Re: [VE2022 - SBR/KF] I fell in love with you suddenly - ma maa 28, 2022 9:22 pm
Casimir Noirceur
Trainer
Karakterkaart Gender: Male Age: 21 Rank: 4
CHARACTER INFO OOC INFO | Twilight is approaching The hypocrite of darkness shows its face, like a nightmare, again, this repetitive pattern Bijna was het weer gebeurd, dat er verwarring was ontstaan door een grap die hij maakte. Casimir kon het zien in de blik van de andere, de kleine veranderingen die verschenen. Gelukkig had hij het weten te redden door snel verder te gaan. Een lach kwam dan toch van Alainn, die ervoor zorgde dat ook Casimir glimlachte. “Zou een absolute ramp zijn,” beaamde Casimir terwijl hij knikte. Alain deed altijd zoveel moeite als hij wat kookte voor hen twee, dus het mocht gezegd worden dat het meer dan goed was. Pizza deeg in je soep soppen. Eigenlijk was het soort van hetzelfde als brood, dat kon hij niet ontkennen, maar toch— de combinatie van pizza en soep was wat ervoor zorgt dat het niet in de smaak viel. Niet eens omdat hij het echt niet luste. Uiteindelijk had Casimir het wel een kans gegeven, maar de mand met brood schoof hij toch iets dichter naar Alain toe. Alles was voor hem, Casimir zou wel verder genieten van enkel de soep. “De soep zelf is wel voor herhaling vatbaar.” Als ze hier nog eens kwamen, konden ze dat andere ook eens proberen. Wat was het nu weer? Iets met vlees? Casimir meende het wanneer hij in eerste instantie wilde gaan voor het andere gerecht. Tot vlak voor de bestelling, was het ook echt zijn plan geweest, maar hij kreeg de woorden niet over zijn lippen dus werd het een normale spaghetti. Hij zuchtte diep wanneer Alain lachte en schudde zijn hoofd. De andere bestelde op zijn beurt datgene wat Casimir had wilde bestellen en alweer een aangepaste wijn. Al snel verdween de bediening weer om de bestelling door te geven. “Je wist het zeker? Dat ik het niet zou doen?” vroeg hij met een zachte zucht. “Ik wilde het oprecht bestellen maar– ja.” Ja. Uiteindelijk was het risico hem toch te groot. “Misschien krijg ik er wel een mandje gewoon brood bij.” Geen brood dat hem deed denken aan pizza in elk geval. |