Switch account





Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 5 AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



Casimir had spijt. Maar echt serieus veel spijt. Hij wilde niet weten welke foto’s ze allemaal boven zou halen. Waarschijnlijk was ze nu al de albums aan het zoeken. Gepijnigd keek hij Alain aan met een zachte blos. Super schattig. “Zo schattig was ik ook weer niet,” zei hij wat ongemakkelijk. Er zaten echt foto’s bij van toen hij heel erg jong was en die wilde hij niet direct opnieuw zien.

“Geen nood, ik ook niet. Zolang je mij maar niet raakt.” Dan konden ze tenminste samen afgaan. Er hing een scorebord aan het kraampje en Casimir wierp er even een blik op. Gemiddeld wisten mensen een hoge score te halen, al waren er enkele uitschuivers. Waarschijnlijk zou hij ergens beneden eindigde, maar dat nam hij erbij. Kort knikte hij. “We doen ons best,” zei Casimir met een serieuze blik gericht op één van de ballonnen. De laagste score zover was een 3. Normaal zou hij dat toch moeten kunnen overtreffen.

De eerste werpster vloog door de lucht, maar wist niks te raken en viel gewoon op de grond. “Opwarmertje,” mompelde hij. De volgende werpster nam hij vast en gooide hij door de lucht. Deze wist wel een doel te raken, al was het één van de simpele doelen. Beter als niks. En dan nog de laatste die iets wist te raken, maar het was niet voldoende voor een hoge score. “Het is al beter dan drie.” En niemand was gewond geraakt. Met een vertrokken gezicht keek hij naar de 35 op het scherm.

Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 5 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

De blos op Cas’ wangen was iets waarvan Alain aan het begin al had besloten dat hij het vaker wilde zien. Een grotere glimlach trok aan zijn lippen en Alain kon het niet laten om heel even tevreden naar de ander te blijven kijken voor hij zei, “Daar zullen de meningen over verschillen.

Zolang ze elkaar niet raakten was alles in orde. Alain knikte bedenkelijk. “Laten we vandaag niet in het ziekenhuis komen,” besloot hij. Als ze naar Sunyshore gebracht werden, zou zijn moeder het nog op één of andere manier te weten komen ook en daar had hij bijster weinig zin in. Cas keek naar het scoreboard en Alain besloot het zelfde te doen. De high scores waren… zeker wat. En onderaan stond iemand met maar drie punten. Dat konden ze beter!

Niet véél beter, maar het was iets. Alain gniffelde even toen hij Cas bezig zag en hoe de eindscore ver onder het gemiddelde lag. Hij legde zijn hand even op de ander zijn schouder en kneep er zachtjes in. “Het zou me verbazen als ik het beter doe,” gaf hij toe.

Hij kreeg ook drie sterren overhandigd en gooide de eerste, welke net langs een ballon kwam, maar miste. Het was iets. De tweede ster wist een ballon te raken, maar daar kreeg hij maar erg weinig punten voor. Ook een derde ster miste en Alain realiseerde zich dat er maar één soort ballen was waar hij goed mee was, maar hetzelfde zou gelden voor sterren. Hij sloeg zijn armen bedenkelijk over elkaar bij de score van 27.

In elk geval is het meer dan—” Hij wierp een blik op het scoreboard om de naam te zien die onderaan stond. Wacht, was dat Rick?
Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 5 AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



Met hoeveel ze naar het ziekenhuis gingen, konden ze er bijna een abonnement nemen. “Strak plan.” Als ze elkaar wilde raken, moesten ze al héél slecht gooien. Vandaag gingen er enkel ballonnen sneuvelen en verder niks.  

Casimir kruiste in hoeverre mogelijk zijn armen over zijn borst. Ondanks dat hij wist dat hij hier niet goed in was, had hij toch hoop dat hij het goed zou doen. Maar helaas. Het mocht niet zo zijn. In elk geval waren er geen gewonden gevallen. Dat was al een win voor hem.

Rustig keek hij met een glimlach toe naar Alain. Al snel werd het duidelijk dat die echt de waarheid gesproken had en dat hij niet goed kon mikken. Dit was duidelijk niet één van Alain zijn sterke punten, maar hij blinkte uit op andere vlakken. Zijn eindscore was iets minder als die van hem, maar het scheelde niet veel. Casimir plaatste een hand tegen Alain zijn rug. “Het is bewezen, we zijn beide even erg.” Die paar punten meer zouden het verschil niet maken.

“-dan die drie. Heb het ook gezien,” zei Casimir met een knikje. Hij had geen hoge score voor zichzelf verwacht, maar hij was toch blij dat hij meer had dan drie. Hoe slecht moet je gooien als je dat kreeg? Het waren drie punten voor de moeite. “Gelukkig zijn we niet zo hopeloos.” Dan zou hij toch liever zijn naam niet op het bord hebben staan.

Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 5 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Een hand werd op zijn rug gelegd en de conclusie dat ze allebei even erg waren werd getrokken. Alain liet een theatrale zucht horen. “Het is iets,” besloot hij. In elk geval werd hij niet weer compleet en geheel ingemaakt door Cas dit keer, zoals met elk ander spel. Het leek erop dat hij hier niet de enige was die een complete ramp was. Het was al iets.

Kijk naar de naam,” zei Alain met een knik naar het scherm toen Cas zei de drie ook gezien te hebben. Alaric. Dat kon bijna niet missen. “Als dat die van ons is…” Hij pakte zijn Holo Caster er dus bij en klikte een vlugge foto van het scherm, waarna hij het ding weer weg stak. Hij zou Rick wel op een later moment pesten met wat er op het board stond. Als het niet hun Rick was, zou hij er nog steeds smakelijk om kunnen lachen.

Alain zwaaide vrolijk naar de man van de werpsterren, voor ze doorliepen. “Zullen die machines echt wat geven of—” vroeg Alain zich hardop af, een knikje naar grijpmachines waar ze langs kwamen. Waren die niet vaak rigged?
Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 5 AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



Gelukkig waren ze beide even erg in het spel. Het goede was ook dat ze beide niets anders verwacht hadden. Alain kon niet richten en Casimir zijn techniek was gewoon slecht. Even wierp hij een blik op het prijzenbord, maar niets ervan was iets dat hij echt nodig had. Zeker een extra pokémon wilde hij niet.

De drie op het bord was erg triestig. Voor een score zo laag, moest je wel heel miserabel gooien. Dan kreeg je punten hooguit voor de moeite. Alain vertelde hem echter om naar de naam te kijken. Met een licht opgeheven wenkbrauw keek hij en— “Wat?” gooide hij er verbaasd uit. Hij draaide zich een kwartslag om en zetten een stap dichterbij om te zien of hij het juist had gezien? “Wauw, dat is erg. Héél erg.” Zacht lachte hij en zetten een stap opzij zodat Alain een mooie foto kon trekken. Dit was te goed. Zeker gezien je van iemand als Alaric zou verwachten dat hij er goed in was. Gewoon door al de training die hij stak in zijn lichaam. Het had misschien niet veel met werpen te maken, maar toch.

Casimir keek nog steeds geamuseerd toen ze eenmaal weg wandelde. Ergens was hij best trots op zichzelf, dat hij een hogere score had weten te krijgen van Alaric. “Geldklopperij als je het mij vraagt.” Ergens had hij gelezen dat die dingen vaak niet hard genoeg sloten en dat daardoor alles er weer uit viel. “Wil je proberen?” Voor die ene keer konden ze het wel eens doen. Al was het voor de volledige festival ervaring mee te krijgen.

Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 5 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Gezien het Rick uit iedereen was die zo laag scoorde, moest Alain er wel een foto van maken. Hij keek toe hoe de realisatie bij Cas doordrong en ook die moest lachen, waarna Alain de foto kon maken. De man die zo trots was over hoeveel tijd hij in zijn lichaam stak, kon er schijnbaar niet zo goed mee omgaan. Eigenlijk zou hem dat helemaal niet zo moeten verbazen na het ‘Myr kan niet lopen’-verhaal, maar dat maakte niet uit. Hij klikte een foto en besloot deze later naar Rick te sturen, gezien hij niet hier op zijn Holo Caster ging lopen.

Geldklopperij noemde Cas het en Alain humde even bedenkelijk. Misschien was het— Maar, toen vroeg Cas toch of ze het zouden proberen. Alain knikte enthousiast en stapte op een machine af waar knuffels in zaten van verschillende soorten Pokémon.

Het waren veel normale Pokémon, maar één lag langs de rand en trok Alain’s aandacht. “Ah, ik wil het proberen, maar—” Hij liet even een diepe zucht klinken en wees naar de Mesprit-knuffel. “Ik—” Oké, hij kon dit. Alain wierp een muntje in de machine, deed zijn best om op de Mesprit te mikken, pakte perongeluk een Psyduck en wist die niet eens in het gat te krijgen. “Oh.” Hij zou niet eens verbaasd moeten zijn, immers was hij nooit goed in dit soort spellen. En waarschijnlijk was hier niet eens een goede winkans. “Wil jij het eens proberen?” vroeg hij nieuwsgierig. Misschien had Cas meer geluk.
Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 5 AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



Casimir was benieuwd met welk excuus Alaric zou komen om de lage score te verklaren. Veel hoop dat het iets geloofwaardigs zou zijn, had hij niet. Waarschijnlijk iets dat de situatie nog erger zou maken waardoor het erger werd. Wat het ook was, Casimir was benieuwd.

De machine waarbij ze stopte was gevuld met knuffels. Vroeger, lang, heel lang geleden had hij dit al eens eerder geprobeerd. Meestal gaf hij het na enkele rondes op, omdat je er meer geld in stak dan de knuffel waard was. De diepe zucht van Alain, deed hem met opgetrokken wenkbrauwen geamuseerd opzij kijken.  Zoals hij verwacht had, waagde Alain het en stak wat muntjes in de machine. Zachtjes klikte hij teleurstellend zijn tong toen de verkeerde knuffel vast werd gegrepen. Gezien dat Alain hem echt leek te willen, vond hij het jammer voor hem.

Nog voordat de psyduck knuffel het gat bereikte, zag hij de metalen grijper een beetje lossen waardoor het weer naar beneden viel. “Ah jammer,” zuchtte Casimir. Dit was waarom hij het maar niks vond. Hij stond al klaar om verder te wandelen wanneer Alain vroeg of hij wilde proberen. “Ik weet niet—” zei hij twijfelend en wierp een blik op die Mesprit knuffel en dan weer naar Alain. “Eén keer.”

Een muntje werd opnieuw in de machine geduwd. Per ongeluk drukte Casimir op de verkeerde knop waardoor de grijper naar achter bewoog. Zijn kiezen klemde hij op elkaar terwijl hij zijn best deed, maar het mocht niet zijn. Hij greep volledig mis. “Oke, nee, nog een keer.” Casimir had al een nieuw muntje vast. Die poging was miserabel. Maar de tweede keer was hij voorbereid. Hij wist de Mesprit vast te grijpen en in spanning hield hij zijn adem vast. Zou dit hem zijn?
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 5 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Cas leek even te twijfelen over het proberen, maar uiteindelijk ging hij er dan toch in mee. Tweekleurige ogen schoten even van de machine naar Cas en weer terug, voor hij knikte. Geïnteresseerd keek hij dan ook toe hoe Cas het probeerde en het de eerste keer geheel mis liep. De grijper bewoog de verkeerde kant op en de poging mislukte eigenlijk al direct. Alain’s wenkbrauwen vouwden licht samen en hij was klaar om hun verlies te accepteren, toen Cas zei het nog een keer te proberen. Alain kon een lach niet onderdrukken en schudde zijn hoofd even.

Bij de tweede poging leek Cas meer voorbereid te zijn en de Mesprit werd beetgepakt. Alain hield zijn adem in en drukte zijn neus nog net niet tegen het glas van de machine terwijl hij toekeek hoe de knuffel richting het gat bewoog. Het wiebelde en hing er duidelijk niet stevig en vlak voor de grijper tot stilstand kwam, viel de Mesprit naar beneden op de glazen rand. Even dacht Alain dat de poging erdoor zou mislukken, maar toen viel de knuffel toch het gat in.

Ah!” kwam er verbaasd uit zijn mond, waarna Alain zonder nadenken zijn handen op Cas’ wangen plaatste en een korte kus op zijn mond plaatste, voor hij de knuffel beetpakte en Cas weer met een grijns van oor tot oor aankeek. “Kijk ‘r dan! Wat lief!” Het was ergens een beetje een mislukt ding. Zo’n typische kraam-knuffel die niet helemaal fysiek correct was, maar het was een schattig ding en een Pokémon waar Alain altijd verhalen over had gehoord.
Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 5 AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



Dit werd niks. De greep om de knuffel was helemaal niet zo stevig en hoe meer het heen en weer wiegde, hoe verder het zakte. Ze konden beter online op zoek gaan naar een knuffel van betere kwaliteit, anders konden ze hier geld in blijven pompen. Casimir zuchtte diep toen dat de knuffel viel en haalde zijn vingers even door zijn ogen. Dit hadden ze kunnen verwachten.

Casimir opende zijn mond al om wat te zeggen, tot Alain hem onderbrak. Zijn hand liet hij direct weer zakken en hij zag nog net hoe de andere hem vast pakte en een kus op zijn lippen duwde. Alles wat hij op dat moment kon doen was stom verbaasd toekijken. Wat was—

De knuffel verscheen in Alain zijn handen samen met een grote grijns op zijn gezicht. Direct verzachte de uitdrukking op zijn eigen gezicht. Er waren zoveel betere knuffels te vinden dan dit ding, maar toch leek de andere blij te zijn. Duidelijk was hij replaced nu.  Maar dat niet alleen, het was ze gelukt. Waar al het geluk met spelletjes vandaan kwam wist Casimir ook niet meer. “Het is uhm— ja—uniek,” probeerde hij aardig te zeggen, met een zachte glimlach. Het was vooral de glimlach van de andere die hem plezier deed en dat was belangrijker dan hoe de knuffel eruit zag.

Hij stak zijn hand weer uit naar de andere. “Wil je nog wat anders zien?” Anders konden ze naar het hotel om zich klaar te maken voor het bal.

Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 5 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het ging niet om de details van de knuffel. Objectief zou Alain ook zien dat het misschien niet de mooiste op de markt was, maar dat was absoluut niet belangrijk. Cas had het voor hem gewonnen, dus dat maakte het automatisch perfect in zijn ogen. Net als het houten sleutelhangertje wat nog altijd aan zijn sleutel hing. Het gebaar was wat waarde gaf aan objecten en niets zou dat overtreffen. Cas noemde het ding uniek, wat Alain niet kon ontkennen. “Het is perfect,” verklaarde hij zonder twijfel.

In zijn ene hand hield Alain de knuffel en met de andere hand pakte hij die van Cas weer beet. “Nee, en anders kan het morgen nog,” antwoordde hij na een kort moment van nadenken. Er was niets wat hij per se wilde zien en zelfs als er iets was wat hij nog wilde doen, hadden ze hier morgen nog een dag. Vooralsnog konden ze het morgen ook rustig aan doen en was er geen reden om zich te haasten. Daarbij…

Dus… terug naar de kamer?” vroeg hij met een voorzichtige glimlach. Dan konden ze nog even wat gaan eten als ze zich hadden omgekleed en waren ze in elk geval op tijd klaar voor het bal wat eraan kwam.
Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 5 AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



Zacht schudden Casimir zijn hoofd. Het was dat hij wist dat Alain er oprecht heel blij mee was. Goed dat ze dit ook pas nu gedaan hadden, zodat ze niet heel de dag met die knuffel over het festival rond moesten lopen met de kans hem ergens te vergeten. Dat zou ook weer zonden zijn.

Wanneer Alain voorstelde om weer naar de kamer te gaan, gaf Casimir een zacht knikje voor hij op zijn horloge keek. “We hebben nog meer als genoeg tijd,” liet hij weten. Wat goed was want dan konden ze in rust eten en zich klaarmaken zonder dat ze zich moeten haasten. Er zat sowieso geen druk achter want het bal was de hele avond. Ze moesten niet perse het begin meemaken.

Ondertussen begon hij weer in de richting van het hotel te wandelen. Zo heel ver was die niet, slechts enkele minuten wandelen. “We kunnen ook altijd roomservice bellen en gewoon op de kamer eten?” stelde Casimir voor. Dan konden ze gewoon nog even met twee van de rust genieten voor ze naar het drukke bal gingen. “Tenzij je liever op restaurant gaat?” Voor hem moest het niet, maar het voelde toch altijd anders aan om in het restaurant te eten dan op de kamer.
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 5 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Cas merkte op dat ze nog meer dan genoeg tijd hadden en waar dat betekende dat ze hier ook meer rond konden lopen, vond Alain het eigenlijk wel welletjes geweest. Ze konden morgen nog even op hun gemak rondkijken voor ze richting Sunyshore zouden gaan. Er was geen enkele reden om alles in één dag te forceren. Het was geruststellend om te weten dat ze het volgende festival ook samen zouden spenderen. En die daarna. En hopelijk ging dat nog lang zo door. Hij knikte dus na de woorden. Ze hadden geen haast.

Zodra Cas in beweging kwam, deed Alain hetzelfde. De opmerking dat ze ook op de kamer konden eten, liet hem even lachen. Een paar maanden geleden zou hij beledigd hebben gekeken bij de opmerking, maar hij wist ook wel dat het moment dat ze de hotelkamer in kwamen, het een strijd zou zijn om er weer uit te komen. Als ze eten lieten komen, konden ze zich daarna klaar maken. Hij was absoluut een restaurant-liefhebber en ging graag zo vaak mogelijk, maar in dit geval…

Op de kamer is prima,” knikte hij bevestigend. “Dan hoeven we niet heen en weer. We kunnen altijd nog naar een restaurant,” legde hij uit. Zo veel honger had hij ook niet en ze hadden nog een lange weg voor zich waar ze op elke gewenste dag zo’n beetje naar een restaurant konden gaan. Met het bal nog aan de horizon voor vandaag, was het geen slecht idee om rustig aan te doen. Een grijns trok over zijn gezicht en hij slikte een opmerking in. “Misschien komen we dan zowaar op tijd aan bij het bal,” merkte hij geamuseerd op. Vast…
Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 5 AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



Het was een goed idee geweest om een hotel te nemen in deze stad, zodat ze rustig hun tijd konden nemen voor alles. Wat ze vandaag niet konden doen, zouden ze morgen inhalen. Daarna stond er nog een bezoekje aan Alain zijn ouders op de planning waar hij geen zin in had en dan konden ze naar huis. Het verbaasde hem nog steeds hoeveel hij de afgelopen tijd deed, allemaal omdat Alain hem overal mee heen sleurde.

Na alles had hij ondertussen wel honger gekregen, zeker nu de spanning van eerder volledig was gaan liggen. Zijn eetlust was daardoor even volledig verdwenen. Hopelijk hadden ze in het hotel iets dat hij zou lusten. Een gewone ja— spaghetti zou perfect zijn. “En dan kan niemand ons storen.” Wat ook altijd een groot pluspunt was. Daarbij waren er genoeg restaurants in de buurt waar ze een andere dag heen konden.

“Dat zou geen probleem moeten zijn. Zo ver is het niet.” Dat Alain het over wat anders had, drong even niet tot hem door. De laatste keer duurde het immers ook wat langer voor ze aankwamen op het festival doordat ze last hadden van een kleine onderbreking. “Anders vertrekken we wat eerder?” opperde Casimir. Wat hij niet wist, was dat het geen optie was. Lang moesten ze niet wandelen, zelfs als ze traag stapte zouden ze er redelijk snel zijn.

Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 5 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het was vreemd om op het huidige punt te zijn. Alain was altijd een sociaal persoon geweest en plekken als restaurants waren misschien wel zijn favoriete plek om te zijn. Maar, tegenwoordig kon hij de stilte van thuis of een hotelkamer ook zeker waarderen. Het hielp dat het nu zonder zijn ouders was, wie hem nooit echt thuis lieten voelen. Ook hielp het goede gezelschap uiteraard. “Klinkt perfect,” reageerde Alain op het feit dat niemand hen kon storen. Rust was immers ook altijd welkom, vooral tussen de drukte van het festival en het bal.

Ze zouden zeker op tijd moeten komen, want het was niet ver. Alain hief een wenkbrauw en dacht terug aan het valentijn festival, maar besloot zijn opmerkingen in te slikken en grinnikte geamuseerd. Cas opperde zelfs nog eerder te vertrekken, wat wel erg ambitieus was. Alain schudde zijn hoofd dus in reactie. “We hoeven er niet direct te zijn, dus geen haast,” verzekerde hij de ander. Er was geen reden om er de hele avond te blijven, dus iets later zijn maakte totaal niet uit.

Het was een goed idee geweest om een hotel te boeken, want al snel kwam het hotel in zicht en met het pasje konden ze de lift gemakkelijk in stappen. Het was geen super luxe hotel, maar het was ook geen goedkope zooi met een krakend bed. Dat konden ze immers niet hebben.

Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 5 AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



Persoonlijk vond Casimir het niet erg om niet vanaf het begin op het bal te zijn. Als ze wat later waren, zou het in orde zijn. Hij keek even opzij naar Alain die ook al aangaf dat ze er niet direct moesten zijn. “Geen reden om ons te haasten dan,” zei hij met een kleine glimlach. Rustig eten, daarna omkleden en dan konden ze rustig vertrekken.

In het hotel was het drukker als normaal door alle festivalgangers. Meer mensen hadden het idee om er een uitstapje van te maken en een heel weekend weg te zijn. Misschien maar goed dat ze besloten hadden om op de kamer te eten in plaats van in het restaurant. Daar zat het nu vast ook stampvol. Hij kon het geluid door de gangen van de lobby horen terwijl ze naar de lift gingen.

Al snel kwamen ze aan op hun kamer. “Al een idee wat jij wilt?” vroeg Casimir terwijl hij de brochure erbij nam die naast de telefoon lag. Daarin stond ook de menukaart en alles wat ze konden bestellen. Hij zette zich neer op de rand van het bed om en opende de brochure. Het koste hem maar één snelle scan om te kiezen wat hij zou eten die avond. Zeker in een hotel zou hij geen risico’s nemen. “Ik zal maar niet zeggen wat ik neem,” zei hij met een kleine glimlach terwijl hij de brochure naar Alain toe hield. Ondertussen kon de andere vast wel raden wat hij zou nemen.

Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 5 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

In een andere situatie zou Alain waarschijnlijk een hotel buiten de stad hebben geboekt. Net als hoe hij na valentijn ook had gekozen om buiten de stad te verblijven, was het vaak veel rustiger en vond hij het niet erg om even te rijden. In dit geval had hij echter al verwacht dat ze er niet de hele dag zouden blijven en was het beter om heen en weer te kunnen gaan dan om een eind te moeten reizen ervoor.

Had Alain al een idee wat hij wilde? Hij nam plaats naast Cas en leunde wat opzij om mee te kunnen kijken terwijl Cas ervan las. Bij de woorden die volgden, begon Alain te lachen en schudde zijn hoofd.”Verras me,” grapte hij. Ze wisten beiden maar al te goed hoe Cas was met eten, immers.

Ik ehm…” In tegenstelling tot Cas, klonk voor hem bijna alles op het menu lekker. Er waren een paar dingen die hem niet echt veel deden, maar… ah. “De tournedos,” zei hij, waarna hij deze aantikte op de kaart. “Met pepersaus en deze.” Hij bewoog zijn vinger naar de Châteauneuf-du-pape des Côtes-du-Rhône, wat hij niet zou proberen uit te spreken. Maar, het was een degelijke rode wijn. En die kon hij eigenlijk wel gebruiken.
Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 5 AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



Casimir zou Casimir niet zijn als hij niet voorzichtig was met het eten dat hij bestelde. Hij had honger, dus het zou jammer zijn om iets te bestellen dat hij achteraf niet mocht. Zelfs al werd hij daardoor wel heel erg voorstelbaar. “Altijd,” zei hij grappend terug, want natuurlijk wisten ze allebei dat het geen verrassing zou zijn.

Even gaf hij Alain de tijd om ook te beslissen wat hij zou nemen en uiteraard kwam hij weer met iets waar Casimir nog nooit van gehoord had. Vragend trok hij één wenkbrauw op terwijl hij de andere aankeek. Hij wist nu al dat hij ervan zou moeten proeven, dus hopelijk was het niks gek.

Dan kwam het bestellen nog. De telefoon stond naast het bed en Casimir pakte die op. Lang moest hij gelukkig niet wachten tot iemand hem aansprak. “Ik wil de tournedos bestellen–” Casimir wierp even een blik op Alain om te checken dat hij het juiste besteld had. “–de spaghetti bolognese en dan de Châteauneuf-du-pape des Côtes-du-Rhône voor erbij,” zei Casimir in vloeiend Frans. Heel vaak sprak hij het niet meer, maar sommige zaken verleer je niet. Aan de andere kant van de lijn werd er gevraagd of ze nog wat nodig hadden. “Nee, dat is het.” Er volgde nog een korte uitleg en daarna legde hij weer af. Casimir draaide zich naar Alain toe. “Het zou een kleine veertig minuten duren.” Tot dan hadden ze tijd om nog even te rusten en daar maakte Casimir gebruik van. Hij leunde naar achter en ging op zijn rug liggen.

Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 5 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Oh? Alain knipperde een paar keer toen Cas de vervelende wijn-naam noemde in plaats van het nummer, zoals Alain gedaan zou hebben omdat hij geen idee had hoe hij het moest uitspreken. Cas deed dit echter zonder twijfel en Alain keek hem wat verbaasd aan terwijl het gesprek werd afgerond. Een lichte blos trok over zijn wangen en nadat Cas de telefoon ophing en hem vertelde hoe lang het zou duren, wat volledig aan hem voorbij ging, knikte Alain. “We moeten echt eens naar Kalos,” merkte hij vervolgens op. Want als hij daar meer van kon horen, was hij tevreden. De man zou een menukaart kunnen voorlezen en Alain was nog geïntrigeerd.

Cas ging achterover liggen en leek van het moment rust te gaan genieten, waarbij Alain op zijn buik naast de ander plaatsnam, ellebogen gebruikende om zijn kin te ondersteunen terwijl hij zijn ogen even gericht hield op de ander. Hij hoorde nog iets langs de deur krassen, maar ging er vanuit dat het gewoon vervelende kinderen waren die op een andere kamer zaten en liet het aan zich voorbij gaan. Misschien dat hij zijn ogen ook heel even moest sluiten…
Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 5 AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



Nadat Casimir de telefoon weer had opgehangen, liet Alain hem weten dat ze echt eens een keer naar Kalos moesten. “Dat was toch het plan?” vroeg hij mild verward, want natuurlijk kon hij de connectie niet leggen tussen het bestellen van eten en Kalos. Het eten daar was heel erg goed ook, maar dat kon je hier vast ook vinden.

Op bed gaan liggen terwijl dat ze aan het wachten waren op hun eten, was misschien niet het beste plan. Al helemaal niet toen Casimir zijn ogen liet rusten. Een dag als dit waar je veel deed, bleef vermoeiend. “Straks missen we het eten nog,” zei hij zacht. Casimir plaatste zijn armen onder zijn hoofd, maar dat maakte het alleen maar comfortabeler.

Bij het zachte gekras op de deur, liet hij echter een geïrriteerde zucht horen. Hoe kon een mens rusten als dat gebeurde. “Tot zover de rust.” Maar toch weigerde Casimir zijn ogen open te doen. Het geluid werd echter alleen maar erger en luider. Moet dit? “Ik kijk wel even wat het is,” zei hij, ogen nog steeds gesloten en maakte geen aanstalten om op te staan. “Maar nu nog niet,” voegde hij er wat zachter aan toe.

Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 5 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Cas was weer eens blissfully unaware en Alain knikte geamuseerd. “Dat is het inderdaad,” besloot hij zonder verdere uitleg te zeggen. Soms was het beter om Cas in zijn eigen wereldje te laten leven, dan kon Alain in vrede genieten van wat hen te wachten stond in Kalos.

Ze kloppen vast wel harder als we niet reageren,” besloot Alain te zeggen toen Cas opmerkte dat ze het eten misschien zouden missen. Een moment rust kon geen kwaad en hij zag niet waarom ze die niet konden nemen. Ze maakten genoeg mee en het feit dat ze vanuit veel binnen zitten weer ineens op pad gingen was gewoon vermoeiend.

Helaas duurde de rust niet lang en stopte het zachte gekras aan de deur niet. Cas opperde te gaan kijken, maar niet nu. Alain kon een lach niet onderdrukken en keek de ander hoofdschuddend aan. “Je kan het,” zei hij bemoedigend, een paar zachte klopjes op de borst van de ander gevend. Want, wat was het ergste wat hij kon aantreffen? Waarschijnlijk was het een kind die er vandoor zou gaan zodra de deur opende.


CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum