Switch account





Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 6 AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



Alainn zijn woorden deden hem even zuchten. Hij lag zo goed en zeker nu dat de andere ook nog eens bij hem lag. Wat meer had je nodig? Juist, helemaal niks. Dit was perfect. “Nog even,” zei hij. Eindelijk opende hij dan toch zijn ogen weer zodat hij Alain aan kon kijken. “Dit was een fout. Het gaan liggen bedoel ik,” ging hij zacht verder. Het feit dat hij wel heel erg comfortabel lag, maakte het veel moeilijker.

Maar hij kon niet blijven liggen. Zijn beide handen plaatste hij naast zich neer om zich wat moeizaam recht te duwen. De rust was hen niet gegund voorlopig. Alsof het de zwaarste taak van zijn leven was, stond Casimir recht om op de deur af te wandelen. Wie hen ook de rust ontnam, kreeg een blik die zou kunnen doden toen de deur open zwaaide, maar—

Er stond niemand?

Hij boog voorover zodat hij verder in de hal kon zien, maar niks. “Ze zijn alweer—” begon hij, maar voor hij zijn zin af kon maken, schoot er iets rood langs hem voorbij, recht de kamer in met een luide kreet. “Wat?” Snel had Casimir zich omgedraaid om nog net te zien hoe een pokémon onder de kast verdween.

Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 6 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Als het niet was voor het gekras aan de deur, zou Alain met een alternatieve bezigheid zijn gekomen om hen wakker te houden tot het eten er zou komen. Veertig minuten moest voldoende zijn, immers. Maar helaas was het duidelijk dat de rust hen niet werd gegund en liet hij zich op het bed liggen, tweekleurige ogen gericht op de ander terwijl hij een licht geamuseerde glimlach aan zijn lippen voelde trekken terwijl deze zich moeizaam overeind werkte.

Zelf besloot Alain op het bed te gaan zitten, gewoon voor het geval iemand binnen zou kijken of zelfs zou komen. In plaats van een kind schoot er echter een klein, gevederd wezen onder de kast en Alain hapte naar adem terwijl hij naar achteren schoot. “Wat is dat?” vroeg hij geschrokken, wenkbrauwen samengetrokken terwijl hij zich realiseerde waar het op leek.

Was dat een vogel?” Wat voor soort Pokémon was dat in Arceus’ naam en waarom was het in hun kamer? Als hij op iets niet zat te wachten, was het een extra paar ogen hier.

Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 6 AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



Het gebeurde allemaal te snel en Casimir had even tijd nodig om te verwerken wat er zonet gebeurd was. Een pokémon, fel gekleurt en iets dat je in Jurassic Park of Ark tegen zou komen was de kamer binnengedrongen. In hoeverre hij het ding had kunnen bekijken toch. Het was zo snel langs hun heen geschoten dat hij het bijna gemist had.

“Geen idee,” reageerde Casimir verward. De deur achter hem liet hij open, maar niet voor hij in de gang keek om zeker te zijn dat er geen extra pokémon hun kamer binnen zou dringen. Dat er één pokémon binnen zat bij hun was al erg genoeg.

Voorzichtig zetten Casimir enkele stappen in de richting van de kast, maar een scherp gekrijs liet hem direct stil staan en zelfs een stap naar achter zetten. “Hoe krijgen we dat nu weer weg?” vroeg hij waarbij hij vluchtig naar Alain keek. Misschien konden ze het wegjagen met een bezem? Of misschien moesten ze maar gewoon een nieuwe kamer vragen. Zelf had hij buiten Copper geen pokémon bij, maar het was niet dat die een grote hulp zou zijn.

Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 6 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Natuurlijk kon niets ooit gaan zoals ze het wilden en was er altijd iets wat in hun weg kwam. Een ongemakkelijke frons was ontstaan op Alain’s gezicht terwijl tweekleurige ogen gericht bleven op de plek waar de ongeïdentificeerde Pokémon was verdwenen. Als hij op iets niet zat te wachten in hun kamer, was het wel een ongeïdentificeerde pottenkijker. Hij trok zijn vingers dan ook even door zijn haar en haalde even diep adem bij het horen van de vraag die gesteld werd.

Misschien kan het hotel helpen?” opperde hij. Als hij Rue hier los zou laten, hadden ze binnen no-time een andere kamer nodig omdat er minstens één object in brand zou staan. Alhoewel… misschien kon ze zich gedragen en het beest de kamer uitjagen? Hij haalde de Pokéball dan ook uit zijn zak en klikte deze groter. “Misschien kan Rue het ‘t raam uit jagen?” stelde hij voor, nieuwsgierig of Cas de Pokémon hierin genoeg zou vertrouwen. Anders was de staff misschien een betere optie.
Casimir Noirceur
Trainer
Casimir Noirceur

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 6 AKxB6arw_o
Lisa
What a plot twist you were
87
1495
CHARACTER INFO

OOC INFO

Twilight is approaching
The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern



Als de pokémon hier nog zat tegen dat hun eten kwam, moest het hotel helpen. Hier had Casimir ook helemaal geen zin in. Waar kwam de pokémon zelfs vandaan? Kon hij geen andere kamer binnendringen?

Twijfelend keek hij op toen Alain voorstelde om Rue erop los te laten. Het zou waarschijnlijk de snelste oplossing zijn, maar of het ook de veiligste was. Zijn wenkbrauwen trok hij zacht naar elkaar toe, blik weer gericht op de kast. “We kunnen het proberen,” zei Casimir, al kon je horen dat hij er niet helemaal zeker over was.

Casimir zetten weer wat stappen weg bij de kast en de pokémon eronder. Als ze het met Rue zouden proberen, wilde hij liefst toch een beetje afstand. “Als ze maar niks kapot maakt.” Zijn grijze ogen richten hij even op Alain. Hij wilde liever niet extra betalen omdat Rue de gordijnen in brand zetten.

Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[CF2022 - CC/BF] Dance with me tonight - Pagina 6 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het was duidelijk dat Cas de suggestie niet al te veel zag zitten, maar het was beter dan de alternatieve oplossing van wachten tot er iemand kwam of ze zelfs bellen. Alain had meer vertrouwen in de zwarte vos, welke hij zelfs van Cas gekregen had, en liet de bal nog even in zijn hand rollen terwijl Cas stelde dat Rue niets kapot moest maken. “Ze zal zich gedragen,” verzekerde hij de ander met een grijns.

Eén klik op de ball was genoeg om Rue tevoorschijn te laten komen. “Rue. Ik wil van die Pokémon af. Geen vuur, niets kapot.” De Vulpix wierp even een blik omhoog, voor ze op de kast af sloop en Alain het moment nam om het raam open te doen. Vanonder de kast klonk een schel geluid, een bonk en vlogen er enkele veren in het rond voor het wezen onder de kast uit schoot en een vluchtroute leek te bepalen. Hopelijk ging deze voor het raam, of zou Cas de deur openen, en dan waren ze er vanaf.

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum