was niet het ideale moment om daarover te praten. Misschien was het een goed onderwerp om thuis eens aan te halen.

Kort haalde Casimir zijn schouders op. Hij had geen idee of dit een pokémon was waarin hij was geïnteresseerd, zeker als die zo moeilijk te verkrijgen was. “Wat voor zin heeft het als ik de pokémon niet heb?” vroeg hij. Ondertussen was de man nog altijd niet terug, maar hij kon hem horen rommelen in kasten of dozen. Een zucht rolde over zijn lippen. “We zullen even wachten.” Ze hadden immers geen haast en konde wel even wachten.

De man verscheen weer en had een pokébal in zijn handen. “Speciaal voor deze dag, heb ik deze meegenomen.” Hij legde de pokébal neer op de tafel. “Een porygon. Heb er zelf niets aan en voor een extra 40, mag je hem hebben. Heb er maar één dus het is voor de snelle beslissers” stelde de man door. Casimir keek hem aan met een diepe frons, niet goed wetend wat hij hierop moest zeggen. Zijn blik ging ook even naar Alain. “Het kan vast geen kwaad?” Als hij het item dan toch had, dan waarom ook niet.

Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 2 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Wat voor zin had het als hij de Pokémon niet had? Alain hief zijn schouders ook voor een moment. “Misschien heeft ‘ie iets anders voor je?” opperde hij. De man leek erg enthousiast over het item, misschien wilde hij het wel ruilen voor iets waar Cas wel iets aan had. Je wist het immers maar nooit. Gelukkig leek Cas het ermee eens dat ze even zouden wachten.

Een Porygon. “Sterk verkooptrucje wel,” merkte Alain geamuseerd op. Cas’ woorden deden hem zijn schouders even heffen. “Klinkt als een interessante Pokémon,” gaf hij toe. En op dit moment was het niet erg als Cas er iets bij had, een nieuwe Pokémon om zich op te focussen in plaats van degene die hij kwijt was gespeeld. Veertig was daarbij ook niet prijzig voor een zeldzamere Pokémon.

Dit belooft wat voor vandaag,” zuchtte Alain zacht. Als dit het begin van de dag was, vroeg hij zich af wat voor rare taferelen ze vandaag nog meer tegen zouden komen. “Neem je hem mee?” Dan konden ze de man achter zich laten en doorlopen.

Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 2 AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



Een goede verkooptruc was het zeker. Misschien was de pokémon helemaal niet zo speciaal. De man verzekerde hen echter dat alles wat hij zei de waarheid was. “Ik wil hem wel eerst zien,” zei Casimir. Als hij een pokémon meenam, wilde hij zien hoe ze eruit zagen. Ook om er zeker van de tijd dat het echt de pokémon was waarover werd gesproken. Gelukkig stemde de man ermee in en liet het rare roze ding zien. Het was vele malen groter dan Casimir had verwacht en snel zetten hij een stap naar achter. Lang duurde het niet voor de pokémon weer verdween in de pokébal. “Voor dat hij teveel aandacht trekt,” was de man zijn excuus. Het was te snel gegaan, waardoor Casimir eigenlijk geen idee had wat hij zonet had gezien.

Nog een keer keek hij Alain aan, voordat hij zijn geld er weer bij nam en de man het overhandigde. “Waarom ook niet.” In ruil voor het geld kreeg hij de pokébal, waar hij nog steeds twijfelend naar bleef kijken. Casimir was niet zeker of dit de goede keuze was, maar hij stak de pokébal weg. “Bedankt?” Casimir zetten al enkele stappen weg van het kraampje. Het was weer een situatie waar hij zich redelijk oncomfortabel bij voelde, dus hij sneller hij weg was, hoe beter.

“Het is echt groot, en héél raar,” mompelde hij tegen Alain toen ze eenmaal het kraampje achter hen lieten. Zijn hand zocht al snel weer naar die van Alain. Hij wierp nog even een blik over zijn schouder en zag hoe de man al nieuwe klanten hadden. Eén ervan keek hen na, waarschijnlijk hadden ze de Porygon opgemerkt.

Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 2 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Daar stonden ze dan. Alain fronste toen de Pokémon ineens tevoorschijn kwam en keek om toen Cas een stap naar achteren zette. Hij wilde de man vertellen om die Pokémon terug in zijn ball te doen, maar gelukkig leek de man zowaar de intelligentie te bezitten om het vanuit zichzelf te doen. Hij wilde Cas meenemen, want hij had niet het idee dat dit nog wat zou worden, tot de ander verbazingwekkende woorden sprak. Waarom ook niet. Heh?

En dat was hoe Cas die dag nog een Pokémon kreeg. Alain knipperde enkele keren verbaasd, maar nam Cas zijn hand zonder twijfel aan om met hem mee te lopen en het kraampje achter hen te laten. Het was weer een vreemde situatie en Alain wist niet heel goed wat hij ervan vond, maar hij besloot het van zich af te schudden. Ze hadden nog een hele dag voor zich en het enige waar hij aan wilde denken was hoe ze die samen gingen spenderen.

Ik was verbaasd dat je hem meenam,” gaf Alain toe, voor hij even gniffelde. “Maar misschien verbaast het je nog.” Oh! Voordat de drukte kwam… “We moeten een foto naar je ouders sturen,” besloot hij. Een foto op het festival, samen, waar ze met de huidige rust nog veel van de kraampjes op de achtergrond zouden kunnen zien. Nu hij Cas’ ouders had ontmoet, wist hij zeker dat die het zouden waarderen. Al was het maar om er zeker van te zijn dat alles goed ging.
Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 2 AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



Casimir had zelf geen flauw idee waarom dat hij de pokémon mee had genomen. Ergens was het omdat het iets was wat hij nog nooit had gezien en eerlijk gezegd was bij nieuwsgierig was de rare CD ermee zou doen. Voor zover hij wist was er geen enkele pokémon die nog maar een beetje leek op de porygon die hij nu op zak had. Hij pakte de pokéball nog eens vast om beter te bekijken.

Misschien was het een foute keuze, maar misschien dat Alain gelijk had. Het kon hem nog verbazen. “Het was zo anders als alles wat ik al heb gezien.” Dat verklaarde niet volledig waarom hij het meegenomen had. Zijn schouders haalde hij even kort op. “Vooral nieuwsgierigheid denk ik.” Ja, dat was vooral waarom dat hij de pokémon mee had genomen.

“Wat?” bracht hij even verbaasd uit, alsof Alain net wat geks had gezegd. Een foto. Natuurlijk wilde Alain een foto maken van deze dag, om deze naar zijn ouders te sturen was gewoon weer een excuus. Haast gepijnigd keek hij Alain aan bij de gedachten om weer op een foto moeten te staan. In elk geval zag hij er weer uit alsof hij toch een beetje slaap had gekregen de afgelopen dagen. Maar— “Deze moet dan wel verdwijnen,” zei hij terwijl dat hij naar de bloem in zijn haar reikte. Hier rondlopen met dat ding in zijn haar tot daartoe, ermee op de foto staan om die naar zijn ouders te sturen? Ah. Dat was anders.

Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 2 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Vooral nieuwsgierigheid, verklaarde Cas. Alain humde eventjes en knikte. “Ik ben benieuwd,” besloot hij. Hij zou de Pokémon vast nog wel te zien krijgen en was benieuwd hoe dat zou verlopen. Wat zou de CD doen? Het was een interessante situatie die ze thuis wel uit zouden zoeken.

De blik op Cas’ gezicht bij de vraag om een foto bleef hilarisch, maar inmiddels was er geen weg meer uit. Toen Cas zijn hand naar de bloem bewoog, pakte Alain zijn pols snel beet met zijn vrije hand. “Ik wil er ééntje met,” zei hij zacht, waar zijn beste poging tot de bekende puppy-ogen bij kwam kijken. Eén foto met de bloem. “Die hoeft niet naar je ouders. Niet eens op insta,” grijnsde hij. Eén foto, gewoon voor hem. Wat al automatisch betekende dat er meer dan één foto gemaakt moest worden, maar dat zou de ander niet verbazen.

Alain trok beide handen terug om zijn Holo Caster uit zijn zak te pakken en de jongen met een grijnsje aan te kijken. “Ready?” Nu was het weer Cas’ beurt om ongemakkelijk een positie te vinden alsof een selfie maken een hele kunst was. Ze hadden nog heel eventjes voor het volk allemaal zou komen, dus in die tijd zou hij het wel voor elkaar krijgen de twee foto’s te schieten.
Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 2 AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



Ooit in een ver ver verleden— of het voelde toch aan als een lange tijd geleden, had Casimir zonder problemen nee gezegd tegen Alain. Toen deed de zielige blik hem niets. Tegenwoordig was dat niet meer het geval. Casimir keek de andere recht in de ogen aan en probeerde zichzelf zover te krijgen om zich nog verder te verzetten. Traag liet hij zijn hand weer zakken die Alain net op tijd had tegen gehouden. Eén foto met de bloemen. “Goed dan.” Er was toch geen ontsnappen aan.

Maar het moeilijkste was om een goede pose te vinden voor de foto. Nog altijd wist Casimir niet hoe hij zijn lichaam moest houden en waar hij zijn armen moest laten. Zoals altijd sloeg hij één arm rond Alain heen, iets wat hij hem verteld had te doen een hele tijd geleden. Zijn andere hand hield hij wat achter zich zodat de gips niet mee op de foto zou staan.

Ready?

“Nooit.” Casimir keek naar zichzelf in de Holo Caster en probeerde zo natuurlijk mogelijk te glimlachen, wat zorgde voor een glimlach die alles behalve natuurlijk was. Er was ondertussen heel veel veranderd, maar zijn poseer talenten zouden nooit verbeteren. Net zoals hij foto’s waarschijnlijk nooit leuk zou vinden. Toch zeker het maken niet.

Eenmaal de foto genomen was trok hij een beetje terug. “Is die goed?” vroeg hij Alain, in de hoop dat het van de eerste keer goed was zodat hij niet opnieuw moest proberen te poseren voor een foto. Wie had foto’s nemen ooit uitgevonden…. of beter gezegd selfies, die waren nog erger.

Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 2 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Natuurlijk zou Alain het feit misbruiken dat hij de ander met één blik soms over de streep kon trekken. Zodra de ander eenmaal doorhad dat hij dezelfde gave had op een net wat andere manier, zou dat vast ook gebeuren. Dus, Alain zette zijn beste puppy-ogen op en al snel werd het akkoord gegeven. Eén foto met de bloemen en één zonder. Mooi.

Het moment dat er één arm om hem heen werd geslagen moest Alain een lach inslikken. Eén keer had hij de ander verteld dat het een goede manier was om zijn arm kwijt te zijn en sindsdien was het de manier om een foto te nemen. Op dit punt was Alain er zeker van dat als hij de foto’s in een reeks zou plaatsen, het bijna was alsof hij Cas erin gephotoshopped had.

De eerste foto besloot Alain zelf niet veel speciaals te doen en liet hij zijn eigen arm hangen, terwijl hij de ander omhoog hield om een foto te maken. Hij zette zelf een lach op zijn gezicht, zocht snel een goede hoek en maakte daarna een foto. Erg picky was hij niet, dus toen Cas vroeg of de foto goed was, knikte hij tevreden. “Niets over te klagen,” bevestigde hij, voor hij met zijn vrije hand naar het haar van de ander reikte en de bloem tussen zijn vingers nam. “Spijtig dit,” klaagde hij, voor hij de bloem uit het haar van de jongen trok en ook zijn eigen pakte. Oké.

Nog ééntje,” zei hij, alsof de ander niet al wist dat dit het plan was. Dit keer sloeg hij zijn eigen arm langs de onderrug van de ander en net toen hij de foto nam, kneep hij zachtjes in zijn zij. Eens zien wat voor expressie hij daarmee op de foto kreeg.
Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 2 AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



De eerste foto was een succes, en nu was het nog tijd voor de tweede, één zonder bloemen. Dat Casimir totaal geen talenten had om een model te worden, was duidelijk. Elke pose was hetzelfde en als hij Sinnoh’s next top model keek, zou hij Tyra Banks kunnen horen klagen.

Maar de bloemen werden verwijderd uit het haar en Casimir nam weer identiek dezelfde houding aan als eerder, met dezelfde ongemakkelijke glimlach. Soms vroeg hij zich toch echt af hoe andere mensen het deden, zoals Alain, maar hij was niet direct van plan om erop te oefenen. Zag je hem al voor de spiegel in de badkamer staan, glimlachen en poses uit te testen? Mooi niet dat hij dat ging doen.

Ooit had hij Alain wijs gemaakt dat hij tegen kietelen kon, maar het was slechts een halve waarheid. Zolang dat hij wist dat het eraan zat te komen en hij zich kon voorbereiden, had hij er geen problemen mee. Dan kon hij de lach onderdrukken en doen alsof alles oké was. Zodra het plots gebeurde, kon hij niets doen aan zijn reactie. Hij deinsde direct opzij, tegen Alain aan die in zijn weg stond, en keek verbouwereerd in de richting van zijn zij. De foto trok vast op niets, met de verbaasde blik in zijn ogen, en één arm onderweg de lucht in. “Dat was heel gemeen,” klaagde hij tegen Alain, enkel om de andere een poke in zijn zij terug te geven, gevolgd door zacht gekietel. Dat verdiende hij nu wel.

Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 2 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het was niet zijn intentie geweest om Cas zo erg te laten verschieten, maar de foto klikte en Alain kon nog net zien hoe Cas erop stond voor hij moest lachen om de reactie naast hem. De foto zou in de ogen van ieder ander mislukt zijn, maar Alain genoot ervan en vond elke reactie die hij bij de ander uit kon lokken heerlijk.

Ik ben nooit gem— Eh?! Nee!” piepte Alain toen hij net de foto had willen bekijken, maar hij in zijn zij gepord werd. Het gekietel zorgde ervoor dat hij zijn lichaam wegboog bij de ander en onhandig opzij stapte. “Genade!” klaagde hij theatraal tussen het lachen door.

Ik zal ze naar je sturen. Mag je kiezen welke je naar je ouders stuurt,” grinnikte Alain, voor hij de foto’s opende. Nu pas zag hij dat de foto pas was gemaakt na Cas’ reactie en dat hij zelf half verrast, een grote grijns op zijn gezicht, opzij keek. Misschien geen typische pose, maar absoluut één die het verdiende opgeslagen te worden. Hij sleepte beide foto’s naar het mapje en stuurde ze naar Cas zodat hij het niet zou vergeten, voor hij hem de foto toehield. “Zie? Perfect.
Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 2 AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



Door zijn por en het kietelen nadien, kon Alain zijn zin niet afmaken. Een grijns was moeilijk te onderdrukken bij het zien van de andere zijn reactie. Jammer dat het niet op foto stond. “Voor nu geef ik het op, maar ik zal mijn wraak krijgen.” Nog een laatste keer porde Casimir de andere in de zij. Niet nu wanneer er zoveel volk om hen heen was, maar ooit, wanneer Alain dat het minst verwachte.

Nog even bleef hij wachten terwijl de foto’s naar hem door werden gestuurd. Nog nooit hadden er zoveel foto’s op zijn Holo Caster gestaan, vooral dan van zichzelf. Het was heel raar elke keer als hij ze zag. “Onze definitie van perfect verschilt een beetje denk ik,” zei Casimir bedenkelijk terwijl hij de laatste foto nu bekeek op zijn eigen Holo Caster. Zijn hoofd kantelde hij even, waarna hij zijn Holo Caster weer uitzetten en hoofdschuddend weg stak.

De speech van de Champion was duidelijk gedaan, want achter Alain kon hij zien hoe een grote groep mensen van die plaats weg wandelde. “Als we snel zijn kunnen we het volgende nog doen voor het te druk is,” zei hij tegen de andere. Er was nog een kraampje waar dat ze wat konden winnen. “Daarna misschien wat eten?” Casimir kon wel iets te eten en te drinken gebruiken. Gewoon iets als snack.

Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 2 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Voor nu werd het opgegeven. Alain wiebelde zijn wenkbrauwen - erg charmant - naar de ander bij de belofte die er gemaakt werd. “Ik kijk er naar uit,” knipoogde hij. Als hij terug zou kijken naar valentijn, was er al een groot verschil in comfort tussen de twee. Waar hij eerder nog onzeker was geweest over waar ze stonden, was dat nu niet meer het geval. Het maakte niet uit; het belangrijkste was dat het goed ging.

Hij past perfect in mijn mapje,” merkte Alain geamuseerd op. Daar stonden veel normale selfies in, maar enkele foto’s van hen kon hij lachend op terugkijken. Zo ook de foto’s die aan het begin werden gemaakt. Misschien waren ze niet exact wat mensen op insta zouden zetten, maar zo keek Alain er niet naar. Zulke foto’s lieten precies zien hoe het tussen hen ging. Als dat niet perfect was, wat dan wel?

Als ze snel waren, konden ze het volgende nog doen voor het druk werd. Alain humde even bedenkelijk. “We ehm— we kunnen naar de Corviknights gaan? Of we lopen door,” stelde hij voor. Er waren vast nog meer kraampjes, hij liet het vooral over aan Cas of deze eerst wilde eten en dan de lucht in wilde, of eerst de lucht in wilde en dan even bij wilde komen met wat te eten en te drinken.
Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 2 AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



Het mapje van Alain dat nooit gedeelt zou mogen worden met de buitenwereld. “Uiteraard,” zei hij zuchtend, maar met een kleine glimlach op zijn lippen. Ondertussen stonden er al zoveel foto’s in, en Casimir had geen idee meer welke allemaal. Sommige waren onmogelijk te vergeten, maar de andere waren allemaal even erg. De enige reden dat ze mochten blijven, was om de herinneringen die erachter zaten. Het was omwille van die redenering, dat Casimir foto’s iets minder erg vond.

De Corviknights. De twijfelende blik verscheen weer op zijn gezicht, maar hij had eerder zijn keuze al gemaakt. Hij zou zich over zijn angst zetten en het gewoon doen. Maar dan dan konden ze het beter— “Laten we eerst het Corviknight ding doen,” zei hij met een zachte knik. Eerst dat en daarna zou hij wel eten. Dat leek een veiligere volgorde want hij had geen idee wat hij moest verwachten. Het was wel één van de kraampjes die heel hard opviel, gezien de gigantische vogels die erbij stonden. Ze hadden allemaal een heel andere kleur dan de rode die nog steeds in Alain zijn tuin stond en niet weg ging. “Hopelijk volgen deze me ook niet naar huis,” zei Casimir terwijl hij al richting dat kraampje wandelde.

Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 2 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Eerst de Corviknights. Alain’s enthousiasme was nog door een kind van zijn gezicht af te lezen op het moment dat de ander de woorden sprak. De stad van boven kunnen zien leek hem perfect en ze zouden maar met zijn twee in het wagentje zitten, dus het gaf de perfecte privacy en rust. Hij knikte dan ook enthousiast terwijl hij zei, “Oké!

Hopelijk zouden deze hem niet naar huis volgen, merkte Cas op terwijl ze begonnen te lopen. “Meer dan één zo’n vogel gaat toch niet in m’n tuin passen,” lachte Alain geamuseerd. Nee, het was beter als de Corviknights gewoon hier zouden blijven. Misschien kon Cas de Corviknight thuis nog wel leren zo’n wagentje te tillen. Hoe handig zou dat zijn?

Eenmaal bij het kraampje, haalde Alain als eerste zijn portemonnee tevoorschijn (sorry, Cas) en betaalde hij voor twee tickets, waarna ze naar het wagentje geleid werden. Alain stapte er als eerste in en was blij dat het nog op de grond stond, waardoor het gelijk was aan een auto instappen. Hij schoof door op de bank en keek Cas afwachtend aan. Tijd om te gaan.
Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 2 AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



Casimir moest maar naar Alain kijken om te zien hoe enthousiast hij was over de Corviknights. Het zorgde voor een glimlach, al kon hij datzelfde gevoel niet delen. Totdat ze weer geland waren, zou er toch een zeker spanning aanwezig blijven. Maar omdat Alain dit zo graag wilde doen, zou je hem verder niet horen klagen. Voor de andere wilde hij het een kans geven.

Iedere keer weer was hij verbaasd als hij de pokémon zag. Ze waren zo groot en de intense blik die ze in hun ogen hadden hielp niet. Van de Corviknight thuis was Casimir het ondertussen gewoon. Elke keer als hij weer thuis kwam, stond dat ding op hem te wachten, enkel om hem aan te staren. “Dan moet je weer verhuizen,” grapte Casimir. Nee, hij wilde ook niet meer als één gigantische vogel. Degene thuis was al meer als genoeg werk.

Opnieuw betaalde Alain, nog voor dat Casimir de kans kreeg om te denken aan geld. Volgende keer zou hij betalen. Maar dat was hij iedere keer in zijn hoofd haalde en toch betaalde Alain. Zijn grijze ogen hield hij gericht op de corviknights die klaar stonden om de lucht in te gaan. Je kon zien dat Casimir het niet volledig vertrouwde. Twijfelend volgde hij de andere naar het wagentje, maar geen moment keek hij weg van de Corviknight. Hij ademde diep in toen hij plaats nam naar Alain en probeerde te ontsnappen. Het kwam goed. Zo erg zou het niet zijn. Het viel vast mee.

Dat was toch de vogel op steeg. Casimir had Alain zijn hand vast nog voor dat hij er erg in had. “Dit valt wel mee,” zei hij met een wat geforceerde glimlach, maar hij kneep weer in Alain zijn hand toen het wagentje een beetje heen en weer wiebelde. Toen er verder niks gebeurde, liet hij een beetje los. “Oke, het gaat.” Casimir probeerde vooral zichzelf ervan te overtuigen, maar als dit het ergste was, zag hij geen problemen.

Diancie
Moderator
Diancie

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 26 y/o
Rank: #10

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Quinty
Hier een quote
463
321
CHARACTER INFO

OOC INFO

HIGH IN THE SKY
WHO'S THAT POKÉMON?
Je klimt in het wagentje en laat je door de Corviknight de lucht in tillen. Als je uit het raam kijkt, Alain, vliegt er een Rowlet met je mee!

Vang je hem of laat je hem gaan? Je hebt hierna nog 2 poging(en) over.



HIGH IN THE SKY
WHO'S THAT POKÉMON?
Je klimt in het wagentje en laat je door de Corviknight de lucht in tillen. Als je uit het raam kijkt, Cas, vliegt er een Noibat met je mee!

hidden ability: telepathy


Vang je hem of laat je hem gaan? Je hebt hierna nog 2 poging(en) over.

Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 2 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Dan moest hij weer verhuizen. Alain keek de ander verbaasd aan. “Twee keer was niet genoeg,” klaagde hij. Twee keer in een half jaar tijd. Als hij het komende jaar nog eens zou verhuizen, zou hij het door iemand anders laten doen. Niet dat hij de eerste keer veel gedaan had. Sterker nog, dat was geheel geregeld door zijn lieftallige ouders. De tweede keer had hij alles alleen gedaan, wat ook niet optimaal was geweest.

Cas stapte twijfelend in, maar deed het toch. Alain had een zachte glimlach op zijn gezicht en moest een lach onderdrukken toen zijn hand beetgenomen werd. Cas merkte op dat het wel meeviel, maar Alain mocht van geluk spreken dat hij zijn eigen kracht kende en zijn hand nog net niet fijn kneep. Toch merkte hij er niets over op; hij vond het al een stap dat Cas dit deed. De Cas die hij had ontmoet, wat als zo’n lange tijd geleden voelde, zou er waarschijnlijk niet eens aan hebben willen denken.

Het valt mee,” stemde hij in. Met de vogel gingen ze hoog de lucht in en toen het wagentje wiebelde, haalde ook hij even diep adem. Maar, er was niets aan de h—

Oh.

Het moment dat Alain opzij keek naar een vogel buiten het raam, zag hij pas hoe hoog ze wel niet waren. Dit was hoog. Dit was heel erg hoog. Was hij altijd bang geweest voor hoogtes? Nee. Waarom werd het hier dan zo warm? Kon er geen raampje open? Dit keer was het zijn beurt om onbewust in de hand van Cas te knijpen en zo dicht mogelijk tegen hem aan te gaan zitten, alsof het raam hem elk moment naar buiten kon trekken.

Het valt mee.

Lekker geloofwaardig ook.
Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 2 AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



Iedere keer dat het wagentje begon te wiebelen, was Casimir er voor even van overtuigd dat ze zouden neerstorten. Wat als de pokémon ineens besloot los te laten? Ze konden nergens heen. Een gedachten die hij van zich af probeerde te zetten en soms lukte het, tot dat ze weer heen en weer wiebelde. Dat deze Corviknights maar mooi bij deze mensen bleven, dan moest Alain ook niet opnieuw verhuizen.

Voorzichtig waagde hij zich eraan om wat opzij te buigen en via het raam naar buiten te kijken. Ze beginnen redelijk hoog de lucht in te gaan, maar dat viel mee. De hoogte kon hij mee leven, maar de pokémon boven hen. Casimir kon juist de grote vleugels zien elke keer dat ze neer kwamen, maar verder niets. Bij Alain zijn woorden knikte hij even kort. “Beter mee dan ik had verwacht,” zei hij eerlijk. Zolang de pokémon traag vloog, was het in orde.

Ze waren ondertussen hoog genoeg om andere flying type pokémon tegen te komen. Niets speciaal en veel kleiner dan de grote pokémon boven hen. “Die ziet—” begon Casimir, maar hij werd onderbroken door Alain die nu in zijn hand begon te knijpen en haast op zijn schoot zat. Met gefronste wenkbrauwen keek hij enkele seconden in stilte naar de andere. “Alles in orde?” Niet langer was Casimir de enige die er lijkbleek uit zag. De verwarde blik maakte al snel plaats voor een ongeruste blik.

“Moet ik iemand roepen?” Ze konden dit ding vast eerder laten stoppen als er iets mis was. Juist op dat moment moest het wagentje nog eens hard wiebelen door een windvlaag. Het was dat Alain al zo hard kneep, dat hij niet harder in zijn hand kon knijpen. Casimir zou het in elk geval niet erg vinden om hier eerder uit te zijn. Hoe sneller hoe beter.

Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 2 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Nee. Alles was niet in orde. En waarom? Waarom bleef één gebeurtenis hem achtervolgen? Hoogtes waren nooit een probleem geweest. Eén dag en dat was omgeslagen. Stel je niet zo aan, er is toch niets gebeurd. De woorden die zijn moeder zouden spreken galmden in zijn hoofd en Alain klemde zijn kaken op elkaar. Er was ook niets gebeurd, waarom dan—

Moet ik iemand roepen?

Alain schudde zijn hoofd. Wie wilden ze roepen? Niemand die ze vanaf hier nog zou horen. En… het was oké. Het voelde alsof hij elk moment naar beneden kon vallen, maar alles was oké. Zolang hij niet uit het raam keek. Wat best een opdracht was in het glazen hok waar links, voor en rechts raam was. Zijn ogen had hij dichtgeknepen, maar uiteindelijk keek hij met een zwakke glimlach omhoog naar de ander.

Natuurlijk was dat het moment waarop een windvlaag ervoor zorgde dat het wagentje heen en weer wiebelde en Alain kroop nog net niet in de ander met een hoge pieptoon waarvan hij achteraf zou ontkennen dat het uit hem was gekomen. Het was maar goed dat hij de fysieke kracht niet had om de hand van de ander te breken, anders was het op dat moment erg in de buurt gekomen.

Alles oké,” fluisterde hij zacht, zijn stem niet vertrouwende. “Shit. Hoogtes,” bracht hij vervolgens uit. En hij had de stad zo graag van bovenaf willen zien. “Het was geen— Ehm— Ik— Ik was oké,” probeerde hij uit te leggen. Hoogtes waren geen probleem. Alles hoorde oké te zijn.

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum